Relacja z weekendu! ;)

Witaaaam :)
No to nastał 14 luty- Walentynki, święto zakochanych, który jest uwielbiany przez pary, a trochę mniej przez singli. Ja tak na to nie patrzę- chociaż jestem singielką, ten dzień nie jest dla mnie ani przekleństwem ani czymś specjalnym- dzień jak co dzień :) wszystkim zakochanym życzę duuuużo miłości i szczęścia, natomiast tym, którzy nie mają drugiej połówki- aby udało im się ją znaleźć- ale oczywiście nic na siłę, samo przyjdzie ;) 

Dziś opiszę Wam ostatnie kilka dni. Tyle się działo, że nie sposób opisać wszystkiego, najważniejszy był oczywiście fakt, że mogłam spędzić cudne chwile z przyjaciółmi! :) Pierwszego dnia oczywiście wielkie wyczekiwanie (połączone ze stresem z powodu tego, że Ania nie dała rady przyjechać :(). Wieczorem przyszli nasi koledzy, graliśmy w karty, Eurobiznes (nasza oryginalna wersja na zadania :D), w którym chyba nie było osoby, która by nie oszukiwała... Ciągle podbierało się z banku kasę, omijało pola, a nikt "nie zwracał uwagi", pełna konspiracja ;D 




Następnego dnia zrobiliśmy u mnie "kicz party"- mega spontanicznie zrodził się ten pomysł po tym, jak pomalowałyśmy Pinia i przebrałyśmy go za kobietę. Poleciałyśmy z Sylwkiem na strych po stare ubrania i wybrałyśmy te najbardziej zabawne, w tym peruki, chustki itp. W sumie przebrałyśmy się tylko my, bo nie było jak powiedzieć o tym pomyśle reszcie osób, ale potem i tak wszyscy się bawili tymi perukami. Na zdjęciach właściwie już bez przebrań, bo zbieraliśmy się do wyjścia ;D Teksty "samowyświetlacz" i "fotowyświetlacz" były hitami wieczoru :D potem skoczyliśmy na karaoke, gdzie tradycyjnie sobie pośpiewaliśmy, między innymi nasz "hymn"- "Jolka, Jolka"- na słowa EEEEMIIIIGROWAŁEM! Wszyscy mega głośno się drą, ciekawe czy ludzie nie zatykali uszu, nie zdążyłam sprawdzić ;D






W sobotę pojechałam z Izą do miasta na zakupy. Właściwie to była "Misja- leginsy" (w Tally Weijl promocja 2 pary za 49,90 zł ;D), ale przy okazji rozejrzałam się po sklepach za wiosennymi nowościami. Później wybraliśmy się do akademika, a potem do klubu ;) było ziiiiiiiiimno, mega zimno, chyba z -15 stopni, dlatego wszyscy mega przemarzli w drodze... Ale i tak było spoko, bo w takim gronie nie może być inaczej! W drodze z miasta były zdjęcia w autobusie, było śpiewanie piosenek... Wszelkie sposoby na rozgrzanie szarych komórek (i mięśni), które odmawiały posłuszeństwa ;D


(Wampiryzm się szerzy... ;D)




I teraz niedziela ;) chyba najbardziej zwariowany dzień ze wszystkich. Jako, że był to ostatni dzień (jak szybko zleciało!!!) imprezę zaczęliśmy już ok 17:00 :D jeszcze wcześniej z Sylwią wpadłyśmy na pomysł, aby pograć w Twister, niestety znalazłyśmy tylko taki mały, jeszcze z zestawów McDonalds'a sprzed kilkunastu lat, więc dorobiłyśmy same (efekty na dole). Obejrzeliśmy nasze zdjęcia i filmiki, mnóóóóstwo śmiechu przy tym było, graliśmy w Twister, "Prawda czy wyzwanie", dzwoniliśmy do znajomych w celu tzw. jaj (moja poważna rozmowa z tatą Maćka, kiedy wszyscy dookoła się brechtają uwieczniona na filmiku- hit :D). Mega zabawa była :) tutaj parę fotek:

 
 








Następnego dnia trzeba było niestety wstać i przygotować wszystko do wyjazdu... Była szansa, że pojadę z nimi, ale mama nie zgodziła się, bo nie chciała żebym sama wracała itp... Gdybyśmy to zaplanowały wcześniej, to może by się udało :(( Szkoda :/ jeszcze dziś mi się to śniło, że jadę do Krasnego...

Buziaki kochani! :* trzymajcie się cieplutko!

Zapraszam na: 

CONVERSATION

166 komentarze:

  1. Jakie wesołe zdjęcia. Fajną masz paczkę znajomych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! :) widać, że impreza się udała :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. pozytywnie ;)
    niezłe peruki !



