Okienko :)

Hej kochani :*
Ja właśnie wróciłam do domku, jestem po pierwszym wykładzie dziś, z maszynoznawstwa. Teraz mam pięciogodzinne okienko- także mimo tego, że mieszkam daleko od uczelni, to tą godzinkę drogi mogę przeżyć i posiedzieć kolejne 3 w domu. Później jadę jeszcze na wykład z marketingu :)
Powrót do codziennego wczesnego wstawania, spędzania mnóstwa czasu na uczelni, wysilania mózgu był dość ciężki... Nowa grupa jest bardzo w porządku, kilka osób już znałam, a tych, których nie znałam- poznaję ;) jednak zdążyłam przyzwyczaić się do ludzi z poprzedniej (którą niestety nam rozbili...)
Wczorajszy dzień dał mi się ostro we znaki, za dużo chemii i fizyki, która będzie hardkorowa... Ale humor mimo to mi dopisuje , częściej się uśmiecham, robię rzeczy, o które bym siebie nie podejrzewała :) bardzo mnie to cieszy :) czyżby magia nadchodzącej wiosny, a może coś innego? :)



Wczoraj odbył się mecz Polska- Portugalia na inaugurację Stadionu Narodowego. Wynik był bezbramkowy, ale jak podkreślali komentatorzy- przede wszystkim liczy się fakt, że pokazaliśmy kawałek niezłego futbolu, była to generalna próba przed Euro ;) chociaż i tak uważam, że trochę dostaliśmy fory. I po raz kolejny Wojciech Szczęsny pokazał ogromną klasę w naszej bramce- to zdecydowany numer jeden w reprezentacji, a zaryzykowałabym stwierdzenie, ze i w Europie jest jednym z najlepszych ;)

A tego ostatnio słucham, wpadło przypadkiem na moją mp3, na uspokojenie:




Trzymajcie się, miłego dnia! :*

formspring.me/katsuumi17
Zapraszam :*

PS. Jeśli chodzi o wyniki konkursu- proszę o cierpliwość, ponieważ cały czas czekam na wiadomość od właścicieli sklepu Partnersa :)

CONVERSATION

127 komentarze:

  1. wiosna czy miłość ? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia na dalszą część dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja czekam na dobry nastrój i na wiosnę :P bo za oknem raczej jesień dziś:(
    Wojtek jest Mega :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny masz ten pierścien..gdzie go kupiłaś? powodzenia ach no niestety szkoła to szkoła

    OdpowiedzUsuń
  5. Justyna, właśnie chciałam napisać to samo ;)
    A tak w ogóle to życzę miłego dnia,ciekawych dalszych zajęć i wykładów ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę okienek ^^
    Nigdy na nich nie wracałam do domu, bo później był problem z ponownym dotarciem na uczelnię - nie chciało mi się, bo w domu zdążyłam się rozleniwić ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauroczenie to też fajny stan :) Cieszę się w takim razie i trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój wpis aż bije po oczach radością , super :))
    No właśnie może to jakaś nowa miłość ? xd
    Też miałam oglądać ten mecz a nawet sprawdzałam jaki jest wynik w danym czasie ale potem jakoś zajęłam się blogiem i koniec meczu :) A dzisiaj nawet była powtórka tyle tylko , że akurat oglądałam coś innego :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam, że mnie też na studiach rozbili grupę. Niefajne to było:(

    OdpowiedzUsuń
  10. A i jeszcze zapomniałam dodać , że świetna jest ta piosenka // ah ta moja skleroza !

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem jak świeci słońce to aż mam ochotę uśmiechać się do świata :) dopiero zaczynasz, a za mną już cały miesiąc drugiego semestru! :) co studiujesz, bo nazwy przedmiotów brzmią mi na politechnikę ..? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za gratulacje:) Szczęsny był super wczoraj. Miłego okienka

