Kolczyki- piórka :)

Witam w niedzielny poranek :) jak Wam się spało? Ja wstałam chyba przed 10:00, obudzona przez telefon od mamy na minutę przed budzikiem- czy to nie dziwne? :) Jestem na maxa wypoczęta, obejdzie się więc bez kawy. Wyszłam z psem, zjadłam śniadanie i zabrałam się za notkę na blogu. 
Z wczorajszych planów wyszły nici, ale przynajmniej poopalałam się trochę na balkonie, bo słońce mieliśmy cały dzień. Wieczorem zaczęłam z Asią oglądać telenowelę "Triumf miłości". Zapowiada się dość ciekawie, mimo typowych dla południowoamreykańskich telenowel absurdów :) jeśli człowiek się wciągnie, to potem i tak nie zwraca na nie uwagi. A ja mam tendencje do wciągania się w telenowele, kiedy byłam mała, z babcią oglądałyśmy po kolei każdą, jaka się pojawiła w tv haha :D btw, zastanawiałam się, czy kiedykolwiek ktoś podejmie się przebicia "Mody na sukces" w ilości nie tylko odcinków, ale przede wszystkim zawiłości, romansów, intryg i te pe ;D na bank będzie trudno.

Pamiętacie, jak kilka notek temu napisałam, że znalazłam w internecie mnóstwo ciekawych kolczyków? Dziś dodaję kolejną ich porcję. Na pewno mogą posłużyć za inspiracje, bo piórkowe kolczyki można próbować spokojnie robić samemu. Ups, zdradziłam, co to będzie- ale i tak pewnie zdążyłyście zorientować się po tytule ;)




















Jak Wam się podobają? Które według Was są najładniejsze? :)

Zapraszam również na mój formspring, tam też możecie zadawać pytania: 

3majcie się :*

CONVERSATION

104 komentarze:

  1. nie
    po prostu dałam trochę przerobiony filmik,dlatego
    znajdziesz tutaj! http://www.youtube.com/user/378ewka?feature=mhee
    mój kanał na yt.
    Zapraszam! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kolczyki:)
    Buziaki

    zapraszam--> rosenormality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kolczyki, a piórka są świetne. takie dziewczęce,a drapieżne.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś za piórkami nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  5. Są fajne ale wiesz każdy je ma więc chyba już nie kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana! http://catchinlucky.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-awards.html#comments
    :D

    Boję się, że np. ni z tąd ni z owąd pojawią się jakieś ukryte koszty, poza tym mój tata jest do tego sceptycznie nastawiony. ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam pawie piórka i takie czarne ale niestety jedne zgubiłam na imprezie bo zaczepka odpadła a drugie nie wytrzymały podróży:(a lubię takie kolczyki bo dodają wiele uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne są te kolczyki :D
    uwielbiam piórka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm mi się kiedyś podobały;) Teraz już nie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 7 i 15 :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. jakiś czas temu też o nich pisałam;)
    są pięknee;D

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne sa te piorka, ja teraz wlasnie czekam na swoje, moze paczka dojdzie w nastepnym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze gorzej jest w moim przypadku, bo nie mam grzywki na bok tylko prostą - jak coś sknocę to obwiniam tylko siebie, a fryzjerka ma spokój, bo jej nie zbluźnię ;)
    Pozdrawiam!

    Patrycja,
    www.window-on-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. są piękne - ostatnio sobie takie kupiłam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm, mnie się średnio podobają.. na kimś owszem, ale sama nie noszę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. tylko raz miałam takie kolczyki i się trochę wkurzyłam kiedy piórka mi poodpadały... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie są ładne :)
    podobają mi się dlatego że świetnie wyglądają na uszach ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam kolczyki w kształcie pawich piórek i są cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi się marzy wisiorek z piórami. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się najbardziej podobają te w kolorze jasnego niebieskiego ;> w sumie to wszystkie są ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham tą telenowelę : ---> http://didedelenee.blogspot.com/2011/07/hej.html tu jest link do mojego jednego posta w którym o niej mówię. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kaats.. dziękuję, jesteś kochana! z telenowelami nie ma żartów, ja swoje dzieciństwo im zawdzięczam i to że teraz zdałam egzamin z hiszpańskiego przy minimalnym nakładzie nauki własnej i mogę jechać na wolontariat do Hiszpanii :D

