Glossy Box- doczekałam się :)

Hej kochane! :)
I jak tam Wasze plany na weekend? Mój właśnie się zaczął, dziś miałam tylko wykład z ekologii, więc dość szybko wróciłam do domu i mam całe popołudnie wolne, uff! Dziś się będę naprawdę lenić ;) Wczoraj wybrałam się z Asią, Kasią i Agą na imprezę wydziału elektrycznego naszej uczelni- impreza w stylu reggae :) byłam jej ciekawa, ponieważ nie są to do końca moje klimaty, ale przyznam, że zabawa była naprawdę udana. Oba zespoły, które grały, dały czadu- wyskakałam się bardzo ;)
Udało nam się również wejść na górę, na strefę VIPów i porozmawiać z wokalistą z zespołu Raggafaya, sympatyczny koleś :D Zachęcam do odłuchania piosenek, są naprawdę fajne :) a może ktoś z Was już wcześniej ich znał? :)


Wczoraj po powrocie z uczelni czekała na mnie bardzo miła niespodzianka- na biurku zastałam paczuszkę. A w niej- wyczekiwane pudełko Glossy Box! :) Bardzo, bardzo się ucieszyłam, że będę miała okazję wypróbować kosmetyki najlepszych marek na świecie i że Glossy Box zawitał wreszcie na polskim rynku.

prześlicznie zapakowane, jak przystało na Glossy Box :) 


A oto, co w środku znalazłam plus opinie producenta:


 1. RENE FURTERER szampon Okara Protect Color-wzbogacony jest o wyciągi Okara i Hamamelis, przedłuża trwałość koloru ciemnych włosów farbowanych o 80% do czasu następnych koloryzacji. Dzięki neutralnemu pH nie wypłukuje farby z włókna włosa, są one świetliste i na dłużej zachowują nadany kolor. 

2. MASAKI MATSUSHIMA balsam do ciała Masaki Cherry- delikatnie perfumowany balsam do codziennej pielęgnacji ciała, nawilża i odżywia, pozostawiając skórę miękką, gładką i świeżą. Idealnie przedłuża zapach perfum.


3.  LIERAC Hydra- Chrono +- balsam do cery odwodnionej-  delikatny krem, idealny do niemal każdego rodzaju cery. Zawiera składniki doługotrwalie nawilżające i chroniace przed niekorzystnym wpływem środowiska. Po nałożeniu przywraca skórze komfort i doskonale nawilża.

4. MARC JACOBS Daisy Eau So Fresh-cudowna kompozycja kwiatowo- owocowa. Emanuje pozytywną energią i daje poczucie szczęścia i spełnienia :) 


 Zaciekawił Was któryś produkt szczególnie? :) Co w ogóle sądzicie o GlossyBox'ach? ;)
Serdecznie Was zapraszam na stronę:

 
Aaa u mnie właśnie wyszło słońce ;) Mega się cieszę z tego powodu- być może ptoem wybiorę się na jakiś spacerek? Jedno jest jednak pewne- będę musiała się też zdrzemnąć :)

Trzymajcie się, miłego weekendu!
Zapraszam na:
zadawajcie pytania :) 

CONVERSATION

152 komentarze:

  1. Cudowny zestaw!!!!! bosko!!!!

    pozdrawiam!!:):*:*:*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    Zapraszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) pozazdrościć Glossy Box'a :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam nigdy produktów tej firmy i szczerze mówiąc pierwszy raz o nich słyszę:)
    Chyba skuszę się na wypróbowanie czegoś z ich linii;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Az ci zazdroszczę :D Tez bym tak chciala dostawać takie prezenty :D Ale nie wiem jak gdyz nie tak dawno rozpoczelam bloga jak byas miala jakies wskazowki byla bym wdzieczna :) Wszystko to wygląda apetycznie zestaw mega fajny :D Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. i don't have the glossy box but these things are looking really good.
    wish you a nice weekend.
    kisses
    maren anita

    Please have a look at my GIVEAWAY:

