Black... saturday :)

Hej! :) 
No i za nami połowa weekendu, została tylko niedziela... Ale mogę z całą pewnością powiedzieć, że i piątek i sobotę spędziłam bardzo przyjemnie i wykorzystałam w 100% na spotkania z ludźmi, na których mi zależy :) w piątek z Gosią i Agą, a wczoraj w Glitterze znowu spotkałam się z dziewczynami z blogów i czuję, jakbym je wszystkie znała od lat, jest bardzo bardzo pozytywnie :) więcej napiszę, kiedy będę zdawać szczegółową relację ;) A po południu byłam u Agusi na mini urodzinach, gdzie wcinałyśmy słodycze, pyszne lodowe deserki (polewa truskawkowa i toffi łyżeczkami mniaaaaaam niebo w gębie! :)), przegadałyśmy jakieś 4 godziny, nie wiadomo kiedy tak zleciał nam czas... ;D

Dzisiejszy outfit jest bardzo bardzo podobny do tego, jaki miałam na sobie na wczorajszym spotkaniu w Glitterze, poza małym szczegółem (bluzeczka pod spodem, przyznam, że bez niej o wiele lepiej się czułam :)). Szaro- czarna z ćwiekami na ramionach urzekła mnie totalnie. Spodnie są jedynym jasnym elementem tej stylizacji- tym razem postawiłam na czerń- czarna biżuteria, czarne ubrania, czarne buty. Jeśli chodzi o biżuterię- wybrałam czarne, duże kolczyki z cieniutkich, nitkowych elementów (są fenomenalne i naprawdę lekkie!) oraz rockowe bransoletki. Podoba się? ;) 


bransoletki- Allbizu
kolczyki- Zielonykot
spodnie- Pull & Bear
bluzka- Romwe
buty- no name (ukradzione siostrze ;p)
kurtka- Udobuy

Uciekam co nieco ogarnąć! ;)
Buuuziaki!


formspring.me/katsuumi17

CONVERSATION

108 komentarze:

  1. śliczne buty, bluzka i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetna bluzka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widze ze scielas wlosy, ladnie Ci!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz. kocham ćwieki ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na relację ze spotkania:) Kurtka jest fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz chujowego fotografa i ta kurtka i torebka masakra !

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się sweter i buty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluzka z ćwiekami - świetna *.*, i kurtka fajna to futerko na rękawach dodaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne buciki i ćwieki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny masz styl ;>
    zazdroszczę figury ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włosy to nic w porównaniu to Twoich! :)
    Świetna kurteczka, podoba mi się :>

    OdpowiedzUsuń
  12. dobry outfit. ;)
    za ile kupiłaś bluzeczkę z ćwiekami? Masz może link do sklepu, gdzie ją kupiłaś? ;)
    pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ze sklepu Romwe, ale nie pamiętam, ile kosztowała, nie mogę znaleźć linku do niej w sklepie :<

      Usuń
  13. Pewnie się powtarzam , ale serio umiesz dopasować sobie ubrania , ja bym tak nie umiała często mam dylemat w co się ubrać aż w końcu nie wiem i zostawiam to w spokoju .

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko mi się podoba,tylko spodnie do mnie nie pasują, nie jestem aż tak odważna, nie lubię zwracać na siebie uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ahh zakochałam się w tej bluzce <3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz , bluze masz bardzo fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny outfit :) Kurteczka fajna ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie wyglądasz! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dokładnie, od razu człowiek lepiej się czuje, gdy pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a mnie się bardzo podoba bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka jest świetna;)

    Serum z Biovaxu mi służy, a szampon nie. Moje włosy żeby jakoś wyglądały potrzebują chyba SSL;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mi się podoba :D
    fajne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oprócz kurtki wszystko na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurteczka mi się nie podoba, a tak to to bardzo ładnie :)))
    Jakim aparatem robisz zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czas w takich chwilach zawsze szybko leci ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się Twoja kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wygladasz slicznie <3 uwielbiam twoje kolczyki <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacyjna bluzka;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz . Fajnie , że spędziłaś te dni z ludźmi , których bardzo lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jak Ci pasuje ta bluzeczka ;))!

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczna bluzka i kurtka ! Bardzo Ci pasują :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny outfit!
    Ile dałaś za bluzkę na zł?
    http://irmina-czarnota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fashion girl ;) ale jaka U ładna Ciebie pogoda, bo umnie mgłę można kroić nożem ;(

    OdpowiedzUsuń
  34. Fashion girl ;) Ale jaka ładna pogoda u Ciebie, u mnie mgłę można kroić nożem ;(

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale masz świetną kurtkę <3
    boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. bluzka i buty są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  37. rewelacyjna bluzka, idealna na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ta bluzka jest genialna c:

    OdpowiedzUsuń
  39. ile bym dała zeby byc taka szczupla

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie, tak z pazurem :> Zapraszam do mnie i zachęcam do udziału w ankietach :)

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mi się podoba ta twoja kurteczka:) Nie ładnie tak podbierać buty siostrze hah :)

    OdpowiedzUsuń
  42. a ja szukam idelnego sweterku z cwiekami na ramionach i nic mi sie nie moge znaleźć;p
    a Twoje kolczyki są cudowne;) bardzo mi sie podobaja)

    OdpowiedzUsuń
  43. ale świetna bluzka!! :) całość outfitu na plus. ps. dzięki za pomoc z tą przestrzenią dyskową :)

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne kolczyki i super bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo się podoba, bluzka jest cudowna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowna bluzka, mam nadzieję, że kiedyś będę miała podobną :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Bluzka świetna! Bardzo mi się ten styl podoba:).
    A promocja w Rossmannie trwa do 28 listopada, czyli jeszcze do środy włącznie;D

    OdpowiedzUsuń
  48. super kurtka.
    podoba mi się Twój blog, zapraszam do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  49. tę kurtkę masz świetną, 'zmacałam' ją jak byłaś w łazience, mega mięciutka jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zakochałam się z bluzeczce i kurtce . ;o

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie mogłam się wczoraj napatrzeć na tę Twoją bluzę, genialna jest! :*

    OdpowiedzUsuń
  52. bluzka przecudowna i te buty, super styl

    OdpowiedzUsuń
  53. bluzka moim zdaniem jest rewelacyjna!!! ma tak fantastyczne dodatki ze wow ;) Co wiecej fajnie sie gryze ze smerfowymi spodniami :DD

    OdpowiedzUsuń
  54. co tu duzej mowic - bluzeczka jest przesliczna !!

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajne te buty siostry :) Nie dziwię się, że je przejęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bluzka z ćwiekami przecudowna :))

    chcę chcę !!

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow!!! Bluzeczka z nitami jest cudowna!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  58. You look great! Love the studded pieces so much! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale piękna bluzka. o i kurtka też jest świetna, uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo fajna jest ta bluzka.. Lubię ćwieki..:D

    OdpowiedzUsuń
  61. Hehe, zapomniałam napisać jak dobrze mieć siostrę, bo też często coś pożyczam xD

    OdpowiedzUsuń
  62. moja mała kruszynka:D
    Masz zajebistą tą bluzkę!:))

    OdpowiedzUsuń
  63. Masz super bloga i styl.Zapraszam na mojego blga.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. z gracją nosisz te futrzane rękawki . kojarzą mi się z tandetą ale w tym wydaniu sa boskie :D! :D zdecydowanie !

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top