Poprzeczne paski- outfit ;)

Hej :) 

Jeśli którakolwiek z Was próbowała kiedyś kleić coś superglue, kropelką czy czymś kropelkopodobnym na pewno wie, że nie jest to łatwa sztuka :p Właśnie wczoraj pokusiłam się na przyklejenie żółtych piórek do kolczyków, które ostatnio zrobiłam- niestety, udało mi się jaaakoś przykleić tylko jedno do jednego kolczyka, przy drugim miałam ogromny problem i zamiast kolczyka- pokleiłam sobie palce -.- do zmycia kleju z rąk musiałam użyć acetonu, co nie wpłynęło zbyt korzystnie na końcówki moich paznokci. Ale już opanowałam sytuację ;-)

Ostatnio udało mi się nawiązać współpracę ze sklepem internetowym Partnersa.pl. Wczoraj dostałam od nich prześliczną spódniczkę w paski na wysokim stanie- co prawda okazała się za duża, ale z pomocą kochanej mamy teraz pasuje idealnie, po małej przeróbce ;-) Jestem bardzo zadowolona. 

Sklep oferuje nie tylko ciekawe ubrania (w których jest naprawdę spory wybór), ale także biżuterię, portfele, torebki, a nawet ubrania dla dzieci. I wszystko w naprawdę niewygórowanych cenach! Strona jest bardzo przystępna, a obsługa sklepu rzetelna i miła. Serdecznie zachęcam do odwiedzania tej strony i zakupów :-)
Zachęcam również do udostępniania własnego bloga na serwerze Partnerssa.pl (możecie to zrobić pod tym linkiem)- możecie zapisywać się do grup, a także tworzyć własne, indywidualne grupy- niech inni zobaczą, co Was insteresuje :) 


A teraz pokażę Wam strój z dzisiejszego przedpołudnia:











Spódniczka- Partnersa.pl
Rajstopy- H&M
Botki- No name
Sweter- H&M
Kolczyki- DIY
Naszyjnik- Delamo.pl
Pierścionki- prezent od cioci ;)

Jesień powoli zagląda do nas przez okna- postanowiłam więc stworzyć jesienny zestaw. Założyłam spódniczkę, którą wczoraj otrzymałam. Uważam, że jest genialna- wysoki stan to to, co lubię, zwłaszcza w spódnicach. Taki model idealnie podkreśla figurę i jest bardzo kobiecy. No i paski poszerzają- w przypadku moich wąskich bioder to korzystny "zabieg". Do niej dobrałam ciepłe, brązowe rajstopy, a także buty, w których jestem zauroczona od dłuższego czasu :) Sweter pokazywałam już w zestawieniu z rurkami, teraz wciągnęłam go w spódniczkę. Kolczyki zrobiła moja siostra :)
Podoba się?


Chcę Wam serdecznie polecić blogi:
http://moda-ponad-wszystko-kara.blogspot.com/
http://explosive-dream.blogspot.com/
Zapraszam w imieniu autorek ;) 

I na koniec odsyłam Was do wywiadu, który przeprowadził ze mną autor jednego z blogów :) Polecam go serdecznie :)
Buziaki! I jeszcze- formspring.me/katsuumi17 jeśli macie pytania ;)

CONVERSATION

207 komentarze:

  1. Zestaw bardzo fajny, do jesieni pasuje :).
    A i jaki masz lakier na paznokciach? Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie:-) Tylko smutno tak jakoś, uśmiech z zębami na wierzchu potrzebny od zaraz;-) Już to pisałam, ale buty są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. i w tym zestawie nic bym nie zmieniła ! jest naprawdę świetny. Dzięki paskom nie jest nudno! :)

