Nowości :)

Hej :))
Co u Was? ;)
Ja spałam dziś 2 godziny, masiakra... :D ale wczorajsza impreza była bardzo, bardzo udana. Najpierw byłyśmy u Agi z dziewczynami, a potem uderzyłyśmy na studencką imprezę do klubu Heya, jednak było tyle ludzi, że stwierdziliśmy, że się przeniesiemy :) poszłyśmy do City, gdzie ludzi nie było mniej, jednak muzyka bardziej mi się podobała (i klimat). Wróciłam do domu przed 3:00, a wstawałam po 6:00, bo miałam na 8:00 na uczelnię. Sama siebie podziwiam, że miałam siłę iść na pierwsze 2 wykłady haha :D na szczęście już jestem w domu, mogę do Was napisać, a zaraz położyć się spać. 
Pokażę Wam moje najnowsze nabytki- torba z New Look'a, za którą zapłaciłam 40 zł (z wygranym 50% rabatem w konkursie na fb :)), jest mega mega mega pojemna. Oprócz tego cieplutki sweterek od Majo, czarna bluzeczka od Marzuss i komin od Zalando :)) 

I na koniec fotka z wczoraj, widać odrobinkę moje nowe, krótsze włoski ;) i nasze pyszności mniaaam :D

I jeszcze mały news :) taki szybciutki- bo i czasu mało!
Do 14 października w Romwe trwa wyprzedaż, wiele artykułów możecie kupić nawet 50% taniej! ;)
Link do artykułów:
Romwe sale! :)))



Ja uciekam się położyć. Na uczelni dziś przespałam 20 minut jednego wykładu haha, bo jestem mega "zdechła" xD A wieczorem spotkam się z Sylwią. Wreszcie! :)

Buziaki,
Kats.
formspring.me/katsuumi17 ;)

PS. Pod tą notką wyłączam komentowanie :))

CONVERSATION

Back
to top