Parki- New Look

Hej!
Nie lubię poniedziałków :( i jestem pewna, że Wy także. Pierwsze 3 dni na uczelni są po prostu straszne, zwłaszcza poniedziałek i środa, zajęcia mam w 3 różnych miejscach, więc zmęczenie nie dziwi. Jeszcze jak się dolizy te korki- ughhh. Dobra, najważniejsze, że jestem już w domku i mogę do Was napisać. Do środy znowu mam full nauki, ale postaram się (jak zawsze) skrobnąć tutaj co nieco :) ostatnio dobry nastrój mnie nie opuszcza, cieszą mnie małe rzeczy, staram się iść do przodu- chcę, aby to trwało jak najdłużej!

Jakiś czas temu przeszłam się do Kaskady przyjrzeć się nieco nowościom jesienno- zimowym. Tutaj akurat będą to raczej jesienne rzeczy, ale nie mogłam się oprzeć, aby nie zrobić zdjęć i wrzucić ich na bloga :) mowa o parkach. Powiem Wam, że gdybym miała wybierać, to wzięłabym każdą z nich, ale stwierdziłam, że nie mogę dać się ponieść zakupowemu szaleństwu i wydać pieniędzy na nawet najpiękniejszą, ale niekoniecznie praktyczną parkę... Tak czy inaczej pokażę Wam, co mi wpadło w oko w New Look'u ;) 
Większość to takie przejściówki, jedna z nich była cieplejsza, zabijcie mnie, ale nie pamiętam cen... (jakość zdjęć w takim świetle również nie powala). W każdym razie wahały się tak ok. 200 zł, niektóre więcej, niektóre mniej. Co sądzicie o parkach? Według Was są praktyczne czy może wolicie od razu przerzucić się z cieńszych kurteczek na zimówki? :)

Buziaki,
Kats.

I proszę o odwiedzanie sklepu Oasap, będę wdzięczna za każde kliknięcie, dzięki którym mogę z nimi współpracować :** 
I serdecznie dziękuję za wszystkie, wszystkie komentarze (te pozytywne jak i negatywne).


CONVERSATION

103 komentarze:

  1. jeju jakie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to jest dość zimno, więc bardziej pasowałyby cieplejsze kurtki :) Ale te niezłe ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super parki! też wzięłabyś każdą z nich ;p
    już klikam w link do sklepu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam dwie parki, ale wiosenno-jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie znoszę poniedziałków a jak pomyśle o tym co mnie czeka w tym tygodniu to mam ochotę skoczyć z balkonu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mi bardzo się podobają, szukam takiej która by mi pasowała i cena była by ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne są, bardzo mi sie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne są, bardzo mi sie podobja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam parki,a sczzególnie w takich kolorkach ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ta ostatnia jest swietna. ja sie czaje kupic parke w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. są pięknne, ale troche nie na moją kieszeń>,<

    OdpowiedzUsuń
  12. każda cudowna, ale chyba ta na 3 zdjęciu najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spora kolekcja :) kilka wpadło mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie chciałam jeszcze kilka dni temu kupić parkę właśnie na taką przejściową pogodę, ale zdecydowałam, że 200 zł za cienką szmatkę nie będę wydawać (nie wiem jak w New Looku, ale jakość tych co oglądałam w sklepach beznadziejna, w H&M parki były chyba najgorsze) i ostatecznie kupiłam ciepłą zimową kurteczkę i nie żałuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. W kazdym fasonie wygladasz ciekawie :)))
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja już dzisiaj zakupiłam płaszczyk zimowy, piękny czarny i na guziczki, może zdjęcia się kiedyś pojawią na blogu ;)

    Co do butów - również je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że nikt nie lubi poniedziałków, w tym również i ja. Kurteczki fajne, jednak ja wolę przerzucić się na coś o wiele cieplejszego, ponieważ jestem strasznym zmraźluchem ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. No 'rozbitki' były genialne xD Będzie go brakować, dawał wiele radości i mimo wszystkiego sporo optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do mnie jakoś nigdy nie przemawiał ten typ kurtek :P

    OdpowiedzUsuń
  20. nr 1 mi się najbardziej podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnia *.*
    po ile są ? też szukam kurtki a wszystkie jakie widzę są tkz. ''pompowane rękawy;; grrr... nienawidze takich :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ta w moro to nie fajna :P ale ta pierwsza nawet spoko! Szkoda, że w mojej okolicy nie ma New Looka, coś czuję, że polubiłam bym ten sklep, a miałam okazję być w nim tylko w UK :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam parki! :) może i nie do końca są praktyczne, ale ja osobiście unikam typowo zimowych kurtek, więc dla mnie bomba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubię parki,sama mam jedną!

    OdpowiedzUsuń
  25. Napisałam post o Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kliknęłam!
    mi się żadne nie podoba.
    trzymam kciuki za Twoją naukę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jezuuuuuuuuuuuu! przez tą moro nie będę spała w nocy :(:( <3 piękna jest!!!!!!!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. moro <3 ! ja poluję na idealną moro parkę już od prawie trzech lat ! ale albo a droga albo nie taka jaką chcę, bo jeżeli mam wydać dość sporo kasy na kurtkę to już ma być idealna, taka żeby mi się nie znudziła po jednym sezonie.
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja kocham parki, mega mi się podobają. Niestety na razie nie mogę sobie żadnej kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam parki, są śliczne. Niestety nie mogę sobie jeszcze żadnej kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam parki, są świetne. Takie trochę zadziorne, zwłaszcza te modele, które teraz pojawiły się w sklepach. Niestety nie mogę sobie kupić żadnej, bo są drogie buuu ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobają mi się baaaardzo, ale nie kupiłabym. Sądzę, że to takie właśnie "przejściówki", ani to na jesień, bo szybko robi się zimno ani na wiosnę, bo chcemy jak najszybciej zrzucić niepotrzebne okrycia, poza tym ciepło doskwiera. Jeżeli ktoś ma za dużo pieniędzy to pewnie, ale tak to raczej nie.