    YSL lipstick & Nelly leather bracelet

    OdpowiedzUsuń
  6. RAGGAFAYA ! Lubię ich bardzo bardzo bardzo.
    Pierwszy raz usłyszałam ich z dwa lata temu- Joint budowniczy. :D pozytywnie reaguję na ich piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. postarali się, zazdroszczę Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, ale Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak dobrze się zabawić.! ; D
    Mmm. No to miłego weekendu.! ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. hej. czy placilas za te kosmetyki czy masz je za darmo.? proszę odpowiedz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe.Szczerze nie słyszałam o tych kosmetykach więc czekam na twoją opinie.Wygladają elegancko ; )
    Pozdrawiam,Inka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahh, teraz żałuję, że i ja się nie skusiłam na złożenie zamówienia! miło byłoby otrzymywać takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej czy placilas za te wspaniale kosmetyki czy masz je za darmo. ,? prosze odpowiedz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Glossy Box'a nam dzięki dwóm you tube'owiczkom. :)
    Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajniutki ten box.

    Bardzo fajny blog :) Oczywiście obserwuję :D

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale zeby najpierw napisali to tzeba dolaczyc do tej zakladki Zarobki tak ? i potem dodawać strony czy to oni same sie dodają na blogu ? sorry ,ze pytam ale chciala bym teZ dolaczyc do tej zakladki Zarobki ale nie kumam tego zabardzo :(Sorry jak ci zawracam glowe jak bd miala czas to odp :))

    OdpowiedzUsuń
  17. byłam na ich koncercie raz i też było super ! bardzo pozytywnie grają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zespołu nie znam. :)

    I fajne kosmetyki dostałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kosmetyki dostałaś. Czekam na recenzję. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. masz szczęście z tym słonkiem;) u nas chmury... liczę na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam glossybox'a :D skusiłam się z siostrą.. fajne tylko szkoda, że nie dali nic z kolorowych kosmetyków (np. lakier do pazn. lub błyszczyk..) ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam dzisiaj w paru sklepach i nie znalazłam takiej niebieskiej koszuli:(
    Nie widziałaś jej może w jakimś sklepie?

    OdpowiedzUsuń
  23. tylko ci pozazdrościć . :D

    OdpowiedzUsuń
  24. o.. ale ci fajnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam te perfumy :) a moje plany na weekend to wytrwać na diecie :) a sushi gorąco polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę tych kosmetyków ^^
    Uzależniłam się w tej chwili od piosenki Ani Dąbrowskiej Nigdy nie mów nigdy a to tylko przez ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszcze ^^
    ja też chcę GB :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piosenka odsluchana :)
    - pozytywna
    - moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowny ten zestaw !
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne łupyyy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie też ciepło! czuć wiosnę w powietrzu!
    Raggafaya <3 jaki ten wokalista jest? ja lubię tą nutę którą dałaś do notki! najlepsza i w ogóle fajnie że się wybijają, bo mają serio zapał!
    gratuluje prezentu, co już próbowałaś? :D

    Zapraszam na nową notkę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne te perfumki kochana :) flakonik cudo

    OdpowiedzUsuń
  33. Te perfumy mają śliczną buteleczkę ^^

    Najprawdopodobniej będę miała w liceum, w drugiej i trzeciej klasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. mmm wszystko wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Miłego weekendu życzę;*
    Szczerze to pierwszy raz słyszę o kosmetykach z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  36. Z chęcią podebrałabym Ci te perfumki.! Wyglądają naprawdę zachęcająco ;)

    +dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Żałuję straszliwie, że go nie zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  38. ta piosenka mnie rozwala xD
    fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszyscy leniuchują, nawet ja !:)

    Serdecznie zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  40. pierwszy raz słyszę o tej firmę :D