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajstopki mi się podobają.Teraz je kupiłaś jakoś ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz! :)

    xoxo V.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny set!!! ubrałabym się tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne buty , sowa oraz sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie się ubierasz, ta spódniczka i sweter to super jesienny strój. A pokażesz te kolczyki ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty masz super :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wspołpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ten zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje, Twoje zdjęcia też są świetne ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. haii thank you for dropping by my blog.. :) i love your outfit.. :) followed you dear.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wyglądasz:) najbardziej podoba mi się sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzieki za komentarz! ;)
    zestaw jest bardzo fajny - spódnica i sweterek ładnie się uzupełniają, ale to buty.. wg. mnie nie pasują ani fasnem ani - szczególnie - kolorem.
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ponownie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. That would be great if we could follow each other!! :) I would for you to follow me bac, as i am now following you!
    Aimee
    www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  18. i tak się boje. matma na maturze to poroniony pomysł... a ja jestem totalną nogą z tego przedmiotu. Nic nie umiem xd

    OdpowiedzUsuń
  19. całkiem ciekawy outfit, tylko myślę, że szare lub czarne botki bardziej by pasowały.

    http://fashionmande.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. niestety nawet nie wiem jak to się robi - jesteśmy nowe na blogspocie. :p

    http://fashionmande.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny zestaw :0
    ładny naszyjnik.

    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny outfit ;)

    dodałam post na blogu, polecisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw, bardzo mi się podoba. :) buty wygrywają, chyba mam bzika na punkcie butów. zapraszam na nowość. :)
    dodałam do obserwowanych, liczę na to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódnica w paski i luźny sweter, świetna stylizacja =) i przepiękne botki, sowa też niczego sobie:D Pzdr !

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki. ;* a no to fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. swietna stylizacja:) fajne buty i sweterek

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajnie ci to wyszło! :) sweterek to moja miłość! muszę znaleźć jakiś ładny dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę świetny zestaw. Ta spódniczka jest cudna. Szczerze mówiąc to nie wierzę w to,że poprzeczne paski są złe i poszerzają. Wszystko zależy od tego, z czym człowiek je połączy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz :) Wszystko mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szukam podobnych butów. Świetne są. Bardzo fajny Ci ten outfit wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Eres muy guapa.Me encanatan tu falda ,tus botines y el color de esmaltes de uñas.
    Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  32. super ta spódnica ale wyjątkowo mi się podobają buty! też takie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  33. sweterek i buty bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Spódnica faktycznie świetna! Życzę, aby współpraca z tym sklepem zawsze była taka owocna:)Podoba mi się też fakt, że nie połączyłaś tego setu z czarnymi butami...z takim jasnym kontrastem jest ciekawiej:) Dzięki za wizytę na moim blogu! Mam nadzieję, że tam jeszcze wrócisz. Ja na twój na pewno :) Pozdrawiam, Medo

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzisiaj powiedziałam koleżance z ławki że jestem młodsza, a ona mi nie uwierzyła. Przyjęła do wiadomości dopiero, gdy pokazałam jej legitymację. Przynajmniej jedna osoba już wie :) Co do postu, świetny lakier do paznokci i naszyjnik z sową. Gratuluję wywiadu !

    OdpowiedzUsuń
  36. super zestaw ! sweterek wspanialy ! ile kosztowal ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ooo, to ten sweterek, którego uwielbiam ;D
    Cudnie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. super stylizacja gratuluje nawiazania współpracy , a co do kropelki to cos o tym wiem hehe bo ja duzo kleje kropelka i tez czesto leci ona tam gdzie nie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  39. ładnie Ci w tym stroju. ;)


    http://zbieraninka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. nie wiem czy Ci pisałam ale szalenie podoba mi się ten strój :)

    OdpowiedzUsuń
  41. po pierwsze gratuluję współpracy ze sklepem, przeglądałam ich strone i w swoim asortymencie mają kilka fajnych rzeczy:)
    spódniczka jest piękna :D
    a co do kolczyków- bardzo pasuje CI do karnacji taki odcień:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  42. A to odważna jesteś, ja to bym się bała, że pokleję palce;). Życzę owocnej współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo podoba mi się naszyjnik, ja o takiej współpracy właśnie marzę :):)

    OdpowiedzUsuń
  44. Awesome outfit! Love your skirt with stripes and color of sweater!

