Sesja zdjęciowa i kilka próśb do Was :)

Cześć!
Na dworze robi się coraz zimniej... czuć tę nadchodzącą jesień :( w dodatku powoli dopada mnie jakieś beznadziejne, jesienne przeziębienie, totalnie nie wiem, co jest grane... Nie lubię tego. Jesienią jak to jesienią, chyba tylko drzewa nabierają kolorów, wszystko inne wydaje się je tracić. Ale nic, nie będę narzekać :)

Dziś Polska mierzy się z Włochami na Mistrzostwach Europy w siatkę! :D Trzeba trzymać mocno kciuki za Naszych! Piwko z sokiem malinowym, do tego chrupki i mamy pełne zaopatrzenie na mecz ;)

Jak widzicie, zmieniłam odrobinę szablon- w białych kolorach wydaje się być dużo bardziej estetyczny, jak uważacie? Ja się już do niego przyzwyczaiłam :) Mam do Was kilka gorących próśb. 

1. Założyłam na facebooku fan page mojego bloga. Bardzo mi zależy na tym, abyście kliknęły "lubię to!"- z resztą w najbliższym czasie wraz z pewnym sklepem internetowym zorganizuję giveaway i "polubienie" będzie jednym z warunków, dlatego i Wam się to opłaci :)
KLIK

2. Stworzyłam własne konto na lookbook.nu. A jak wiadomo- początki bywają trudne, więc proszę, o klikanie "FAN"(jeśli macie tam konto), a także "HYPE" jeśli strój Wam się podoba, a także komentowanie :) 
KLIK

 3. Dodawajcie mojego bloga do obserwowanych- podobna sprawa, jak z facebookiem ;)

To tyle ogłoszeń parafialnych :) to dla mnie bardzo istotne, mam nadzieję, że mi pomożecie! Z góry dziękuję :* ;*
A teraz przechodzę do dzisiejszej notki- a mianowicie zdjęć z sesji zdjęciowej, w której miałam okazję uczestniczyć w lipcu (pisałam o tym kilka notek wcześniej i zaraz po niej:






Co sądzicie o tych zdjęciach? :)
W najbliższym czasie spodziewajcie się konkursu, naprawdę warto będzie wziąć w nim udział, obiecuję! ;)


Buziaki kochane :)

PS. Zapraszam na mój formspring:
formspring.me/katsuumi17

CONVERSATION

258 komentarze:

  1. wow! ale śliczne zdjęcia! ostatnie bardzo mi się podoba. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. drugie zdjęcie najfajniejsze
    u mnie nowa notka : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia : D

    Już polubiłam na fejsie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :)
    masz super włosy :) chciałabym zobaczyć jak wyglądasz w wyprostowanych ..;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia.;) Już lecę polubić twojego fanpage.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia! ;)
    Już polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :) na drugim masz fajny rudy kolor :) nie wiem czy to tak światło padalo czy masz takie naturalne ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie zdjęcie boskie po prostu! Śliczna sesja, ależ Ci zazdroszczę!:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, pierwsze i ostatnie podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! jakie cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. BARDZO ŁADNE ZDJECIA,SLICZNIE WYGLADASZ!

    OdpowiedzUsuń
  14. super są te zdjecia; ) śliczna jesteś ;* tlyko, że na pierwszych masz za bardzo rozjaśnioną wtarz:) ale i tak jest beauty ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia i piękna z Ciebie modelka;)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne zdjęcia! pięknie na nich wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsze zdjęcie najlepsze! pięknie :)
    ale trochę mnie dziwi, ze nie piszesz tu już o FC Barcelonie. brakuje mi w tych notkach sportu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o ja wiem wiem ze od Ciebie nie zalezy ;)) heh niestety niektorzy fotografowie to bardziej patrza na photoshop niz na cel zdjecia ;D ale i tak sa aldne :**

    OdpowiedzUsuń
  19. mi również się podoba ;)
    ciekawie prowadzisz bloga, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy- Masz rację... Ostatnio to w ogóle byłam totalnie rozdarta między Barcą a Milanem w LM, to dwa moje ukochane kluby i stwierdziłam, że będziecie mieć tutaj dość "moich daremnych żali" dlatego pominęłam ten temat :D a dziś Polska gra z Włochami na ME, notkę pisałam na szybko, dlatego totalnie wyleciało mi z głowy :D zaraz dopiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O mój Boszz :)

