Outfit- na lato :)

Hej kochani :*
Dziś miałam w pracy tylko 4 godziny. Szczerze powiem, że nie bardzo lubię chodzić dopiero na 13:30, ponieważ całe popołudnie praktycznie mam w plecy, a rano nic konkretnego nie da się zrobić- tym bardziej, ze wstałam o 10:06. Jakoś tak :) No, ale przynajmniej się wyspałam :) 
Jak oceniacie wczorajsze mecze? Portugalia nie pokazała według mnie nic specjalnego, chociaż i tak im kibicuję w tej grupie, dlatego też cieszę się, zę w drugim meczu wygrali Niemcy, bo to zwiększa szanse Portugalczyków na wyjście z grupy :) Za moment pierwszy mecz grupy C, dlatego się spieszę, bo niedawno weszłam do domu i muszę się ogarnąć :) 


Dziś taki mały, outfitowy kolaż zdjęć. Jako, że idzie lato, stworzyłam zestaw może prosty, ale za to (według mnie) efektowny, na lato idealny :) sukienkę dostałam ze sklepu Avaro.pl, ma genialny zamek z przodu, odcinana jest pod biustem i czuję, że w lato będzie mi niezbędna. Balerinki pochodzą ze sklepu Oasap.com- wspominałam, że lubię pastele? :) 

baleriny- Oasap.com
sukienka- Avaro.pl
bransoletka- Katherine.pl
Zapraszam serdecznie do odwiedzania sklepów! :)

A ja uciekam na mecz :*

CONVERSATION

122 komentarze:

  1. świetnie się prezentujesz ;D
    Też wczoraj kibicowałam Portugalii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz!!:):) ale jesteś drobniutka kobietka;))

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka niczego sobie ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ideal!




    http://designer2078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetną figurę! :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka ma śliczne wzory!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rowniez buciki bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie Ty masz genialne nogi ! Sukienka bardzo fajnie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie ognisko tylko taki efekt światła wstawiony do zdjęcia :) Pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw ale czy Ty Kochana cokolwiek jesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baleriny i sukienka świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi do gustu przypadły balerinki :) / www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. na pierwszym zdjęciu Twoje loczki się świetnie prezentują :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiaty na ubraniach chyba długo jeszcze mi się nie znudzą, śliczna sukienka! Miło, że wpadasz na bloga. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. O ! Świetny outfit :)
    Baleriny ♥
    Hmmm ... a ja nadal nie mam nic w kolorze pastelowym w swojej szafie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba syn tej Pani jakiś przystojny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne balerinki :)
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoro mówisz, że baskinki delikatnie wyszczuplają, to chyba sobie coś podobnego sprawię, bo na chwilę obecną jeszcze w niektórych miejscach mam za dużo tego i owego, ale cały czas nad tym pracuję.
    Co do nagłówka, faktycznie, bardzo estetycznie wykonane rysunki. Natomiast tło najładniejsze kawowe, takie ciepłe, w sam raz na lato. A może to mój zmęczony mózg sugeruje mi, abym poszła do kuchni zrobić sobie 3 kawę :> Kto wie.
    Moja współlokatorka niejednokrotnie jechała na uczelnię żeby się dowiedzieć, że pani profesor nie ma czasu, tego nie ma, a tamten prac nie sprawdził. Dość się już o tym nasłuchałam i osobiście uważam, że to troszkę nie fair z ich strony. Zwłaszcza jeśli ktoś dojeżdża z dalsza. Dzień zmarnowany, że tak powiem.
    A z tym remisem Polska - Rosja - kapitalna sprawa. Nie przegraliśmy, a to jest najważniejsze. Zwłaszcza, że ludzie byli bardzo sceptycznie nastawieni po porażce Czech.
    Gratuluję również pracy. Ja miałam szukać jakiejś na pełen etat w jakimś sklepie z ubraniami i niby odpowiedziałam na jedno ogłoszenie, ale aktualna praca w introligatorni zaczyna mi się podobać ;) Mimo że to praca na zlecenie, to jednak zawsze są potrzebne ręce do pracy, przynajmniej ostatnimi czasy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju , jak tu to robisz , że masz tyle widzów ? Pomożesz mi , wiem że mnie obserwujesz , ale wspomnij o moim blogu raz w jednej notce proszę : )
    Co do ootd to super , baletki mają taki ładny delikatny kolorek :*

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna sukieneczka! :) i baleriny cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka cudo!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O mamusiu, co za nogi!!!
    I te balerinki - miodzio :-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Łaaa jaki zgrabny szczupaczek z Ciebie ;D! Śliczny outfit :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. laska <3 masz swietne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  27. boskie ♥ ;) zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam baleriny i koniecznie muszę upolować jakieś w najbliższym czasie, bo moje dwie pary dosłownie się już rozpadają.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna sukienka, a szczególnie na takiej chudzince :)

    Również oglądam mecze.

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny zestaw :) szczuplutka jesteś ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. jesteś tak zgrabna że wpędzasz mnie w kompleksy ;) poza tym wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ z Ciebie ładniutka chudzinka! <3 Ej super te baleriny! Ha ha my też ki9bicujemy i każdy mecz oglądamy :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna jesteś, zazdroszczę figury i urody :)
    Baleriny świetne, w sam raz na ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie rozumiem... Co mają wspólnego Twoje włosy z gąbeczką do podkładu??

