Moro outfit :)

Hej :*
No to wróciłam, już po trzech najgorszych dniach... Stałam oczywiście w korku, bo jakżeby inaczej o tej porze- na szczęście zaopatrzyłam się w notatki, więc skorzystałam z okazji i pouczyłam się na toksykologię na kolokwium w busie :)  Na biochemii upewniliśmy się, że przyszłotygodniowe kolokwium będzie także wykłady, gdzie jeden ma jakieś 40 stron... Jutro zacznę to ogarniać :( ale dziś się zresetujemy z dziewczynami, wybieramy się do klubu :)


Przygotowałam dla Was stylizację. Spodnie pokazywałam Wam kilka dni temu, uległy sobie zniszczeniu, ale nożyczki pomogły mi je (no, może w innej wersji) wrócić do stanu używalności ;D do nich dobrałam bluzkę moro z Romwe. To jedna z moich nielicznych krótszych bluzek, w dodatku oversize- które uwielbiam. I ten wzór! ;) A buty ukradłam siostrze, czasami mi się zdarza hihihi :) 
buty- no name
spodnie- Vero Moda + DIY
bluzka- Romwe

 A jeśli chodzi o biżuterię, ostatnio stawiam na minimalizm- uważam, że akurat w takich stylizacjach przekombinowanie nie jest wskazane, bo ubrania same w sobie są sobie ozdobą, przecięcia wzory, poszarpanie. Jak uważacie? ;) 


Przy okazji, sklep Romwe przygotował konkurs pod nazwą:
“Join Romwe Official Fashion Bloggers in 2013”!

 Do wygrania jest 130$ w Romwe oraz możliwość zostania Romwe Fashion Blogger :)
Szczegóły tutaj: 
FACEBOOK


 Buuuuuziaki,
Kats.

CONVERSATION

88 komentarze:

  1. uważam że biżuteria rzeczywiscie nie jest tu potrzebna,jak już to bardzo skromna :)
    jej nie jest Ci zimno ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam motyw moro :)))
    Jednakże buty mi tu nie pasują do tego zestawu :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ciuszki.;) Chudzinka z Ciebie.^^
    Zapraszamy do nas.;P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubie moro ale bluzka jest calkiem niezla ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny outfit, wpadnij do mnei :)

    OdpowiedzUsuń
  6. średnio przepadam za tą modą moro.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ciągle nie mogę się na Ciebie napatrzeć:D tak młodziutko wyglądasz!:) świetna bluzka!:) Love it♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw ;)
    Bluzka moro genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna bluzka, wyglądasz swietnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog!! Dołączam do obserwacji!!!

    +Liczę na to samo :*
    http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog!! Dołączam do obserwacji!!!

    +Liczę na to samo :*
    http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale z Ciebie chudzinka ;* masz świetne nogi i spodnie :D uwielbiam moro (;

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana czy moglabys wesprzec akcje u mnie w przedostatniej notce? przylaczyc sie a przynajmniej rozreklamowac rowniez i u siebie na blogu :D prosze bo masz sporo ogladalnosci a to sie przyda w szczytnym celu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw bardzo ładny, choć nie w moim stylu! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się cały strój, aha zostałaś otagowana, dokładne info u mnie (Tag Liebster Blog)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny outfit ! :3
    + jak Ty to robisz, że jesteś taka chuda nooo ! :(
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze zdjęcie jest takie magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluza jest super!
    Udanej imprezy z dziewczynami, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chudzinka! :)

    ja bym jeszcze podciągnęła trochę wyżej rękawy bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. "Stałam oczywiście w korku" myslałam, ze prowadzisz :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ale z Ciebie chudzinka ^^ bluzka genialana !!

