Ćwieki- hit jesieni!

Hej kochani! ;) 
Co tam u Was? :) 
Ja znowu zaraz do pracy, ale wstałam sobie wcześniej, aby móc trochę wykorzystać przedpołudnie i coś naskrobać dla Was. Dziś będzie trochę o trendach na nadchodzący sezon. Ja jeszcze nie chcę myśleć o końcu lata i wakacji, ale projektanci zadbali o to, abyśmy wiedzieli, czym zainteresować się na jesień :) 

Jednym z takich trendów są ćwieki. Sądzę, że wiele z Was już nie raz próbowało ozdobić sobie nimi spodenki, koszulę, torbę, bluzkę, pasek... Teraz Wasze wyroby będą miały szczególną rację bytu! Szczególnie pożądane są w wersji "na rockowo", połączone z czernią, czerwienią, a jeśli chcecie zaszaleć- wybierajcie kolce- ale to dla naprawdę odważnych osób, które lubią się wyróżniać.


















Jeśli chodzi o mnie i mój gust- ćwieki podobają mi się, jednak w nieco bardziej stonowanych zestawieniach. Nie jestem do końca wierna temu trendowi "na ostro", raczej wolę je w wersji "przyszortowej", nie wykluczam zrobienia takich właśnie spodenek :) co nie zmienia faktu, że jeden mocno rockowy dodatek by mi z pewnością nie zaszkodził- np. pasek, ramoneska czy przedostatni top :) zawsze jakaś zmiana :)

Uciekam, do popołudnia :* 
Na Wasze komentarze odpiszę po powrocie :)

Kats.

CONVERSATION

120 komentarze:

  1. Mnie się też w takim natężeniu nie podobają. Zwłaszcza stanik jest okropny!

    OdpowiedzUsuń
  2. ćwieki na pasku i na kurtce - tak.
    na butach nie podobają mi się:)
    udanego dnia w pracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ćwieki *________* a swoją drogą, widzieliście może nową kolekcję w pull&bear? Pełno ćwieków, ale to mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ćwieki . Szczególnie przy butach . :)


    + dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wolę te ćwieki w łagodniejszym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka <3

    pozdrawiam i zapraszam na mój nowy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w swetrach zdobionymi ćwiekami już widziałam w kilku sklepach są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze podobały mi się ćwieki - u kogoś :) sama nie mam nic takiego, chciałam kiedyś kupić ćwieki i ozdobić swoje ciuszki, ale na planach tylko się skończyło :D

    co do piórek, to wykorzystałam zaciski do biżuterii i klej, i fajnie się to trzyma ;)

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ćwieki są modne każdej jesieni :) w tym roku wyjątkowo często wśród nowych kolekcji widać je na skórzanych kurtkach :) lubię to .

    zapraszam:
    http://monique-rehmus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ćwieki fajne, ale wszędzie jest ich pełno teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah ćwieki.. Koniecznie muszę się w coś z nimi zaopatrzyć. Ostrzejszy styl uwielbiam więc na pewno się nei zmarnuje. ;)

    W sumie sporo osób już od jakiegoś czasu nosi ciuchy z ćwiekami pod różną postacią ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ubrania z cwiekami srednio mi sie podobają, ja od dlugiego czasu uwielbiam róż wiec wiesz :D Nie martw sie tez ide do pracy dzisiaj :)

    zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam rockowy styl i ćwieki. Marzą mi się takie szpilki!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście uwielbiam ćwieki, bo czuję się w nich naprawdę dobrze (nie bez powodu nazywają mnie czasem na uczelni Lady Ćwiek ;P). Teraz czaję się na buty wzorowane na Lita Spike. Są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ćwieki lubię od zawsze! :)

    KONKURS U MNIE - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam takie samo zdanie co do ćwieków jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo tak ja też mam zamiar wykorzystać teraz trochę ćwieków:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ćwieki zaczęły wchodzić w modę już w zimie, jednak od lat kojarzone są z subkulturą - punk. Może dlatego ludzie nigdy się do nich do końca nie przekonali, aczkolwiek ja uważam ze są świetne !:) kisses x

