Sylwestrowe inspiracje i moje przebranie :)

Hej ;*

Wczoraj wieczorem wybrałyśmy się z Asią na przedsylwestrowe zakupy. W sumie to odwiedziłyśmy 3 supermarkety haha ;D kupiłyśmy co nieco do jedzenia (a także rosołki, co by dobrze wytrzymać cały wieczór :D), skrzydła do przebrania Asi, a także zimne ognie- nie wiem, jak Wy, ale ja panicznie boję się odpalania innych fajerwerków... Mam od dziecka jakąś fobię.

A jeśli już jesteśmy w  temacie sylwestrowym, chcę Wam pokazać kilka ubrań i dodatków w ramach inspiracji. Na pewno sporo z Was ma dylemat pt. "w co się ubrać?", "jakie dodatki?". Sprawa jest prosta: musi błyszczeć, musi być krótko (chyba, że wybieracie się na baaal), musi być imprezowo. Wskazane cekiny :) 
 Może akurat wpadnie Wam coś w oko i (chociaż niemożliwe, aby przyszło w jeden dzień :D) poszukacie czegoś podobnego w polskich sklepach? ;) Ja już swój strój mam, zaraz go poznacie :D























ubrania- Romwe

A teraz moje wampirze przebranie :) przeglądałam tysiąc stron z inspiracjami na przebrania, ale zawsze coś nie pasowało, zawsze czegoś brakowało... Zdecydowałam się więc na całkiem prosty motyw, rodem z horroru- co prawda dojdzie jeszcze makijaż i włosy, ale do zdjęć nie chciało mi się "stylizować"- no, a że bez tego nie ma efektu, "ucięłam sobie głowę" ;D na zdjęciach z Sylwka zobaczycie całość dokładniej ;) 




Przepraszam za gorszą jakość zdjęć, mam nadzieję, że coś niecoś widać :) 

Ja zaraz idę z psiakiem na kontrolę, jeszcze popatrzę co u Was nowego :) 
Buziaki,
Kats.

zapraszam ;)

CONVERSATION

125 komentarze:

  1. ale masz fajną pelerynę :) udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. złota brokatowa sukienka najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia u weterynarza :)
    sukienki *_* brałabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę jaką masz piękną sukienkę !! *_*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. + widzę ze szykuje się udana impreza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspiracje bardzo fajne. Naszyjnik z jeleniem(?) genialny!
    Co do Twojego stroju, jestem bardzo ciekawa jak będziesz wyglądać już z makijażem i fryzurą! Ja najprawdopodobniej spędzę sylwester w domu przez chorobę... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te ciuszki ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. haha :) świetny odmienny strój na sylwestra :) ja stawiam na luz w tym roku :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mrocznie :D Bardzo ładny strój :)
    Pozdrawiam :)
    www.blask-ksiazek.blogspot.com - o ksiażkach
    www.teenagers-troubles.blogspot.com - dla nastolatek

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne legginsy i sukienki galaxy *.*
    a twój strój jest megaa ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stoje, duzy wybór ;ld
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  12. przegenialna sukienka druga w 6 wierszu ! :O piękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym tylko wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niebrzydko :)
    Inspiracje świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. już widzę, że będziesz świetnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetny strój na sylwestra! Sukienki i inne dodatki które przedstawiłaś również są boskie! Nie jesteś sama też boje się fajerwerek;) Ale w tym roku chce pokonać lęki.. ha ha. Zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to czekam na całą charakteryzację wampirzycy !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne przebranie. :)
    W HM są fajne sukienki z cekinową górą za 60 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie nowe wpisy na obu blogach poczytaj.