    Jakie świetne zdjęcia
    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. suuper zdjecia ! ;)
    zapraszam wszystkich na mój blog a szczególnie rozdanie nagród , http://scarlett-for-all.blogspot.com/2011/08/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcia są świetne, jesteś bardzo ładna i fotogeniczna ;))
    nowy szablon też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. zdjęcia są super naprawdę Anulka

    OdpowiedzUsuń
  25. Boskie fotki . < 3
    Ja też chcę takie . ! ;ppp
    Like it . ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna sesja :D Widzę zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się ten nowy szablon :)
    Chętnie bym kliknęła, ale nie mam tam kont.
    Piękne zdjęcia, masz śliczne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna sesja :) Drugie zdjęcie jest cudne.

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajne zdjęcia. a co do meczu, już nie mogę się doczekac! : )

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne te zdjecia na facebook-u cie oczywiscie polubiłam pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  31. widzę że sesja bardzo udana, śliczne zdjęcia:)
    z miłą chęcią dodaję do obserw., zlajkowałam także na fb, mam nadzieję że mogę liczyć na to samo:))

    OdpowiedzUsuń
  32. jejku, wszyscy teraz z tym facebookiem.. niedługo trzeba będzie go założyć tylko po to, by klikać lubie to i móc brać udział w rozdaniach :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Kliknęłam "lubię to", ale na tym drugim niestety nie mogę kliknąć bo nie mam konta...
    Śliczna jesteś :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładne zdjęcia :) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję:)
    Bardzo ładnie wyszłaś:D zastanawiam się jak byś wyglądała bez kresek na oku;>

    OdpowiedzUsuń
  36. aż weszłam musiałam zobaczyć:D:D:D muszę Ci powiedzieć że bez kreski wyglądasz delikatniej naprawdę:D:) urzekasz mnie bez kreski, już chyba wiem dlaczego tak łagodnie mi się patrzyło na tamte posty mimo że nic nie zauważyłam :D delikatniej Ci naprawdę:) jakim jesteś typem urody?

    OdpowiedzUsuń
  37. slicznie wygladasz:):):)
    bardzo mi sie podoba sesja

    OdpowiedzUsuń
  38. Już Cię dodaje na lookbook:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja myślałam o tym tylko przez chwilę, szybko mi przeszło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna dziewczyna, zdjęcia i ciekawy przyjemny blog. Ogólnie pozytywne wrażenie :)
    Dziękuje za odwiedziny i dodanie do obserwowanych.
    Zapewne też tutaj nie raz zajrzę. Pozdrawiam.

    Zapraszam na mojego bloga
    o tańcu i życiu prywatnym:

    www.danse-macabbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne fotki! :)

    My również będziemy wdzięczni za dodanie bloga do obserwowanych i za polubienie jego strony na Facebooku - gdy zdobędziemy pierwszych 100 fanów, zaczniemy organizować w blogu konkursy z nagrodami! :)

    Dziękujemy za wizytę i pozdrawiamy :)

    PS. Twój blog dodamy również do linków na naszym blogu... :

    OdpowiedzUsuń
  42. Pictures are great and Fall is definitely coming! It's so cold right now! Thx for commenting.

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo ładne zdjęcia :) i masz na nich świetną bluzkę :D chętnie bym pomogła i kliknęła lubię to ale niestety nie mam fb:p

    OdpowiedzUsuń
  44. ekstra zdjęcia :) super wyszłaś tylko jedno ale ... ale byc moze to wina modyfikacji przy zamieszczaniu albo od monitora ale wydaje mi sie ,że pierwsze 3 są strasznie źle naświetlone to jest przejaśnione ... czyli ,że na skórze jest za wiele światła i białego , ale to takie moje małe zboczenie fotografivzne hehe :) ale tak to zdjecia bardzo mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  45. Polubiłam Twój blog na Facebook'u ;)
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  46. ale tak to zdjecia sa super :) a czasami na aparacie poprostu tego nie widac .. sama wiem jak czesto wchodziło sie do studio robiło sie cos kilka godzin a potem dopiero bylo wszytsko co zle widac na monitorze :) ale za to kadry mi sie bardzo podobają :) i jeszcze raz ... ślicznie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  47. te ostatnie podoba mi się najbardziej, zresztą wszystkie są piękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdjecia są świetne chociaż najbardziej podoba mi sie ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ostatnie zdjęcie ladne ;D

    będzie mi miło ,gdy wpadniesz do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. ostatnie zdjęcie chyba najlepsze. ;)


    http://zbieraninka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładne zdjęcia ;) a co do szkoły to wytłumaczenie u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. ostatnie jest bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Boskie zdjęcia :))
    Co do wyglądu .. nie mam zastrzeżeń xD
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super sesja!
    Dziękuję za komentarz :))

