Pierwszy wiosenny outfit ;)

Cześć! 

Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam nagłówek na blogu. Jest trochę w innym stylu, niż poprzedni, postanowiłam wprowadzić odrobinkę świeżości, mam nadzieję, że się podoba ;) moje umiejętności graficzne są raczej ograniczone, ale myślę, że nie jest źle ;) 
Wczorajszy dzień był naprawdę są piękny! Upajałam się widokiem za oknem, słońce napawa mnie totalnie pozytywną energią. A błękitne niebo i promienie słońca oznaczają tylko jedno- idzie wiosna! Chociaż żeby nie było zbyt różowo- słyszałam, że na początku tygodnia ma być znowu chłodniej :( ale póki co cieszmy się tym, co mamy. Wczoraj było tak cieplutko... Postanowiłam więc wybrać się na spacerek i zrobić dla Was kilka outfit'owych zdjęć. I nawet po zdjęciu kurtki nie było mi zimno, pewnie to zasługa tego, że nie było wiatru- a zmarzluchem jestem okropnym :)

Założyłam moje najnowsze, pastelowo- błękitne jeansy, które niedawno Wam pokazywałam. Do nich dobrałam luźny sweterek, który zimą był mi niezastąpiony, a także botki, które macie okazję oglądać tutaj dość często, bo je uwielbiam :) no i niebieski szalik, który również bardzo lubię. Jeśli chodzi o biżuterię, to postawiłam także na jasne, delikatne kolory.







sweterek- H&M
spodnie- H&M
szalik- no name
kolczyki, pierścionek- Nefryt-sklep.pl
bransoletka- IN 2 YOU
naszyjnik- Delamo.pl
buty- Merg.pl 

I jak się podoba? :) 
Życzę Wam miiiiiłej niedzieli ;*

Kats.

CONVERSATION

225 komentarze:

  1. ale slicznie swiezo <3 super :). sliczna jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny outfit, chudzinkoo! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie są świetne, poluję na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powiało wiosną :) buty szkoda że nie na koturnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś! u mnie też piękna pogoda:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja :) Chociaż buty wydają mi się być zbyt masywne,bo wszystko inne takie delikatne.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty i sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wczoraj prawie cały dzień na dworze spędziłam tak bardzo nie mogłam się nacieszyć tymi promieniami słońca ;) Dzisiaj zapowiada się podobna pogoda i energia mnie wprost rozpiera :D Bardzo spodobały mi się spodnie i botki! Są mega!
    Pozdrawiam serdecznie :*
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny outfit, buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie wygladasz :) masz bardzo zgrabne nogi !:) oczywiscie już klikam w bannery :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski zestaw!
    Pastelowe spodnie i pierscionek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ale jesteś chudziutka;) fajne spodnie i super całość wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny pierścionek. bardzo podoba mi się Twój nowy nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba się i nagłówek i outfit :) ale najbardziej to chyba kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ! Genialny sweterek i buty ; P

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się połączenie brązu z błękitem, pięknie to wygląda :) A zmiay na plus - jest bardzo wiosennie! :)

    3drzwiSZAFY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bosko! robisz coś,że jesteś taka chuda?:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodenki mają świetny kolorek :))) .... i pogoda cudowna :D
    U Nas dzisiaj też pięknie, więc jakaś wycieczka Nas czeka :) Miłej niedzieli :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. całość bardzo fajna, stonowane kolory... a buty są rewelacyjne ;)
    obserwuję! i zapraszam do siebie www.madaleine90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny nagłówek! :)
    mam nadzieję, że wiosna na stałe zawita. Zakochałam się w twoich butach, biżuterii i sweterku !

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny nagłówek ;)
    podoba mi się outfit ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny nagłówek :) Rzeczywiście inny niż ten poprzedni.
    Strój również śliczny. Właśnie o takim kolorze jeansów pomyślałam, jak je po raz pierwszy pokazałaś. Świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietne rurki :) wiosna to czas zmian wiec naglowek jest idealnie w pore ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne butki :) a tą pogodą to słyszałam, że po 8 marca będzie już tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajne spodnie i buty :) ale Ty szczupła jestes!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. jak zawsze wyglądasz świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie wyglądasz:) Zazdroszczę figury;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiosennie :)) te spodnie sa śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  29. przepięknie wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi sie ten nowy nagłowek ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. hej hej kochana :) super nagłówek :) a strój przepiękny wszystko mi się podoba ale buty, kolczyki i dżinsy naj naj :) Chociaż pierścionek także jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale wiosennie się zrobiło... :))

    OdpowiedzUsuń
  33. oddaj mi swoje nogi ! chudzina !
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna stylizacja . Bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne butki :))
    oraz świetny naglowek :>