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio kupiłam sobie trampki z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja osobiście nie mam nic z ćwiekami, ale na jesień się zaopatrzę, bo mi się to bardzo podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ja od zawsze jestem zakochana w ćwiekach, bez względu czy są modne czy nie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. marza mi się buty z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie rewelacja! :D lubię takie dodatki do ubrań. Za czasów liceum ozdabiałam tak ubrania i wszystko co się dało. ;D Myślę, że tej jesieni zrobię to samo. ;D

    Zapraszam na nowy wpis. ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. ćwieki bardzo mi się podobają ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. ja ciągle sobie mówię, ze muszę zamówić na allegro ćwieki a zawsze zapomnę ;D do jesieni muszę się zmobilizować ;D przedostatnia koszulka jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ćwieki są fajne, aczkolwiek w małej dawce. ;) Ten dwukolorowy sweterek mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. ćwieki zawsze dobre, mi się podoba taki trend :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się jedynie bluzka ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne te rzeczy <3 ;)
    Ale jak najbardziej ćwieki wyglądają najlepiej w stonowanych zestawieniach ;)
    Zapraszam do obserwowania http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja mam takie same zdanie co ty. moga byc, ale bez przesady. ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie dostarczono mi lity identyczne jak na zdjęciu.Prezentują się cudownie.Musze je połączyć z ciekawą stylizacją.I są mega wysokie :)
    Pozdrawiam

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podobają ramoneski z ćwiekami, ale nigdy nie byłam na tyle "odważna" żeby taką zakupić. Co do szortów - nie jestem za bardzo przekonana. Za to okropnie podobają mi się torebki z ćwiekami, mm!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja juz zamówiłam szpile z kolcami!! <3 yeah!

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowne są rzeczy z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  35. *.* lubię ćwieki ale niektórzy przesadzają z tym :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam ćwieki!!!
    Zamierzam kupić sobie takie baleriny wysadzane kolcami, podobne do tych co na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. O..Ćwieki to coś co kocham:D

    OdpowiedzUsuń
  38. zalezy co , niektóre kiczowate inne wygladają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ogółem lubię ćwieki :) Ale niektóre stylizacje z ćwiekami nie podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię ćwieki i cieszę się, że na stałe zagoszczą w tym sezonie ;D.

    OdpowiedzUsuń
  41. Czyli coś co bardo lubię ;p Bardzo w moim stylu ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. kiedyś nie mogłam się do nich przekonać, ale teraz mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. nie wiem dlaczego, ale mi najbardziej podobają się buty ozdobione ćwiekami...;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkie przedstawione tu rzeczy są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  45. te trampki są super!
    ja ostatnio kupiłam sobie czarną torebkę w podobnym rockowym stylu - bez ćwieków, ale z okuciami:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam ćwieki przy ubraniach :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Też nie przepadam za zbyt dużą ilością ćwieków , ale w umiarze jest okej ; ) zachęcam do obserwowania komentowania mojego bloga http://chillfash.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam ćwieki!

    a wiesz może z jakiego sklepu ten sweterek??

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo podobają mi się ubrania z ćwiekami.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. mimo, że ćwieki totalnie nie są w moim stylu to podobają mi się w niedużej ilości właśnie przy butach, kurtkach czy torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  51. mimo, że ćwieki kompletnie nie są w moim stylu to podobają mi się w małej ilości przy butach, kurtkach, torebkach :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Też lubię ćwieki! Genialne ubrania

    OdpowiedzUsuń
  53. też lubię ćwieki- ale oczywiście w małej ilości:D

    OdpowiedzUsuń
  54. no tak cwieki i kolce wszedzie :)
    Ale jak dla mnie nie za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  55. nie w moim guście większość tych ubranek, ale sama dewiza ćwieków - jak najbardziej tak :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ach te cwieki ! Lubie cwieki ! Podobaja mi sie cwieki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Podobają mi się ale jak na razie nie posiadam żadnej rzeczy z ćwiekami. :D :)
    Ps: Też nie wyobrażam sobie,że lada moment koniec lata : ((

    OdpowiedzUsuń
  58. kurtka z ćwiekami jest moim must have na jesień ; )

    OdpowiedzUsuń
  59. ta druga kurtka mega <3 zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ta pierwsza kurtka - brałabym!!
    kocham ćwieki ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. podobają mi się ramoneski i lordsy z ćwiekami ;) chociaż ostatnio u mnie w mieście wypatrzyłam fioletowo-różowe lordsy i jestem skłonna je kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. Buty z ćwiekami - to jest to <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Również wybieram tę spokojniejsza wersję ;) Chociaż takie małe kolce czemu nie ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie podobają mi się ubrania z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  65. podobają mi się ćwieki np. na postrzępionych szortach z wysokim stanem;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Mi w oko wpadły ramoneski :)
    Ćwiekowy trend będzie genialny !

