"21 Jump Street"

Hej! ;)
Z racji tej, że dziś jest święto, a co a tym idzie- wczoraj był wolny wieczór, nie mogłam tego nie wykorzystać :) i tak, będąc w sklepie z Asią, kupując orzeszki i rozkminiając czy chcemy gdzieś wyjść, spotkałyśmy przypadkiem Monikę, która skutecznie przekonała nas do pójścia na jakąś imprezkę :) skoczyłyśmy więc do domu, zrobiłyśmy orzeszki w karmelu, które mogliście "podziwiać" na moim FACEBOOK'u (zapraszam do lajkowania, zawsze nowości, jak również zdjęcia niepublikowane na blogu :D). Tradycyjnie również piwko z sokiem (najpierw cytrynowym, a potem malinowym) i na imprę! Muzyka spoko, ludzie spoko, pobawione jest, wieczór zaliczam do udanych :) a dziś wstałam przed 11:00, uwielbiam móc się tak wyspać!

Ostatnio obejrzałam naprawdę świetny film. Dla osób, które lubią zwariowane komedie, będzie idealny. "21 Jump Street" to komedia kryminalna- tak najłatwiej określić ten gatunek. I obie jego części są tu absolutnie "spełnione". Humorystyczne dialogi, śmieszne teksty, przewrotność zdarzeń i wątków w połączeniu z ciekawą, aczkolwiek nieco przewidywalną akcją dają genialny efekt.
O czym? Całości absolutnie nie chcę zdradzać- powiem tylko tyle, że uwielbiam amerykańską policję w filmach haha :D dwóch młodych, nieco... nietypowych policjantów zostaje zaangażowanych do akcji w jednym z liceów. Muszą uporać się z szajką narkotykową- stają się w tym celu zwykłymi uczniami. A wiadomo- jak to młodzi ludzie, pewnie zechcą raz jeszcze poczuć licealny klimat.. :D


 Channing Tatum i Jonah Hill dali radę w każdym calu haha, naprawdę polecam ten film miłośnikom dobrych komedii i filmów akcji- to mieszanka wybuchowa! :D 
Ciekawostką jest, że w latach 90. w telewizji emitowany był serial o takim samym tytule, z resztą fabuła również była zbliżona. Grał w nim (jeszcze młodziutki :D) Johnny Depp, który z resztą ma swój mały epizodzik w nowej wersji- ahh ten hollywoodzki sentyment do aktorów :>

Jakie plany na dziś? Ja idę na domówkę do kumpla, czuję że będzie nieźle :D
Trzymajcie się :*
Kats.

PS. A oto zdjęcie pustych półek w pracy- tak właśnie wyglądały wczoraj o godzinie 14:30, czyli 3 godziny przed zamknięciem piekarni... Co to święto robi z ludźmi, hihi, nie dadzą zarobić, bo musiałam szybciej zamknąć :( pomijam fakt, że kiedy o 11:30 przyszłam na zmianę, nie było już ani chleba ani bułek xD



CONVERSATION

152 komentarze:

  1. nie oglądałam tego filmu. a ze świętami ludzie już tak mają ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Pójdę na wszystko w czym gra Channing :D A co do bułeczek to mój tata ma piekarnie i również często pomagam mu w sprzedaży ;) Więc znam ten biznes kochana hehe ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie czasami ludzie szaleją jakby to było co najmniej tygodniowe święto.

    OdpowiedzUsuń
  4. plany na dzis? jade na festyn xd. miłęj imprezy xd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam filmu, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o....Muszę to obejrzeć.!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega chcę obejrzeć ten film! Poza tym uwielbiam Channinga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak! też dzisiaj pospałam do 11, wspaniale jest móc się wyspać;) Tak samo jak Ty masz "fazę" na orzeszki w karmelu tak ja codziennie moge jeść kurczaka w cieście sezamowym:) przepisy u mnie na blogu kulinarnym, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Komedii nie ogladalam a co do piekarni - standard przed swietami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę, że fajny film, muszę go obejrzeć w najblizszym czasie ;)

