News in the closet!

Heeeej!
Ajj już czuję w kościach zbliżający się weekend. Dobrze mieć wolną sobotę :) 
Dziś idziemy z koleżankami na imprezę, napijemy się parę pyyysznych drinków, a potem zapewne pójdziemy potańczyć. Ale najpierw trzeba przeżyć kolejny dzień w pracy. W sumie już opracowałam sobie taki system, że czas mija mi szybciej, więc nie jest źle :)

Dziś pokażę Wam moje nowości od Romwe.
Idzie jesień, takżę trzeba zaopatrzyć się w jakieś sweterki, bluzeczki itp. Nie mogłam także ulec pokusie na galaktyczne legginsy. Marzyły mi się od dawna i już zdążyłam obskoczyć w nich kawałek mojego osiedla i jedną imprezę, haha :D 

Co do sweterków- wybrałam dwa zupełnie różne. Pierwszy- beżowy, delikatny, ażurowy, sprawdzi się świetnie na uczelni czy w pracy, gdzie z reguły staram się nie kombinować zbytnio ze wzorami i krojami, a po prostu chcę czuć się jak najbardziej komfortowo ;) co oczywiście nie znaczy, że w czarnym tak się nie czuję- po prostu dużo bardziej się wyróżnia. Błyszczące wstawki oraz krzyże- to jest to! ;)
Który wybieracie? ;)

Rozglądam się ostatnio także za jakimś fajnym, aczkolwiek nie za drogim aparatem... Muszę przyjrzeć się bliżej ulotkom ze sklepów "sprzętowych". A może Wy jakieś polecacie? :) 

I mały bonusik :DD


Hihi :)

Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17 :)

CONVERSATION

95 komentarze:

  1. leginsy są super, niestety mam zbyt masywne nogi i nie mogę sobie pozwolić na takie bo wyglądałabym jeszcze gorzej :d a co do sweterków to wybieram jasny (mimo tego, że uwielbiam czerń )

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tak troszkę z innej beczki ;) Jako czytająca i oglądająca foty (a pracująca na co dzień z aparatem przy zdjęciach biżu;)) proponuje bardziej przemyślany dobór tła przy zdjęciach ubrań.
    Niech tło będzie jednolite, najlepiej białe bo ubrania położone na wzorzystym dywanie czy kocu nie prezentują się najlepiej. wystarczy biały gładki obrus albo prześcieradło ;)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę :) mozę faktycznie masz rację, nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Motywy rzeczywiście się trochę gryzą. Na pewno będę korzystać z tej rady w przyszłości :)