    OdpowiedzUsuń
  67. Strasznie podobają mi się ćwieki zwłaszcza w butach i szortach .:)

    OdpowiedzUsuń
  68. byam dzis w zarze i co drugi ciuch jest nacwiekowany ;D

    OdpowiedzUsuń
  69. do mnie to nie przemawia,a jeśli już to w małych ilościach <;

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo mi się podobają takie ramoneski z ćwiekami :D

    OdpowiedzUsuń
  71. OMG! jak ja od dawna ćwieki uwielbiam xD

    OdpowiedzUsuń
  72. Buty z ćwiekami bardzo przypadły mi do gustu, szczególnie te adidasy <3
    Bardzo mi się ten trend podoba,ale nie umiałabym chyba dobrze ozdobić ćwiekami swoich ubrań :P

    OdpowiedzUsuń
  73. Mi tak średnio, jedynie na szortach i balerinkach

    OdpowiedzUsuń
  74. ale mnie dawno u Ciebie nie było ;)
    Ćwieki podobają mi się, jednak nic z nimi nie mam;)

    Zapraszam na konkurs do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Jestem na tak ćwiekom, ale tak jak ty w bardziej spokojnych zestawach:)
    W taką ramoneskę z ćwiekami już się zaopatrzyłam zeszłego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Kocham ćwieki! Mogę je nosić na każdej części garderoby (:

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. podobają mi się, nie powiem

    OdpowiedzUsuń
  78. ćwieki są genialne ;)
    widzę buciki z zary ;p
    dzisiaj wieczorkiem zapraszam na nowy post z ramoneską z ćwiekami ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ćwieki królują w modzie już od tak dawna, a ja nie wiem czy mam chociaż jedną rzecz nimi ozdobioną... :)

    OdpowiedzUsuń
  80. zapraszam na nowego posta. xd

    OdpowiedzUsuń
  81. ćwieki są świetne! na tym pierwszym obrazki z butami - love! ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. A mnie się ćwieki osobiście bardzo podobają ;D
    właśnie ozdabiam nimi spodenki mojego projektu :).
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  83. oh, uwielbiam. w nowych kolekcjach Pull'a jest ich dużo!

    OdpowiedzUsuń
  84. w kolekcji Zary są przepiękne botki z ćwiekami <3

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  85. lity ze zdjęcia już do mnie lecą ;) zamówiłam je

    OdpowiedzUsuń
  86. normalnie się zakochałam *__*

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  87. Pierwsza skóra jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Mnie tez podobają się ćwieki:D

    OdpowiedzUsuń
  89. Mi się ćwieki podobają!! :)

    OdpowiedzUsuń
  90. wszystko to bym chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  91. bardzo podobaja mi sie cwieki :3

    OdpowiedzUsuń
  92. Jeżeli chodzi o ćwieki to zdecydowanie najbardziej podobają mi się kurtki skórzane z ćwiekami. :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Jak byłam młoda i zbuntowana, to uwielbiałam ćwieki.
    Z wyżej wymienionych rzeczy wybrałabym sweter.

    OdpowiedzUsuń
  94. Notka przemawia do mnie, aż krzyczy. I te wszystkie oćwiekowane cudeńka.
    Skórkę z ćwiekami na pewno sobie sprawię. Już od roku wyszukuje takiej w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  95. ya... it's really wonerful!! What are you planning to wear?

    OdpowiedzUsuń
  96. I'm lucky. I'm very glad to get such peace of information. Easy-written text allows us to read this article with all of these comments till the end.

    OdpowiedzUsuń
  97. I think what you published made a lot of sense. But, what about this?
    suppose you were to create a awesome headline?
    I am not saying your information isn't solid, but suppose you added something that makes people desire more? I mean "�wieki- hit jesieni!" is a little vanilla. You might glance at Yahoo's home page and see how they create news titles to grab people to click.
    You might add a related video or a related picture or two to
    grab readers interested about everything've written. In my opinion, it could bring your posts a little bit more interesting.

    Also visit my webpage: nosniki reklamy

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top