Zimowe nowinki :)

Hej Kochani :* 
Weszłam na kompa dosłownie na moment, bo zaraz uciekam uczyć się na biochemię i toksykologię (z tego drugiego dziś mam wejściówkę, a z pierwszego jutro, przy czym to nic w porównaniu z kolokwiami, które już za tydzień...) Materiału jest tyle, że szok, czuję, jakby miała zacząć się sesja... Trzymajcie za mnie kciuki! 
I stwierdzam, że nie mogę brać mp3 na uczelnię, gdy mam nowe piosenki, bo przez to spala na panewce mój plan uczenia się w autobusie i tramwaju :p 

Zostawiam Was ze świetnymi nowościami z jednego z moich ulubionych sklepów internetowych. 
Nowe dostawy mają codziennie, i codziennie pojawia się coś, w co mogłabym się zaopatrzyć. Tym razem zwracam uwagę na świetne, zimowe kurteczki w różnorodnych kolorach i fasonach, które na pewno ocieplą nieco zimowy, mroźny klimat ;)








Więcej kurtek oraz akcesoriów- rękawiczek, czapek, butów itp, znajdziecie pod tym linkiem w sklepie Udobuy :) 

Buuuuziak! :))
 Kats.

CONVERSATION

Back
to top