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie przeszły fajną "metamorfozę":)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaka Ty jesteś szczuplutka :))) świetnie moro komponuje się z potarganymi spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. :) o zmiana baneru, ładnie! A dzisiejszy post na 6. Zdjęcia piękne, stylizacja super. Nożyczki to nasze ulubione narzędzie pracy;) ale widzę że nie tylko nasze. pozdrawiam i dziękujemy za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepis na mus , znajdziesz tutaj ;)
    http://www.polska-gotuje.pl/przepis/czekoladowy-mus-belgijskie-oczarowanie
    Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. mam wrażenie że jesteś coraz chudsza, jak Ty to robisz, wyglądasz wspaniale :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna bluzka ... i buciki :)
    Ale masz nauki :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny zestaw ;) Może wpadniesz? ;)

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. dziekuje !! bardzo bym chciala zeby to wyszlo < 33

    OdpowiedzUsuń
  30. Na wszystkich tych zdjęciach wyglądasz tak szczuplutko i tam drobno ;>

    Zapraszam na nowego posta na moim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny zestaw, super wyglądasz ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  32. jeju, jakie pomysłowe *_* i te buty <3 szczupła jesteś, ale to tylko zaleta:**

    OdpowiedzUsuń
  33. jaka ty szczupła :O tutaj widać to bardzo dokładnie :) a poza tym to świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  34. militarna super buty do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowny outfit :)
    te spodnie cudownie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  36. mm.... świetny militarny zestaw ...bluzka super no i pasuje do botków :)


    Pozdrowienia : TORI DIS

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaka piękna chudzinka! Wyglądasz super : )

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja za to ukradłaby tobie tą bluzkę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  39. masz idealną figurę! zazdroszczę *.*

    OdpowiedzUsuń
  40. ten tydzień cały jest dla mnie tragiczny... w pracy mam urwanie głowy, a w weekend jeszcze zjazd w szkole;/ masakra. Dzienne studiowanie było jednak przyjemnością mimo iż też czasami miałam takie dni jak TY. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ten tydzień cały jest dla mnie tragiczny... w pracy mam urwanie głowy, a w weekend jeszcze zjazd w szkole;/ masakra. Dzienne studiowanie było jednak przyjemnością mimo iż też czasami miałam takie dni jak TY. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. super, serio znam niewiele osób, które dobrze prezentują! się w moro

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie wyglądasz w tej bluzie!! A nie wszystkim moro pasuje.
    Śliczna jesteś taka drobinka!
    Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawa stylizacja, lubie poszarpane spodnie ;)


    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ale fajna sesja zdjęciowa,wyglądasz super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ty we wszystkinm bedziesz wygladac dobrze bo jestes chudziutka jak modeleczka:D

    OdpowiedzUsuń
  47. ach, strasznie dawno nie blogowałam. miło jest czasami wpaść na stare, dobre blogi. :)) fajna stylizacja, buty wydają się ciekawe. :]

    OdpowiedzUsuń
  48. jejku mam cały czas wrażenie, że z posta na posta jest coraz chudsza! ;x
    a bluzka bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. o moro ♥
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna stylizacja ! :) Uwielbiam moro na ubraniach :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  51. bluzkę to bym Ci zabrała ;d świetny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetnej i udanej imprezy:*
    look jak najbardziej mi się podoba:)
    pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  53. Taka drapieżna ta stylizacja, bardzo mi się podoba *.* Pozdrawiam i zapraszam do siebie na przedpremierową recenzję "Moonrise Kingdom" ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Według mnie moro jest dla osob odwaznych, bo ciężko jest ten wzór ładnie zestawić. Osobiście uważam, że wyszlo Ci to dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. ale Ty jestes drobniutka;)))
    fajnie, pasuje Ci taki zestaw
    otagowalam Cie na moim blogu, wiec zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  56. mnie tez sie BARDZO podoba, wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. genialne moro- bluza jest niesamowita
    CAŁUSY:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  58. Bluza świetna! :) Widać, że dobrze czujesz się w takich zestawach :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale cudna ta Twoja bluzeczka :)
    ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. Chowaj plecy :P Bo aż mi zimno jak patrze na te zdj..
    Jednak wyglądasz cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Pasuje Ci taki outfit :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.gracjad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. PAsuje do ciebie moro ! :)
    Jejku jaka chudzinka :)
    Słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ślicznie wyglądasz - super stylizacja ;)

    Bardzo dziękuje ;*

    Pozdrawiam cieplutko, życzę miłego dnia i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  64. jaka ty szczuplutka jestes :)tez chce taki nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam pierwsze zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top