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ostatnie zdj jest najładniejsze :) Masz piękne oczy i włosy

    OdpowiedzUsuń
  57. hmm podobają mi się te zdjęcia ;)
    polubiłam już wczoraj ^^ ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. fajne zdjęcia :)


    zapraszam :

    www.pleasesmilee.blogspot.com

    www.pleasesmilee.blogspot.com

    www.pleasesmilee.blogspot.com

    www.pleasesmilee.blogspot.com

    www.pleasesmilee.blogspot.com

    www.pleasesmilee.blogspot.com

    www.pleasesmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Prowadzisz nieziemskiego bloga!
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  60. łaaaaał. super fotki!! ostatnia najładniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  61. yes we can follow each other, please follow back now? :)

    sharpest-lives@blogspot.com
    sharpest-lives@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. ładne zdjęcia. a raczej ładnie na nich wyszłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Olá flor estou seguindo aqui no blog viu, obrigada pela visita e volte sempre já estou indo lá no lookbook.nu te seguir também bjs.
    http://ebenezervariedades.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Moim zdaniem na drugim zdjęciu masz za bardzo prześwietloną twarz, ale reszta jest w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zdjęcia naprawdę śliczne! No, ale jak taka piękna dziewczyna to nie może być inaczej! :) Trzymajmy kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  66. i follow you, darling! beautiful blog! xxxx Stella

    OdpowiedzUsuń
  67. Hi, girl!
    thanks for the comment on my blog!
    yes, we can follow each other! I'm following you! follow me back?

    kisses!
    http://caseieagoraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Hi! thanks for visiting my blog today.Im a new follower of yours come and join me.

    Have a beautiful weekend!

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne zdjęcia :).
    A co do meczu to nic nie mów, byłam tak wściekła jak się skończył, i na naszych, i na Włochów, i na cały świat. Ale no trzeba przyznać, że Włosi zasługiwali na wygraną, nasi to czasem grali tak, że to się kompletnie kupy nie trzymało, nic, zero. Eeeh. Ciekawe co bedzie jutro, bo póki co Serbia wygrywa z Rosja 1 0 w setach.

    OdpowiedzUsuń
  70. super foty;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Seguindo!!!

    Obrigada pela visita.

    http://pensaseeufosserica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Zdjęcia Zajebiste .! :)
    Podobają mi się ;*

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękność z ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Szkoda, ale teraz jak ogladam drugi półfinał to się chyba jeszcze gorzej czuję. Serbia będzie strasznym przeciwnikiem, a jeśli jednak sprawi niespodziankę i wygrają z Rosjanami, to już kompletnie po nas. Nie lubię być siatko-pesymistą, ale jak już widzę takie obrazki to po prostu aż mnie samą skręca. Byle brąz. Oby brąz. Oby, oby!

    OdpowiedzUsuń
  75. i'm following you.your pictures are beatiful.are you following me?xoxo mininuni

    OdpowiedzUsuń
  76. Po fotkach widzę, że masz baaaardzo podobne włosy do moich. Ani to proste, ani kręcone - takie falowane nie-wiadmo-co ;). Czy ciebie też wkurzają twoje włosy? ;D Masz tak, że są super, kiedy trzeba je ułożyć na jakąś większą imprezę (bo trzymają się całą noc), ale na co dzień ciężko je okiełznać?
    Baaardzo podobają mi się buty i sweterek z poprzedniej notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Szablon fajny. Według mnie dużo ładniej wyglądasz na własnych zdjęciach. A ja nie mam face booka:P

    OdpowiedzUsuń
  78. ostatnia fotka najbardziej mi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  79. ładne zdjęcia <3
    dziękuje za ciepłe słowa i za odwiedziny ;**
    o by tak dalej ;p

    OdpowiedzUsuń
  80. kats, zmiany na dobre wyjdą, już mi się bardzo podobają :) sesji zazdroszczę! :) a z jakim sklepem giva robisz? :P

    OdpowiedzUsuń
  81. amei esse editorial as fotos são muito bonitas!

    adorei sua visitinha lá no meu blog, fiquei super feliz me segue lá? eu também estou seguindo você

    aguardo a sua visita por lá!

    beijos do Brasil

    http://noestilo-damoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. bardzo ładnie wyszły te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  83. wchodziłam, wygląda bardzo dobrze! :) gratulacje, wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  84. You look amazing!! Loving your pics!! :)


    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    OdpowiedzUsuń
  85. Grazie per essere passata da me anche il tuo blog mi piace molto io ti seguo già spero che ricambierai. BUONA DOMENICA

    OdpowiedzUsuń
  86. Thank you for your comment. I like photos here and also the way you dress. :) I will follow you, yes!