    OdpowiedzUsuń
  23. całkiem fajne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet nawet te kolczyki.;P
    Nominowałam cię do One Lovly blog Avards:)))
    Mnie mama też obudziła telefonem dzisiaj.;P

    OdpowiedzUsuń
  25. Też dziś już byłam na spacerze z psiakiem:) Kolczyki świetne,mam trochę podobne.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Te kolczyki są bardzo fajne i można je kupić za grosze na allegro. Ale nie mam pojęcia do czego bym je nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za koma :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy nie lubiłam takich kolczyków ale od niedawna mi się podobają, zwłaszcza te w jaskrawych kolorach :)
    jesli chodzi o ta dietę to znam kilka osob którym pomogla ale najbardziej zszokowana byłam jak widziałam jak mój były szef chudnie z miesiąca na miesiąc!! starszy, grubszy pan, po kilku miesiącach schudł do takiej sylwetki że to się w głowie nie mieści!! jak wyprzystojniał!!! wyglądał jak zupełnie inna osoba i lepiej się czuł, zaczął pływać i ćwiczyć na siłowni :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeny jaki cudne, ostatnio jedne znalazlam i od tamtej pory szukam ich :D

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię motyw tych piórek niektóre są na prawdę śliczne :)) Ja też się wyspała o dziwo hihi: ))

    OdpowiedzUsuń
  31. niesamowite te kolczyki.;D ..Teraz wędrują na moją listę must have.;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem, które najładniejsze. W każdym razie nie przepadam za takimi kolczykami, lecz te w odcieniach niebieskiego są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ostatnie są fajne;)
    rzeczywiście chyba mody na sukces nic nie pobije ;D haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie przepadam za kolczykami piórkami...

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki ale chodzi o to, że mieszkam w tej samej wsi tylko "na odludziu" teraz. Ponad rok minął a ja się nie mogę przezwyczajic :(

    OdpowiedzUsuń
  36. ja wstałam o 6 ; P także się nie wyspałam.
    Lubię piórka, a najbardziej te pawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolczyki jak i naszyjniki pióra to po prostu totalny fenomen. Spotkałam takie prześliczne w H&M polecam zakup ich bo kosztowały 19 zł a naszyjnik tez chyba :) Świetny komplecik! <#

    Serdecznie zapraszamy Cię na http://brochefleur.blogspot.com/ jeśli interesujesz się choć trochę fotografią i lubisz oglądać nowe pomysły, wyraź swoją opinię na ich temat na naszym blogu w postaci komentarza. Z góry dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne są. Takie indiańskie. Lubię takie klimaty ;D.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kupiłam sobie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wszystkie piekne:) mi sie najbardziej podobaja kolory czerwoe:P

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie przepadam za długimi kolczykami, ale niektóre z nich, są naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. very cool earrings!! espcially the colourfull ones look great!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ostatnie są super :)

    kiedyś oglądałam Modę na sukces bardzo regularnie, haha :D i myślę, że jakbym teraz obejrzała odcinek to chyba nie byłabym bardzo zdezorientowana w akcji :DD

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam te 8 :P
    Uwielbiam długie kolczyki, ale nie lubię gdy są kiczowate :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkie kolczyki są świetne ;]] Ostanio bardzo spodobały mi się tego typu kolczyki, także w najblższym czasie musze się w takie zaopatrzyć ;]

