Merz Spezial- po trzech miesiącach.

Hej! ;)
W końcu weekend. Jestem wykończona, serio! W robocie tak zimno, tak nudno... Dobra, nie narzekajmy! :D Wczoraj szef, kiedy mnie zmieniał w pracy, na wejściu pomylił kody na kasie, z czego od razu zaczął się brechtać haha! :D A my się z panią Seweryną tak spinałyśmy... Haha :D

Mam dla Was recenzję suplementu diety na skórę, włosy i paznokcie firmy Merz Spezial, który miałam przyjemność testować przez ostatnie 3 miesiące. Przyznam szczerze, że potrzebowałam takiej kuracji, zwłaszcza na włosy, ponieważ wiele razy niszczyłam je prostownicą, suszarką- i bez bicia przyznaję, że niestety nadal to czasami robię. Stan jednak widocznie się poprawił. Ale o tym za chwilę ;) 

Nie będę opisywać całeeeeego tekstu, jakim producent opisał działanie tabletek, bo jak się zaraz okaże, większość i tak wyjdzie z mojej recenzji :) Wrzucę tylko zapotrzebowanie na witaminy, jakie zaspokaja dobowa dawka produktu:

Skład                                      % realizacji dziennego zalecanego spożycia
Witamina C                                           120,00 mg                                                             200%
Niacyna                                                30,00 mg (1)                                                           167%
Witamina E                                           13,4 mg(2)                                                              134%
Kwas pantotenowy                                7,2 mg                                                                  120%
Witamina B6                                         3,2 mg                                                                   160%
Witamina B2                                         2,6 mg                                                                   162%
Witamina B1                                         2,4 mg                                                                   171%
Witamina A                                           800 μg(3)                                                               100%
Folacyna (kwas foliowy)                       400 μg                                                                   200%
Biotyna                                                  60 μg                                                                     40%
Witamina B12                                       2 μg                                                                       200%
Żelazo                                                    5 mg                                                                      36%
Cynk                                                       5 mg                                                                      33%
Sproszkowane białko soi                       50 mg                                                                    *
w tym:    Cysteina                                  0,55 mg                                                                 *
                Metionina                              0,55 mg                                                                 *


Z radością przystąpiłam do testów. I choć przyznam, że czasami zdarzało mi się zapomnieć wziąć jednej tabletki w ciągu dnia (zalecana dwaka to 2), to działanie naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyło! 

Włosy:
Co zauważyłam najbardziej: urosły w zastraszającym tempie, co najbardziej mnie cieszy. Poza tym nabrały więcej blasku, wydają się zdrowsze, bardziej lśniące, przestały się aż tak puszyć. Obecnie są w najlepszej kondycji od dłuższego czasu, naprawdę! Zauważyłam również, że mniej wypadają. I co jeszcze? Końcówki zdecydowanie mniej się rozdwajają- to także było jedną z rzeczy, na które najbardziej liczyłam. I choć są dłuższe, nie czuję, aby mnie obciążały.



Skóra:
W tym aspekcie najciężej było mi zauważyć zmiany, ponieważ nigdy nie lubiłam mojej cery i chociaż nigdy nie miałam specjalnego trądziku itp, to zdarzały (i zdarzają się nadal) pojedyncze krostki. Dlatego też nie spodziewałam się wielkich efektów. Przyznam jednak, że dzięki drażetkom Merz Spezial ich obecność (krostek) znacznie spadła. Poza tym skóra jest gładsza, nieco bardziej rozswietlona, po prostu wygląda zdrowiej, ma też lepszy koloryt. Ale to chyba najtrudniej było mi dostrzec, także efekt na skórze jest mniej spektakularny, niż na włosach.

Paznokcie:
Z ręka na sercu muszę powiedzieć, że w ich wypadku drażetki sprawdziły się genialnie. Pazurrrry rosły jak na drożdżach, wzmocniły się stokrotnie, w trakcie pracy i wykonywania obowiązków domowych nic nie zagroziło ich złamaniem :D a przyznam, że było ku temu milion okazji. Wiem co mówię :) ;) zauważyłam też, że mniej się rozdwajają. Podrzucę zdjęcie, na którym widać tylko ich długość, zrobione pod koniec kuracji. W tej chwili mam o wiele krótsze, wczoraj obcinałam, z bólem serca (nie zwracjcie uwagi na skórki, maniakalnie je wycinam :().