    OdpowiedzUsuń
  87. masz bardzo sympatyczną twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  88. takie jakieś w chwili wolnej z nudów, za to ty masz dopiero świetne zdj ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  89. Nie mam FB, więc niestety Ci nie pomogę. To do zdjęć to jak najbardziej pozytywne, podobają mi się. Pozdrawiam i przepraszam za duże opóźnienie z odpowiadaniem na komentarze, postaram się nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  90. Lovely outfit - yes happy to follow each other and have done so x

    http://fashionandfrank.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. great pics!
    Love,
    http://www.chicksinfeathers.co.cc

    OdpowiedzUsuń
  92. Cudowne foto !! ...i polubione ;))

    OdpowiedzUsuń
  93. those photos look really good :) and yeah, we can follow each other if you want to :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ooooh you look great! Thanks for stopping by my blog. Of course I'd like to follow each other. I am your newest follower. Hope that you can follow me back!
    xx
    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Piękne zdjęcia-dodaję do followersów, miło mi będzie jeśli i Ty mnie poobserwujesz:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  96. You look great in these pictures!
    Thanks for your comment on my blog!
    You said we could follow eachother, I'm following you, hope you wanna follow me back :)
    blackfashionbird.blogspot.com
    Thanks! x

    OdpowiedzUsuń
  97. I'm following you. :) Very beautiful photos! ;D

    OdpowiedzUsuń
  98. fajne zdjęcia ;) ostatnie najlepsze moim zdaniem ;))

    OdpowiedzUsuń
  99. You have a pretty lovely blog out here. Love your headline picture, especially those eyes...wow. You look stunning in that beautiful blouse.;) Wishing you a wonderful day!

    OdpowiedzUsuń
  100. Simplesmente linda adorei os look´s beijossss flor
    Adorei o blog também e já estou seguindo para não perder de vista....beijos, beijos
    Raissa
    http://sublime-beleza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. You're beautiful!
    Thanks for your comment =)
    xo

    OdpowiedzUsuń
  102. Super spodnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  103. ostatnie zdjęcie świetne, naprawdę mi się spodobalo.
    jeny, ja kieeeedyś miałam konto na lookbooku, wieki tam nie wchodziłam już xD

    OdpowiedzUsuń
  104. bardzo ładne zdjęcia ;) zdecydowanie ładniejsze są te na których się uśmiechasz. co do próśb - nie ma problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Your eyes are pretty amazing. I like the color of your hair too. A W E S O M E.

    OdpowiedzUsuń
  106. Great blog! You know how to pose well! Thanks for your comment! I'm following!

    xo Sherri from SHERRI AMOUR

    OdpowiedzUsuń
  107. bardzo ładne zdjęcia :)
    również jestem przeziębiona ;/

    OdpowiedzUsuń
  108. oh thanks for your comment .. yes i follow you so i hope you follow me too .

    xoxo

    www.beautypinklove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Beautiful pics! :)

    Thank you for your lovely comment!
    Kisses!
    ♥ Dressy Celeb ♥

    OdpowiedzUsuń
  110. Thanks for the comment! Of course I'm following you! ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Masz włosy o jakich zawsze marzyłam, a zdjęcia cudowne ;)

    Poobserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  112. Tak, nie zawsze wyświetla od razu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  114. dziekuje za komentarz ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  115. piękne zdjęcia kochana!!
    masz cudowne włosy i powinnaś jeszcze bardziej podkreslać oczy, bo masz bardzo ładne!!:)
    z niecierpliwością czekam na konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Ostatnie zdjęcie wyszło świetnie! ;D

    Nowa notka, zapraszam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  117. Thank you for passing by my blog, of course I like to follow vicenda.IO to follow you, I hope you will do the same a kiss
    Sara
    http://thetasteoffrivolous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Following you now! Hope you wanna follow me back :)
    blackfashionbird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. zapisałam się na kurs angielskiego- 2 godz po lekcjach w tygodniu + 4 w jedną sobotę miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  120. Yes I'm sure I'm following you but I think there is something wrong whit blogger because yeserday I had 81 followers and now 80 so maybe something went worng...but you're blogger is in a language I can't read so I can't unfollow to follow you again... Don't you have bloglovin that easier?
    blackfashionbird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Hi, thank you for your comment!!! I'm tour follower...can you followe me? See you...ciaoooooo

    OdpowiedzUsuń
  122. Amazing photos! I like very much the light and how it's focused on you.

