Chyba coś mnie bierze... (+bonus- wesołe wyszukiwania :D)

Hej :)
Wróciłam niedawno z uczelni, jadę jeszcze raz potem na 17:00, a zaraz uciekam się neistety pouczyć na jutrzejszą biochemię. Węglowodany nie dają mi spokoju grrrrr. Dlatego ten post tylko taki na szybko :) Jako, że (pfu pfu!) zaczyna mnie łapać jakieś przeziębienie, postanowiłam mu zapobiec, pochłaniając spore ilości miodu z cytryną (i leków):D- mam nadzieję, że uchronią przed infekcją... 


Nie raz przeglądałam statystyki mojego bloga na Google Analytics- zwłaszcza słowa kluczowe mnie interesują (pewnie niejedna z Was również lubi podśmiewać się z tego, po jakich słowach kluczowych ludzie trafiają na jej bloga ;)). 

I tak o mojej skromnej osobie ;)

"najładniejsza dziewczyna w Polsce"
"nastolatki w rajstopach"
"ładne 12 letnie dziewczyny"
"ładne 14 letnie dziewczyny"
"ładne dziewczyny w błyszczących leginsach"
"kobieta 50kg 1.60m"
"za ładna jesteś"
 "dziewczyny na politechniki kalkulator"

A poza tym...

"poświrowane zdjęcia"
"pepco kopiuje reserved"
"odcedzić gagę"
"muzyka która zaczyna się cała sala machajcie rękami"
    "moja droga koleżanko z okazji urodzin naj najlepszego"
"krótkie spodnie fc barcelona na mecz"
"jakieś 2 kg temu"
"i ♥ wąsy"
     "co znacza te wąsy co wszyscy maja na bluzka pierscionkach itp"
"ciasto małysza przepis"
"rozbitki z karaibów"
  

Jak widzicie, można się pośmiać! Polecam Wam wszystkim przejrzenie swoich statystyk Google, hihihi :) 
B
 Buziaki,
Kats.



PS. Dziś trzymamy kciuki za Naszych! Polska- Anglia, eliminacje do MŚ 2014, godzina 21:00. :)
 

                                            

CONVERSATION

Back
to top