    OdpowiedzUsuń
  45. i love the skirt with that sweater


    got a new outfitpost, tell me what you think about it!!!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  46. też zawsze mam posklejane palce, bo klejeniu superglue ;)
    świetna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo fajnie, no i ten naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczna ta sukienka <3 paski ; )) .
    zapraszam: enchaaanel.blogspot.com . [;

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo fajna ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jejku..ale Ty bosko wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna spódniczka, naszyjnik pierwsza klasa masz gust i jeszcze raz bardzo dziękuję za zaproszenie, blog czadowy. ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Zakochałam się w wisiorku i sweterku ; )

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczna spódniczka!!! Naszyjnik pierwsza klasa!!!
    Masz gust i jeszcze raz dziękuję za zaproszenie, czadowy blog! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Beautiful look dear! I love stripe too and it look awesome with that sweater!!

    Veronica

    http://bittersweetcolours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Beautiful outfit, I love your skirt <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. bajeczny outfit : ))

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczna sowa i piękne botki :) Ładnie to wszystko połączyłaś :PP

    zapraszam do mniee ;P

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne botki i naszyjnik! <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Beautiful outfit. love it.

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo fajny outfit, buty są meeega <3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie częsiej
    kiss :*

    OdpowiedzUsuń
  61. na początku myślałam ,że to sukienka;p całość ładnie połączona, fajny sweterek :))

    OdpowiedzUsuń
  62. buty i sweter są meeeeeega! :))) :* cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. śietna stylizacja ;) - obserwuuje ! mam nadzieje ze sie odwzieczysz tym samym :)) a z tym klejem ;> ? kiepska sprawa, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  64. u mnie też nie ma pogody ;p
    to zdjęcia z sierpnia ;)

    nom..pyszne ,pyszne ;):)

    OdpowiedzUsuń
  65. rzeczywiście, takie spódniczki świetnie podkreślają figurę ^^ ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  66. wielkie dzięki :)
    bardzo fajnie wyglądasz- mam identyczne botki, nawiasem mówiąc :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten sweterek bardzo mi się podoba :)
    A strona wydaję się być ciekawa więc zaraz do nie zajrzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  68. Thanks for checking out our blog! I love your outfits :) follow back!

    OdpowiedzUsuń
  69. hi, thanks for your comment on my blog. and yes, i love to follow each other... i'm following you now! hope you follow back!

    It’s a GIRL Thing

    OdpowiedzUsuń
  70. Pasków muszę unikać jak ognia bo do najcieńszych osob nie należe ;p
    ale uroczy jest wisiorek z sówką. jest piękny :)

    zapraszam na rozdanie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Paski przy Twoich biodrach, jak napisałaś, badrzo na tak....ładny sweterek i świetnie w całości....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  72. W zestawie zachwyciły mnie najbardziej buciki, sa przegenialne:)

    Dadaje do obserowanych i liczę na rewanż:)

    www.kateanddzastin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. wyglądasz rewelacyjnie!
    Piękna dziewczyna z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  74. You have such pretty hair. Cute jumper.

    OdpowiedzUsuń
  75. Widzę, że pojawiła się u Ciebie reklama iloko, też wchodzę w ten program partnerski;-). Jeśli chodzi o klejenie klejem to ciężka sprawa, może klej na ciepło? Spódniczka nie wygląda na dużą;-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. super zdjecia, podoba mi się sowa
    jakbys miala ochote obejrzeć moją bizu- kwiatowe naszyjniki i carskie kolczyki to zapraszam!:)

    www.pracowniastylu.blogspot.com
    www.pracowniastylu.blogspot.com
    www.pracowniastylu.blogspot.com
    www.pracowniastylu.blogspot.com
    www.pracowniastylu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. great outfit!

    Kiss^^

    www.dream-whispering.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Wszystko ze sobą idealnie współgra. Podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  79. great outfit! love the stripes and those shoes...they look very comfy :)

    thanks so much for stopping by!
    [oomph.]
    Blogaversary Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  80. Ślicznie wyglądasz, a klejenie superglue to prawdziwa sztuka, zdecydowanie nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  81. Ahhhh buty buty buty!!! Są po prostu piekne!!!! Pasiaki lubię niezależnie czy to na bluzce czy spódniczce <3

    OdpowiedzUsuń
  82. Thanks for wishing me happy birthday and sure I would love if we followed each other...I just followed you! I'll be waiting for you to do the same.

