Galaxy outfit! :)

Hej Kochani :*
Co tam u Was? Ja niedawno wróciłam z miasta :) pojechałam z mamą do Media Markt, aby kupić aparat. Tak, jak sądziłam, najlepiej doradził nam ekspedient. Wytłumaczył, że zoom i ilość Mpix to nie wszystko, a znaczenie ma jeszcze między innymi czułość ISO i matryca. Zdecydowałyśmy się na Nikona. Pokażę Wam go w którejś z kolejnych notek :)
Wczoraj plany nieco uległy zmianie, pojechaliśmy z naszymi kolegami na mini domówkę. Robiliśmy karaoke, furorę robiły maskotki Serca i Rozumu, sok malinowy oraz moja umiejętność gadania głosem Czesia z Włatców Móch :D potem graliśmy w fajną grę, gdzie trzeba było obstawiać czy dana osoba będzie znała odpowiedź na dane pytanie (a były naprawdę ciężkie, z wieeeelu dziedzin :)). Oczywiście każdy zwykle obstawiał, że nikt nie będzie wiedział, nie ma to jak wiara w umiejętności i możliwości znajomych haha :D

A dziś pokażę outfit, który składa się w większości z ubrań z poprzedniej notki. Dopiero kiedy je dostałam skojarzyłam, że razem będą naprawdę dobrze wyglądały! ;) Na nogach mam koturny mojej siostry, uwielbiam je, a Asia musi się z tym pogodzić... :D A Wy jak uważacie? Podoba Wam się takie połączenie?  ;) dodam, że bransoletka mnie wręcz zauroczyła. Dostałam ją z rąk Oliwii, mega utalentowanej dziewczyny. Zapraszam do sklepu: Blackolive :)

top- no name
sweterek- Romwe
leginsy- Romwe
koturny- Sequinshoes.pl
bransoletka- Blackolive

Tata dziś był na grzybach i przywiózł całe wiadro, to znak, że sezon czas zacząć! ;) 
Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17 :) zapraszam!

CONVERSATION

149 komentarze:

  1. Śliczne leginsy, sama bym takie chciała mieć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow wyglądasz świetnie! Zestawienie tych leginsów i bluzki jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit!
    kupiłaś aparat? oo, świetnie! jaki model? :))
    też właśnie, kiedy miałam jeszcze zwykłą cyfrówkę, strasznie mnie wkurzało małe ISO - stąd wiem, jak ważne to jest haha ;dd

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit! :)
    gratulacje zakupu aparatu! :) jaki model?
    też właśnie, kiedy miałam jeszcze zwykłą cyfrówkę, przeszkadzało mi w niej małe ISO - stąd wiem, jak ważna jest to funkcja haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. o jejku *..* ile dałaś za leginsy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że już nowe nabytki są zastosowane :D
    Zapraszam, u mnie też coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba się, podoba!legginsy świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. outfit bardzo fajny ;D
    a bransoletki świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest jedna, trzykrotnie okręcana w koło nadgarstka, z z kilku rzemieni naturalnych w odcieniach fioletu i różu oraz zawieszek :)Polecam się :)

      Usuń
  9. cudna stylizacja, leginsy zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, cudowna <3333
    cyfrówkę czy lustrzankę kupiłaś ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. aleś Ty chuda ; o :P
    super outfit!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam o tym modelu (albo słyszałam, ale zapomniałam ;d), ale ogarnę go sobie w necie, jak będę miała już doładowanie transferu, bo jak na razie, chodzi mi on z prędkością żółwia... :(
    ale niemniej jestem bardzo ciekawa zdjęć wykonanych tym aparatem! mam nadzieję, że wstawisz kilka ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też właśnie poluję na nikona ;]
    Jejku świetne !
    Gdybym miała taką figurę jak ty to też bym śmigała w takich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Leginsy są cudne! <3

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmiczno-rockowa dziewczyna z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne legginsy! Buziaki, kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej, ale cudowny outfit ♥
    legginsy są boskie, ale bluzka, buty i bransoletka również!:)