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana powiedz coś więcej na temat tego kogoś :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana ja już dawno "obserwuję" i czytam Twoje posty i robię to z wielką przyjemnością :)
    ładne zdjątka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne kolczyki.. :) też sobie teraz zamówiłam z piórkami ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. O jak tu u Ciebie miło ! ;-) Carmex się spisuje, bardzo dobry balsam do ust ;-) A jeśli chodzi o obserwowanie to z przyjemnością, dodaję i chętnie bedę tu wpadać. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne kolczyki :)
    lubię mieć okienka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też lubię tą nutkę;-)

    zapraszam do mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już czekam na ten wiosenny nastrój, póki co 'zniszczyła' mnie fizyka, przez którą zawaliłam kolejną nockę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. skąd ja to znam... okienka wykańczają! najgorzej jak się ma 5 godzin okienka, i nie opłaca się wracać do domu... bo zanim się dojedzie to już trzeba będzie wracać... I co tu robić przez 5h?:P Dobrze, że już kończę w tym roku:P

    OdpowiedzUsuń
  21. o okienka:P pamiętne czasy:P mi też się zawsze humor poprawia jak czuję wiosnę w kościach :P

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie też dobija uczelnia; nie wiem czy otworzą mi specjalność, o której myślałam :/ powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o ja też nienawidzę fizyki , bo chemia jeszcze jakoś ujdzie xD
    a co do Twojego pytania powyżej to sądzę , że to , że się częściej uśmiechasz może być spowodowane nadchodzącą wiosną - nareszcie <333

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. łądnie Ci w fioletowym :)
    zapraszam do mnie na mini rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przegrali - i to się liczy.! Ale w końcu to był mecz towarzyski. ; D Tak, nasz bramkarz według mnie jest naprawdę niezły . : )
    No, to żeby tam Ci ludzie fajni byli, i żeby było fajnie wam w grupie. : )

    OdpowiedzUsuń
  26. No właśnie data 1 marca do czegoś zobowiązuje! Trzeba być uśmiechniętym. :) Wtedy świat staje się piękny. :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie natknęłam się nigdzie na to, więc zapytam, co studiujesz?:) wprawdzie jestem u ciebie po praz pierwszy, ale miło się czyta i zostanę na dłużej, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Slicznie!
    No mecz byl ciekawy,a myslalam ze Polska przegra :P
    Milego dnia;>

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ta piosenke <3

    OdpowiedzUsuń
  30. nie lubię okienek, wole szybciej skonczyc i miec z głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna piosenka. Też oglądałam wczoraj mecz ;p I również uważam, że dali nam fory... Dobrze, że masz dobry humor! Aż od ciebie tryska radością :)

    OdpowiedzUsuń
  32. to z pewnością przez nadchodzącą wiosnę ! + fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wiosna czy może zakochanie ? :) a wczorajszy mecz mnie zaskoczył myślałam że sprawią nam fory a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz:D
    Mnie jakoś nie ciągnie w przyszłości na studia;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie przeglądnęłam kilka postów na Twoim blogu i wbrew tym wszystkim komentarzom postanowiłam napisać Ci prawdę, iż tak na prawdę, to jesteś bardzo przeciętną, w ogóle nie interesującą osobą. Nie sposób wspomnieć również o tym, iż ubierasz się w tandetny sposób - starasz się biec za modą ze wszystkich sił, ale widocznie wciąż brakuje Ci kondycji, aby utrzymać się w pierwszej 10-tce. Wszystko co teraz modne i dobre, zastępujesz tanimi ciuszkami firmy NN (nie wspomnę o butach, bo wszystkie są beznadziejne i totalnie bez gustu - i tu rada: zanim zrobisz zdjęcia popatrz w lustro! większość w ogóle nie pasuje do Twojego ubioru ;O ). Poza tym, na zdjęciach wciąż powtarzasz te same pozy i miny - właściwie to minę masz tylko jedną... Nie potrafisz się uśmiechać?
    I jeszcze jedna rada - na imprezy nie chodzi się w swetrach xD

    Pozdrawiam, Ciocia dobra rada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciocia dobra rada, a się ukrywa, ŚMIECH NA SALI! Nie przejmuj się tym "najlepszym" komentarzem, napisał to NIKT, który musiał sobie poprawić humor, bo pewnie ma zły swój, a stwierdził "po co Ona ma się cieszyć i mieć dobry humor?" Lepiej Ci hatersie?!;> Pewnie sama nie lepiej wyglądasz, a się wymądrzasz. Skoro taka jesteś mądra, to się ujawnij!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Hihi, nerwus - uwielbiam to ;D


