Blog ma rok! :)

Cześć! :)
Dziś jest szczególny dzień dla mnie i mojego bloga ;) 
Obchodzi on dziś swoje pierwsze urodziny! Pamiętam, jakby to było wczoraj. Pomysł na jego założenie zrodził się całkowicie spontanicznie- po prostu nudziło mi się w ferie i stwierdziłam, że byłby to fajny sposób na zabicie czasu... Z czasem blogowanie stało się moim hobby- dziś nie wyobrażam sobie, abym mogła przestać dla Was pisać ;) Pierwotnie miał zawierać różne porady dotyczące zdrowego stylu życia, urody, później przerodził się w mój internetowy pamiętnik połączony z szafiarstwem i w takiej formie najbardziej mi odpowiada :)



Ten rok był wyjątkowy. Przeżyłam wiele miłych chwil związanych z blogiem, poznałam ciekawych ludzi, przeczytałam wiele interesujących słów na Waszych blogach. Do sfery blogerów przyjęliście mnie naprawdę serdecznie. Doczekałam się 1630 obserwatorów (już ponad!), ogromnej ilości komentarzy, ponad 130 tysięcy wejść, za które bardzo serdecznie Wam dziękuję ;* to ogromny kopniak motywacyjny do tego, aby pisać dla Was dalej :* 
Dziękuję! :)

PFgUeC on Make A Gif, Animated Gifs


Wczorajszy wieczór upłynął mi pod znakiem piłkarskich emocji- obejrzałam mecz AC Milan- Arsenal Londyn. Mój Milan rozgromił rywala aż 4:0 ;) nie ukrywam, że liczyłam na hat- tricka Robinho, ale nie narzekam, bo zagrali naprawdę świetnie i nie dali Arsenalowi szans. Szkoda mi tylko troszkę Wojtka Szczęsnego, ale co tam :) wynik absolutnie daje Milanowi szanse na awans :)
Oprócz rocznicy mamy dziś również tłusty czwartek, co się równa przepysznej, słodkiej wyżerce ;) w tym roku postawiliśmy na faworki i oponki, które wczoraj zrobiła mama wraz z koleżankami z pracy. Podam Wam prosty przepis na oponki z serem ;) niebo w gębie!


Oponki serowe:

Składniki:

1/2 kg sera białego
2- 3 szkl. mąki
3 jajka
3 łyżki kwaśnej śmietany
3 łyżki cukru
cukier wanilinowy (16 g)
łyżeczka sody oczyszczonej
olej do smażenia
cukier puder

Wykonanie:

Podane składniki zagnieść na miękkie ciasto, które się nie klei. Rozwałkować na pół centymetra. Szklanką wycinać kółka, a w środku (czymś mniejszym, np. kieliszkiem) wykonać "dziurki". Smażyć na głebokim tłuszczu (jakżeby inaczej w tłusty czwartek :D), odsączyć.

Smacznego :)




  Oprócz nich zrobiliśmy jeszcze troszkę faworków ;) 


Wszystkiego dobrego na tłusty czwartek i smacznych pączusiów :) buziaki!

CONVERSATION

196 komentarze:

  1. Gratuluję!!! :* pisz dla nas jak najdłużej! :) Najlepsze jest to że mój blog również dziś kończy roczek! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat!
    Ja dzisiaj planuję zrobić faworki i wrzucę przepis na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. ` ja już zjadłam jednego pączusia. heueh. :* no to gratuluję. abyś prowadziła bloga jeszcze dłużej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i kolejnych równie owocnych lat blogowania:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana tez wczoraj robiłam oponki z serem wyszły mniamuśne:) ale mi wyszły bardziej nie okrągłe he

    OdpowiedzUsuń
  8. 100 latek .!

    zapraszam do mnie na małe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 10000 lat : ). Faworki - me gusta :]. Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. no to wszystkiego najlepszego :D :) ! mniaaam pysznie wygladaja te oponki i faworki narobilas mi smaka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. sto lat;p miłego blogowania;]

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, gratuluje : * mam nadzieje, że mi tez uda sie miec tyle wytrwałości co Ty i prowadzić bloga jak najdluzej : D