    OdpowiedzUsuń
  36. ooo, bardzo fajnie wyglądasz!:D i te Twoje nogi:D:D:D
    Dziękuję za miły, rzetelny komentarz :D:*
    skuś się na ten olejek bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  37. masz świetne te spodnie ;) mega mega kolor ;*
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  38. Aaaa.... świetna stylizacja ; ) A zwłaszcza spodnie ( zazdroszczę) ; D

    OdpowiedzUsuń
  39. Moim zdaniem zmiana na lepsze ; ))

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz ślicznie !
    Świetny nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie;*

    Zapraszam na wierszyk!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. super stylizacja! wyglądasz świetnie, tak jakby te ubrania były dla Ciebie stworzone:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna stylizacja, fajne włosy i fajne spodnie :D
    ps. dawno je kupiłaś w hm i ile kosztowały ? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi się kolor spodni (:

    OdpowiedzUsuń
  45. chudzina! zazdroooszczę:D

    dzięki za komentarz:D

    rebellook.blogspot.com

    :D

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie wyglądasz w tych ciuchach ! :o rewelacja;P
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dużo musisz mieć kliknięć na baner, żeby nawiązać z nimi współpracę?:) Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie będzie to trudne dla Ciebie, bo dużo osób odwiedza Twojego bloga:) Trzymam kciuki, żeby się udalo:)

      Usuń
  48. Piękny outfit ! I nagłówek też świetny .

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna stylizacja ;D
    dodatki po prostu boskie ! ♥
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Najlepsza twoja stylizacja ! Genialnie :>

    OdpowiedzUsuń
  51. WIOSNA! WIOSNA! Dzisiaj niestety nie wyszłabym na dwór bez kurtki, nieco się ochłodziło.
    Ładny outfit,a niebieski do Ciebie zdecydowanie pasuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. o jejku , jakie ty masz cudowne nogi ! ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  53. aww.. butyy ! nie ustałabym ,ale ja to ja ,więc się nie dziw :D tak poza tym to świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  54. 'wiosna, wiosna, ach to ty'
    świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  55. dodaję do obserwowanych! fajna stylizacja, trochę na luzie, trochę na szpilkach! kolejna szczecinianka! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam ten outfit.
    Jeansy genialnie się prezentują na Tobie, z chęcią bym Ci je zabrała :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wyglądasz naprawdę bardzo ładnie! :D Podoba mi się kolor spodni. ;D

    http://szafa-aleksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. O taaak nagłówek jest genialny ! <3 Wszędzie wiosna nawet na blogach :)) Zapraszam do mnie na recenzję filmu "Artysta" oraz zachęcam do udziału w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny outfit .... zakochałam się normalnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  60. fajnie fajnie;) tak świeżo;)







    serdecznie zapraszamy do nas;*

    OdpowiedzUsuń
  61. dziękuje:) bo jestem chora:(

    świetne spodnie!! i pierścionek :) w ogóle całość bardzo ładnie dopasowana :)

    OdpowiedzUsuń
  62. ślicznie <3 zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  63. pierwsze co rzuciło mi się w oczy i nowy nagłówek! jest milion razy lepszy od tamtego, super zmiana :):)
    fajny outfit, nareszcie wiosna!:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Też tak uważam :D dlatego się mocno powstrzymywałam :D

    Co do wyglądu, bardzo wiosennie i ładnie:* A ta bransoletka baaardzo oryginalna, lubię takie fajne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ślicznie :) piękna bransoletka, chętnie bym ją przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Wiosenne porzadki na blogu - swietny naglowek ... stylizacja rowniez

    OdpowiedzUsuń
  67. wszystko jest cudowne ! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  68. suuper strój ! i dodatki ! <33

    OdpowiedzUsuń
  69. jak ja się cieszę że już wiosna^^ wreszcie można się ubrać tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetna stylizacja :)
    Biżuteria super :)
    Kochana jak ci się chodziło po tym błocie w szpilkach ?? :) Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  71. Ślicznie wyglądasz ! :)
    Pasują ci takie świeże kolory ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. podoba mi się , stylizacja na ogromny + !! :)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. śliczny strój. boskie spodnie! :D ;**.
    O nowy nagłówke? :D

    OdpowiedzUsuń
  74. ładnie. :) i widzę też nowy nagłówek! jest genialny. ;]

    OdpowiedzUsuń
  75. spodnie są cudowne ♥ podoba mi się cały ten pastelowy trend, chociaż niestety nie wszystkim pasują takie pastelowe kolory, aczkolwiek Tobie jak najbardziej ☺

    OdpowiedzUsuń
  76. Wiosna :D!!! Te Twoje botki są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  77. całość bardzo ładnie wygląda . a nagłówek jest naprawdę bardzo ładny;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetnie wyglądasz w tych spodniach ;).