      Usuń
  3. świetne sweterki co do galaxy to jakoś mi się opatrzyły, za dużo ich wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zależy co dla Ciebie znaczy 'niedrogi' i 'fajny'
    Jeżeli chodzi o lepsze kompakty to powiem niewiele..Jeżeli zaś chodzi o lustrzanki.. no to już coś więcej wiem.. Za niewielkie pieniądze jak na lustrzankę kupisz coś marki pentax Kr chyba ale nie mam pewności..
    Nikon d3000 i chyba d3100 nie są w złych cenach..
    Jako posiadaczka canona polecam Ci canony.
    Za około 2300 można kupić eosa 550d który zły nie jest.. Wiadomo 500d, 450d itd będą tańsze...
    Na moje jednak najlepiej poczytać trochę i przejść się po sklepach żeby móc dotknąc.. Bo to jak lezy w ręku aparat jest bardzo ważne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te legginsy ja może bym takich nie założyła ale myślę nad jakaś koszulką galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sweterki! Obydwa mi sie podobają ale jeśli miałabym wybierać to chyba wybralabym ten pierwszy ;)
    Ja weekend niestety cały mam pracujący. To dlatego, ze zachcialam mieć wolny czwartek i piątek heh
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie!;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje plany niestety chyba nie wypalą , leże w łóżku chora , a na dworze deszcz-.-
    Hmm , też mam zamiar wybrać się na jakieś '' jesienne '' zakupki . Ale niestety mój budżet narazie jest ograniczony .;d
    Świetne legginsy , ale osobiście bym ich chyba nie kupiła , na pewno nie teraz , gdzie jest ich pełno i u każdego na nogach można je zobaczyć .
    Sweterek w krzyże bardzo mi się podoba , i właśnie szukam czegoś bardzo podobnego .;d
    dzięki że wpadłaś do mnie , i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje plany niestety chyba nie wypalą , leże w łóżku chora , a na dworze deszcz-.-
    Hmm , też mam zamiar wybrać się na jakieś '' jesienne '' zakupki . Ale niestety mój budżet narazie jest ograniczony .;d
    Świetne legginsy , ale osobiście bym ich chyba nie kupiła , na pewno nie teraz , gdzie jest ich pełno i u każdego na nogach można je zobaczyć .
    Sweterek w krzyże bardzo mi się podoba , i właśnie szukam czegoś bardzo podobnego .;d
    dzięki że wpadłaś do mnie , i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajowe z was babeczki :D ja osobiście polecam mojego ulubionego drineczka :P wódka finlandia blackcurrant + sok pomarańczowy + granadina /jakkolwiek się pisze :) pyszny, delikatny drink.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne legginsy <3
    kartasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie by było jakbyś dodawała duże zdjęcia, lepiej można by było Ciebie podziwiać
    leginsy są oryginalne, ale nie dla mnie, za stara już jestem na taką awangarde;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabawne fotki z koleżankami. Ja tam w beżu źle wyglądam ale nie lubię krzyży itd na ubraniach choć czarny fajniej wygląda moim zdaniem. Jestem tu pół na pół :D Ehioo twoje leginsy przypominają mi rozciągliwe rurki mej sisy* z Niemczech - musiałam jej je zwęzić bo były dzwonami i nawet potem znowu ścinałam bo ciągle były za szerokie :p Te jej spodniuchy zmieniają kolory jak się człek rusza na takie właśnie jakie masz dostępne na swych leginsach : róż, niebieski i fiolet - zadziwiające i baardzo efektowne XD.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż.. Można kupic lustrzankę za niecałe 2000 zł. i w podobnej cenie chodzą naprawdę dobre kompakty itp.. Przede wszystkich musi to być coś dostosowane do Twoich potrzeb. Z 'lepszych' i niedrogich aparatów to wiem że chybrydy olympusa są dobre. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmiczne legginsy:) Ale trzeba mieć sporo odwagi, żeby w takich chodzić, ja chyba nie bardzo, raczej do mnie nie pasują. W każdym razie są świetne;)
    Buziak;**

    OdpowiedzUsuń
  15. nic nie chcę mówić ale do tych leginsów idealnie kolorystycznie pasowało by pewne So Sweet ;) no chyba że się mylę ... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowite te legginsy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. oj świetne te leginsy , świetne!!! a jasny sweterek- cudeńko :)) życzę udanej imprezki :))

    OdpowiedzUsuń
  18. to dobrą piosenkę wybrałam ;D obecnie moja ulubiona, zaczynam od niej dzień jak i go kończę, non stop w moich głośnikach ;d miło mi, zapraszam częściej (chociażby dla muzyki ;) )

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne leginsy, no to miłego imprezowania xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaa, jakie swietne sa te leggi ! Caly czas widnieja na mojej wish liście od dłuuugiego czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne nowości. ; )

    Od kiedy Twój blog ma tak wiele obserwatorów? ; D
    Pamiętam jak było zaledwie 200 ; D

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak leginsy galaxy sa genialne!!!
    ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
    pozdrawiam:):*:* i jak zawsze zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile zapłaciłaś za te suuper legginsy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwszy sweterek jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zakochałam sie w legginasach . !