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i życzę kolejnego udanego roku z blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pisz tak dalej, kochana! Gratuluję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. rok to juz dlugo aby byly nastepne :)
    dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sto lat dal bloga:) i dalszej wytrwałości:)i wielu obserwujących!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję roczku :) i bardzo lubię tu zaglądać. Ja chcę taką jedną oponkę :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za komentarz!;)
    Gratulację!!!!!:)
    Zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, to już rok ? Pamiętam Twojego bloga z czasów, gdy prowadziłam swojego starego:). No to kolejnego roku !
    To obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje. Mam nadzieję że mój blog też będzie mógł tak świętować z tyloma obserwatorami i przychylnymi opiniami. Smacznych pączków i faworków życzę

    OdpowiedzUsuń
  21. jak bylam mala to babcia zawsze piekla mi takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  22. no to życzę, aby blog dawał Ci nadal tyle radości jeszcze przez wiele wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego w ten roczek. :) :*
    Ja mam nadzieję, że też doczekam 1 urodzin. :P

    Dużo pąąąąków dziś!

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahaha jasne,że można ;-D ale my nie byliśmy na to przygotowani.
    Życzę Ci żebyś jeszcze rok, dwa, trzy a może cztery i więcej spędziła na tym blogu i miała z niego tyle radości jak teraz :-) ;-*
    Poza tym to musze Ci powiedzieć,że z urody przypominasz mi Rachel McAdams.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego i kolejnych rocznic, więcej obserwatorow itp :-) faworki mniam..... Wczoraj się objadalam faworkami

    OdpowiedzUsuń
  26. No to wszystkiego najlepszego na pierwsze urodzinki;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mniam! Ja zajadam się faworkami mojego dziadka - pączki jeszcze przede mną ;) I dużo ochoty na dalsze pisanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję jednego roku! :*

    Smacznych pączków ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. sto lat i oby tak dalej ;* !

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję :D:D



    mniam <3





    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluje :) uwielbiam faworki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Narobiłaś mi smaka :D

    Gratuluję takich dobrych statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie ma za co :-) Jesteś bardzo do niej podobna.

    OdpowiedzUsuń
  34. Liczę,że może i mój blog wytrwa ten rok, i następny i następny :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję! :) ...i kolejnych latek życzę ;) pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. a dzięki piękne:) pychota rzeczy widze przygotowałaś - gdyby nie ta dieta.. aaahh i widze, ze tez jestes ze Szczecina :) Super Szczecin powinien sie jak najwiecej pokazywać pod wzgledem mody :) Obserwujeeee

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję! :)) A wypieki super :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje z okazji roczku. Uwaga! Od tej pory jesteś OBSERWOWANA :)

    OdpowiedzUsuń
  39. hm, pyszności:)
    no to 100 lat:) oby blog przetrwał 2012, a potem 2013 i do końca:)

    OdpowiedzUsuń
  40. gratulacje, życzę wytrwałości w dalszym pisaniu ale chyba z tym nie masz problemu bo widzę że to sprawia Ci ogromną frajdę :*

    OdpowiedzUsuń
  41. gratuluję roku i życzę kolejnych

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego najlepszego okazji blogowych urodzin ! :D
    ehh a miałam być na diecie...wrr! wiesz, co ostatnio ciągle mogę jeść Murzynka !
    obesrwuję i liczę na rewanż ( uwierz, nienawidzę tego pisać ):D

    OdpowiedzUsuń
  43. gratuluję :D
    sto lat :P
    ale przedewszystkim wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję : 3
    Zapraszam do siebie i obserwuję : 3

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulację : 33
    Zapraszam do siebie oraz obserwuję : 3

    OdpowiedzUsuń
  46. To gratuluję, twój blog jest świetny i mam nadzieję, że jeszcze długo będziesz pisała :>

    OdpowiedzUsuń
  47. ROK kawał czasu! gratuluję i życzę by Ci się jeszcze długo nie znudziło !

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  48. Oh I have had whats on the third photo.I loveeee them.I had them with powered sugar on them.Blessings!

