Po meczu i nowości :)

Hej! :)
Jestem mega mega zmęczona po dzisiejszym dniu. Wstałam o 4:30 (w życiu bym siebie o to nie podejrzewała!), poszłam na 5:30 do pracy, gdzie nieco się wynudziłam, ale nieco też porobiłam- powiem Wam, że sprzedawanie smakowitych pączków, drożdżówek, ciastek, ogólnie pieczywa sprawia mi przyjemność. No i na rozkładanie towaru, sprzątanie też trochę czasu idzie... Więc źle nie jest :) potem przyszłam na 40 minut do domu, pojechałam na kolokwium z fizyki, które poszło mi dobrze, a potem przysypiałam w tramwaju... Rozbudził mnie hot dog, którego właśnie szamię, z prażoną cebulką, ogórkiem, musztardą i ketchupem mmm! 

Mam dla Was zdjęcie z wczorajszego meczu, o którym pisałam wczoraj- ale mogę jeszcze raz- w końcu coś tak genialnego nie zdarza się często :) radość była ogromna! Zagraliśmy naprawdę dobre spotkanie, któe daje nam nadzieję na wyjście z grupy :) dziś zapowiadają się 2 świetne mecze grupy B, ale nie mam mocy, aby gdziekolwiek jechać... ;D


Mam także dla Was kilka nowości, jakie przyszły do mnie ostatnio w ramach współpracy. Jeśli lubicie kupować na Allegro (co serdecznie polecam, bo można naprawdę tanio znaleźć świetne rzeczy, porównywalne jakością do zwykłych sklepów, a nieporównywalne swą niską ceną). 

Spodenki oraz jasna bluzeczka pochodzą ze sklepu Awanti- już nie mogę się doczekać lata, aby móc je nosić :) sweterek ze sklepu Majo aktualnie zastępuje mi kurtkę i innego rodzaju narzutki, zakochałam się w nim :) co Wam się najbardziej spodobało? 

Ja powoli idę wczuć się w piłkarsko- meczowy klimat dzisiejszego wieczoru :) jutro w końcu się wyśpię, gdyż mam na 13:30. Właśnie w TV leci prognoza pogody. Chyba ma się ocieplić, jeeeest!
Buziaki! 
Kats. 

CONVERSATION

130 komentarze:

  1. mimo że nie lubię piłki to wczorajszy mecz śledziłam z zapartym tchem :D bluzka i szorty mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. ohh tak mecz był niesamowity!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szorty i sweterek genialne ! :)) A na meczu oczywiscie barwy narodowe to koniecznosc :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna bluzeczka i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek śliczny jest! A ja też mecz oglądała, emocje były ogromne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądałam mecz był super:)zapraszam do mnie na nowego bloga śliczne ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez ogladalam mecz :D
    śliczne nowości :)
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mecz był wspaniały. Jestem szczególnie bardzo zadowolona z naszego bramkarza, Przemka Tytonia. Ale ja oglądałam w TV:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. mimo, że nienawidzę oglądać meczów, bo to naprawdę mnie wkurza i czasami za bardzo wcielam się w oglądanie i zawsze po meczu dla mnie kończy się to bólem głowy (jak to było wczoraj), to oglądałam mecz! nie miałam nadziei, że wygramy z Rosją, bo to trochę za nie dla nas przeciwnik, to jednak bardzo się cieszę z remisu! teraz tylko wygrać w sobotę z Czechami, co bardzo jest dla nas możliwe!

    spodenki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny mecz :) Trzymam kciuki, żeby następny mecz również był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba na najwiekszym przeciwniku pilki Euro 2012 robi wrazenie taki meczyk i te przeżycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie szorty i top ; D
    Ja też wczoraj kibicowałam.
    Było gorąco.
    W pracy też dałam radę ,ale 5.30.Podziwiam!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Do BOJU ! POLSKA BIAŁO-CZERWONI !! Wczoraj naprawdę byłam dumna z naszych piłkarzy...dali radę...a i ta piękna brameczka...przy okazji to nawet niezłe ciacha w tej naszej reprezentacji :) Śliczne ciuszki..na pewno będziesz w nich ładnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciuszki świetne :) czekam na stylizację :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne shorty :)
    Zostałaś otagowana.
    http://ta-nacpana-marzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja wczoraj myślałam, że zwariuję, pół meczu oglądałam z zasłoniętymi oczami , gorzej niż kryminał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jejka, przestancie juz z ta pilka !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny ten sweterek i szorty, mam podobne :) Zrobiłam sama ze starych dżinsów :D

    Spódniczka niedroga była, dlatego się na nią rzuciłam haha :D 29.90 u Chinola :D:D polecam ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest ta krótka bluzeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och mecz... kibicowanie szło pełną parą ... ;D
    ładne ciuszki ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. gdzie kupiłaś spodenki i za ile?