    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  4. super, fotki widac, ze zabawa byla udana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha no to widać że świetnie się bawiłaś :) zazdroszczę ja siedzę w domu chora :(

    OdpowiedzUsuń
  6. wow widzę ze impreza udana była hehe i % he

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasunęły mi się słowa: "Jaki piękny świat jaki piękny świat gdy się ma ....naście late:)"

    OdpowiedzUsuń
  8. super fotki.;p
    nie ma to ja dorysować kółka do twistera;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia w perukach wymiatają :) a w twistera to ja sama chętnie bym zagrała - świetną ekipę masz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj widać, że dużo się działo:) dodałam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello,beer and your just 19??????No drinking age in Poland?????

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż się buźka uśmiecha kiedy się patrzy na te zdjęcia :) Widać jak wspaniale spędziłaś czas ;)

    Tobie także dużo miłości! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. tak patrzę na Ciebie i zaczyna mi się humor poprawiać..:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia ;)
    Nie ma to jak spotkania ze znajomymi... Zawsze trochę szalone ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. 15.02- dzień singli ; D, dla mnie walentynki też są dzień jak co dzień ; p gdy weszłam na blog Becky~ mój program wykrył wirusa, lepiej nie wchodzicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko co dobre szybko sie konczy...
    świetne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. od razu widać że świetnie sie bawiliście:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że imprezka się Wam udała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dokładnie, widać że świetnie się bawiliście, genialne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję już od jakiegoś czasu ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. no to widzę, że dobrze się bawiliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawe musiałobyć to kicz party;d uwielbiam twistera

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, ze zabawa baaaardzo udana. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widać, że świetnie się bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. haha, musiała być fajna impreza ;D'

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja Walentynki uwielbiam, bo to dzień kolejnej rocznicy z ukochanym. ;)
    Widzę, że impreza Ci się udała. Szczerze, to zazdroszczę Ci takiego towarzystwa. ;)
    Mój Ukochany to domator, więc z imprez raczej nici. ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. na imprezy z przyjaciółmi mogłabym chodzić co tydzień.. ale z wiekiem jakoś mniej nam się chce coś organizować.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdj! Uwielbiam akie oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia :)
    | Serdecznie zapraszam do nas :d

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale super zabawa...:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://martynaciarkowskaciara.blogspot.com/

    MIŁYCH WALENTYNEK

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia, widać że impreza się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. widać ze wesoło było i przyjemnie^^ jest ekipa jest imprezka :*

    OdpowiedzUsuń
  33. W Miłości potrzebny jest kompromis. ;) Czasami wybierzemy się na imprezę ale częściej spędzamy czas na przytulaniu się w domu. :)
    W dodatku mój chłopak to okropny zazdrośnik, nikt nie może na mnie spojrzeć. :D
    Dlatego woli jak jesteśmy w domu. :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia! :-)

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  35. widzę, że się udał ..to najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. widzę że weekend się udał :D świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  37. nie ma to jak spędzenie czasu z bliskimi osobami ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. łooo, widzę - udana impreza! ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. zazdroszczę udanej zabawy ;)

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. czyli weekend udany :D
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. z twisterem są fajne imprezki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. No to widzę ,że świetnie ten czas spędziliście :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. no wesoło musiało być ! widać po zdjęciach.

    a dziś jest wtorek, dzień między poniedziałkiem a środą, różni się od innych wtorków tym, że kina, kwiaciarnie i restauracje robią 300% normy ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. uu .. duzo zdjęć , wszystkie piękne :d
    Zapraszam do mnie!:)
    Obserwuję ! I licze na to samo ;]

    OdpowiedzUsuń
  45. Pozazdrościć przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  46. już po zdjęciach widać, że zabawa baaaardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Widać, że świetnie się bawiłaś - super weekend. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zazdroszczę takich dni :))
    A zdjęcia super aż sama się uśmiechałam do monitora :)

    OdpowiedzUsuń
  49. haha widzę, że bardzo pozytywnie :D uwielbiam spędzać czas z przyjaciółmi!
    poza tym, "Wygibajtus' rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Lansik był, kochana.! ; )
    Az miło na Was popatrzeć. ; )

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie ma to jak czas spędzony z przyjaciółmi:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. widzę, że biba była niezła. :D zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  53. kto wygrał w siłowaniu na reke?:D haha dobre zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  54. widzę że spotkanie bardzo udane ;)
    pozdrawiam
    elizaknowsbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. widać że świetna zabawa była :D
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Widzę, że świetnie się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  57. single rządzą ;p fajne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. widzę, że weekend bardzo udany:D