    OdpowiedzUsuń
  49. faworki i oponki rządzą ;)
    ja miałam całkowicie na odwrót- zaczęłam od internetowego pamiętnika, a teraz rozwinęłam o filmy, recenzje, ciekawostki itp.
    życzę kolejnego, równie niesamowitego roku :)
    miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  50. kocham faworki!!!

    Gratuluję i życzę żeby blog jeszcze prężniej się rozwijał, chociaż już jest niesamowicie popularny!
    sama do Ciebie często zaglądam bo wydajesz się bardzo pozytywną i "zwyczajną" (w dobrym tego słowa znaczeniu) osobą ;p

    Zatem, WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! :*

    OdpowiedzUsuń
  51. akurat w tłusty ? :D brawo! :) gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  52. super !!! :)

    gratuluje i zazdroszcze, mam nadzieje, ze ja tez doczekam takiej chwili :)

    narobiłaś mi smaka na faworki !

    OdpowiedzUsuń
  53. wow, gratulacje ;)
    życzę kolejnych lat z blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  54. to idealnie! :D masz już dwa powody dla których możesz bezkarnie jeść pączki! :D
    powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  55. gratulacje ! :) i powodzenia w dalszym prowadzenia bloga :D

    ja dzisiaj nie jem pączków, bo wczoraj zjadłam tyyyle faworków ,że przez ból brzucha ciężko mi było zasnąć ;P

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkiego najlepszego ;D Sto lat,sto lat ! Życzę nowych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje, oby tak dalej! ;)
    Zapraszam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Życzę kolejnych lat! :)
    Jak można zobaczyć u mnie na blogu, ja zrobiłam pączki. :D W przyszłym roku zrobię oponki. :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Też życzę blogowi długiego życia:) Ja zjadłam już 2 pączki, a kolejne 2 czekają:) Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  60. Życzę kolejnych lat Bloga!
    Pysznie te smakołyki wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  61. sto latek :) i jeszcze więcej :)

    zapraszam ponownie do mnie, dziękuję za odwiedziny :) muuuuuua :*

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Tylko pogratulować ! :)
    faworki mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratulację, też bym tak chciała :P
    Pycha.. ja już zjadłam 1 a drugi leży.

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie ma to jak święto bezkarnego obżerania się :D.
    W związku z rocznicą powstania bloga życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratulacje rocznicy :)
    Już obserwuje dość długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratulacje!!:) Zasługujesz na tylu obserwatorów, bo na prawdę piszesz bardzo interesująco!:) U mnie tak samo są faworki, których jeszcze nie spróbowałam, ale zaraz zaraz....
    ...już jestem [ham ham ham] mniam, mniam, są wyśmienite!!!:D Mamusia nie próżnowała cukrem pudrem.^^

    OdpowiedzUsuń
  67. uwielbiam faworki!
    powodzenia dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluje kochana :* Zycze jeszcze wiekszych sukcesow :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych ! ;))
    Mniam,ale apetyczne oponki i faworki ;))

    OdpowiedzUsuń
  70. gratulacje ! ja czytam każdą Twoją notkę i komentuję, jak tylko mam czas :)
    a co do pączków... aaaale mi smaka narobiłaś ! ja czekam aż rodzice mi przywiozą pączki, uż nie mogę się doczekać mmmmm xd

    OdpowiedzUsuń
  71. Mmm. :* czyżby faworki ?;P
    Gratuluję. ;) powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. mmmm ... mniam ♥
    jak tak patrze na te zdjęcia ... to chyba zacznę się modlić żeby to całe jedzenie poszło w cycki xD haha ;***

    OdpowiedzUsuń
  73. happy birthday to your blog,

    OdpowiedzUsuń
  74. wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ! oby tak dalej :)! Mmmmm faworki <3

    OdpowiedzUsuń
  75. GRATULACJE ! : *
    fajny gifek . :D !

    OdpowiedzUsuń
  76. Dziękuję bardzo i wzajemnie;) Pozdarwiam;*

    OdpowiedzUsuń
  77. Graulacje !!!!!!! Oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  78. gratuluję :D
    zapraszam,nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  79. gratuluję! :) na oponki mam bardzo podobny przepis, te serowe są najlepsze! :D i faworki mmm!