    OdpowiedzUsuń
  41. NO ja to bym się oczywiście rzuciła na perfumik! :D
    Dodaję do obserwowanych ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. jak to u mnie z balsamami bywa jestem ciekawa Masaki Cherry ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. DAISY slicznie pachnie ;)
    Szkoda ze taki malusi,ale zawsze cos ;>
    Mysle ze to fajna sprawa z tym glossy box ;)
    U nas tez jest w Angli ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  44. A jaki telefon masz teraz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hahahaha cała sala jest niesamowita! Piosenka idealna na imprezę :-)
    Co do kosmetyków to czekam na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. nono, ładnie zapakowali ; p .. mój plan na weekend ? lepić, lepić {: D} i się uczyć ; c masa sprawdzianów w następnym tyg.

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam nadzieję, że kosmetyki będą tobie służyć! ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. Już jest- makijaż powiększający oko;) zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  49. ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  50. oczywiście : D tylko muszę załatwić aparat, bo podobno JA popsułam domowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie .!! Kosmetyki eksrta .;D

    OdpowiedzUsuń
  52. Licze pozniej na recenzje tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Znaczy kosmetyków* ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. Też chciałabym dostać takie Glossy Box!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale ładnie wyglądają te perfumy ;D.

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluje boxsa ;d

    OdpowiedzUsuń
  57. ile kosztuje miesięczna/roczna prenumerata glossy box'a? myślałam o tym, ale nie mogłam znaleźć ceny na ich stronie - prawdopodobnie są gdzieś wytłuszczonym drukiem i tego nie zauważyłam haha :)

    OdpowiedzUsuń
  58. też bym perfumy wpierw użyła :D
    oo! to fajnie! oj! przytulił? zazdrosna jestem!
    no mogłoby być gorzej owszem, ale nie ma źle.
    tak! amen!

    p.s. lubię Cie bardzo za to, że Ty zawsze czytasz moje notki i nawiązujesz do nich <3 luv u <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Niby nie przepadam za muzyką reggae, ale jednak niektóre piosenki mi się podobają. A piosenka, którą podałaś jest mi bardzo dobrze znana ;)
    Na niektórych blogach było co nieco o glossybox, ale za nic w świecie nie mogłam znaleźć informacji o co w tym chodzi. A tu proszę :) Ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  60. Strasznie jestem ciekawa tego zapachu :) Daj znać jakie masz do niego odczucia i jak znajdziesz gdzieś w internecie zakup online daj proszę znać :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zazdroszczę Ci kochana ;**
    Przepięknie zapakowane ;]
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  62. ale Ci zazdroszczę!:):)

    OdpowiedzUsuń
  63. łał. na pewno te rzeczy będą przydatne. :D

    `Cała sala, machajcie rękami. To reggae, dancehal i jamming. :D :D

    OdpowiedzUsuń
  64. aa ! zazdroszczę Ci tego pudełeczka szczęściaro !

    OdpowiedzUsuń
  65. ale fajnie , że miałaś okazję porozmawiać z ich wokalistą ;) piosenka mi się baaardzo podoba :**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. oj zazdroszczę tego glossy box-a

    OdpowiedzUsuń
  67. Też byłam na ich koncercie i muszę powiedzieć, że bawiłam się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  68. wiesz? Trudno jest się nie przejmować swoją byłą przyjaciółką oraz bardzo bliskimi znajomymi, ale jakoś dam radę.
    Post super :>
    Jak chcesz to mozemy dodać do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  69. mam ochotę sobie zamówić jakieś pudełeczko bo wygląda zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  70. ciekawe kosmetyki:)nie używalam jeszcze z tej firmy..:)

    OdpowiedzUsuń
  71. jak długo masz już bloga tak w ogóle? i skąd pomysł na stworzenie?