      Niestety nie posiadam bloga, na którym ludzie mnie wielbią, dostaję to od prawdziwego życia, więc owego nie potrzebuję ;)
      ...ale tak, lepiej mi, bo jak widzę tu te wszystkie "stylizacje" to słabo mi się robi, że ktoś jest w stanie się tak ubrać. Musiałam więc na to zareagować! Jej szafa, aż woła o pomoc! Aaaaa!
      Mwhehehe :D

      Pozdrawiam, Ciocia dobra rada

      Usuń
    4. ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ PANI CIOCIU DOBRA RADO! Co prawda to prawda. Jesteśmy w takim świecie, że czym więcej wyżebra sobie oglądających tym będzie miała ich więcej nie ze względu na "fajny styl" bo takowego nie posiada ale za " dodam Cie teraz twoja kolej" jakież to smutne a firmy się interesują. GŁUPI MA ZAWSZE SZCZEŚCIE. dla wiadomości nie posiadam bloga

      Usuń
  36. lubię piosenki ani dąbrowskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znoszę okienek, na szczęście nie miałam ich dużo.

    OdpowiedzUsuń
  38. widzę, że nie tylko ja oglądałam mecz, w sensie jako dziewczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Może miłość panienkę dopadła? ;))

    Również ze wszystkiego się cieszyłam i robiłam różne, dziwne rzeczy, gdy zakochałam się ponad 3 lata temu w moim K. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh... zauroczenie jest piękne! trzymam kciuki. ;)

      Usuń
  40. mm, piosenka świetna ! ;*
    Szczęsny pokazał wczoraj klasę ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. dobra piosenka ;) o maszynoznawstwo? :) na jakim profilu jestes w szkole`?
    strasznie daleko masz do szkoly, ja sie strasznie ciesze ze wsiade w autobus, gora 8 min drogi i wysiadam bo bym nie wyrobila :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  42. nie cierpie fizyki...
    sporo słyszałam o tym meczu, ale zbytnio mnie to nie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. oglądałam mecz :) a stadion... oooow great! Polskaaa :D
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. 'masyznoznawstwo'? bardzo ciekawie.. a co studiujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  45. cieszę się, że wiosna lub coś innego dobrze na ciebie wpływa :)

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne kolczyki :) i nutka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ha ha , ja to bym najchętniej cały dzień w domu posiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  48. teraz tak zwróciłam uwagę... masz bardzo ładny usmiech:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Kiedy rozwiązanie konkursu? ;D Już 1 marca ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. slcizne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. fajna nutka ;)
    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  52. kocham Anię Dąbrowską!;-)

    OdpowiedzUsuń
  53. w takim razie życzę dużo szczęścia i wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Nam też lubią rozbijać grupy w dziekanacie... To chyba ich hobby :P

    OdpowiedzUsuń
  55. powodzenia ;*
    przyjemna piosenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. maszynoznawstwo brzmi strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  57. Hmmm... maszynoznastwo, marketning... Taaaak, tez rozpoczelam juz nowy semestr, wiec wiem o co chodzi! Obserwujemy! :)))

    OdpowiedzUsuń
  58. ale fajnie że masz okienka :D też bym chciała już studiować, ale nawet nie wiem jeszcze co :O :p

    OdpowiedzUsuń
  59. Lubię tę piosenkę, taka urocza :) Hmmm... "czy to jest przyjaźń, czy to jest kochanie?" ;D No to w takim razi służy Ci to COŚ :) Powodzenia!;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ślicznie wyszłaś na zdjęciu . Kamerką robiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  61. A ja ten rok odpoczywam od fizyki, chemii, biologii... - uroki klasy wstępnej <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Dzisiaj taki dobry dzień,bo moje urodziny
    hahahha ;)
    Dziękuję za życzenia ;))

    OdpowiedzUsuń
  63. Uff, jak to dobrze, że ja nie mam takich długaśnych okienek! Fajny ten kawałek Ani = )

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Lubiłam chemię i fizykę .. zanim poszłam do liceum .. ; pp

    OdpowiedzUsuń
  65. hahaha to może bunt antydziekanatowy? co wy na to?