    OdpowiedzUsuń
  79. bardzo ładny outfit: buty, pierścionek i sówka są boskie

    OdpowiedzUsuń
  80. sliczny naszyjnik i sweter ^-^

    OdpowiedzUsuń
  81. SUPER ;D Mam nadzieję, że też kiedyś się tak nauczę prowadzić bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  82. SUPER! ;-) Też chce kiedyś tak umieć prowadzić bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  83. podobają mi się te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  84. podoba mi się ;)
    + Fajne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Oj powiało wiosną od tego outfitu ;))

    OdpowiedzUsuń
  86. Super naglowek, taki osobisty...
    Stroj fantastyczny, chyba pojde na zakupy do H&M i Cie skopiuje!Super inspiracja:-)
    Dziekuje za komentarz
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Nie ma za co :-) Wiesz,że ja też? Jakoś nigdy nie przepadałam za niebieskim, ostatnio jednak się do niego przekonałam. Raz jest ciepło,a raz zimno i nabawiłam się przez tę zmiany pogody choroby :-(

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetne spodnie!! ;) Całość prezentuje się bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  89. woooow ten pierscionek jest genailny 0o jak i buty ; o hhohoho < 3

    OdpowiedzUsuń
  90. Twoje buty to cuudo po prostu. Świetny outifit i nagłówek . *.*

    OdpowiedzUsuń
  91. uwielbiam wiosenne stylizacje. czekałam na ta wiosne długo !<3 fajny blog, odwiedz mojego również. :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Tak, uczę się francuskiego. Nie jest aż tak źle, nie jest to aż tak bardzo trudny język (;

    OdpowiedzUsuń
  93. ale świeżo wyglądasz ! :)
    Wreszcie słońce! żyć się chce!

    Zapraszam do mnie, dziś trochę o moim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ale z Ciebie chudzielec! ;). Fajne buty i w ogóle super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Boże , jakie pięne spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  96. bardzo ładne te kolczyki !

    OdpowiedzUsuń
  97. fajnie ;) mogłaś spiąć włosy w jakiegoś koka , lepiej by to wyglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. Hej! Dzięki za komentarz:) No fakt, zakupy w Biedronce to fajna sprawa, dobra jakość i jeszcze niskie ceny :)
    Stylizacja bardzo mi się podoba, może dlatego, że lubię szary kolor :D
    Obserwuję!:*

    OdpowiedzUsuń
  99. wow ile tych komentarzy, zanim jechalam na sam dół to reka od krecenia mnie rozbolała :P

    a co do stylizacji strasznie podobają mi sie Twoje spodenki.... sa cudowne, wyglądasz w nich bajecznie.

    Zapraszam do siebie na nowość... Camill.e

    OdpowiedzUsuń
  100. Boski outfit blog również . Oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie :**
    Pozdrawiam kiss :*

    OdpowiedzUsuń
  101. Wiosna idzie! to dobra wiadomość dla każdej blogerki :) ładnie się prezentujesz, jeansy pierwsza klasa :) u mnie nowa notka wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Bardzo ładne połączenie kolorów. A wiosenka kroczy do nas i mam nadzieje,że już niedługo bbędziemy robiły zdjecia w okularach słonecznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. wow ale masz buciory super

    OdpowiedzUsuń
  104. uwielbiam te Twoje butki :> swietnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  105. very cute necklace

    OdpowiedzUsuń
  106. Nie ma za co ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. rurki wygląądają obłędnie! <3
    zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  108. Super blog i fajnie się ubrałaś :D Ach ta wiosna ♥ Zapisuję się do obserwatorów..! Jeżeli podoba ci się mój blog to może zapiszesz się do obserwatorów ? Z góry dzięki ! ;** Pozdrawiam ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  109. Ja codziennie przejeżdżam przez Kuźnię Raciborską do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  110. So beautiful, i loved
    Thanks for visiting.
    agoratopronta.blogspot.com
    Beeijos Vanessa.

    OdpowiedzUsuń
  111. ładne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  112. czuje wiosne jak na Ciebie patrze :D

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  113. mmmm strój boski ;d
    chociaż ja bym dała ciut ciemniejsze spodnie, nie lubię takich jasnych ;>

    OdpowiedzUsuń
  114. Wiosennie :)
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Świetny outfit! :*
    Zakochałam się w tym pierścionku! *.*

    http://urherts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Nagłówek jest świetny :) Twoje spodnie się świetnie prezentują :D
    Super :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  117. świetnie! :)
    zapraszam na mojego nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Kapitalna biżuteria i buty :)
    Wiosennie = ślicznie ;*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  119. Fajny nagłówek!
    No fakt wiosna idzie :D
    Super Otd... :***

    OdpowiedzUsuń
  120. spodnie <3 :) pozdraiwma ;*

    OdpowiedzUsuń
  121. Baardzo mi się podoba ;) Sweterek i spodnie... mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  122. "Wczorajszy dzień był naprawdę są piękny!" ?