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam piórka nie tylko na kolczykach :) ja ostatnio zrobiłam sobie naszyjnik :) ps. co do Twojej diety, woow! wyglądasz bajecznie! ale oczywiście wspólczuję konsekwencji.. :(

    zapraszam do mnie couldbloom :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Sama kiedyś zrobiłam sobię kolczyki z piór, ale nie wyszła tak fajnie jak te na zdjęciach :)
    Ja też oglądam 'Triumf Miłości' :)

    OdpowiedzUsuń
  48. 9 bardzo mi się podobają ;)

    zapraszam, nowe notki: katevscherries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. sure, we are following u back :)

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. pióra sa ccudowne, ale jak kiedys kupilam, to jakieś chyba wadliwe i miałam po dniu noszenia wiecej piór we włosach jak w samym kolczyku :(

    OdpowiedzUsuń
  51. Nominowałam cię do One Lovely Blog Award zasady;
    - Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę.
    - Skopiuj i wklej logo na swoim blogu
    - Napisz o sobie 7 rzeczy
    - Nominuj 16 innych cudownych blogerów(nie można nominować
    blogera, który wam przyznał nagrodę)
    - Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  52. nom, ale poluje na szare albo fioletowe! hehe

    OdpowiedzUsuń
  53. Lubię takie kolczyki, bo choć sama nie mam przekłutych uszu, uważam, że ładnie się prezentują. :)

    Pytałaś jakiś czas temu, co stało się z moim aparatem. Generalnie nie jest to nic poważnego (stłuczony wyświetlacz i uszkodzona stabilizacja obrazu), niestety koszty naprawy są dość wysokie...

    Dodałam Twój blog do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja tam się szybko wciągam w telenowele:P
    I Triumf miłości też już oglądam od początku:) Jakoś lubie tych głównych bohaterówjak grają zakochana pare:P
    Kolczyki są śliczne i nie potrafie wybrać jednych które mi się podobają:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. wszystkie są śliczne . :**
    ja jak byłam mniejsza to z mamą oglądałam wszystkie telenowele . haha . ;> masakra. ; d a teraz bym tego nie obejrzała . grr . (:

    OdpowiedzUsuń
  56. nie lubię niedzielnych poranków, są jakieś takie ospałe i niemrawe.
    a kolczyki bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. a ja musze się wziąć wreszcie za oglądnięcie avatara xD

    super zdjęcia z notki "międzyzdroje - zdjęcia" ale redd'sa wolę jabłkowego ;P malinowy jest na 3 miejscu xD

    kolczyki piórka? no myślałam o zakupie. w sumie mam ale te plastikowe. chyba 5 par różnych koloró bo je uwielbiam tego typu co przedstawiasz to nie mam :( ale podobają mi się te na 3, 4, 7, 10, 12, 13, 15, 17, 18, 20, 21 zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. muszę się w takie zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  59. czarne piórka są śliczne! takie puchate! :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Nominuję Twój blog do One Lovely Blog Award

    OdpowiedzUsuń
  61. piękne te kobaltowe na łańcuszkach, ale nie tylko :)
    co do telenowel, bardzo się swojego czasu wciągnęłam w 'zbuntowanych'. Z czasem przerodziło się to w obsesję - ściągnęłam całą dyskografię RBD, cały pokój miałam wyklejony ich plakatami, miałam ponad 1000 zdjęć aktorów i członków zespołu (mam do tej pory na komputerze! ;)), zbierałam każdą informację, kupowałam wszystkie gazety jeśli był choć fragment o moim ukochanym serialu! :D czasem można ześwirować ;p

    OdpowiedzUsuń
  62. okulary cały 18zł mnie kosztowały. więc bez namysłu kupiłam ;) pierwszy raz tak, bo zawsze stoję pół godziny przy jednej rzeczy xD

    OdpowiedzUsuń
  63. mam kilka par takich kolczykó i szczerze mówiąc nie noszę ich . od czasu do czasu założę. ale nie specjalnie . myślę nad pawimi.

