Autumn (outfit :))

Hejjj :)
Nie żebym się wyspała... Haha :D Ale mogę powiedzieć, że wczorajsza impreza była świetnym zakończeniem moich wakacji, które niestety nieubłaganie mają się ku końcowi ;( poniedziałek jeszcze wolny, ale we wtorek już na zajęcia i to od razu do późna -.- Aaaa i serdeczne pozdrowienia dla koleżanki, która spotkała mnie wczoraj w klubie i powiedziała, że fajnego prowadzę bloga :) bardzo miło mi się zrobio, dziękuję! ;)

A dziś outfit :) Marynarkę zdążyliście już poznać, z resztą jak pewnie zauważyliście, kolorowe marynarki ostatnimi czasy są mi bardzo bliskie. A więc jeszcze raz- ta sama marynarka, w nieco bardziej casualowym wydaniu mimo, że w podobnym, kolorystycznym zestawieniu (panterka tym razem pod szyją). Za to na nogi założyłam ciemne rurki i botki, które pokazywałam wczoraj. Zrobiło się jesienniej? :) 



spodnie- Vero Moda
marynarka- Sheinside
buty- no name
sweterek- Avaro
apaszka- Zara
torebka- Oasap

Grrr i dopiero po powrocie ze zdjęć zdałam sobie sprawę, że aparat był nastawiony na auto. I dzięki temu jakoś też odbiega od ideału, grr. Wybaczycie? ;) 

Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17 :* ;)

Oasap 
proszę wchodźcie do tego sklepu z tego linka, z góry Wam bardzo bardzo bardzo dziękuję :*

CONVERSATION

123 komentarze:

  1. OOTD bardzo jesienny i śliczny :) Kocham twoją hustę w nim :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem, że teraz zdjęcia robisz bardziej na manualu. To dobrze bo wtedy nie powinny tak szumieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. strój bardzo w moim stylu więc jestem zdecydowanie na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kats, jak zwykle ślicznie wyglądasz.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemny dla oka outfit :)
    Bardzo łądnie wyglądasz. Oranżowa marynarka świetnie ożywiła cały zestaw.
    Pozdarwiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta marynarka jest super ;) już kiedyś to pisałam;)
    No niestety wszystko co dobre za szybko się kończy ;) Ja już miesiąc w szkole, a jestem zmęczona jakby nie wiadomo ile minęło ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie te buty sie prezentują :)
    ja bym w takich głupio wyglądała bo jestem za niska na takie buty niestety.
    no tak,ale mozna wiedziec jak ja nawiazalas?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o marynarce już pisałam że super a teraz jeszcze świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka ma przepiekny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna marynarka!
    Pozdrawiam:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. R-E-W-E-L-A-C-J-A! Świetny look :))

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka jest boska i nie siedz na ziemi bo wilka dostaniesz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna ta marynarka, i ogólnie ciekawy jesienny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fab!!!^^
    i love it ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Marynarka boska :o
    tak samo jak torebka <3
    strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marynarka w tym wydaniu również mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz,bardzo podoba mi sie kolor marynarki i torebka!Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. slicznie wygladasz ! no normalnie uwielbian Twojego bloga <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna ta twoja marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marynarka bije wszystko:) Kolor wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka.... ja tez chcę taką nooo!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nowe ubrania jak widać się sprawdzają;)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny outfit! :) Marynarka i buty genilane! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. też się nie wyspałam. -,- śliczna ta marynarka ! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Marynarka ma przepiękny kolor, a w butkach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. może to zabrzmi dziwnie, ale ładnie komponujesz się z budynkiem xd. haha;d.
    a tak poważnie, bardzo ładnie;*;).

    OdpowiedzUsuń
  27. buty i marynarka są genialne;D

    OdpowiedzUsuń
  28. marynarka fajnie ożywia zestaw :) nie martw, się już niedługo wakacje, haha! szybko zleci :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie prezentują się te botki na nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Marynarka bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw! ;) Współczuję końca wakacji i wiem, co czujesz- sama przeżywałam to miesiąc temu :(

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna marynarka :) strój bardzo mi się podoba . :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie :D.
    Marynarka jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo mi sie podoba :) wyglądasz ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna stylizacja :) zaprasza do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. jaka piekna marynaaarkaaa <3 Uwielbiam marynarki, ale jak już mam jakąś kupić to jest spory kłopot bo nie potrafię się zdecydować pod względem fasonów, kolorów a nawet wyglądu głupich guzików :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Marynarka, torebka i buty świetne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  38. koleżanka miała rację świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Buty są świetne :D Sama z chęcią w takich bym pośmigała!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo przyjemne są te buciaszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. marynarka zdecydowanie ożywia tą stylizację :) ma przecudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  42. tę marynarkę to ty masz przekozacką! ;)
    to fajnie, że impreza się udała :DD

    OdpowiedzUsuń
  43. rewelacyjny dobór kolorów, bardzo ładnie Ci w pomarańczowym :)