    OdpowiedzUsuń
  20. b.ładna sukienka;)

    mm kołnierzyki i cekiny i brokat like it;)

    a co do sweterka myślę że go kupisz jeszcze w tally weijl za ok 100zl ale teraz może nawet na promocje trafisz;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Romwe! nawet znalazł się tu mój kołnierzyk, a moim kolejnym marzeniem są te brokatowe legginsy : )

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie sukienki są jak najbardziej w moim stylu,twój outfit również przecudny! :) całusy! szalonego sylwka życzę;*

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie cudne kiecki ^^ w tym roku nie potrzebuję niczego wyszukanego, a szkoda :(
    fajne przebranie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. te biżuteryjne kołnierzyki są świetne :)
    peleryna bosko - wampirza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kołnierzyk na 2 zdjęciu po prawej stronie cudowny:)

    Twoje przebranie również świetne, genialny kolor sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj , zapraszam na mojego bloga cheatfashion.blogspot.com : D

    OdpowiedzUsuń
  27. lEGGINSY ZŁOTE wymiatają ;)) A Tobie kochana wspaniaej zabawy życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. czarna sukienka z baskinką <3
    świetny strój, ucałuj pieska ode mnie.
    udanej zabawy sylwestrowej życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie odziałabym się w tą sukienkę, którą masz na sobie bądź jakąkolwiek cekinową z futerkiem (moja obsesja ^^). Masz, kurcze, świetne nogi! O! ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Kołnierzyk wysadzany perełkami - zdecydowanie tak!
    Co do przebrania - świetny pomysł :)

    Pozdrawiam
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny pomysł na przebieranego Sylwka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale masz szczuplutkie nogi ! ładnie

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne inspiracje ;3 i wampirkowy strój bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystkie kreacje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. już widać że będziesz świetnie wyglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  36. kolorystyka stroju jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czemu wszystkie te sukienki są takie piękne :D?
    Świetnie wyglądasz, a jak dojdzie do tego charakteryzacja to będzie niezła żyleta :D

    OdpowiedzUsuń
  38. ależ jestem ciekawa jak będziesz wyglądać "w całości" :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie przygarnęłabym którąś sukienkę do siebie, bo potrzebuję na bal. ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne inspiracje, a stylizacja po prostu boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. booskie inspiracje :D świetne przebranie !

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny masz strój ;D
    normalnie zakochałam się w kilku sukienkach !!

    OdpowiedzUsuń
  43. Sukienka z motywem kosmosu (ta wyżej) jest cudowna ^^
    A buty masz cudowne *.*
    Świetna stylizacja :P

    OdpowiedzUsuń
  44. swiecace spodnie i rozowa swiecaca sukienka cudo !

    OdpowiedzUsuń
  45. widzę mamy taką samą fobię ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Aż się nie mogę doczekać jak zobaczę całość z makijażem i włosami *.*
    Ale póki co zapowiada się bardzo interesująco
    Zapraszam na niedzielny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  47. inspiracje świetne, a twoja stylizacja bardzo ładna i ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  48. no no, ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Złoty kołnierzyk jest przecudny ;*
    Dodaje do obserwowanych ;)
    olbazuru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. czekam czekam na ten efekt:) Zapowiada się świetnie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  51. ciuszki w romwe świetne, wiadomo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. marzenie ♥♥♥
    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo ładnie Ci w tej sukience! ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Podobaja mi się leginsy, sukienka nr 12, i spódnica:)
    Miłej zaawy sylwestrowej :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękna jest ta spódnica z ćwiekami :3
    Ślicznie wyglądasz, fajne przebranie :D
    Czekam na więcej zdjęć :P

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeżeli się gdzieś wybiorę, to postawię na błysk. W końcu to jedna z niewielu okazji, kiedy można tak się ubrać :)
    Masz śliczną sukienkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  57. już sie doczekać nie mogę na to wampirze wydanie :D

    OdpowiedzUsuń
  58. kilka ciekawych rzeczy u Romwe jest :D

    OdpowiedzUsuń
  59. świetne propozycje i mega stylizacja :D dodaję do obserwowanych :) pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  60. wszystkie sukienki włącznie z TWoją genialneeeee. ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. niektóre sukienki są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ojej, jakie śliczne rzeczy i jaki świetny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  64. ciekawe te wszystkie stroje !
    Ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam ;*