    OdpowiedzUsuń
  123. kasia tusk zmienila zdjecie na blogu, to teraz wszystkie blogerki beda oczywiscie to kopiowac. zycze wiecej kreatywnosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha nagłówek zmieniłam już wczoraj inteligencie, a na bloga Kasi zaglądam bardzo rzadko, wolę parodię :D

      Usuń
  124. ale śliczny naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  125. ten pierscionek, bransoletka i do tego kolor paznokci - ma-sa-kra!!

    OdpowiedzUsuń
  126. ślicznie ;) no i fajny jest ten kolorek spodni ^

    OdpowiedzUsuń
  127. super;) prosto ale rewelacyjnie wszystko do siebie pasuje;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  128. U mnie też wiosenny strój , a Twój jest rewelacyjny :D
    Cudowny sweter !
    pozdrawiam i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  129. jestem fanką sznurkowych bransoletek! twoja mnie urzekła ;3

    OdpowiedzUsuń
  130. buty i spodnie cudowne! pewnie że obserwujemy xD
    chyba sobie zrobię postanowienie na wakacje i nie będę ich spędzać przed kompem. :) może poznam nowych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  131. u cb też już wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  132. Ślicznie wyglądasz i jesteś strasznie chudziutka :3

    OdpowiedzUsuń
  133. spodnie są rewelacyjne, cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Ślicznie wyglądasz i tak promiennie! ;)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  135. Marzę o tym, by w końcu wskoczyć w wiosenne ciuchy :D Ślicznie wyglądasz i piękny wisiorek, bardzo urokliwe są te sówki :). Dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  136. śliczna ;* obserwuję cię rewanżyk?

    OdpowiedzUsuń
  137. tak, tak, tak:d wiosna jest coraz blizej i te slonce sprawia, ze mam ochote skakac i tanczyc na calego;d ahh;d i fajny naglowek;d

    OdpowiedzUsuń
  138. wow. swietny outfit <3 spodnie są mega.
    obserwuje i liczę na rewanz ;)

    OdpowiedzUsuń
  139. Pierwszy wiosenny i od razu trafiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  140. świetny zestaw;0 kolor spodni z szarym wygląda genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  141. ooo widzę że też odświeżenie wyglądu bloga :) spodnie super! ale i tak najbardziej to będą mi się zawsze te buty podobały :D wiosna! :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Podoba mi się i nagłówek i cały zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Pięknie dobrany kolorystycznie zestaw.... Najbardziej podobają mi się buty :D... Ah zapachniało wiosną...Co do wiosny chciałabym Cię zaprosić do mojego wiosenno "startowego" Candy --> http://niemazaco.pl/?p=233 , byłoby mi bardzo miło gdybyś wzięła udział... Pozdrawiam serdecznie... Karolina(www.niemazaco.pl)..p.s. myślę, że będę odwiedzać Cię częściej

    OdpowiedzUsuń
  144. świetny outfit, w szczególności spodnie <3 !!
    a nagłówek jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  145. podoba mi się! cudowny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  146. Bardzo fajnie wyglądasz. Tak świeżo i wiosennie właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Bardzo fajna stylizacja, super dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  149. Ojj...tak wiosna idzie.! ; D

    Sweter ma świetny kolor, ale najbardziej podoba mi się pierścionek. Niby mała rzecz, a cieszy. No i naszyjnik. Sówka. Całość wygląda fantastycznie.; )

    OdpowiedzUsuń
  150. cudowna bransoletka, chustka, buty i sweterek !

    OdpowiedzUsuń
  151. Ślicznie wyglądasz, bardzo mi się podobają spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  152. I like it.! <3
    Nagłówek jest ekstra . : )

    OdpowiedzUsuń
  153. dziękuje za komentarz. tak, możemy się obserwować. ja już obserwuję :)) A włosy tak trochę się kręcą, trochę "szopa" nie wiem co z nimi zrobić. :D może są za bardzo ścieniowane :)

    OdpowiedzUsuń
  154. moimi faworytami w tej stylizacji są buty - doskonałe i niebieski akcent w postaci chusty, super jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  155. śliczne spodnie, poza tym jaka ty chudziutka!! też chcę taką figurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Fajne kolory .Nagłówek extra .;D

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top