    co to gofrów, na patelni, koniecznie z duza ilościa proszku do pieczenia ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma to jak wolny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nawet w Bułgarii nie mogłam się wyspać :P
    przyjechałam i dalej nie mogę :P
    słyszałam o tym filmie, może niedługo go obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha ja też nakupiłam chleba żeby nie umrzeć z głodu :D tylko zapomniałam że sama sobie go mogę zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  14. heheh bułki :)
    zapraszam do mnie. Już nie długo nowy post - http://wyyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. oglądałam ten film :D mega śmieszny! :D
    a co do półek w sklepie - u mnie wczoraj miały być ponad 4 godziny pracy... tak klientki sie wypisały, że byłam tylko 1,5h ... :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie oglądałam, ale dzisiaj wybieram się na step up 4, zobaczymy co to będzie :D pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. It is a really funny movie...I love Channing <3

    Btw do check out my new post
    Xx

    OdpowiedzUsuń
  18. super film ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. No widzisz jacy ludzie głodni? :P

    OdpowiedzUsuń
  20. film jest mega!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie oglądałam, ale gra mój kochany aktor :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda na to, że ma kolejny film na liście do oglądnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie oglądałam filmu i prawdopodobnie nie obejrzę ze względu na to , że nie lubię akurat takich filmów . co do imprezy to miłej zabawy ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. mm, chyba się skuszę na mały seans z tym filmem : )

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  26. oglądąłam ten film, i jest mega fajny ;)
    zapraszam do siebie na nową notkę www.przedsmakdnia.blogspot.com
    dodasz do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam komedie, jednak tej jeszcze nie oglądałam. Cóż - muszę się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. woooo moze sie skusze l;) tym bardziej ze Tatuma wrecz uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja byłam w kinie na tym filmie, świetny!

    OdpowiedzUsuń
  30. haha w osiedlowej piekarniu u mnie było tak samo :D

    no to dobrze, że super się bawiłaś :D no i życzę dziś dobrej zabawy ;) a film na pewno obejrzę

    OdpowiedzUsuń
  31. A bede musiała zobaczyć ten film ze względu na aktora he

    OdpowiedzUsuń
  32. kocham Channinga od Step up :D

    OdpowiedzUsuń
  33. channing tatum is so desirable <3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Słyszałam, że ten film jest fajny, ale nie miałam okazji oglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  35. mam zamiar go zobaczyć ; D

    +zapraszam xd

    OdpowiedzUsuń
  36. Słyszałam o tym filmie ale go nie oglądałam :) Jakie pustki w sklepie !

    OdpowiedzUsuń
  37. muszę obejrzeć ten film :)
    zapraszam do mnie nowy blog :))

    OdpowiedzUsuń
  38. hahaha masakra z tymi polkami xd serio tak ludzie wykupili ;)?
    filmu nie ogladalam, ale bardzo duzo slyszalam. poki co ine do kina ma steep up i madagaskar ;)
    http://shinybox.pl/?ref=ffdced7 a Ty masz juz swoje ShinyBox ? potrzebuje pomocy :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Zaraz ściągnę sobie ten film, bo mam wolny wieczór + zero planów, także teraz będę miała jakiś plan :D

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzisiaj go właśnie obejrzałam ! :D świetny film :)

    OdpowiedzUsuń
  41. oglądałam!:) jest naprawdę świetny

    OdpowiedzUsuń
  42. nie widziałam tego jeszcze .;)
    a to nie powinnam mieć problemu z pobraniem tego filmu.;) dzięki.;)

    OdpowiedzUsuń
  43. oglądałam kiedyś kilka odcinków starego 21JS i muszę obejrzeć film !
    pozdrawiam, fox--trap.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie oglądałam tego filmu, ale słyszałam, że jest ciekawy :D Chyba się nad nim zastanowię. Hmm, najbardziej podoba mi się jednak zdjęcie z piekarni :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Moja przyjaciółka i ja wczoraj godzinę chodziłyśmy po sklepach aby kupić chleb..:)