    Pozdrawiam,
    Lona z "Bless the Mess"
    Ps. a u nas dziś startuje konkurs! http://lenalona.blogspot.com/2012/03/konkurs-na-dzien-kobiet-10-bransoletek.html

    OdpowiedzUsuń
  66. ladna piosenka, sliczna jeste :P
    Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  67. Ania Dabrowska jest booooooooska! moge jej sluchac godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  68. No to dobrze że chociaż trochę blisko tej uczelni mieszkasz bo tak chodzić przez 5 godzin nie wiadomo gdzie jest męczące :)

    OdpowiedzUsuń
  69. To jak na kamerkowe to ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie sprawy!;) Trzeba tępić haterstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Wow widzę że masz napięty grafik... Słyszałam już kilka razy tą piosenkę^^

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam tą piosenkę !

    OdpowiedzUsuń
  73. No to trochę daleko jednak żle zrozumiałam , ale o tej godzinie już nie myślę ;p Ale i tak dobrze że chociaż na chwilę w domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ty to masz ścisły umysł widzę.. podziwiam!:))) ja zaczynam studia za tydzień

    OdpowiedzUsuń
  75. Fajny blog. Obserwuje.
    ----------------------
    Zapraszam do obserwowania i komentowania
    http://thoughts-tangled-in-pictures.blogspot.com/

    (notka co tydzień)

    OdpowiedzUsuń
  76. Troszkę szkoda, że rozbili wam tamtą grupę.. Ale grunt, że się odnalazłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  77. może i śmieszny ale warto było

    OdpowiedzUsuń
  78. 5h okienka? hmmm, z jednej strony fajnie, a z drugiej... ja wolę na 8 mieć i po 6h być w mieszkaniu. no ale planu się nie wybiera :))

    OdpowiedzUsuń
  79. Oczka - mmmmm masz sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja po całym tygodniu na uczelni jestem skrajnie wyczerpana. Dramat. Ostatni rok a siedzę od rana do wieczora i na nic innego czasu nie ma..
    także rozumiem ten ból.
    http://life-is-too-important.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. jak by nie patrzeć, wyczerpujący dzień miałaś, bo dużo jeżdżenia. :)
    szczęścia na wiosennej drodze..! :D hihi.

    OdpowiedzUsuń
  82. Noo chyba wszyscy czują już tą magię nadchodzącej wiosny . ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Czuję się podobnie, wiosna mnie ożywia :) Pamiętam maszynoznawstwo u siebie. Myślałam, że oszaleję, rysując zawory :P

    OdpowiedzUsuń
  84. Ania jest super :) ja już właściwie mam kilka prac na koncie napisanych i kolokwia zapowiedziane... nauka się rozkręciła od razu niestety :( aaach alee wiosna idzie więc się cieszmy i korzystajmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. ach ach Ania bardzo fajna :) ja niestety juz mam na koncie kilka prac napisanych, kolokwia zapowiedziane... nowy semestr już prawie miesiąc trwa :) a wiosna idzie, więc korzystajmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. ładne zdjęcia i lubię tą piosenkę ;)
    zapraszam do mnie w wolnym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. om naszej piłce nożnej to ja się nie wypowiadam bo głupio patrzeć przez 90 min minimum jak nasi przegrywają, a to było raczej meczowe spotkanie od tak dla potrenowania bez wysiłku oczywiście drużyny przeciwnej

    najgorsze co może być to właśnie takie gigantyczne okienka w zajęciach

    OdpowiedzUsuń
  88. kochana, powiedz mi z czego zdawałaś maturę żeby się dostać na swój kierunek?:D:D:D
    bo ja w technikum mam kierunek technik żywienia i gospodarstwa domowego;d;d;d:D hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  89. Swietny blog.
    Dolaczam do twoich obserwatorek, jak masz ochote zajrzyj na blog i dolacz do moich:-)
    Kisses from Barcelona
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  90. wlasnie moje paznokcie sa zniszczone /:
    Ale dziekuje!:):*

    OdpowiedzUsuń
  91. Współczuję trochę tego okienka.
    A piosenkę uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo mi się podobają kolczyki i pierścionek . :)

    OdpowiedzUsuń
  93. fajnego masz bloga ;)!! wpadnij do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  94. A mi caly tydzien dal sie ostro we znaki :/
    sliczny pierscionek :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Jak ja nie lubiłam na studiach takich wielogodzinnych okienek, ale na szczęście mam to już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  96. fajny blog:)
    obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Fajna piosenka i śliczne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top