    OdpowiedzUsuń
  59. rzeczywiście, zgodzę się, że to super sprawa:)
    snujemy z Patrycją wiele różnych spraw co do tego party:D
    widzę po zdjęciach, że była świetna zabawa:)

    okej, możemy się dodać:)

    OdpowiedzUsuń
  60. hheeeh
    tamto zdjęcie było robione na polu ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. widzę że zabawa była udana. Zapraszam u mnie nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  62. to fajnie masz, ja się z nią nadal muszę męczyć i szczerze mam jej już dosyć.

    fajnie : *

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne zdjęcie widać , ze były niezłe imprezy :D

    OdpowiedzUsuń
  64. wygląda na świetną zabawę! ;) spotkania z przyjaciółmi są zawsze świetnym pomysłem, by oderwać się od rzeczywistości ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. oho. ciekawie jak widac :D

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. wesoło było, nieprawdaż? ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Boskie foty, nie wiem czemu niektórzy chcą usuwać efekt czerwonych oczu przecież on jest taki fajny ^^

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajny pomysł z "kicz party", może kiedyś go ściągnę i też z przyjaciółmi urządzimy coś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jaka impreza na pewno bawiliście się świetnie. Oczywiście że obserwujemy.

    OdpowiedzUsuń
  70. noo widze, że łikend udany :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Wesoło musiało być. :)
    Fajnie wiedzieć, że ktoś jeszcze umie się dobrze bawić, kiedy do dyspozycji są planszówki, Twister i sterta starych ciuchów :)

    OdpowiedzUsuń
  72. hm, bycie singlem nie jest złe:) jutro święto singli:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Tak jutro św. singli. :)
    Mój dzień.! <333
    No to chyba się fajnie bawiłaś. ?
    Po co pytam..widać po zdjęciach.^^

    OdpowiedzUsuń
  74. Musiało być super :) zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  75. dzięki ;)


    pozytywne zdj. ;D


    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. masz racje dzień jak co dzień :)
    po zdjęciach widać że zabawa była przednia :D

    OdpowiedzUsuń
  77. Widzę ,że dobra impreza była ;) I widzę ,że poglądy na walentynki masz takie same jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Fajna, zgrana paczka znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  79. widać, że się świetnie razem bawicie ;) aż miło popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  80. widać,że fajny był ten weekend:D

    OdpowiedzUsuń
  81. miastem bym tego nie nazwała...;D
    ale konkretniej to jest na Roztoczu, koło Tomaszowa Lubelskiego ;d
    Trochę daleko od Cb i wątpię żebyś kojarzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne zdjęcia . ;]
    I nawzajem życzenia . ;]

    OdpowiedzUsuń
  83. No to te dnie spełniłaś super!!;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Widać, że tam dobra zabawa :D Fajna z Was ekipa.
    Mam podobne zdanie na temat walentynek :)
    Pozdrawiam !
    Dodaje do obserwowanych : )

    OdpowiedzUsuń
  85. świetnie zdjęcia, na pewno impreza się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  86. widać, że dobrze się bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Takie spotkania z przyjaciółmi są cudowne ^^

    OdpowiedzUsuń
  88. Nie ma to jak paczka przyjaciół ♥

    OdpowiedzUsuń
  89. musiało być genialnie, przeczytałam od deski do deski co się działo, mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ha, looks like a fun night out!

    xxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  91. świetne zdjęcia :) udanych walentynek !

    OdpowiedzUsuń
  92. widze dużo szalonych zdjęć!!. :):) I od razu rzuciło mi się w oko, że masz sliczny kolor na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Zawsze chciałam zagrać w Twistera;D

    OdpowiedzUsuń
  94. o twister ! :D mega zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ooo, miałas tą cudowną tuniczkę! : ))

    OdpowiedzUsuń
  96. Widzę, że weekend udany :)

    OdpowiedzUsuń
  97. piękne zdjęcia :-)
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  98. Nie ma to jak dobra zabawa w dobrym towarzystwie : )

    OdpowiedzUsuń
  99. kurde ale zrobiłaś mi chęć na pogranie w twistera! :)

    OdpowiedzUsuń
  100. ale macie czerwone paczydła! ^^
    super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Haha :D super zdjęcia, świetna impreza, mega znajomi :D oby więcej takich weekendów:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Haha!! Musiała być niezła impreza!!!:D
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  103. musiała być świetna zabawa;)

    OdpowiedzUsuń
  104. widzę, że się nieźle bawiliście ^^

    OdpowiedzUsuń
  105. super zdjęcia
    obserwujemy ..?

