Cold (outfit :))

Hej :*
Sobottttta, jak to dobrze się wyspać! Wczoraj wieczorem spotkałam się z Sylwią ;) obgadałyśmy wszystkie, wszystkie sprawy, obśmiałyśmy to, co było do obśmiania :D tak dawno jej nie widziałam, że szoook! :D

A dziś outfitowo, jak to w weekendy :) na dworze zrobiło się zimno, i tak będzie teraz cały czas, więc kurtkę wiosenną schowałam głęboko do szafy, a jej miejsce od dłuższego czasu dumnie zajmuje kurteczka od Goodlookin. Uwielbiam ją, jest taaaaka cieplutka! Do niej klasyczne dżinsowe leginsy, których nie oddam nikomu i za nic, a także czarne botki i bordowy szalik. Tak z repertuaru zwyklaków ;)
 
buty- no name
spodnie- Vero Moda
kurtka- Goodlookin
szalik- no name

Jakie plany na sobotę? ;) Ja zaraz uciekam na zakupy z mamą, a potem trochę ogarnę notatki.

Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17 zapraszam! :* ;)

CONVERSATION

89 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz ! :) I świeeetny futrzak na kapturze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. outfit bardzo fajny i na pewno nie zmarzniesz ;D
    oo a ja się nie wyspałam ;/ :P

    OdpowiedzUsuń
  3. wlasnie wlasnie, zaczyna sie niezbyt ciepla jesien..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesiennie :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    + Jesli mozesz to odpowiedz na moim blogu czy warto dodawac u mnie recenzje filmów , z gory dziekuje .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwyklaki są najlepsze wbrew pozorom ;D Wygodne i prezentują się ok ;D Ja właśnie muszę kupić sobie jakaś kurtkę, bo płaszczyk mam ale to tak na sportowo nie pasuje, a czasami są takie gorsze dni kiedy kompletnie nic nam się nie chce i taka zwykła kurtka (ale ciepła!) jest idealna, przynajmniej dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna ta kurtka :)
    Oj tak ! Na dworze zrobiło się zimno...brr :(

    OdpowiedzUsuń
  7. No niestety zimnica juz na dworze:(
    A kurteczka cudowna!! I leginsy tez sa swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. niby zwyklaczek, ale mi osobiście się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyglądasz ;d


    zapraszam na nowy post! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. moja siostra ma tą kurtkę :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczna bransoletka ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie:*
    Plany na sobotę? Zakupy!!! Jeee...:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słoneczko, słoneczko grzej mocniej:(
    Bardzo fajna kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna kurtka,no już robi się coraz zimniej :(

    OdpowiedzUsuń
  14. kurtka idealnie do ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka jest świetna, a botki mam trochę podobne i jestem w nich zakochana, bo są strasznie wygodne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne połączenie spodnie + buty :) a kurtki lubię z takich puchatym kapturem, nic tylko sie opatulic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fakt, zimnoooo jest :))) + faajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. na dworze strasznie zimno! ;/
    ładna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna kurtka ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prosto a ładnie :)) Zapraszam do mnie, bo nie było Cie dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super masz ten szalik. Udanych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz.
    Właśnie takiej kurtki szukałam.


    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. szalik w świetnym kolorze, pozdrowionka! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kurtki z takimi futerkami- oczywiście sztucznymi ;)
    ładny kolor szaliczka ;)

    pozdrawiam N.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie zwykłe, proste outfity na chłodne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie, a najważniejsze-ciepłoooo!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny szalik ^^o tak soboty są cudne .

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny ootd. spodnie i kurtka mi się chyba najbardziej podobają. zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. super fotki :)
    a ja dzisiaj mam imprezkę z koleżankami :)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurtka ma świetny kaptur taki puchaty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ooooddasz mi te bucikiii ? ♥ cudowne są, jak i ty ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja się nie wyspałam :/
    Bardzo fajna ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz pięknie :) a kurteczka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wstałam dość późno, ale jednak się jeszcze nie wyspałam :) Bardzo ładnie wyglądasz w tej kurtce :D

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz, bardzo fajny kaptur :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo dobrze wyglądasz w takim braku przekombinowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Spotkania z przyjaciółmi są najlepsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  38. OJ DZIŚ POGODA JEST CUDOWNA PRZECIEŻ
    a coś dziś wszyscy na nią narzekają;p
    A Ty jak zwykle wyglądasz uroczo;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurtka jest piękna, a kolor szalik po prostu cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  40. fajna ta kurteczka, z pewnością ciepła! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne są takie kaptury! :)
    Podoba mi się też kolor szalika <3

    OdpowiedzUsuń
  42. zamieniłabym ten szal/chustę na komin *...*

    OdpowiedzUsuń
  43. wspaniała kurtka i buty *.*

    http://daring--fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja dzisiaj spotkałam się z koleżanką, a teraz obejrzę sb jakiś film ;D.
    Bardzo fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  45. ostatnie zdjecie jest swietnee <3
    Ty juz zimowa kurtka ? ja sie jeszcze przed tym bronie :((
    wpadnij do mnie i przeczytaj poczatek notki ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. O widzę u Ciebie już typowao zimowa kurteczka ale się nie dziwie bo dziś bylo szczgólnie zimno ;)

    http://tamagdaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczna jesteś. cudowny kolor apaszki, świetne buty. a po za tym to za chuda jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  48. lubię taki look,zwyczajny,sportowy :)
    fajne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawe a przede wszystkim ciepłe połączanie ;)
    Zapraszam na konkurs ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. wiadomo, wszystko lepiej kupywać w zestawach, następnym razem pewnie tak zrobię, ale to akurat była spontaniczna decyzja a u mnie sprzedają tylko na sztuki :3
    świetny outfit. niestety coraz zimniej, uroki jesieni :) dziękuję za odwiedziny !

    OdpowiedzUsuń
  51. Wygladasz przeslodko!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bеcauѕe the meԁicаl professional doesn't reside every day or nightly with all the child it truly is as much as the parents to become vigilant on their child's day-to-day actiѵities and behavіor's, but even more crucial, what happens to their youngster whilst sleep at evening. In case your kid has been diagnosed of ADHD, before letting them go on any sort of medication, make your self conscious to the reality of their being any snoring concerns on a nightly basis or not.
    My web page - linkjuicer.wall.fm

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna kurteczka a kolor szala jest cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wyglądasz bardzo ładnie w tym zwylaku;p
    P.S kurtka bardzo fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  55. świetna kurtka! sama szukam teraz takiego puchacza, ale niestety bez skutku jak na razie...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Fenomenalne buty:)


    http://stan-krytyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Tutaj trafiłaś w mój gust :D
    świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  58. Very good blog! Do you have any helpful hints
    for aspiring writers? I'm planning to start my own site soon but I'm a
    little lost on everything. Would you recommend starting
    with a free platform like Wordpress or go for a paid option?
    There are so many options out there that I'm completely overwhelmed ..
    Any suggestions? Appreciate it!

    You should really look at my own video training on really make money online by
    clicking right here

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top