Wyniki konkursu z Partnersa.pl :)

Hej ;*

Jak Wam minął poniedziałek? ;) Ja niedawno wróciłam z uczelni, zjadłam i przysiadłam na chwilkę do lapka :) nowy tydzień się zaczął, ale cieszmy się, że zostały już właściwie tylko 4 dni do weekendu, hihi :)

Dziś wrzucam naprawdę szybki post- a mianowicie wyniki
 konkursu z Partnersa.pl ;) 
Ponumerowałam w kolejności wszystkie uczestniczki, ponieważ pod notką z konkursem były także inne komentarze, więc musiałam zrobić "selekcję" komentarzy: 

1. Karo
2. jwasiaa
3. anjablog
4. StopTheTime
5.  M&A
6. Dżulek .
7. animru
8. about .
9. Wer.onika
10. eMCe2 <3
11. famfaramfam
12. Basia
13. Klaudia
14. angela93
15. Patricia
16. Peerfectlly
17. ooliskaa
18. martysiia
19. Egoiste
20. Alexandra Sykes
21. Ewelina
22. crazy-fashion
23. utkaaa
24. Panna Karina
25. All about me ...
26. milusanka
27. paulus6c
28. imponderabilia
29. agatkka.
30. Klaudia
31. madzia
32. limeberry
33. Cade
34. Janett.
35. marina27
36. CurlyFashion
37. niwatori
38. Agnieszka
39. Kornelii.
40. Karolina 
41. Madlen
42. patitolubi
43. nieszka
44. Maćka :)
45. Sami
46. EwelinaHell
47. Blondie.
48. did
49. majta.
50. Natalia.
51. Madzialenka:)
52. Elbaart
53. nikt ważny <3
54. ponytka12
55. secretnight
56. Elena
57. xkeylimex
58. Laila
59. Arleta
60. JadziulQa
61. Uśmiech!
62. frau
63. xComplicatedLifex
64. Kiciowata
65. zielonookapaula
66. Monika
67. artlook4u
68. MaryAnne
69. Justynaa
70. Elena
71. Gyaruru
72. Let&#39;s try

Kilka nicków się powtarza, ponieważ kilka użytkowniczek ma takie same loginy na Blogspocie :)
Dziękuję Wam serdecznie za udział! ;) 
a zwycięża... 




nr 53- nikt ważny <3 

Gratuluję serdecznie! ;) 

Trzymajcie się ciepło! :* 


formspring.me/katsuumi17 zapraszam :)

Zapraszam także na drugi konkurs- tym razem macie szansę zgarnąć śliczne bransoletki, wygrywają aż 3 osoby! :)

CONVERSATION

50 komentarze:

  1. Gratuluję wszystkim:)

    Zapraszam na nowy post:* + wyglądasz na młodszą, ale to dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buuu, szkoda! :(
    Mimo wszystko, gratuluję zwyciężczyni. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, ja tez sie ciesze ze tylko 4 dni do weekendu, no chociaż u mnie 3 bo w piątki nie mam zajęć na uczelni

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :)
    Świetny masz nagłówek, strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh jaki fajny nick :D Gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, też odliczam już dni do weekendu. :>

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję zwyciężczyni :D hehe

    no mi poniedziałek w miare spoko minął :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulaacje! :) haha, tydzień jeszcze dobrze się nie zaczął a ja też już odliczam do wekeendu! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję i liczę na obiecany rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam na mój muzyczny blog nowa recenzja

    OdpowiedzUsuń
  12. oj dawno tu nie zaglądałam :) ale rozwijasz się rozwijasz :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje zwycięzcy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dzisleniuchowalam o 14 dopiero wstalam :D Gratulujemy zwyciezczyni ! :) POzdraiwma :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ! <3
    Jeszcze tylko 4 dni , hehe xD uwielbiam takie pozytywne nastawienie :*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki ładny wygląd bloga. ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hah dzięki ^^ Ja o dziwo też lubię swoje oczy ^^ A teczka jest super, tylko jakoś jakość taka "tania" boję się jej używać aż:P No chyba, że to tylko pozory ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :)

    Hehe tylko 10 pozycji niżej byłam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję :) Oczywiście, ja już obserwuję. ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja czekam na kolejny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 4 dni <3 ^^
    ooo Poppy, gratuluję :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja rowniez gratuluje !! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oby te 4 a właściwie już 3 dni jak najszybiej zleciały :( jestem wykończona! :(

    OdpowiedzUsuń
  25. GRATULACJE:D
    Zapraszam do mnie.:P

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje dla zwyciężczyni ^.^

    OdpowiedzUsuń
  27. że chciało Ci się przepisywać wszystkich ;d
    no i gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jej, zazdroszczę, bo blisko całkiem było ;D
    pozostaje pogratulować ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top