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylówka. ;D
    Jaki Nikon? ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Te leginsy są świeetne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcia robione już nowym aparatem? :) a możesz powiedziec jaka jest nazwa modelu ? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. u no na twoich nogach to już wygląda wręcz bosko;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zakochałam się w leginsach są świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  23. do twoich nóg idealnie pasują te spodnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. PAAULINKAAAA.BLOGSPOT.COM , pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    WYGLADASZ PRZEPIĘKNIE :) te leginsy sa bardzo oryginalne ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. oddaj leginy .!!!!!!!!!!
    śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że jak pojechałaś do media marktu to nie wiedziałaś czego dokładnie chcesz, bo oni wciskają tam zawsze żeby tylko upchnąć komuś coś. Ja już mam zamiar kupienia FujiFilm Sl300 :) OOTD jest super, strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super połączenie !
    Piękne legginsy ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Świeetne te leginsy ! <3
    Pozdraiwaam ; *

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam motyw galaxy, Twoja stylizacja jest cuudowna *-*

    OdpowiedzUsuń
  30. jak ładnie Ci leżą te legginsy na nogach *_*

    OdpowiedzUsuń
  31. i love your leggins!!:):) i'm following you, visit my blog if you want .)
    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zakochałam się w tych legginsach!*.*

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne te legginski, ale koturny i tak najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialna stylizacja! (:
    Bardzo dobrze wyglądasz w tych legginsach!

    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  35. galaxy outfit= śliczny outfit ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. imprezka musiała być przednia ;) stylizacja spoko, trochę przeszkadza mi jednak natłok wzorów. ale jak Tobie się podoba, to okej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ;**
    to wczorajszy dzień udany :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Spodnie świetnie wyglądają, śliczna bransoletka! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. dość mocny outfit i nie spodziewała bym się takiego po tobie, ale przyznam że bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowny zestaw, masz świetne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  41. cudooowny outfit!<3
    legginsy są genialne:))

    obserwuję<3

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne są te legginsy :) trafne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna bluzka.Zakochałam się w niej.Buty i legginsy też są super.

    OdpowiedzUsuń
  44. powiem Ci szczerze,że mnie buty się nie podobają ale.. nie sądziłam że te legginsy mogą tak ładnie wyglądać na kimś ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. całość wygląda niesamowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  46. O ja.!! Niesamowity look.!!:D Wszystko co najlepsze w jednym outficie super.!:)

    OdpowiedzUsuń
  47. może kiedyś nagrasz filmik jak mówisz tym głosem? :D świetna stylizacja, strasznie mi się podobają te legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie!! *-* tak WOW! :D
    Ja tez muszę kupić nowy aparat, ale jakoś nie mogę się zdecydować ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Poszczególne części mi się podobają, ale nie w tym połączeniu. Trochę ciężko to wygląda. Jednakże trzeba przyznać, że do takich legginsów trzeba mieć niesamowite nogi, żeby taki wzór ich nie pogrubiał i twoje nogi wyglądają w nich świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Te legginsy są przecudne :D.

    OdpowiedzUsuń
  51. To jest świetne ! Zawsze takie chciałam . Zapraszam ;) i Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  52. haha :D takie gry są najlepsze ;D
    widziałam gdzieś takie koturny... hmm. kurde. fajne są baardzo!
    genialne leginsy ! *.*
    będzie przebieranie grzybów ! ;P
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  53. fajne wdzianko ;) kosmiczne leginy wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Oddaj mi sweterek i legginsy ! Od tak daawna mi sie marzą *__*

    OdpowiedzUsuń
  55. Na serio udane połączenie. Na tobie dopiero widac że ten sweter jest b. fajny - bok szczególnie uroczy. Uhh Cute :) Hhaa ale buty - serio nie widziałam takich w pl ccc itp sklepach :0 - a to chyba i tak za rzadko łażę :P

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne legginsy ;P

    Pozdrawiam Arynsa !:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakie ciekawe spodnie <3 Świetnie w nich wyglądasz :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  58. zakochałam się w twoich legginsach!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo fajna stylizacja. :)
    Śliczna bransoletka <3

    OdpowiedzUsuń
  60. ale mają piękny wyrazisty kolor!