    Thanks for your lovely comment. Sure I'd like to follow each other=) You just got a new follower ;-)

    OdpowiedzUsuń
  123. Thank you so mich dear! yes lets follow each other.. i follow you now<3

    OdpowiedzUsuń
  124. Hello handsome thank you very much for commenting I like your blog if you want us sequimos, I am going to follow.
    Kisses.
    Inma.

    OdpowiedzUsuń
  125. śliczne fotki...serdecznie Cię zapraszam również do siebie na bloga.będzie mi miło

    OdpowiedzUsuń
  126. Hi!Thanks for your comment on my blog!=)
    great blog!
    kisses and follow you!

    http://lpbbymayal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. zdjęcia są super ;) jesteś modelką ? :D

    OdpowiedzUsuń
  128. Woooow, girl, you look stunning! Fabulous outfit from head to toe!

    hugs and kisses by Mani.

    OdpowiedzUsuń
  129. I' your follower now... Kisses

    OdpowiedzUsuń
  130. love your post is amazing!!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  131. wonderful pictures dear, you are so beautiful!!!
    wish you a nice day.
    please check out my new post, if you have a little time.
    maren anita
    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. nieziemskie spojrzenie!! wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  133. wow, fajne zdjęcia. ostatnie najładniejsze. wg mnie.

    OdpowiedzUsuń
  134. ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach :P Masz super włosy, loki rządzą ! (wiem co mówię :D )

    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  135. nice pics...you are so beautiful :)
    thanks for your comment on my blog...i'm following you
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  136. you look really beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  137. Śliczne zdjęcia! jesteś bardzo fotogeniczna ;) dodaję do obserwujących. i zapraszam so mnie http://mylifeiscreazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Jakoś nie interesuję się meczami, lubie tylko gdy ktos powie mi wynik ;D
    a zdjęcia cudowne, chcialabym mieć takich kilka swoich ;)

    OdpowiedzUsuń
  139. Fajnie wyglądasz;-) Bardzo ciekawa stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  140. Fajne zdjęcia, świetne pozujesz ^^

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Na wszystkich wyglądasz wprost cudownie ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  142. thanks for the visit. i follow u ;)

    truecolorsoffme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. I am following you now. Hope you can follow back.
    www.thoughtsofpaps.com

    OdpowiedzUsuń
  144. thank you sweetie!
    i'm following!

    zizi
    www.zizibloom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. śliczna bluzka
    dziękuję za komentarz :**

    OdpowiedzUsuń
  146. Hej hej, wygraliśmy! :D
    Chociaż przyznam, że dostałam zawału jak zobaczyłam, że gramy z Rosjanami. No a cóż, wygrana z nimi smakuje jak medal złoty :D.

    OdpowiedzUsuń
  147. sure dear we can follow each other:)great pics!!u look so pretty!
    come and follow, i'll return and follow u back!
    i wait u
    kiss

    patchwork à porter

    OdpowiedzUsuń
  148. hi love!
    Thanks for your sweet comment in my blog. Love your header.Well done about your fb and lookbook accounts. I'm following you now, hope you follow me back :-)
    xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  149. Beautiful photos girl!

    www.fashiable.nl

    OdpowiedzUsuń
  150. thanks a lot!
    greait photos!
    you're beautiful!

    :)

    OdpowiedzUsuń
  151. Super!

    Zakochałam się w tym szarym sweterku z poprzedniej notki! Niesamowity ;)

    pozdrawiam
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  152. mnie też chyba coś dopada :< fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  153. thanks for commeting on my blog
    love your blog
    I made new post!
    please check it out?
    thanks
    ~Sarah
    www.sarahfashionista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  154. thank you for visiting my blog! I'm now following you
    These picture are so very pretty!
    kisses
    Giulia
    piccolipasticci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. biżuteryjny-świat.blogspot.com

    Zapraszam.

    ____

    Cudowne Zdjęcia: 3

    OdpowiedzUsuń
  156. Zdjęcia wyszły bardzo fajnie :)! Super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top