    OdpowiedzUsuń
  44. calosc super, ale do takiej stylizacji zalozylabym jednak butki na obcasie :P

    OdpowiedzUsuń
  45. o cudny zestaw ♥

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. marynarka świetna, dodaje uroku i rozjaśnia ten ubiór :)
    wpadaj do mnie, xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny outfit :)
    Zapraszamy do nas gr8lifexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. No właśnie wyczytałam, że na auto są te. Ale ogółem fajnie, że zaczniesz robić je trochę manualnie bo na pewno polepszy to jakość zdjęć;)
    Ale stylizacja trzeba przyznać fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. jesiennie ;d przepiękną masz tę marynarkę ;) i torebka też jest bardzo ładna, w ogóle świetna stylizacja
    mogłabym się spytać ile masz wzrostu? ;d tak z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
  50. Podoba mi się ta marynarka! :)

    Z tego co wuefista mówił, że biegać będziemy dopiero na wiosnę, więc nie ma źle. ;P

    OdpowiedzUsuń
  51. ogólnie bardzo ładny strój ;D
    ale mnie uwiodły buty i torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Buty świetne!!! :)
    A marynarka ma niesamowity kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  53. ostatnio mam bzika na punkcie marynarek - a twoja jest świetna. Co do szkoły, to dasz rade. ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. woooow w torebce to sie zakochalam ;))

    kurde ja jeszcze nawet planu nie znam a w poneidzialek mam zajecia haha

    OdpowiedzUsuń
  55. Mnie zachwyciła torebka :)))

    OdpowiedzUsuń
  56. ależ mi się podoba kolor tej marynarki:)!

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczna stylizacja :D torebka jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Super ta marynarka!!! <3 Też mam fazę na kolorowe marynarki :-D No i buciki, mmmm :-) Pozdrawiam! :-*

    OdpowiedzUsuń
  59. ja to już w pon. mam zajęcia. stresuję się trochę bo to pierwszy rok.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale ślicznie wyglądasz : )
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  61. ładne buty i marynarka :)
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. fajna torebka :) ogólnie ładnie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo mi się podoba twój styl . Świetnie wyglądasz . Pozdrawiam i zapraszam do nas w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  64. świetnie wyglądasz :) super buciki :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Genialna marynarka :3
    chętnie zaobserwuję, zaobserwujesz też? :)
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetnie wyglądasz w jasnych kolorach. : )

    OdpowiedzUsuń
  67. Genialne buty i marynarka- powtarzam p oraz kolejny, ale jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczna marynarka ! :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetna marynarka, doskonale ożywia cały strój :))

    OdpowiedzUsuń
  70. no bo prowadzisz świetnego bloga :)
    fajne buty
    jesień, nie cierpię już tego zimna,a to dopiero początek :P

    OdpowiedzUsuń
  71. marynarka jest genialna! Z reszta buty i torba tez :)

    OdpowiedzUsuń
  72. w ogóle cała pieknie wyglądasz! :) tak promiennie

    OdpowiedzUsuń
  73. z Ciebie to jest ślicznota, świetną masz figurę. *.* podoba mi się bardzo ten zestaw, bardzo ładnie w nim wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  74. jakie cudne botki! a co do Mixmossa, niestety ale pisali na swoim fb ze maja jakies problemy:(

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny zestaw ;d
    ps. masz śliczne włosy !
    zapraszam do mnie !♥

    OdpowiedzUsuń
  76. Zaczynam prowadzić bloga, zapraszam do mnie i zobacz czy Ci się spodoba :)

    effect-placebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. bardzo fajny Outfit :)
    zajrzyj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. in love with the orange blazer :)

    OdpowiedzUsuń
  79. marynarka boska - cudny kolor i fason :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  80. fajna marynarka i buciki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Kiedy kupię sobie pomarańczową marynarkę?!...

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetna marynarka, rewelacyjny kolor! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  83. It's not that surprising that snoring is impacts a large number of people, largely males. What exactly is less well known (except maybe by individuals impacted) is that snoring is accountable for partnership difficulties for numerous couples and is actually often quoted as a aspect in divorce.
    Also visit my web blog - snoring earplugs

    OdpowiedzUsuń
  84. ӏf we take thаt in manу condіtionѕ
    we now haνe more than juѕt one ocсupation on the go at the same
    timе, and mοѕt of pеοple do, then the difficulty
    οf harmonу alsо will сome intо engagе in.
    Нoω do we make a deсision the amount effort and time should rеally be applied to 1 caгеeг
    vs . an additional?
    Visit my webpage :: home health

    OdpowiedzUsuń
  85. To be able to fulfill stаffing demands and also to enhance ωellneѕs
    care pοsitions, hоspitalѕ and also other medіcаl amenitiеs will likely be pursuing
    many stерs, in line with Leаders іn Healthсare.
    A numbеr of thе actionѕ consist of:

    Also viѕit my blοg :: fitness 19 rancho cucamonga

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top