    OdpowiedzUsuń
  46. A ja dzisiaj nadrabiam zaległości na blogach i odpoczywam z ksiązką. Propo filmu może obejrzę jak tylko znajdę na niego czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. oooo muszę obejrzeć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Film się zapowiada fajnie :)


    Jak czasem chodzę do piekarni kupić chleb to też są takie półki. xd

    OdpowiedzUsuń
  49. Czemu byś sobie nie doczepiła sztucznych ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  50. oglądałam, nawet fajny;)

    p.s. zapraszam na wyprzedaż mojej szafy, może znajdziesz coś dla siebie. Ceny (niektóre) można negocjować, możliwość zakupu po za szafa.pl :)
    http://szafa.pl/profil/SecretGar

    OdpowiedzUsuń
  51. film genialny, oglądałam już ; ) głównie ze względu na Channinga <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeszcze go nie oglądałam ale zachęciłaś mnie do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie oglądałam tego filmu... jeszcze ;)
    Ja tak śpię codziennie w wakacje ;P
    Zostałaś oTAGowana - szczegóły u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Dzięki, że poleciłaś tak fantastyczną komedię. Od razu obejrzałam. Dawno się tak nie uśmiałam, jak dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  55. oglądałam, świetny film! :D

    mclarne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. nie oglądałam filmu, ale mam na niego chrapkę tylko jakoś mi się nie chce :D
    ludzie przed świętami szaleją :D

    OdpowiedzUsuń
  57. oglądałam ten film, można się pośmiać ;p

    OdpowiedzUsuń
  58. haha, ale pustki! : ) Jutro znowu będa kolejki! : )))

    OdpowiedzUsuń
  59. ogladalam jakis miesiac temu :)) fajna komedyjka

    OdpowiedzUsuń
  60. jutro też ludzie objadą wszystkie sklepy,bo w 1 dzień czasem mam wrażenie,że umierali z głodu xD
    ja dziś widziałam ten film i mi się nie spodobal,jakoś działał mi na nerwach,chociaż Depp mnie zaskoczył :))

    OdpowiedzUsuń
  61. ale super blog, szkoda, że wcześniej o nim nie słyszałam. Oczywiście dodaję do obserwowanych ;) będę zaglądać tu często ;D

    zapraszam do mnie, może mój blog też przypadnie ci do gustu i dodasz mnie do obserwowanych ;)

    pozdrawiam AnkaKoper ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. zaczelam oglądac ten film, aleee bateria mi padla w laptopie iii niestety lenistwo wzielo górę;))
    muszę w tym tygodniu go skonczyc ogladac;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie oglądałam tego filmu ale po twojej recenzji muszę go obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Brzmi zachecajaco, chyba sobie jedne dzien obejrze :)

    OdpowiedzUsuń
  65. hehheee,na to wygląda, że ludzie jak jest wolne tylko jedzą ;D


    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  66. hmm , chyba muszę zobaczyć ten film ^^, ciekawy post , wpadaj w wolnej chwili :]

    OdpowiedzUsuń
  67. film jest świetny! oglądałam go w te pochmurne i deszczowe dni;p buziaki..;**

    OdpowiedzUsuń
  68. A gdzie pracujesz?:)
    w tamtym poście nie mogłam dodać komentarza;P

    OdpowiedzUsuń
  69. interesujący film , możliwe ,że obejrzę , pozdrawiam i zapraszam na nową notkę . :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Przyznam szczerze, że nie wiedziałam o istnieniu tego filmu ;)
    Jak znajdę czas to chętnie go obejrzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie oglądałam ;pp

    OdpowiedzUsuń
  72. też widziałam tę komedie i też bardzo mi się podobała:D trafiłam na ten film całkiem przypadkiem i nie żałowalam :D
    u mnie nowa skate notka :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Też lubię wszelkie komedie sensacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  74. W wolnej chwili muszę obejrzeć ten film , bo wydaje się być bardzo fajnym :)

    OdpowiedzUsuń
  75. I haven't seen it yet! But have already got interested in it!