    OdpowiedzUsuń
  72. Reggae nie słucham, kosmetyków tej firmy nie miałam okazji wypróbować. Fajnie że miałaś krótko zajęcia i mogłaś odpocząć ;). Ja dzisiaj do domu wróciłam dopiero o 15:20 (mniej więcej :P)... Ale piąteczek jest :D

    OdpowiedzUsuń
  73. ja glossy boxa nie zamawiam, jakoś mnie to nie kusi, mimo że pudełeczko zdobyło dużą popularność :)
    teraz widzę, że jeszcze nie będąc na Bloggerze byłam parę razy na Twoim blogu - poznaję po twarzy :D
    ps: dołączam do obserwujących i zapraszam do siebie :)
    ps2: dziękuję za odwiedziny :D to bardzo bardzo miłe dla mnie - początkującej blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  74. uwielbiam jak coś jest zapakowane w pudełko i taki szeleszczący papier <3 <3 <3

    Zapraszam do mnie dziś o.... ziarnach :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Zaczynam zazdrościć dziewczynom tego Glossy Boxa:) Chyba subskrybuję u siebie.
    p.s. Dziękuję za komplement i oczywiście obserwuję:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  76. o, znalazłam! chyba w ogóle byłam na innej stronie.. ale też tego typu. mimo wszystko o wiele bardziej zainteresowana byłam takiego typu akcją ze stanów - wychodziło to nawet taniej, niż w Polsce. jedyne, co stało na przeszkodzie to to, że... nie wysyłali do Europy :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajny blog. Zazdroszczę Glossy Box. ! :)

    Zapraszam na swojego bloga o fotografii <3

    OdpowiedzUsuń
  78. Sama zastanawiam się nad glossy boxem fajna sprawa;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. ja w weekend ide na urodzinową impreze koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  80. ale Ci zazdroszczę takiego wyjścia z koleżankami! świetne kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Okej ja już obseerwuję :D Teraz ty :) Świetne te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  82. ale śliczna buteleczka z perfumami ;d

    OdpowiedzUsuń
  83. Jest czego pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. ciekawa zawartość, zwłaszcza buteleczka perfum:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Zamawiałam kilka produktów u nich i naprawdę mi się spodobały .

    OdpowiedzUsuń
  86. Czytałam o Glossy Boxie już na kilku blogach :) świetna zawartość! :)

    OdpowiedzUsuń
  87. No to wspaniała paczuszka na ciebie czekała:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję + boski blogasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. czekam na recenzje tych kosmetyków, wyglądają ślicznie;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. świetny blog!
    Zapraszam do mnie kilka nowości kosmetycznych :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  91. czekam na twoją opinię;)
    Kiedy wynik rozdania?

    OdpowiedzUsuń
  92. u mnie to było tak, że moim celem było by ludzie z Polski wiedzieli co dzieje się tutaj u mnie w Norwegii, okazało się że tak się wciągnęłam, że jest to teraz ogólnodostępny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  93. Super rzeczy ;) zapraszamy do nas na nową notkę.

    OdpowiedzUsuń
  94. noo całkiem fajny zestawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. świetne kosmetyki.;)
    oczywiście chętnie będę obserwowała.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  96. to obserwujemy! uwielbiam tą piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  97. " Cała Sala machajcie rękami ... " ;D hehe .
    Świetni są <3
    też chce z nim pogadać :P

    OdpowiedzUsuń
  98. super :P

    zapraszam

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. O pierwszy raz widzę tę markę. Mam nadzieję, że skuteczna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. Chciałam zamówić Glosy Box, ale na razie szkoda mi 49 zł ;D pozniej sie skusze chyba

    OdpowiedzUsuń
  101. ja czekam na angielskiego glamboxa :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Swojego czasu poznałam wielu wykonawców reggae i bardzo miło ich wspominam, i mimo, że na codzień nie słucham tej muzyki, to koncerty są bardzo optymistyczne i energetyczne:) Cudowny kosmetyczny mix:) Nie znam zapachu tych perfum, ale flakon jest przepiękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Miły prezencik na resztę dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  104. ja tylko zazdroszczę perfum bo naprawdę świetnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Ten szampon jest ciekawy ;3

    OdpowiedzUsuń
  106. jak jeszcze nie brałaś udziału i masz ochotę to zapraszam do zabawy :D http://naturaipiekno.blogspot.com/2012/03/zostaam-otagowana-part-ii-p.html

    OdpowiedzUsuń
  107. świetny ten glosy box chyba też się skuszę :)
    pozdrawiam i zapraszam do nas w wolnej chwili ;)
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  108. świetny ten glosy box chyba też się skuszę :)
    pozdrawiam i zapraszam do nas w wolnej chwili ;)
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  109. these products looks so great. we don't have that here in my country!