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję wytrwałości ;) jasne, że obserwujemy !

    OdpowiedzUsuń
  81. animacja jest świetnie pomyślana. :) Wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  82. no to 1000000000000000lat dla Twojego bloga : *

    OdpowiedzUsuń
  83. jeden rok a tyle obserwatorów? sukces <3 życzę jeszcze masy obserwatorów :* powodzenia w drugim roku :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratuluję!:)
    Ja dopiero zaczynam także zapraszam do siebie
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. o mniam. <3 Gratuluję, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Obyś jak najdłużej pisała ;))
    i smacznego życze ;))

    OdpowiedzUsuń
  87. u mnie dziś zdecydowanie królują pączki, aczkolwiek faworki bym zjadła z miłą chęcią : (

    dodałam do obserwowanych ; )

    OdpowiedzUsuń
  88. oponki wyglądają niesamowicie smacznie ;) gratuluję roku i życzę kolejnego tak owocnego ;*

    OdpowiedzUsuń
  89. Gratuluje ^^

    Do mojego roku jeszcze daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Dziękuję Wam wszystkim baaaaardzo serdecznie i każdej z osobna :** uwielbiam Was!

    OdpowiedzUsuń
  91. No to gratuluję ,że aż tyle z nami wytrzymałaś haha :D Obyś wytrzymała jeszcze długo długo :* Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Życzę Ci kolejnych rocznic (:

    OdpowiedzUsuń
  93. gratuluję, oby więcej takich rocznic ;-)

    OdpowiedzUsuń
  94. gratulację :D mam nadzieję, że za rok obchodzimy dwa latka bloga :D <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Gratuluję roku blogowania i sukcesów, które w związku z tym odniosłaś.:) Niektórzy prowadzą blogi latami, a nie mają tylu odwiedzin i obserwatorów co Ty.:)
    Ja dzisiaj postawiłam na faworki i pączusia.^^ Mniam.;P
    A co do Twojego komentarza u mnie to też uważam, że kiedyś ludzie mieli fajniejsze dzieciństwo. Po szkole odrabiali lekcje i wychodzili na dwór, do kolegów i się bawili. A teraz komputer, internet, TV.:P Smutne, ale będzie z tym tylko gorzej.
    Również pozdrawiam i jasne, że możemy się obserwować.:)

    OdpowiedzUsuń
  96. sto latek dla twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  97. Mniam:) Pyszności:) I gratulacje pierwszej rocznicy:) Oby było ich więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Gratuluję rocznicy! I życzę smacznego, te przysmaki wyglądają przecudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Wszystkiego dobrego dla bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Gratuluję wytrwałości, tak trzymaj! Ja zaraz się biorę za smażenie faworków :).

    OdpowiedzUsuń
  101. sto lat ;)
    elizaknowsbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. ja też gratuluję wytrwałości i życzę jeszcze wielu wspaniałych chwil w blogowej sferze ;] +pysznie wyglądają te oponki!

    OdpowiedzUsuń
  103. Gratuluję wytrwałości.
    Ale pysznie to wygląda :d.

    OdpowiedzUsuń
  104. dzięki za odwiedziny na moim blogu! dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  105. Smacznego i wszystkiego najlepszego;)

    OdpowiedzUsuń
  106. Gratulacje i życze powodzeniia w dalszym blogowaniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  107. mniam :) ! gratuluję urodzin :P + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  108. Gratuluję i życzę kolejnych również wspaniałych lat blogowania. :) Dziś już mnie zemdliło po tych słodkościach ale za przepis na oponki dziękuję. :) Uwielbiam je. :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Gratulacje! U mnie dziś pączusie:)

    OdpowiedzUsuń
  110. gratuluje wytrwałości w prowadzeniu bloga :) no i zazdroszczę tak wielkiej statystki :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Życzę ci pomysłowości i powodzenia w dalszym blogowaniu. ♥
    Świetny gif! :D A oponki prezentują się smakowicie - na pewno tak też smakują. :D

    http://szafa-aleksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. gratuluję ;) no i oczywiście życzę wytrwałości :P zwłaszcza, że będę chętnie zaglądać
    dodaję do obserwowanych
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. odpowiadasz na te wszystkie komentarze?;o czy skad ich tak duzo :D?