    OdpowiedzUsuń
  76. It is one of the bone setup, so this is the first 2 to 8 weeks of physiotherapy in
    treating Nerve Pain is characterized by pain caused by" Nucleus Pulposis. Always start out slowly. Dr Sandra Dimmock, medical groups estimate.

    My website - back pain doctor West Augusta
    Feel free to surf my web-site :: back pain doctor West Augusta

    OdpowiedzUsuń
  77. When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time
    a comment is added I get four emails with the same comment.
    Is there any way you can remove people from that
    service? Thank you! dokładne info, http://www.
    doosanedu.com/154188

    OdpowiedzUsuń
  78. Hey There. I found your weblog the usage of msn. That is a really well written article.

    I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your helpful info.
    Thanks for the post. I will definitely return.
    Zobacz To, http://zerokash.
    ze.funpic.de/gbook/
    Also see my webpage - Zobacz To

    OdpowiedzUsuń
  79. It's very straightforward to find out any matter on net as compared to books, as I found this post at this web page. details, http://www.ofirmie.ekoplast.slupsk.pl/

    OdpowiedzUsuń
  80. After I originally left a comment I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment
    is added I recieve 4 emails with the exact same comment.

    Perhaps there is an easy method you can remove me from that service?
    Appreciate it!

    Feel free to surf to my page: zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  81. I'll right away grasp your rss as I can not in finding your email subscription link or e-newsletter service. Do you've any?

    Please permit me recognise so that I could subscribe. Thanks.


    my website ... zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  82. Hi! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 3gs! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Carry on the outstanding work!

    Feel free to visit my homepage [主页]

    OdpowiedzUsuń
  83. Excellent post. I was checking continuously this
    blog and I'm impressed! Extremely useful info specifically the final section :) I care for such info much. I used to be seeking this particular information for a long time. Thank you and good luck.

    my web blog: http://www.24sex.com.pl/miasto-2555.html

    OdpowiedzUsuń
  84. Fine way of telling, and pleasant piece of writing to get facts on the topic of my presentation topic, which i
    am going to deliver in college.

    My blog post sex

    OdpowiedzUsuń
  85. Thanks for sharing your thoughts about sex anonse.

    Regards

    My web page :: www.calkiemwcipke.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Heya i am for the first time here. I came across this
    board and I find It really useful & it helped me out a lot.
    I hope to give something back and help others like you helped me.



    Here is my web page - pozycjonowanie stron internetowych

    OdpowiedzUsuń
  87. I have read so many articles or reviews about the blogger lovers however
    this piece of writing is truly a fastidious article, keep it up.
    szybka pozyczka przez internet

    OdpowiedzUsuń
  88. Hi there this is somewhat of off topic but I was wanting to know
    if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with
    HTML. I'm starting a blog soon but have no coding experience so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

    Review my web site - http://www.sex-anonse.net.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Hey There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article.
    I'll be sure to bookmark it and return to read more of your useful information. Thanks for the post. I'll definitely comeback.


    Also visit my page ... darmowe sex oferty

    OdpowiedzUsuń
  90. Amazing! Its really amazing paragraph, I have got much clear idea concerning from this paragraph.


    My blog: http://www.sexoferty.biz.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Hi, I do believe this is an excellent web site.
    I stumbledupon it ;) I will revisit once again since I book
    marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you
    be rich and continue to guide others.

    Look at my page; sex oferty

    OdpowiedzUsuń
  92. It's remarkable for me to have a website, which is useful designed for my experience. thanks admin

    Feel free to surf to my website sex randki

    OdpowiedzUsuń
  93. Hmm it appears like your site ate my first comment (it was
    super long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
    I too am an aspiring blog blogger but I'm still new to the whole thing. Do you have any tips and hints for first-time blog writers? I'd genuinely appreciate it.


    My web blog :: http://www.sexwokolicy.org.pl/

    OdpowiedzUsuń
  94. My brother recommended I may like this web site. He was totally right.
    This put up actually made my day. You cann't imagine just how a () lot time I had spent for this info! Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  95. Hi! Would you mind if I share your blog with my myspace
    group? There's a () lot of people that I think would really enjoy your content. Please let me know. Cheers

    OdpowiedzUsuń
  96. Hi there colleagues, good article and good arguments commented here, I am really enjoying
    by these.

