Kolce- outfit!

Hej! 
Aaaaaa wreszcie mogłam pospać sobie nieco dłużej! To znaczy tylko pozornie, bo tak naprawdę i tak położyłam się po 3:00, jako, że byłam z koleżanką na imprezie. Ale dobre i to- świadomość, że nie trzeba tak rano ruszać tyłka i czeka mnie caaaały dzień lenistwa! :) Uwierzcie, jak się pracuje, docenia się każdą sekundę odpoczynku... Ok. 20:00 spotkałam się z Olą, poszłyśmy do sklepu, a potem do niej, napić się piwka i wyszykować. Ja wyprostowałam sobie włosy, a ona pokręciła. I jaki był efekt? To mi się pokręciły, a jej wprostowały- po godzinie oczywiście :D też tak miałyście/ macie, że zazdrościłyście koleżankom pięknych, prostych włosów, same mając loki i odwrotnie? :D

Dziś znowu outfitowo. Jak pisałam nie raz, ćwieki, niećwieki, kolce w tym sezonie bardzo, bardzo zawładnęły moim serduchem. Dlatego nie mogłam się powstrzymać od zamówienia czarnych legginsów z kolcami na nogawkach. Są boskie! Dobrałam do nich szarą marynarkę, która pozornie nie pasuje kompletnie stylem. Ale kto powiedział, że mam nie bawić się modą? ;) Dla mnie to połączenie jest trafione i bardzo komfortowe- a to liczy się najbardziej. Oprócz tego tradycyjne, szare szpilki, bransoletka oraz turkusowa bluzeczka pod spód ;)











leginsy, marynarka, bransoletka- Romwe
buty- no name
bluzka- no name

Podoba Wam się outfit?
Chcę Wam również wspomnieć o kolekcji legginsów w sklepie Romwe. Znajdziecie tam legginsy w naprawdę różnorodnych kolorach, wzorach, najróżniejsze motywy- zwieręce, galaktyczne, chmury, piór, palmy... Poza tym na hasło: leggin5 otrzymacie rabat 5$ przy zamówieniu wyższym niż 60$. Warto? No pewnie, że warto ;) 



Uciekam teraz dalej oglądać "This is it", leci powtórka na Polsacie. Miłego dnia!
 Buuuuziaki,
Kats. ;)

PS. Będę wdzięczna za każde wejście do sklepu Romwe z mojego bloga, ponieważ dzięki temu mam okazję z nimi współprcować. Dziękuję! :*
 

CONVERSATION

115 komentarze:

  1. Bardzo ładny strój :)
    Ćwieki i bransoletka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety, ale leginsy nie są w moim guście, ale ważne, że tobie się podobają xd tak to bardzo ładnie wyglądasz :) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny outfit :) wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć :) nie byłabyś może zainteresowana takimi butami z bershki ?:)
    założone tylko 1 raz i w dodatku na 1 godzinę ?:)rozmiar 38
    120zł albo 100 :))
    Proszę o odpowiedź na pocztę jak coś bo potem nie znajdę odpowiedzi w twoich komentarzach :D karolka0226@interia.eu
    http://i49.tinypic.com/33vdt8p.jpg%5B/IMG%5D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te legginsy/spodnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. (a weszłam a co ;))
    legginsy nie w moim stylu, ale podoba mi się Twoja bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostro :D
    W takich spodniach można się czuć bezpiecznie, wystarczy uderzyć kolanem napastnika w strategiczne miejsce by zwijał się z bólu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam proste włosy, ale końcówki się kręcą i prostuję ;)
    świetne te leginsy!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Woooow, te legginsy są zabójcze :O

    OdpowiedzUsuń
  10. Legginsy są świetne. Z marynarką też wyglądają bardzo dobrze. ; > Zmieniłabym jedynie kolor bluzki..

    OdpowiedzUsuń
  11. Legginsy świetne. :)
    Ja bym je inaczej zestawiła. Np. jakaś luźna koszulka z krzyżem i do tego workery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia :) dziękuje za komentarz :) pozdrawiam serdecznie . Paulla .

    OdpowiedzUsuń
  13. buty prześliczne! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny outfit! ;) podobaja mi sie te legginsy ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne sa te spodnie! Chociaż ja całość zrobiłabym bardziej drapieżną! : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe leginsy. Jeszcze z takimi się nie spotkałam ;D
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne buty :)

    a wiesz... ostatnio jak chcę wejść na Twojego bloga pojawia mi się info o zagrożeniu dla mojego komputera czy coś takiego. może ktoś Ci kombinuje coś na stronie? Bo pojawia mi się info o jakimś niebezpiecznym źródle.. może któraś z czytelniczek też tak ma?

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna całość!
    ale legginsy to po prostu boskie ♥

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super te legginsy.
    Dałam .. 8 zł!! więc tym bardziej super. Ale śpiesz się bo w kioskach on jest do 12 września, bo później już nowy numer wchodzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Leggisy są świetne ...gorzej tylko z klękaniem :) Super stylizacja , bardzo mi się podoba :) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahhaha, dokładnie. Zawsze chciałam mieć kręcone włosy.
    Ładna stylizacja.
    Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaaka chudzinka z ciebie *.*
    + legginsy czad <3

    OdpowiedzUsuń
  23. te legginsy są świetne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo oryginalne leginsy!
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. deepstylee.blogspot.com/2012/09/srodek-tygodnia-tag.html zostałaś otagowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne legginsy. ;D
    U mnie żadnego zagrożenia nie ma od twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zawsze tak miałam ( i mam) że koleżanką z prostymi włosami zazdroszczę ich, bo sama mam kręcone :)
    Legginsy są swietne !