    Piksty :-)

    OdpowiedzUsuń
  83. Hey thanks for dropping by, yeah sure we could follow each other.. following you now. x

    OdpowiedzUsuń
  84. you are so sweet- nice outfit!
    thanks for your comment, dear!
    my new post is online :)
    wish you a nice day.
    maren anita
    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Outfit 10 e lode. Grazie per essere passata da me io ti seguo volentieri. Baci Marcella

    OdpowiedzUsuń
  86. swietny blog zapraszam do obserwacji mojego
    http://trzebazyc-kingakacperczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Love the striped skirt so much!

    OdpowiedzUsuń
  88. Hi dear, thanks you for your sweet comment on my blog, your blog is lovely and I have to say I love these pictures; your outfit is great, and yes I’m interested in fallowing each other, I am then following you with google friend connect and wait for you to do the same! :) Kisses!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  89. widzę już jesienne kolory ;D bardzo ładny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. wyglądasz ślicznie :) najbardziej podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ślicznie wyglądasz:) Bardzo fajna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Przepiękny strój.
    Kolorek paznokci mi się bardzo podoba . ;))

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja tez mam zawsze problemy z tym klejem. Zostawiam to tacie do klejenia;p
    A spódniczka jest bardzo ładna;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  94. I like your outfit! Especially the color combination!

    And yes, we can follow each outher! I follow you, so I guess...see ya! ;)


    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    OdpowiedzUsuń
  95. No niezła jest ta spódniczka!:D

    OdpowiedzUsuń
  96. So perfect outfit! I like your style very much. :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Super zdjęcia ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  98. oo też mam te spódnicę!:) i nie wiedziałam że tak dobrze wyglądać potrafi z beżem:) dzięki!:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Świetna stylizacja, idealna na jesienne wieczory z przyjaciółmi :)
    Chętnie dodam się do obserwatorów Twojego bloga, bo uważam, że jest ciekawy i dobrze prowadzony. Zapraszam do mnie: my-postscriptum.blogspot.com
    Jeśli masz jakieś sugestie, czy propozycje w jaki sposób można by ulepszyć moją stronę, to czekam z niecierpliwością na odpowiedź zawartą w komantarzu.
    Pozdrawiam serdecznie - Masza...:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Sweter i buty są śliczne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. spokojnie z tym dodawaniem postów :D to czasochłonne, muszę mieć fotografa, planuję dziś outfit :) posty publikuję co parę dni, jak zwykle zresztą:)

    OdpowiedzUsuń
  102. that's a really nice necklace and skirt you are wearing!

    OdpowiedzUsuń
  103. super spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  104. super jest.;DD
    zapraszam i pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  105. super ten zestaw, coraz bardziej mi się Twoje zestawy podobają :)) spódnice takie uwieeeelbiam :)) butów Ci zazdroszczę, sweterek też bym przygarnęła bo taki krótki i szeroki :)))

    OdpowiedzUsuń
  106. Mam do sprzedania kolczyki z piórkami jeśli jesteś zainteresowana,zajrzyj do ostatniego posta ;* Spódniczka podobna do tej z HMu,miałam ją i też byłam zadowolona,wyglądała świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. no poważnie!! :) widzę u Ciebie coraz więcej odwagi i eksperymentów! i podoba mi się że wszystko masz 'na czasie' ale widać w tym prawdziwą Ciebie! tak trzymaj!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. ja nie miałam okazji kleić tym klejem :P
    ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Hi! Thanks for your sweet comment on my blog dear!
    Of course I follow other blogs so I follow you. Your blog is very nice and I LOVE this outfit!