    Feel free to visit my web-site - a ()

    OdpowiedzUsuń
  97. My spouse and I stumbled over here by a different web address and thought I
    should check things out. I like what I see so now i am following you.
    Look forward to looking at your web page again.

    My web-site ... szukam zony

    OdpowiedzUsuń
  98. I got this web page from my pal who told me about this site and
    at the moment this time I am browsing this site and reading very informative content at this place.


    Here is my web page; portal dla singli

    OdpowiedzUsuń
  99. Hi there Dear, are you truly visiting this website on a () regular basis, if so after that you will without doubt obtain good knowledge.

    OdpowiedzUsuń
  100. Hello, i think that i saw you visited my web site thus i came to
    “return the favor”.I'm trying to find things to enhance my web site!I suppose its ok to use some of your ideas!!

    Feel free to visit my page - schnell abnehmen

    OdpowiedzUsuń
  101. We stumbled over here different web address and thought I might check
    things out. I like what I see so now i am following you.
    Look forward to looking over your web page again.


    Here is my website - abnehmtabletten

    OdpowiedzUsuń
  102. Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to mention that I have truly loved browsing your weblog
    posts. After all I'll be subscribing on your feed and I'm hoping you write again very soon!


    Feel free to visit my page - abnehmpillen

    OdpowiedzUsuń
  103. I got this site from my buddy who told me about this web page and at
    the moment this time I am visiting this website and reading very informative
    content at this place. konto firmowe (http://www.checlatin.com/)

    OdpowiedzUsuń
  104. I have read so many content concerning the blogger lovers however this piece of writing is in fact a
    nice piece of writing, keep it up. najlepsze konto Firmowe - www.baby-community.com,

    OdpowiedzUsuń
  105. We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Your website offered us with valuable information to work on.
    You've done a formidable job and our whole community will be grateful to you.

    Here is my site :: sex czat

    OdpowiedzUsuń
  106. I loved as much as you'll receive carried out right here. The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get bought an nervousness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same nearly very often inside case you shield this hike. konto firmowe

    OdpowiedzUsuń
  107. Useful information. Lucky me I found your site by chance, and
    I'm surprised why this coincidence didn't happened earlier!

    I bookmarked it.

    Here is my page: sextelefon

    OdpowiedzUsuń
  108. I just like the valuable info you supply to your
    articles. I'll bookmark your blog and take a look at again right here regularly.
    I am relatively certain I'll learn many new stuff right
    right here! Good luck for the next!

    Feel free to visit my site ... sex telefon

    OdpowiedzUsuń
  109. I am actually delighted to glance at this web site
    posts which contains lots of helpful data, thanks for providing these information.


    Review my site - sex

    OdpowiedzUsuń
  110. I am extremely inspired along with your writing abilities as smartly as with the structure on your blog.
    Is this a paid topic or did you customize it your self?
    Either way stay up the nice quality writing, it's rare to peer a great weblog like this one nowadays.. konta firmowe

    OdpowiedzUsuń
  111. Asking questions are in fact fastidious thing if
    you are not understanding something totally, however this paragraph offers nice understanding
    yet.

    Check out my web page sex

    OdpowiedzUsuń
  112. I could not refrain from commenting. Well
    written!

    My page: abnehmtabletten acaibeerekaufen.de

    OdpowiedzUsuń
  113. Heya i am for the first time here. I came
    across this board and I to find It truly
    useful & it helped me out a lot. I hope to give one thing again and
    help others like you helped me.

    Check out my blog - wie kann ich schnell abnehmen

    OdpowiedzUsuń


  114. my web-site; http://mytcleaners.com/tile-and-grout-cleaning-professional-las-vegas-tile-and-grout/ ()

    OdpowiedzUsuń
  115. porno Nie wprost przeciwnie nie mogl zdjec Dariusktorzy nawet w bezruchu jakby nienaturalnie wdzieku samopoczucie w samej rzeczy na uboczu porno jednakowoz blizny

    My weblog filmy

    OdpowiedzUsuń
  116. Does your website have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to shoot you an e-mail.
    I've got some recommendations for your blog you might be interested
    in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it grow
    over time. chwilowki na dowod

    OdpowiedzUsuń
  117. Very quickly this web page will be famous among all blogging people, due to it's pleasant articles chwilówka bez bik

    OdpowiedzUsuń
  118. Excellent article! We are linking to this great content on our site.

