Nowości w szafie :)

Hej! :) 
Dziś był mój ostatni "oficjalny" dzień w pracy... Ciężko było mi się rozstać z panią Seweryną, ale pociesza mnie fakt, że będę tam co którąś sobotę wracać, także będziemy się widywać. Obiecałam także, że będą ją odwiedzać w tygodniu, jeśli akurat będę tamtędy przejeżdżać wracając z zajęć. Co do uczelni... mam już rozpiskę planu i na tą chwilę wiem, że będę miała zajęcia strasznie rozrzucone po mieście, a także dużo okienek, podczas których ani wróci do domu ani nic... Także notki też będą się pojawiały niestety rzadziej :( we wtorki mam zajęcia do 19:30! Wrrrrr.

Dziś pokażę Wam moje najnowsze nabytki. Pierwszym są beżowe i niesamowicie uniwersalne botki. Na jesień najpraktyczniejsze są na płaskiej podeszwie, także spokojnie będę mogła biegać po mieście. Są nieprzemakalne (przetestowałam!) i cieplutkie, mają futerko, więc będę mogła nosić je nawet zimą. 
Kolejną rzeczą jest prześliczna torebka od Oasap, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Szkoda tylko, że jest dość mało pakowna, bo z reguły napycham do torebki wszystko, co możliwe ;D no i przeuroczy naszyjnik od Alefarcik- zawsze chciałam coś z pawim piórkiem.



Podobają Wam się moje nowości? ;) 
A dziś świętujemy urodziny kumpla, szykuje się niezła impreza! :) 
 Kochani, proszę Was także o klikanie w bannery sklepów po lewej stronie, zwłaszcza chodzi mi o te, które są najwyżej. W ten sposób pomagacie mi we współpracy. Z góry serdecznie dziękuję! :)
Buziaki,
Kats.


CONVERSATION

97 komentarze:

  1. buty świetne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. na bieganie po mieście najlepsze są płaskie buty ;)
    oj współczuje wtorku, ja mam najgorszy dzień w czwartek od 8 do 17 i praktycznie sama historia literatury:/
    naszyjnik super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że taki plan Ci zrobili.. też nie znosiłam okienek :)
    Torebka i buty super, też mam takie podobne botki, rewelacyjnie się spisują jak trzeba dużo chodzić, bo są bardzo wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty swietne na pewno ci sie przydadza na polska jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje myszowate botki są świetne :)
    boski paw!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. w banery juz poklikane Proszę pani :* ;]
    Butki są świetne i wyglądają na wygodne :)
    Torebka .. oj mam tego tyle , ale jest urocza :)
    Naszyjnik jest przesłodki , mam takie same kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. och naszyjniczek, pasowałby mi do bluzeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. naszyjnik skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik i botki są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh przeteswowałaś jak mój brat? Hhaha wrzucił mi zegarek do wanny i się utopił :)))
    Hehhe śliczna torba i pawie okoo ^^
    Ohh no sama się aż boję - nie wiadomo jaki jest mój uczeń XD Co ty do wieczorowej chodzisz ?

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne botki oraz cudowna torebka..! :)
    _______________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne rzeczy. Zauroczyłam się naszyjnikiem! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda że posty będą rzadziej ale cóż nauka : )

    torba piękna ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. wisiorek jest super, ożywi jesienne outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naszyjnik mi się bardzo podoba :P Mam kolczyki z pawimi piórkami, ale ich nie noszę i chyba wiem na co je przerobię ;P
    Dzięki za inspirację :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne buty! Na pewno jakoś dostosujesz się do planu na uczelni ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gdzie nie wejdę, tam widzę nowości :D fakt, uwielbiam takie wpisy :D a teraz zdałam sobie sprawę, że mnie też czekają meega jesienno-zimowe zakupy :D
    w ogóle to bardzo tu u Ciebie przyjemnie :) Zdecydowałam się zostać na dłużej :) Jeżeli masz ochotę to zapraszam do siebie ;)
    buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka i naszyjnik bardzo fajne! :)
    Ja też mam już plan na szczęście upiekło mi się, mam poniedziałki wolne (yeah:D) a reszta też do wytrzymania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty są świetne, ale dziwne że nieprzemakalne, bo na takie nie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne są , naszyjnik cudooo ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne buty :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. butów zazdroszczę!
    przydałyby mi się takie właśnie teraz :)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne buty!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :>
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam kiedyś ten sam naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna torebka i buty!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Mamy podobny gust:) podobają mi się te rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. T O R E B K A !!!!! Boże. Cudo

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne buty, fajna torba, fajny naszyjnik. :p

    OdpowiedzUsuń
  30. naszyjnik mnie zachwycił po prostu *.*
    udanej imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne butyyy. ♥♥ Zapraszam do mnie: zuziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna torebka, naszyjnik i botki :) powodzenia! ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnee nowości :)
    Zapraszamy do nas gr8lifexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty są świetne :) Aczkolwiek są wykonane z skóry ekologicznej i mogą przemakać ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. o świetne rzeczy!♥

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja na pierwszym roku mam plan w miarę znośny nie ma masakrycznie długich przerw . Świetne te nowe nabytki.

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne dodatki :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. buty i torebka mi się nie podobają, ale naszyjnik cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  39. prześliczny naszyjnik ! ;)

    zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne zakupy ;d.
    Szczególnie naszyjnik mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystko fajne, a w szczególności torebka ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. wszystko boskie XD
    buty *_*
    pozdrawiam ;p
    i powodzenia ☺

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystko urocze !
    naszyjnik najfajniejszy ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  44. ojejku, naszyjnik jest cudowny! od dawna na taki poluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna torebka :) I łączę się w sympatii do płaskich butów :)

    OdpowiedzUsuń
  46. torba śliczna ;D ja właśnie poluję na jakąś :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialne te nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja tez zaczynam rok teraz, szkoda jak nie wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczne buty:) torebka skojarzyła mi się z loius vuitton :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Buty ładne, wisior również, torba mi się nie podoba!
    Pierwszy rok studiów! Najlepszy okres w zyciu! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  51. warto,nawet jak się nie jest fanem:)
    można wiedziec jak sobie "zalatwilas" te wspomniane banery na blogu?:)

    OdpowiedzUsuń
  52. botki świetne - i super że nie przemakają !

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny breloczek przy torebce :) też by mi się przydały jakieś botki.

    OdpowiedzUsuń
  54. Podoba mi się naszyjnik i przywieszka do torebki :-) białe porzeczki :-D

    OdpowiedzUsuń
  55. fajne nowostki, naszyjnik i buty bomba! :) Tak wlasnie sobie poyslalam, ja bardzo rzadko robie posty outfitowe, hm... Moze powinnam brac przyklad z Ciebie i tez takowe pisac, hm... :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top