    ~A

    OdpowiedzUsuń
  33. Parki są najwygodniejszymi kurteczkami na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  34. zapraszam serdecznie na mój blog znajdziesz tam codziennie ciekawe posty oraz masz szanse wygrać wspaniałą nagrodę http://www.kamson.pl/2012/10/prezent-od-kamsona-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  35. właśnie muszę się przejść do New Looka bo się zorientowałam, że nie mam żadnej sensownej jesiennej, ale cieplejszej kurtki :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne te kurtki! :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ładne te kurteczki! :)
    mi się podoba pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  38. chyba musisz zrobić losowanie, każda z nich jest świetna :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapraszam bardzo serdecznie na bloga o zdrowym odżywianiu, odchudzaniu, diecie, skłądnikach odżywczych... To dopiero poczatek, ale gwarantuję że nie będziesz nie zadowolona! Zachęcam do brania do obserwowanych, bo planuję stworzyć kompedium zdrowia z świetnymi artykułami - oraz będziesz mogła zoabczyć moje wyniki w odchdzaniu się! Właśnie na diecie jak najbardziej zdrowej i naturalnej! Zapraszam :)

    http://posluchajswojegociala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ja tam lubię moje poniedziałki ;d
    mam tylko jedne zajęcia i to na 14 ;p
    najlepiej Ci w czarnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. super kurteczki ♥,♥
    w wolnym czasie zajrzyj do mnie ..♥

    OdpowiedzUsuń
  42. szkoda, że ja nie wyglądam tak dobrze w parkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. myślę , że parkę jeśli ma się taka możliwość to warto mieć - pogoda u nas jak naprawdę różna więc różne grubosci kurtek sa wskazane :)
    bardzo ładne kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  44. Mnie się podoba ta pierwsza z pierwszego zdjęcia. Taka trochę budrysówka <3
    M
    meduzawanalogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczne są♥

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwsza najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja właśnie szukam jakiś butów na zime i kurtki takiej nie długiej ewentualnie jakiegoś plaszcza. Ogólnie w zimie ubieram sie jak na lato xD

    OdpowiedzUsuń
  48. Pamiętasz może w jakiej cenie była ta moro ?

    OdpowiedzUsuń
  49. Muszę spróbować tego specjału. ; >

    OdpowiedzUsuń
  50. oo fajne kurtelunie ;) musze tez się rozejrzeć za jakąś ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam kurtkę zimową a'la parka, jestem z niej niesamowicie zadowolona. Parki same w sobie nie wyglądają dobrze na wszystkich, choć bardzo mi się podobają(szczególnie ta czarna z ćwiekami). Wydaje mi się, że nie wyrzuciłabyś kaski w błoto robiąc taki zakup, bo wyglądasz w nich całkiem nieźle. Tym bardziej, że kurtka tzw. "przejściówka" to przydatna sprawa. Rzecz, którą zakłada się właśnie teraz, na przełomie września i października, a czasem nawet i dłużej, do tego jeszcze wiosna. ;) Nie wyobrażam sobie mojej szafy bez przejściówki. ;3

    OdpowiedzUsuń
  52. ja znalazłam genialną parkę z korzuszkiem (idealna dla takiego zmarzlucha jak ja) robiąc porządki w szafie:)

    ps. zdrowiej :D

    OdpowiedzUsuń
  53. pisze się happysad - wszystko z małych liter;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Też oglądałam parki w New Looku ale ceny są nieadekwatne do ich grubości. Raczej powiedziałabym, że są to wiosenne kurtki niż zimowe ;/
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. lubię militarne stylizacje
    teraz chcę kupić taką ze skórzanymi rękawami

    zapraszam do mojej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  56. Tak się zastanawiam, dlaczego pod niektórymi postami nie można dodać komentarza?? CHyba, że jakaś ślepa jestem :D Ale nawet klikając na posta nie wyskakuje pod nim okienko do wpisania komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami wyłączam po prostu komentowanie notek :)))

      Usuń
  57. zdrowiej,m bo cos chora jestes :< :* p.s no z lumpa :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Oh wspaniałe zdjęcia! ślicznie wyglądasz! :D
    jesteś taka piękna, pozazdrościć :P

    obserwuję i zapraszam do śledzenia również mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    pozdrawiam gorąco ! :D

    OdpowiedzUsuń
  59. właśnie szukam kurtki w takim stylu!
    bardzo dobrze, że się natknęłam na ten post- wiem, gdzie szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ooo wszystkie super, szkoda że u mnie New Looka nie ma!
    Dzięki, ale to koleżanka na zdjęciu, ja tylko makijaż robiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  61. Parki są świetne! Szkoda, że u mnie nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  62. parka to dla mnie zawsze ciężki wybór. :)
    a z tych co Ty zaprezentowałaś to najbardziej podoba mi się te pierwsza (czarna?) i moro. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zdrówka!, a mecz fajny był! ;D

    OdpowiedzUsuń
  64. great outfit, love it. do you like follow each other?
    http://aprettylife13.blogspot.hu

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top