    Keep up the good writing.

    my site; ranking tabletek odchudzanie

    OdpowiedzUsuń
  119. In fact no matter if someone doesn't know afterward its up to other viewers that they will
    assist, so here it happens.

    Po wi�cej info na opisany temat zach�cam do przejrzenia: anonse towarzyskie

    OdpowiedzUsuń
  120. My partner and I stumbled over here coming from a
    different web page and thought I may as well check
    things out. I like what I see so now i am following you.
    Look forward to going over your web page repeatedly.



    anonse jest �r�d�em przeczytanego tekstu

    OdpowiedzUsuń
  121. We are a gaggle of volunteers and opening a brand new scheme in our community.
    Your web site offered us with useful information
    to work on. You have performed a formidable task and our whole
    neighborhood can be thankful to you.

    Je�li podoba Ciebie napisany problem przejd� do �r�d�a:
    anonse towarzyskie

    OdpowiedzUsuń
  122. Hi to every body, it's my first pay a quick visit of this blog; this web site carries amazing
    and actually excellent data in favor of visitors.


    Also visit my site - sex telefon

    OdpowiedzUsuń
  123. I'm not sure where you are getting your info, but great topic.
    I needs to spend some time learning much more or understanding more.
    Thanks for fantastic info I was looking for this information for my mission.


    Here is my webpage :: sex

    OdpowiedzUsuń
  124. Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back to your
    weblog? My blog is in the exact same area of interest as yours and my visitors
    would definitely benefit from some of the information you present here.
    Please let me know if this ok with you. Cheers!


    Je�il jeste� zainteresowany tematem o suplementy kliknij na stronk�

    OdpowiedzUsuń
  125. Hi, this weekend is pleasant designed for me, as this moment i am reading
    this great educational paragraph here at my residence.


    filmy porno jest artyku�em
    �r�d�owym tego artyku�u

    OdpowiedzUsuń
  126. Keep this going please, great job!

    Check out my web blog - sex

    OdpowiedzUsuń
  127. This text is priceless. How can I find out more?

    Tutaj - odnajdziesz nale��c� do mnie stron� www - przejd� na sex

    OdpowiedzUsuń
  128. Artykuł mnie bardzo zaciekawił, fajnie teraz wiem
    więcej. Ogólnie fajna strona :) Pozdrawiam

    diety opinie

    OdpowiedzUsuń
  129. Wow, awesome weblog format! How long have you ever been blogging for?

    you made blogging look easy. The whole look of your web site is excellent, let alone the content!

    OdpowiedzUsuń
  130. Since the admin of this website is working, no uncertainty very rapidly it will be renowned,
    due to its quality contents.

    OdpowiedzUsuń
  131. Tremendous issues here. I'm very glad to peer your article.
    Thanks so much and I am having a look forward to contact you.
    Will you kindly drop me a mail?

    OdpowiedzUsuń
  132. Saved as a favorite, I love your website!

    OdpowiedzUsuń
  133. It's really a nice and useful piece of information. I'm glad that you just shared
    this useful info with us. Please stay us up to date like
    this. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  134. Hi there just wanted to give you a quick heads up.

    The text in your article seem to be running off the screen in Firefox.
    I'm not sure if this is a format issue or something to do
    with browser compatibility but I thought I'd post
    to let you know. The design and style look great
    though! Hope you get the problem fixed soon. Thanks

    OdpowiedzUsuń
  135. Admiring the persistence you put into your site and in depth information you provide.

    It's great to come across a blog every once in a while
    that isn't the same old rehashed information. Fantastic read!
    I've bookmarked your site and I'm adding your RSS feeds to my Google account.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top