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny zestaw, legginsy boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  62. legginsy + sweterek? strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  63. ksztalt twoich nóg pasuje do galaxy :D

    OdpowiedzUsuń
  64. WOW! Genialnie wyglądasz ;) super te legginsy :)
    wpadnij do mnie ;)
    justallme-amy.blogspot.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. o matko jakie zarąbiste *_____*
    Nikon jest najlepszy ^.^

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna koszulka! Leggi też fajne, ale koszulka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  67. Genialne leginsy aaa! Pięknie Twoje nogi w nich wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  68. domówki najlepsze;d
    legginsy boskie ;3

    OdpowiedzUsuń
  69. zazdroszczę nowego aparatu ;p świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  70. LOVE those leggings and your blog! let's follow each other girlie xx

    OdpowiedzUsuń
  71. wyglądaasz bosko! legginsy są wprost geniaaalne:)

    OdpowiedzUsuń
  72. oj Ty chudzinko!! ale za galaxy zbytnio nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Galaxy to zupełnie nie moja bajka. Jesteś piękną dziewczyną i mam wrażenie, że Tobie wszystko pasuje ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. leginsy olśniewające ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  75. Zazdroszczę nowego aparatu ;) I świetne getry oczywiście !

    OdpowiedzUsuń
  76. genialnie;))
    mnie nie przekonują leginsy galaxy, ale na Tobie wygladaja swietnie;)

    OdpowiedzUsuń
  77. ale super zestaw!, a te legginsy... ;o
    :))

    OdpowiedzUsuń
  78. te legginsy wyglądają naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  79. jak dla mnie najlepszy Twój zestaw! <3

    OdpowiedzUsuń
  80. gdybyś mieszkała gdzieś koło mnie najchętniej wzięłabym Cie na jakąś sesje *.*

    OdpowiedzUsuń
  81. outfit wygląda całkiem okej :) ty współpracujesz z Romwe, jeśli tak to jak nawiązałaś z nimi współpracę? :)

    OdpowiedzUsuń
  82. ślicznie wyglądasz w tych legginsach :D

    OdpowiedzUsuń
  83. uwielbiam Czesia :) aż mam ochotę poprosić Cię żebyś nagrała filmik i powiedziała coś po Czesiowemu ;P
    a umiesz naśladować misia przeklinaka albo panią Frau? hhe :P

    OdpowiedzUsuń
  84. To czekam na jakiś filmik z niecierpliwością ;) hehe
    a umiesz jeszcze kogoś naśladować? :)

    OdpowiedzUsuń
  85. buty i legginsy są cudowne i świetnie się razem łączą ;d

    OdpowiedzUsuń
  86. ubóstwiam Cię za ten zestaw. wszystko bardzo mi się podoba :) zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  87. świetne legginsy! *.*
    cala stylizacja bardzo fajna ;)

    zapraszam do mnie: http://co-la-da.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Bajeczny outfit ^^ Dokładnie, chciał chyba coś udowodnić, nie wiem, zaimponować może, ale wyszło wręcz przeciwnie - wcale tego nie osiągnął, w dodatku teraz nikt specjalnie nie chce z nim rozmawiać. Ja też kiedyś umiałam naśladować głos Czesia :D Teraz jakoś ostatnio nie trenowałam, i już tak super mi to nie wychodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  89. to chyba Twoja najlepsza stylizacja jaką widziałam :) rewealacja i te buty :) wyglądasz na prawdę szalenie modnie ładnie i cudnie :) ja życzę wielu takich stylizacji !

    OdpowiedzUsuń
  90. Uwielbiam te Twoje legginsy... Cudowne są:) świetnie chudzinko w nich wyglądasz:*

    Zapraszam do siebie na mały ShopMyClothes :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Leggy, sweter wszystko genialne!!! Pieknie to razem wyglada! Bardzo oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  92. Łaaa! Wiedziałam, że będziesz w nich wyglądac obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  93. normalnie się zakochałam. te spodnie i bluzka *_*
    Boskie <3

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  94. No ja bym się tak nie ubrała,ale tobie to pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo podoba mi się połączenie tych leginsów z butami - razem wygląda to rewelacyjnie! jakby stworzone do takiego duetu ;)
    Masz świetną figurę więc możesz szaleć ;)
    Wg mnie bluzka nie pasuje... Ja stosuję zasadę, że jak jeden ciuch jest wzorzysty to drugi gładki. Tu gryzą mi się te krzyże z kosmosem ;) Ale figury zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Jeden z lepszych Twoim outfitów ! :)
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top