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się bardzo pdoba koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. 5:30? o matko ;o a ja myślałam, że moje praktyki w szpitalu są o chorej godzinie - 7:30 ;p
    nadal masz zajęcia? kiedy kończycie? ja już tydzień po sesji jestem :)
    wszystkie ubrania bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super mecz :)) śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne ciuchy. ! Och świetnie, że zremisowaliśmy . Prawda
    radość była wielka. :)Ale ten strzał w 7 minucie . Och tyle,
    że spalony :( Ale mam nadzieję , że wyjdziemy z grupy. !

    OdpowiedzUsuń
  26. wysłałabyś mi link do aukcji gdzie kupiłaś bluzkę ? jest bombowa ! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. za co cie lubie ? mozna by pisac bardzo bardzo dużo ale najbardziej ze choć masz 2 tysiące obserwatorów to odpisujesz na komentarze ! :*****

    OdpowiedzUsuń
  28. ja uważam że fajnie jak akceptujesz komentarze bo mam pewnośc 100 procent że przeczytasz mój komentarz. kocham Cię ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję :*

      Usuń
    2. a wiesz kto to pisze? nigdy nie wiadomo kto siedzi po drugiej stronie komputera, badz ostrozna

      Usuń
    3. Nie wiem, ale przecież nie podaję tu swojego adresu czy danych osobowych :) poza tym o nic złego, kiedy ktoś napisze parę słów :)

      Usuń
  29. właśnie szukam szortów a Twoje są mega ;)!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne ciuszki kupiłaś mój Ty kibicu ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakupy świetne, wszystko mi się tu podoba :)
    Co do meczu - też go wciąż przeżywam, był naprawdę świetny ! Już czekam na sobotę!:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Polacy pokazali na co ich stać ! I w sumie dobrze ,że nałożyli na Rosjan kare xd.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne te spodenki ;)
    Zapraszam do mnie nową:
    http://hope-magdaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. oglądam każdy mecz! :D spodenki ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. pierwsza bluzka jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękujemy za odwiedziny :) Świetna bluzka i boskie spodenki <3 zakochałam się w nich !

    OdpowiedzUsuń
  37. o jaaaaa jak ja bym pracowala w takim miejscu to bym polowe wyplaty dostawala pewnie :P za te paczki i ciastka ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też chcę na strefę kibica!! Tylko mam trochę za daleko! -,-

    OdpowiedzUsuń
  39. Super ciuchy! Dobrze,że dostałam kasę za pasek,bo teraz mogę sobie coś kupić z tych sklepów :D
    Polska wczoraj wymiatała!Zaczęłam się interesować piłką :D Polska,do boju!:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie że praca sprawia Ci przyjemność :) A ciuchy bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna bluzka i fajne szorty <3 Oczywiście blog jest świetny .
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://trendy-dummy.blogspot.com/
    Oczywiście obserwuję Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  42. widze ze super sie bawilas :D

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne szorty i wasz doping za pewnie był głośny haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. zakupy udane 1 :) szorty są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny sweterek, mecz również mi się bardzo podobał, a dzisiejszy Portugalia-Dania to dopiero było coś!
    Tak czytam Twoje komentarze i uważam, że to jest naprawdę rzadko spotykane u bloggerek, że tak odpisujesz na wszystkie komentarze i jest mi zawsze bardzo miło :* Niestety (lub stety!) piszesz tak często, że nie zawsze nadążam z przeczytaniem każdej twojej notki. A teraz- lecę oglądać mecz!!! Buziaki :*
    Ps.: Jak dlugo pracujesz dziennie? :)

    OdpowiedzUsuń
  46. haha Kats, wielka fanka :P super, że sobie dorobisz, to taki luz mieć swoją kasę :) już czekam na stylizacje z nowymi ciuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jednak nje gramy aż tak słabo. hehe. :*
    faajne spodenki !: D

    OdpowiedzUsuń
  48. o ja tak na rano do pracy! podziwiam!;) śswietne szorty!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. oo kibicki <3 :D fajne ciuchy ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. Naprawdę rewelacyjne rzeczy ;) Sweterek boski.