    OdpowiedzUsuń
  26. oj te legginsy podbijaja swiat ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. te legginsy są cudowne *.* szkoda, że nadają się tylko na takie chude nóżki jak Twoje :(
    ten jaśniejszy sweterek bardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  28. leginsy są świetne !
    a sweterek ten biały :)

    OdpowiedzUsuń
  29. legginsy bardzo mi sie podobają ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta biała jest piękna.
    Ja bym jak kluska wyglądała w takich legginsach.xd

    Lustrzankę kup jeśli lubisz mieć dobre zdjęcia:P

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne te leginsy :D ładne sweterki ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. jejciu jakie boskie rzeczy ♥ ja chciałam takie leginsy ,ale zawsze były drogo :(

    OdpowiedzUsuń
  33. ale świetne te legginsy, kosmiczne ;p
    zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. legginsy *u*

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. piątek ! no to udanego weekendu :D

    świetne sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowne legginsy ♥
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  37. bardziej podoba mi się sweterek niż legginsy:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne legginsy. Mam teraz fioła na punkcie kosmosu! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Mega legginsy ;)
    I smiechowe zdjęcia z dziewczynami :D

    OdpowiedzUsuń
  40. udanego weekendu ! ;) mi została tylko nauka :(
    zapraszam do mnie u mnie dzisiaj zostanie ogłoszony nowy konkurs ;))

    OdpowiedzUsuń
  41. Legginsy są genialne... Gdybym miała zgrabne nogi w takich właśnie bym chodziła!! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. wszystko super :)

    szczególnie legginsy ♥

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Legginsy super, moje nogi są za "grube", żeby takie założyć, ale z Twoją figurą na pewno leżą super :) I sweterek w krzyże <3

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowne ciuszki :) gratuluję współpracy! / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. chyba też się kiedyś skuszę na te legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciemny sweter fajniejszy ;)
    Aaa bonus ekstra xD

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten z krzyżami jest genialny ..!:) CHciałam go zamówić ale niestety już go nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne są :3 ! : )
    wybieram ten 2 sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  49. Marzą mi się takie leginsy już długi czas, ale boję się, że będę mieć w nich grube nogi. :C
    Sweterki są śliczne , zwłaszcza ten pierwszy ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Haha. Świetne zdjęcia. A zwłaszcza te dwa ostatnie ! Pozdrawiam i zapraszam do nas na nową notkę. ;3

    OdpowiedzUsuń
  51. fajne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. A mnie sie nic nie podoba :P Ja wole jegginsy :P w pracy mamy ich sporo, wiec wybralam sobie to i owo.
    Moda na krzyze- jestem kompletnie przeciwna, wg mnie to tandetne.

    Sweterek azurowy- ciekawa jestem jak wyglada na kims, bo nie umiem go sobie wyobrazic :P

    zrob outfit- moze zmienie zdanie ;P

    buzka,
    Nieprofesjonalna aka Zabiegana

    OdpowiedzUsuń
  54. uooo, te legginsy są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  55. BOSKIE te leginsy aaaaa uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. pozytywne zdjęcia :) i ta środkowa koleżanka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne legginsy i sweter w krzyże :)

    OdpowiedzUsuń
  58. legginsy ♥_♥
    sweterki też boskie ;p
    czarny jest idealny xd

    OdpowiedzUsuń
  59. http://oriflamemojabajka.blog.pl/ Zapraszam na mojego bloga wszystkie dziewczyny lubiące kosmetyki naturalne !! Jeżeli możesz poleć go dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. leginsy i sweter nr 2 < 3 ! chce ;o

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne łupy! Naj bardziej zazdroszczę legginsów galaxy ♥


    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Galaktyczne Legginsy ahhh dokladnie takie chciałam zamowić! Jestem ciekawa jak sa wykonane i czy poleciłabyś je ? Sweter w krzyże jest fantastyczny<3

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne rzeczy, legginsy najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Obydwa sweterki są świetne.!
    Legginsy również są super, ale bałabym się je założyć ze względu na moje gruube nogi :(

    OdpowiedzUsuń
  65. bajeczne są one <3 Zapraszam do siebie jeżeli masz ochotę :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Szalone dziewczyny ! :)
    Zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top