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe leginsy :)
    Tak, u mnie nadal pojawia się komunikat o zagrożeniu.

    OdpowiedzUsuń
  29. nie przepadam za kolcami przy ubraniach ale ogolnie outfit ciekawie dobrany :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nic się nie pojawia. Fajne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne legginsy, bardzo fajne zestawienie,podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tu gdzie jestem wszystkie sklepy sa okolcowane:) Możesz kupić nawet biustonosz z kolców w okazyjnej cenie, jedynie 400 euro:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nadal niestety pojawia się ostrzeżenia ale już na szczęście przeglądarka wpuściła mnie tutaj :)
    A legginsy są niesamowite.!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Leginsy rewelacja! Głęboka czerń i te kolce:)

    OdpowiedzUsuń
  35. sama się rozglądam za takimi legginsami:)

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnie wszystko włącza się w porządku :)
    co do setu super ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  37. stylizacja byłaby bardzo elegancka gdyby nie te kolce :D bardzo mi się podoba !
    pozdrawiam, fox--trap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. jak zaakceptowałam i weszłam na Twojego bloga to ostrzeżenie nie wyskakuje, ale wydaje mi się, że może być coś jeszcze nie tak. A pisałaś do googla czy gdzie to się tam pisze w takich sprawach? może oni coś poradzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna ta marynarka, nie taka sztywna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Niestety legginsy nie w moim stylu ale ważne że Tobie się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. nam się tak nie wyświetla :)
    świetne te legginsy!
    obserwujemy i pozdrawiamy

    http://wildand3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. kiedyś też się pojawiało. korzystam z google chrome.

    OdpowiedzUsuń
  43. ja dlatego już swoich włosów nie prostuję bo mam taki sam efekt jak ty.
    Mam kręcone chciałabym proste a znowu moje koleżanki co mają proste włosy mi zazdroszczą (nie wiem czego) bo chciałyby mieć kręcone. Chyba większość z nas tak ma;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo oryginalne legginsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja od początku mam włosy proste jak drut :D

    OdpowiedzUsuń
  46. legginsy prześwietne... bardzo mi sie podobają!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Rewelacyjnie! :)
    U mnie już przestało blokować, przekierowuje normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolce to jeden z fajniejszych trendów tej jesieni. Są super!

    OdpowiedzUsuń
  49. mi się nic nie pojawia :D
    a leginsy genialne! dają czadu :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale świetne legginsy! kocham:) Zapraszamy do nas, do komentowania.

    OdpowiedzUsuń
  51. fajne są, założyłabym je do jakiejś rockowej, metalowej stylizacji... z kozakami czarnymi na szpilce lub litami z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  52. oo , cieakwie to wygląda :>

    OdpowiedzUsuń
  53. oo, ciekawie to wygląd ;>

    OdpowiedzUsuń
  54. dzisiaj jak próbowałam to było że może jakieś zagrożenie ale teraz już jest ok;) wiec chyba się udało;)

    a stylizacja świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  55. ja nie mam ani kręconych, ani prostych włosów;/ niestety ;/ legginsy świetne !

    OdpowiedzUsuń
  56. Kocham twoje legginsy. !
    Ładna jesteś. ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  57. zarąbiste są te ligginsy ! *_________*

    OdpowiedzUsuń
  58. oj tak z włosami to chyba każda dziewczyna tak ma :P

    Fajne masz te legginsy :)

    nic mi się nie pojawiło o tym, że Twój blog mógłby być zagrożeniem dla mojego komputera :)

    OdpowiedzUsuń
  59. oddaj leginsy! świetne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. sliczne legginsy i butkii..! :)
    _____________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. nie mogę oderwać od Ciebie oczu! legginsy są dla Ciebie stworzone :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  62. mi nic nie wyskakuje.

    jako całość ten outfit całkiem nieźle się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  63. uu, takich leginsów jeszcze nie widziałam , a widziałam bardzo dużo;))
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  64. mi akurat leginsy do gustu nie przypadły, ale bardzo fajnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie (;

    OdpowiedzUsuń
  65. Chciałabym mieć loki, a niestety robią mi się tylko przy deszczu.

    OdpowiedzUsuń
  66. O, w końcu mogę wejść na Twojego bloga :)
    A legginsy są super!!

    OdpowiedzUsuń
  67. A ma najbardziej do gustu przypadła marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale te leginsy są supeeeer :)

    OdpowiedzUsuń
  69. świetne leginsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. leginsy są świetne! uwielbiam dodatki z ćwiekami : )


    zapraszam do siebie, może Ci się coś spodoba i zaobserwujesz?:
    www.breatheliffe.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  71. legginsy są super, mogłabym takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  72. super wyglądasz! legginsy bym Ci podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Pięknie :)
    Otagowałam Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  74. Marynarka super! Ładnie Ci w tym kolorze. Kolece na legginsach też świetne, ale te paski nad nimi trochę przywodzą mi na myśl taśmę izolacyjną :-P Ale całość ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Leginsy są świeetne, najlepszy element!:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji:)
    Zapraszam do mnie na: http://olgusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Buty świeetne, zresztą kolor paznokci też :D ...no i to słoneczko, pewnie nie będzie z nami długo, więc warto się nim nacieszyć :)

    PS. Cieszę się, że na blogu już wszystko w porządku, już właśnie od kilku dni nie mogłam się tutaj dostać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Te getry/leginsy są świetne, ćwieki mnie powaliły, masz naprawdę fajny gust

    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Gdy uważasz, że coś fajnego robię zaobserwuj mnie, ja również się odwdzięczę.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu

    OdpowiedzUsuń
  79. boskie legginsy!;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Genialnie wygladasz :)))
    Zapraszam na nową notkę :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top