    Kiss Mich!

    adayoflife-mich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Hey, thanks for visit my blog!
    Of course we can follow each other!
    I'm following already :]
    You are realy cute
    xx

    OdpowiedzUsuń
  111. Really nice outfit ! The shapes and colors are great ! You look lovely ! Thanks for your visit on my blog !

    http://cuteredbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. a dziękuję bardzo; )
    Śliczne buty, a zdjęcia bardzo ładne; )

    OdpowiedzUsuń
  113. wspaniały wygląd bloga
    outfit bardzo mi się podoba, uwielbiam poziome paski :)

    OdpowiedzUsuń
  114. o! nowy wygląd! ładny! :) podobają mi się twoje buty!! <3

    OdpowiedzUsuń
  115. śliczne zdjęcia i ubrania.
    zapraszam do mnie.
    +dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  116. o a ty natomiast masz taką inną tą swoją sowę :D

    OdpowiedzUsuń
  117. dziekuje za komentarz na moim blogu fashion-by-natalie oraz sliczna stylizacja kocham te buty ;;d

    OdpowiedzUsuń
  118. Buty rewelacja, będę zaglądać

    http://milamodastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. dodałam do obserwowanych:) i jak podoba Ci sie u mnie zachecam do tego samego:) co do palców i super glu.. oj taaak.. znam ten ból, tez sobie kiedys skleiłam i to ostro i to bylo straszne :/. Co do outfitu wygladasz super, tak jesiennie:) a buty sa przegenialne, kupilam ostatnio podobne ale z futerkiem:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  120. Estas muy guapa, un grato placer pasar por tu bonito blog.
    si te gusta la poesia te invito a mi blog.
    feliz fin de semana.

    OdpowiedzUsuń
  121. Baardzo ładnie :) Spodnica mistrz.


    www.bunchofsparkles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. takiego kogla jeszcze nie jadłam :D

    super buty!

    OdpowiedzUsuń
  123. Naszyjnik jest nieziemski :D

    OdpowiedzUsuń
  124. Świetnie wyglądasz, i świetny wywiad ;d

    OdpowiedzUsuń
  125. świetny outfit !!
    Mega buciiki < 3 . !
    Drogie byłyy ..?

    OdpowiedzUsuń
  126. Myślałam,że masz na sobie tunikę w paski. Spódnica bardzo pasuje do tego sweterka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  127. fajne buty < 3.
    zapraszam do mnie . ;p

    OdpowiedzUsuń
  128. świetne połączenie - lubię takie nietypowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  129. ciekawa spódnica,myślałam że to sukienka:p pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  130. tunika i dodatki świetne a butki jakoś nie bardzo mi sie podobaja w tej stylizacji mimo,że teoretycznie pasuja do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  131. świetne buty, 100% lubię to !
    obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Stunning pictures dear! Love your second outfit ♥

    Sabrina

    OdpowiedzUsuń
  133. uwielbiam bluzki z paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  134. podoba mi się to zestawienie - idealne na nadchodzącą jesień :)

    dodaję do obserwowanych, i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Świetny autfit;D Genialne botki i wisiorek;d

    OdpowiedzUsuń
  136. thank you for your comment and I follow you cause I really like your style!:)

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. chętnie pośmigałabym w tym zestawiku :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Many thanks for commenting on my blog:-) love your outfit...of course we can follow each other. Just follow me and I'll follow you back <3

    xx
    fashionjudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. I love the look ^^
    U r a beautiful model :))

    ...and yes, we can follow each other! ;)

    XX from PT *.^

    OdpowiedzUsuń
  140. piekny sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  141. I love this outfit, the shoes are amazing!
    Thank you for visiting and commenting on my blog, I'm following you I'd love it if you followed back.
    Faye xo

    OdpowiedzUsuń
  142. Beautiful outfit ! I love. Elisa ღ

    OdpowiedzUsuń
  143. świetny blog! Ale masz śliczne botki. :)

    Zapraszam do mnie :)


    + obserwuję i liczę na to samo.;)

    OdpowiedzUsuń
  144. Thanks for your lovely comment! :)
    Love your outfit, looks gorgeous on you!! Cute blog! Would love to follow each other! :)
    xx from Munich

    http://followthepinkfox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. świetna stylizacja! sweterek przeuroczy! i nadaje urok całej stylizacji :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  146. sure we can follow each other :) I wait for you on my blog

    OdpowiedzUsuń
  147. fajny zestaw, lubię takie łączenia.
    dziękuje za koment. pozdrawiam Cię, buziak

    OdpowiedzUsuń
  148. Really love this sweater !! Love hw u paired it with the skirt..

    OdpowiedzUsuń
  149. Świetny zestaw! Podoba mi się pomysł założenia luźnego sweterka do obcisłej tuniki

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top