Ja jestem absolutnie zadowolona z tego produktu i z czystym sumieniem mogę Wam polecić. Nie dlatego, że dostałam je do testów i "wypada dobrze zareklamować". Firma Merz Spezial jest solidną marką od wielu, wielu lat i coraz lepiej radzi sobie na rynku. Regularna cena miesięcznej kuracji to 40 zł- niemało- ale naprawdę godna swojej ceny! :) 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

69 komentarze:

  1. kurcze mi by się taka kuracja przydała

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo! chyba msuze sie w niego zaopatrzuc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam już kilka specyfików i ten też jest niezły. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bralam kiedys merz ale wtedy mial inny sklad.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny efekt! :)
    śliczne masz włosy ♥

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam H-Pantoten,również na włosy,skórę i paznokcie,tylko to raczej preparat dla osób po chemii i radioterapii. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie uzywalam. Piekne masz wlosy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jeśli jest taki świetny to muszę go mieć! :O Szczególnie jeśli chodzi o włosy! :>

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie trochę kosztuje, ale sądząc po tym, co napisałaś, tabletki warte są swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeej . Twoje wlosy sa genialne.. i te loki. Ja rowniez kiedys lykalam cos podobnego jednak wiecej razy o tym zapominalam :((

    OdpowiedzUsuń
  11. wow))) like)
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie to mozna kupic? bo marze o dlugich paznokciach i mocniejszych wlosach ;)) a twoje wlosy - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam już dużo dobrego o nich! kurcze może się skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne te paznokcie ;d
    mam pytanie, ty zarabiasz na swoim blogu, prawda ??

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaję się fajne, jednak nie wiem czy zadziałało by u mnie.:) Cena dość duża.

    OdpowiedzUsuń
  16. NIe myślałaś nad zmianą wyglądu bloga ? Bo ten się juz trochę znudził. :)
    Justyna.

    OdpowiedzUsuń
  17. zależy mi na szybkim odzyskaniu mojej starej długości włosów i powiem Ci, że namówiłaś mnie do kupna tego specyfiku. pięknie lśnią i wyglądają na zdrowsze! w ogóle masz miodzio włosy :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja babcia ich kiedyś używała bo miała problemy z wypadającymi włosami i super jej pomogły, paznokcie też mówiła, że szybko rosły ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O proszę ! Może okaże sie równie pomocny u mnie ! ;) Piekne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fakt, włosy masz przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No niestety, ale pogoda za oknem na to wskazuje :(

    OdpowiedzUsuń
  22. mi by sie przydały jakieś specyfiki na włoski, zdecydowanie! ale oszczędzam, oszczędzam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna rzecz ,musze się za nią porozglądac bo włosy to moja mania ;d A paznokci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. też z chęcią bym się w to zaopatrzyła, szczególnie ze względu na włosy i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt na włosach super, bardzo się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapowiada się fenomenalnie! Chyba się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje włosy aż się proszą, żeby je nieco podrasować. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja, aktualnie, zapuszczam włosy, strasznie długotrwały proces ;|

    OdpowiedzUsuń
  29. włosy wyglądają pięknie i zdrowo :) Musze się zastanowić nad tymi tabletkami :D

    OdpowiedzUsuń
  30. kusisz mnie znowu żeby wydać kasę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkiem zadowalający efekt, Jestem jednak ciekawa jak poradziłyby sobie z prawdziwie wypadającymi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też go używałam jakiś czas temu. U siebie zauważyłam po 2 miesiącach, że u nasady mam grubsze włosy. Też go polecam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Paznokcie i włosy piękne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałabym takie włosy :) Niestety mi rosną w żółwim tempie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, efekty wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  36. niestety wykrywa :( a włoski mają świetny blask!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładne włosy :) i ładny kolor lakieru do paznokci :) .Paulla ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. JA ostatnio czytałam niepochlebną opinię, dobrze wiedzieć, że jednak niektórym pomaga ta kuracja ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaaaaakie piękne pazury !

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne masz włosy, takie błyszczące i pięknie kręcone :)
    DUżo czytałam o tych tabletkach, ja zawsze brałam Belisse 2 razy w roku (jesien, wiosna), ale może teraz skuszę się na te:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oo kusisz! Przydałyby się mocniejsze paznokcie i włosy w lepszej kondycji:D

    OdpowiedzUsuń
  42. to dlatego masz takie śliczne paznokcie! :D ;o

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne włoski kochana nadal wykrywa;/

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne włosy :) ja mam to samo ze skórkami :/ i jakoś nie mogę przestać :/ u mnie niestety jeszcze jest to złośliwe oprogramowanie :((

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja używałam Bellisy i był to chyba najlepszy preparat jaki dotąd stosowałam.

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne masz włoski. Ah, przydałaby mi się taka kuracja.. i może akurat to wypróbuję : )

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne masz włosy a paznokcie widać ze sa mocne :)
    Zapraszam na nową notkę :)
    KLaudia :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top