    It’s a GIRL Thing

    OdpowiedzUsuń
  110. Nie kojarzę ich, ale wpada w ucho :)) Zapraszam do mnie, bo u mnie jubileuszowa recenzja filmu "Za wszelką cenę" - to już pięćdziesiąta publikacja... Zależy mi, żeby dużo ludzi ją przeczytało... Zapraszam i pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  111. u mnie też słoneczko :)
    ciekawe te kosmetyki, chętnie bym przeczytała recenzję

    OdpowiedzUsuń
  112. AHahahahahha! Ja znam Raggafayę! Cała Sala to moja-ich ulubiona piosenka! :DD Nie spali nas ogień w Babilonie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  113. My jedziemy z klasą i z klasą przyjaciółki do Piotrkowa na film , a potem na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Mmm, fajna ta paczka! Może też się skuszę. ;)
    Dziękuję bardzo za komentarz! Niesamowicie miło mi się zrobiło!
    Pozdrawiam słonecznie, bo pogoda dzisiaj przepiękna.
    Buziaki, M.

    OdpowiedzUsuń
  115. Świetny box:)
    czytałam ze balsamik z wisienkami jest obłędny

    Pozdrawiam

    PS zapraszam do mnie na nowe recenzje :Beauty Balm Perfector - Garnier (BB Krem) & Avon, Planet SPA,(Wygładzająca maseczka do twarzy 'Ryż i sake'

    OdpowiedzUsuń
  116. słyszałam już o tym, ciekawa sprawa + marzę o tych perfumach jacobsa *.*

    OdpowiedzUsuń
  117. dziękuję. :) zapraszam na nowośc :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Miałam na sobie rajstopy niestety nie jestem aż tak opalona ;D Świetna paczka! *_* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  119. szczerze to zaciekawiły mnie perfumy. lubię kombinację owoców i kwiatów ,zwłaszcza ,że zbliża się wiosna !:)

    OdpowiedzUsuń
  120. Hej ;P Fajny blog ;p Obserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  121. Daisy Marc'a Jacobsa pachną ślicznie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  122. Super są te glossy box, musze też koniecznie sobie zamowic:) Myslisz, ze to sie oplaca?

    OdpowiedzUsuń
  123. Nie umiem przeboleć, że nie zaryzykowałam.. A akurat były moje ukochan MARC JACOBS Daisy Eau So Fresh. Cholerka!

    OdpowiedzUsuń
  124. Chyba zapiszę się na te glossy box!:D

    OdpowiedzUsuń
  125. Fajne kosmetyki :)
    Zapraszamy do nas gr8lifexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę o tej firmie ; )

    OdpowiedzUsuń
  127. Super :)
    piosenka też fajna :D
    zaprasza,

    OdpowiedzUsuń
  128. ale sliczny flakonik :D@

    OdpowiedzUsuń
  129. Nie musiałaś kasować mojego komentarza tylko dlatego, że wyraziłam swoje zdanie. ;-) (Wnioskuję po tym, że inne komentarze się pojawiają, a Ty je moderujesz.)

    OdpowiedzUsuń
  130. Świetnie wygląda ten nowy nagłówek! ;D
    U nas na dzień kobiet pewnie chłopcy kupią po tulipanie, bo róż zabraknie (:

    OdpowiedzUsuń
  131. próbka perfum Daisy jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  132. chyba tez sie skusze na glossy boxa :)
    obserwuje:)

    veryuniquemonique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. ohhhm. też chcę. Gdzie to można dostać?

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top