    OdpowiedzUsuń
  106. widzę, że impreza się udała ^^

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja nie obchodzę tego święta, ale widzę, że ty się świetnie bawiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  108. fajne jest mieć tylu przyjaciół:)

    OdpowiedzUsuń
  109. świetni jesteście, widzę że zabawa była przednia :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Widać, że świetnie się bawiłaś ;)
    Jak Ty to robisz, że masz tylu obserwujących?? :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  111. super fotki :) peruki z loczkami są najlepsze hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  112. A u ciebie jak zawsze gwarno,wesoło i kolorowo :)))

    OdpowiedzUsuń
  113. Pozytywnie. Ważne ,że była udana zabawaa

    OdpowiedzUsuń
  114. Podoba mi się to, że jako singielka nie piszesz jakie to głupie święto. Super!:)

    OdpowiedzUsuń
  115. bardzo fajnie tu :) obserwuję i zapraszam :p

    OdpowiedzUsuń
  116. bo przyjaciele sa zdecydowanie najwazniejsi :))!

    OdpowiedzUsuń
  117. Pewnie impra była super :)
    Zapraszam do mnie :P
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  118. Widzę że spotkanie bardzo udane !! :D Zapraszam do mnie, tym razem recenzja bardzo bolesnego i prawdziwego filmu "Blue Valentine" ;))

    OdpowiedzUsuń
  119. No to fajniee. ;) Pozytywnie i bardzo aktywnie spędzony czas .;)

    OdpowiedzUsuń
  120. Widzę, że ciekawie spędziłaś ostatnie dni :).
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  121. No to widzę, że zabawa się udała :).
    Ja nie lubię Walentynek, nie obchodzę ich, ale z racji na to, że przypadły w ferie, też spędziłam je w gronie znajomych przy piwie i dobrej muzyce.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  122. zapraszam do mnie, nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Fajny post!
    Ps. skąd jesteś? bo kojarzę kilka dziewczyn ze zdj ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  124. Chodziło mi własnie o dziewczyny z Krasnegostawu:D
    Izę i Izę o ile się nie mylę:D

    OdpowiedzUsuń
  125. Kojarzę je po prostu z Krasnegostawu, to małe miasto i każdy się tu zna przynajmniej z widzenia :DD a Wy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  126. Niezła musiała być impra <3 Fajne foteczki :] Też lubię grać w twistera. Pozdrawiam i obserwuję, mam nadzieję na rewanż :]

    OdpowiedzUsuń
  127. tego dnia to nawet nie warto obchodzić. Rzygam tymi serduszkami : o

    OdpowiedzUsuń
  128. Ooo jak fajnie spędziłaś walentynki! :) Ja też jestem singielką, ale lubię ten dzień, choć pewnie gdy w przyszłości odnajdę drugą połówkę będę lubić jeszcze bardziej. xD I nie rozumiem narzekających ludzi, według mnie nie ma na co narzekać. Uwielbiam wszystkie okazje do świętowania. :D Jasne, że możemy się poobserwować, ja już dodałam! :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  129. Ja również nie mam nic przeciwko Walentynkom - dzień jak co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Wow, widzę, że się działo :) Aż czuć tą atmosferę ze zdjęć, naprawdę!
    Haha, uwielbiam tak dzwonić do innych, przeważnie to w towarzystwie koleżanki, tylko, że ja wtedy nie wytrzymuję ze śmiechu.
    Genialny twister :D

    OdpowiedzUsuń
  131. Świetny blog :) podoba mi sie twoje podejscie do walentynek :) wydajesz sie byc bardzo sympatyczna i na luzie,popieram takie podejscie do zycia ;D bede obserwowac :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  132. świetny blog! zabawnie i interesujaco :) napewno bede obserwowac:)

    OdpowiedzUsuń
  133. "mamy za małego twistera, domalujmy kółka!" xDD

    OdpowiedzUsuń
  134. http://maja-olsener.blogspot.com/2012/02/konkurs.html
    KOnkurs zapraszam:) do wygrania BUTY DEEZEE I WIELE INNYCH ps obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  135. gratuluję zabójczej ilości przyjaciół!

    OdpowiedzUsuń
  136. ` czyli weekend miałaś bardzo, bardzo udany ! o tak ! wieczory z dobrą zabawą i świetnymi ludźmi to jest coś co lubię. :) Obyś miała więcej takich spotkań. :)

    OdpowiedzUsuń
  137. w tej blond peruce Cię w ogóle nie poznalam na poczatku ;p!

    OdpowiedzUsuń
  138. Oj.. twister zawsze rozkręca imprezy.. bynajmniej u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  139. Twister zawsze rozkręca nawet najbardziej denną imprę.. bynajmniej u mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top