    OdpowiedzUsuń
  114. Gratuluję roczku i życzę wielu sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  115. gratuluję i mam nadzieję, ze blog będzie istniał jeszcze dłużej, bo lubię go czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  116. i jeszcze kolejnego i kolejnego roku < 3

    OdpowiedzUsuń
  117. Zjadłabym takiego pączusia!! :D
    A przy okazji Sto lat, Sto lat :) :p

    OdpowiedzUsuń
  118. Dodaję do obserwowanych... podoba mi się Twój blog i masz tematykę podobną do mojej tylko ja dopiero startuję i pomalutku się zaczyna rozkręcać u mnie :D Ale wiesz jak to jest na początku.. Rok temu byłaś w podobnej sytuacji.. :D Chętnie usłyszałabym kilka rad od Ciebie jak prowadzić bloga.
    Pozdrawiam,
    Cari

    OdpowiedzUsuń
  119. życzę kolejnego udanego roku i masy pomysłów na kolejne notki ;))

    OdpowiedzUsuń
  120. Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu.;)

    OdpowiedzUsuń
  121. gratuluję ! :) i zazdroszczę sukcesu na blogspocie :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Aby ten blog istniał następne 100 a nawet więcej lat ! :D

    OdpowiedzUsuń
  123. Gratuluję :)
    Ja od dziecka jestem przyzwyczajona do oponków drożdżowych,serowe są za dziwne więc dla mnie xD
    właściwie na dziś mama prócz faworków zrobiła jeszcze oponki drożdżowe, ale w kształcie faworków ^^

    OdpowiedzUsuń
  124. No to ładnie oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  125. Dziękuję za rady. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  126. sto lat sto lat :)
    super animacja ;) też mam faworki :)

    OdpowiedzUsuń
  127. oponki są przepyszne :D gratuluję i życzę jeszcze wielu lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  128. gratuluje:) Pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  129. To wszystkiego najlepszego i żeby twój blog nadal był tak genialny jak do tej pory ! :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  130. gratulację! kolejnego roczku życzę i mnóstwa inspiracji do pisania:)

    OdpowiedzUsuń
  131. gratuluje i dziękuję za komentarz na moim blogu! Zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Że życie jest nudne to jedna sprawa, druga, że choć ludzie zdają sobie sprawę o ich nieistnieniu, to dalej brną w zaparte. Oczekują od drugiego człowieka perfekcji, nie zastanawiając się czy sami są w stanie podporządkować się pod własne wymagania... ale o tym można naprawdę długo :).
    No to gratuluję i życzę, żeby kolejne lata były pomyślne w prowadzeniu :).
    A ja właśnie zamierzam zrobić pączki z dziurką w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Hej dzięki, za wizytę :)
    Ja niestety wczoraj musiałam zadowolić się tylko jednym pączkiem, choć gdybym nie miała wystarczająco silnej woli zjadłabym ich z sześć.
    Polecam smażenie na maśle, wychodzą wyjątkowo kruchutkie!

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie! /Ula.

    OdpowiedzUsuń
  134. Przepisy zawsze dobre : D dzięki, pozdrawiam również, zapraszam do częstych odwiedzin! Tłusty czwartek też udany - kocham różane nadzienie <3 ps. Dołączyłam do obserwatorów - pozazdrościć tak wielu ;*

    OdpowiedzUsuń
  135. Co za pyszności!!! Mniam!:)
    Uwielbiam Twojego bloga!! Bardzo Tobie gratuluje i zycze kolejnych lat blogowania w takim wlasnie stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  136. dziękuje za komentarz u mnie:) I oczywiście możemy się obserwować:)
    http://life-is-too-important.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Gratuluje rocznicy;) mam nadzieję że będzie jeszcze większa!:) bardzo chętnie zgadam się na wspólne obserwowanie:) właśnie dodaje do obserwowanych;) www.my-blue-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. That looks really good!