    Proszę udostępnij moją stronę na Facebooku / Polub!
    Dzięki
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  65. ojej, jakie czarujące sukienki ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny blog, jak masz chwilkę zajrzyj również na mój : )
    + Dodaję się :3

    OdpowiedzUsuń
  67. świetne sukienki :)

    ale strój wampirzycy najlepszy ;p

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja też chcę taką sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. świetny strój ;) udanej zabawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  70. Wyglądasz super a co do fajerwerków... ja też się boje ;<<
    rosół zawsze spoko \m/

    OdpowiedzUsuń
  71. wszystkie sukienki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Też boję się odpalania fajerwerków i ogólnie boję się ognia :D
    Fajny strój hah :D

    OdpowiedzUsuń
  73. wow cudowne propozycje WSZYSTKIE ! ♥

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. inspiracje jak najbardziej inspirujące:)
    a Twoje przebranie zapowiada się bardzo ciekawie:)
    szczęśliwego nowego roku i udanej zabawy:*

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja wystąpie w "małej czarnej" :) Życze udanej zabawy i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  76. piekne są te wszystkie rzeczy! *.*
    Chcęę! ;<<<

    OdpowiedzUsuń
  77. Romwe daje radę :)

    Ściskam sylwestrowo!
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  78. świetne inspiracje ;) i super przebranie :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Super przebranie :D
    dodaję do obserwowanych, można liczyć na to samo :)?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. inspiracje boskie;))
    sukienki sa przecudowne;))
    Twoj sylwester zapowiada sie ciekawie;))a przynajmniej ten stroj tak mowi;d

    OdpowiedzUsuń
  81. fajne fajne! :)
    coś dla każdego ;>

    OdpowiedzUsuń
  82. Mogłabym mieć większość rzeczy pokazanych u góry ♥

    OdpowiedzUsuń
  83. Przepiękne inspiracje, świetnie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  84. Śliczne przebranko;*

    Życzę udanego 2013 roku oraz świetnego sylwestra;*

    OdpowiedzUsuń
  85. Czyli rozumiem to jest ta taka mroczna strona Katsuumi :D hahaha xD Na pewno zrobisz na wszystkich wrażenie ;) Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Samotny mężczyzna" ;>

    OdpowiedzUsuń
  86. świetny strój ! ;))) a wszystkie sukienki jakie zaprezentowałaś są ciekawe, klika mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Samych wspaniałości w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. świetne inspirację!:)
    udanego nowego roku!:*

    OdpowiedzUsuń
  89. Tobie również wszystkiego dobrego w nadchodzącym nowym roku.
    Kochana piszę tu bo pod najnowszym postem nie da się komentować. Dlaczego ?
    Zapraszam na sylwestrowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Szczęśliwego nowego roku <3

    OdpowiedzUsuń
  91. kreacja super, sama bym to chetnie założyła, jednak tego roku nigdzie się nie wybieram, nie lubię obchodzić sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. śliczną masz sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Świetna sukienka ;P Czekam na zdjęcia z imprezy!

    Zapraszam do mnie na podsumowanie 2012 roku.
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz coś po sobie ;*
    http://amelia-em.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Jest "wampirzo" i z klasą ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. ciekawa jestem efektu, z makijażem i włosami :)
    zapowiada się ciekawie!
    nie wiem czy pod niektórymi postami wyłączasz komentowanie czy to coś u mnie nie gra ale czasem nie pojawia się to okienko do komentowania...

    OdpowiedzUsuń
  96. Wszystko pięknie widać, więc o jakość się nie musisz martwić :-) Wampirza stylizacja super! Pozdrawiam i szczęśliwego nowego! :-*

    OdpowiedzUsuń
  97. super styizacje :)
    Zapraszam :

    http://about-nathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top