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka i buty bardzo fajne!:) Oby tylko to lato przyszło do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super kiecka ;D
    ja własnie ogladam meczyk ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Póki co odpowiedzi na mojego maila nie dostałam, ale nie czuję większego rozczarowania. Może dlatego, że przyzwyczaiłam się do pracy w drukarni, na hali, gdzie pracuję niby na zlecenie, ale ostatnio jest tyle pracy, że dla nikogo nie zabraknie, więc chodzę regularnie. A pieniążki też są nie małe, choć moja orientacja w rynku pracy jest nijaka. Może tak, dla mnie to ponad 7 zł za godzinę już po odprowadzeniu podatku to kupa kasy :)
    Najbliższe dwie recenzje to również będzie fantastyka, bo tylko dwie książki zmieściły mi się do torby. Ale już dostałam zamówienie na romansidło, także będę się rozglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. najbardziej lubię chodzić do pracy 6 o 14 jestem wyrobiona i potem moge robic co chce, jak pracowalam jako kelnerka to do pracy mialam zazwyczaj na 15-17, do domu powrot o 3 w nocy, spanie do pozna i z powrotem do pracy... i gdzie tu zyc?:D

    OdpowiedzUsuń
  39. po raz kolejny podziwiam twoją znajomość piłki nożnej ;d
    śliczna sukienka, idealna na twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. super zestawik :)) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna sukienka, a buty mają rewelacyjny kolor :D Szukam takich miętowych :D

    OdpowiedzUsuń
  42. podobają mi się buty :)
    ale jesteś stanowczo za chuda jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam bardzo podobną sukienkę ... wyglądasz w niej bosko..



    POzdrowienia i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  44. buty suuuuuper :D
    poza tym dziękuję bardzo w imieniu brata ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja właśnie jakoś zaczęłam oglądać meczę i nawet się to wkręciłam.
    Wczoraj ogladałam niestety tylko mecz Niemcy Holandia bo musiałam się uczyć. Dzisiaj tez nie mogłam obejrzeć zadnego meczu ;x nauka
    a sukienka i buty są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczna sukieneczka i baleriny - mają cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jak dla mnie naprawdę świetnie wyglądasz..;) Rzeczywiście rano nawet nie chce się jak ma się czas coś zrobić.; )

    OdpowiedzUsuń
  48. ta sukienka jest śliczna ale chyba tylko na takie szczuplutkie osoby jak Ty bo ja bym się bała ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Niezły blog:) Będę odwiedzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. jaka pomysłowa ta sukienka, bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetna sukienka, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochana wyglądasz bajecznie, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. wreszcie kwiaty, uwielbiam, a u mnie dzisiaj post o takich sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ja chodzę do pracy od 14 do 20 ale nie narzekam bo stawkę godzinową mam bardzo wysoką :)
    a sukienka ma bardzo ładny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetna sukienka. Uwielbiam kawiaty we wszelkich kombinacjach, nawet tych mocno przesadzonych, ale wiadomo lato jest od tego żeby eksperymentować i przesadzac :)

    Pozdrawiam,

    K>

    OdpowiedzUsuń
  57. Wspaniały floral!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    całusy!!!! i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Jest prześliczny. Masz ładne nogi.
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  59. świetna sukienka i buciki ;))

    OdpowiedzUsuń
  60. Boziuu jak ty pięknie w tej sukience wyglądasz *.* podziwiam twój styl i nieskazitelny wizerunek.

    OdpowiedzUsuń
  61. slicznie wygladasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  62. podoba mi się!:)
    zapraszam do mnie i do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zazwyczaj te proste outfity są najładniejsze. W tym przypadku także! ;)
    Zapraszam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. cudne masz nogi *_*
    i sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ślczna sukienkaa . :D ładne baleriny *__*

    OdpowiedzUsuń
  66. Jaka modelka ! :)) Mega chudzinka i mega ładnie :)):*
    Pozdrawiam, Klaudia.
    Zapraszam na rozdanie :))

    OdpowiedzUsuń
  67. śłicznie wyglądasz w tej sukience:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. sliczna sukienkaa..! ;)
    jakis czas nie wiem dlaczego, ale nie moglam komentowac twojego bloga..:/
    _________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. genialna sukienka, a wczorajszych meczy nie oglądałam, bo się uczyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja niestety nie miałam czasu wczoraj oglądać meczów:( Ale nie mogę się doczekać tego jutrzejszego:)

    Wyglądasz zjawiskowo, bardzo ci pasuje taka stylizacja i te nogi, no no:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja tam się nie cieszę z żadnej wygranej Szwabów ;]
    Śliczna ta sukienka,uwielbiam kwiatki,ale sama bym czegoś takiego nie założyła :P

    OdpowiedzUsuń
  72. zakochałam się w sukience :) piękna jest !

    OdpowiedzUsuń
  73. ale jesteś szczuplutka<3;P.
    Ślicznie;)).

    OdpowiedzUsuń
  74. Buty mają śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ta sukienka jest rewelacyjna <33 U mnie na blogu zrobiło się premierowo, a mianowicie recenzja filmu, który miał wczoraj premierę! "Szepty" - Zapraszam!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  76. bardzo , ale to bardzo podobają mi się balerinki!

    Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. świetna jest ta sukienka! < 3
    a dziś kibicujemy Polakom!

    OdpowiedzUsuń
  78. O boże jaka płaska dupa i wychudzone nogi ;O ale masz ładne włosy. Zobacz na okropnie nałożony make up. Miejscami go nie ma .

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top