    xx
    http://livingasunnyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. Obserwuję i liczę na rewanż .! ^^

    OdpowiedzUsuń
  140. Wytrwałości w prowadzeniu blooga, żeby był tak świetny jak teraz, przez wiele kolejnych lat. :)
    Oczywiście, że mam ochotę poobserwować. :D

    OdpowiedzUsuń
  141. gratuluje :)
    ojojoj jakie pyszności!
    Martyna
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  142. gratuluję rocznicy ;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  143. Gratuluję ;).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. gratulację ! ;*

    + obserwuję ;)

    + zapraszam na blog : urherts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. gratuluje kochana i zycze jeszcze kilku pieknych lat :>!! ah paczusie, zjadlam wczoraj 5 ^^

    OdpowiedzUsuń
  146. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie oraz bloga ;) Nam juz za tydzien stuknie " roczek ". wiec wiemy jaka to radosc i dzielimy ja z Toba. Zyczymy samych inspracji i weny tworczej oraz radosci na co dzien.

    pozdrawiamy KAsia& MAgs

    OdpowiedzUsuń
  147. super, mam nadzieję, że za rok będziesz miała obserwatorów 2 razy więcej ;) a, boski gif!

    OdpowiedzUsuń
  148. wszystkiego co najlepsze ! :) i obyś dalej wytrwale prowadziła tego bloga,bo zaszłaś naprawdę daleko ! :)
    i przesyłam spóźnione życzenia na tłusty czwartek ;)
    oponki - kocham :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  149. Gratuluję i życzę wytrwałego pisania, a także powodzenia w blogowaniu :)
    Uwielbiam tłusty czwartek. Jak się najem pączków, to nawet nie mam wyrzutów sumienia, magia jakaś chyba ;D

    OdpowiedzUsuń
  150. Ale super, gratuluję! :) Oby więcej takich rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
  151. gratuluję i życzę wiele zapału i motywacji do dalszego blogowania

    OdpowiedzUsuń
  152. życzę Ci jeszcze duużo takich rocznic. :):)

    OdpowiedzUsuń
  153. I żeby było jeszcze więcej, więcej i więcej takich rocznic, tego Ci życzę kochana :***
    Zapr.

    OdpowiedzUsuń
  154. wow!! oby kolejny rok był jeszcze lepszy i pełny blogowych wyzwań i przyjemności! a tu widzę jakieś pyszności :) nie ma to jak słodkości własnego wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  155. Wow gratulację! Życzę Ci wielu sukcesów w dalszym prowadzeniu bloga ;))

    Wpadnij do mnie jeśli chcesz ;]

    OdpowiedzUsuń
  156. Nie ma za co, wiem że to ważne wydarzenie dla Ciebie tak samo jak dla mnie było pół roku ;)) A za powodzenie to nie dziękuję bo jeszcze zapeszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  157. smakowicie wygladaja twoje paczki i faworki-mniam! :)
    gratuluje i jeszcze 100 lat zycze i wytrwalosci w prowadzeniu bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  158. Gratuluję świetnego bloga! cierpliwości i super recenzji :) kolejnych latek Ci życzę,znakomite podziękowania od pięknej dziewczyny,100 lat :*

    OdpowiedzUsuń
  159. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga. Mam nadzieję, że mi też się uda tyle dotrwać :)
    Mimo że nie przepadam za pączkami to Twoje całkiem apetycznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Aaa.. narobiłaś mi ochoty na coś słodkiego ; ))

    OdpowiedzUsuń
  161. gratuluje roczku! :D A przepis na pewno wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  162. Gratulacje roku i oby dluzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  163. w nocy takie pyszności oglądam i aż się głodna zrobiłam, powodzenia w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  164. Życzę dalszych sukcesów na blogspocie ; D

    OdpowiedzUsuń
  165. Wygląda smakowicie :)

    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  166. Ojjj źle xD Jeszcze raz !!!!!!
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu oraz byś nigdy nie miała chwili zwątpienia w to co kochasz i robisz :) Życzę by liczba obserwujących oraz osób odwiedzających się pomnażała ! Buźka :*

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top