    A tak na marginesie informuję o zmianie nazwy mojego bloga z Vestebulet Vintage na YELLOTAGE! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Szkoda, że jakoś nie bardzo mam czas, żeby wybrać się do Gdańskiej strefy kibica, bo jednak to zupełnie co innego niż mecz na ekranie telewizora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zdjęcia, nie mogę się doczekać kolejnego posta. Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam. Obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo mi się podobał wczorajszy mecz:)
    spodenki genialne:D

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne łupy, jak dla mnie najładniejszy sweterek ;))
    mecz był świetny ! gdybyś mnie zobaczyła jak emocje mną szarpały...

    całuję i tym razem ja zapraszam do siebie ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. super spodenki i koszulka.
    no i fajnie, że nie przegraliśmy;p

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgadzam się z tobą , że Polacy zagrali świetnie :) ( na moim blogu notka również pojawiła się wczoraj po wczorajszym meczu , w poście uwzględniłam to co sądzę na temat meczu Polska - Rosja a więc zapraszam ) .
    Bluzka ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Miło, że zgadzasz się co do Tytonia.:)
    A mecz był piękny! Oby Polska zagrała tak z Czechami.^^ POLSKA GOLA!: D

    OdpowiedzUsuń
  58. świetne ciuszki, no :>
    w wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Widze , ze pilka tez cie kreci :-) Suuuper:-) Fajne zdjecie ze strefy kibica :-)

    Super te ubranka dostalas. Czekam az beda na Tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. świetnie ciuchy i podziwiam za hart ducha. ja nie potrafię tak wcześnie wstawać. :)

    OdpowiedzUsuń
  61. sweterek ładny ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  62. Jasna bluzeczka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne rzeczy :) mój typ to szorty zawsze przydatne i praktyczne. A mecz faktycznie cudny :) dumna jestem !

    Pozdrawiam serdecznie,

    K>

    OdpowiedzUsuń
  64. szorty są naprawdę świetne!

    mieszkam w małym miasteczku i nie ma u nas strefy kibica, ale jeśli nasi wyjdą z grupy (muszą wyjść!) chyba wybiorę się do koleżanek do większego miasta kibicować! To musi myć niesamowite! ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. No prawdziwe kibucki;*

    Super ciuszki;)))

    OdpowiedzUsuń
  66. świetne ciuchy ! ♥

    zapraszam do mnie :)

    http://martistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. świetne ciuszki! współczuję wstawać tak wcześnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. oczywiście oglądałam mecz i trzeba przyznać ze był na prawdę dobry :) bardzo ładny ten szary sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  69. tylko nie podkradaj tam tych słodkości! :D duuużo snu życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczne spodenki :)
    taka praca to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  71. świetne zdjęcia :) ja z moim w sobote planujemy się wybrac do sasiedniego miasta na strefe kibica :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  72. ja niestety codziennie musze o 6 wstawać. :( tylko w weekendy niee. :D
    ładne ciuszki i zdjęciee. :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Kochana wiesz,chłopak z zawodu jest technikiem technologii żywienia i aż uśmiechnął się na widok tego postu, przypomniało mu się jak to było w ciastkarni. Teraz w zawodzie nie pracuje, ale w domku przynajmniej mam w nim wsparcie w kuchni :-):-):-)

    Buziaki dla Ciebie
    Jutro kolejny mecz

    Serdecznie zapraszam na moje pierwsze rozdanie z super nagrodami

    OdpowiedzUsuń
  74. o kurczątko... nie wiem czy dałabym radę wstać o 4:30:P

    OdpowiedzUsuń
  75. świetne zdjęcie :D piłkoszał <3
    oddaj bluzkę <3 jestem straszną psiarą (;
    sweterek jest genialny!;D
    nie przysypiasz tak wcześnie w pracy ;p?
    też będę oglądać !(; Najważniejszy dla mnie jest mecz Hiszpanii z Irlandią,ale ten o 18.00 włochy-Chorwacja też obejrzę (;

    OdpowiedzUsuń
  76. świetne te jeansowe spodenki :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  77. też mam nadzieję, że Polska wyjdzie z grupy :P fajne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. jakie kibicki :D! super bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  79. świetne ubranka♥ też oglądam / Życzę miłego dnia♥ Szparson

    OdpowiedzUsuń
  80. Mega szorty! Też chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  81. wierny kibibic;d!
    a szorty swietne;))

    OdpowiedzUsuń
  82. bluzka i spodenki = cudo!

    zapraszam na www.me-you-stylish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Szorty - rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  84. super sukienka! Haha, ja chyba bym sie nie odwazyla pojsc w stefe kibica, ja ogdalam w domu ;) no ale moze! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Miłego ogladania meczy. Oby w czwartek było pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  86. świetne rzeczy. zwłaszcza spodenki.:)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top