    OdpowiedzUsuń
  64. moim zdaniem czarne białe i takie te neibieskie :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  65. A mi się nie podobają. Nigdy nie przepadałam za piórkami. ;<

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie, na telenowele bys mnie nie namowiła za żadne skarby :P
    Co do poprzedniej notki - podziwiam motywacje. Ja od kilku dobrych lat zawsze miałam świra na punkcie wagi i jestem wdzięczna, że nie przerodziło się to w coś gorszego. Do dziś mam problemy ze sobą, z akceptacją, ale wiadomo jak to jest - moj facet mnie ubostwia i sprawia, że czuję się świetnie.
    A i byłam w turzynie i na razie nic. Dziś przeprawa przez Galaxy ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam kolczyki nie tylko z piórkami . Chociaż przyznam, że te też mnie zaciekawiły. ; )))
    Nie mam jeszcze takich może sb kupię. ;DDD
    Pozdrawiam ; ]]]

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie lubię takich kolczyków. Jakoś nie wydają mi się ładne.

    OdpowiedzUsuń
  69. współczuje z powodu tych wakacji ;/
    też miałam podobną sytuację w tamtym roku, razem z dwiema przyjaciółkami miałyśmy plany, ale potem wszystko się popsuło...
    ale trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Postanowilam, ze MUSZE skomentowac Twoj powyzszy wpis i wiesz co? Ja wierze, ze Twoja Mama przekona rodzicow tej dziewczyny. Rozumiem, ze rodzice sie martwia itp. ale przciez ta dziewczyna moze im co jakis czas wysylac smsa z podrozy ze jest cala i zdrowa. Wierze, ze sie uda.

    PS: Przepraszam za brak polskich znakow, ale jestem za granica.

    OdpowiedzUsuń
  71. NA PEWNO się wszystko ułoży i spędzicie te wakacje wszyscy razem! :)
    trzeba myśleć pozytywnie :))

    OdpowiedzUsuń
  72. bardzo mi przykro, że tak sie sytuacja zmieniła co do twoich planów wakacyjnych z przyjaciókami, trzymam kciuki aby udało Wam sie jednak wszystkim razem pojechac, trzeba myślec pozytywnie, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  73. pióra pawia najfajniejsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  74. świetne te kolczyki, chociaż sama nie noszę w ogóle :D
    ale podobająmi się wisiorki-piórka mam zamiar sobie takie kupić ;3

    OdpowiedzUsuń
  75. Zakochałam się we wszystkich;D Nigdy nie przepadałam za piórkowymi kolczykami, ale te które wyszperałaś, są piękne i chyba zmienię zdanie co do niech:)

    OdpowiedzUsuń
  76. wszystkie mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  77. to nie bolerko :) bluzka ktora była jest jak gorset :) lecz z przodu . wyjełam sznurek i zrobiłam sobie narzutę ;).

    OdpowiedzUsuń
  78. cos komentarza nie moge dodac w tamtym poscie...masakra, jestescie naprawde biedne,ale ja nie rozumiem jednego ,ile ta twoja kolezanka ma lat??

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne kolczyki, sam ostatnio pracuje z piórami by zrobić coś zjawiskowego :)

    Pozdrawiam,
    www.radlewski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. cudowne kolczyki:)

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. też uważam że są genialne, sama mam jedną brązową parę :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Mam nadzieję, że humor Ci się poprawi. Wiem, że nie masz ochoty na zabawy, ale nominowałam Ciebie do One Lovely Blog Award:-)

    OdpowiedzUsuń
  83. mi najbardziej podobają się pawie piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  84. uwielbiam piórkowe kolczyki i ogólnie biżuterię z piórek :) :) sama także robię :P
    Zerknij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Szczególnie podobają mi się czarne i zielone. A oglądania "mody na sukces" nigdy się nie podejmę :d

    OdpowiedzUsuń
  86. też mi się piórka podobają, muszę kupić!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Na prawdę bardzo ciekawy sposób. Ja jednak wolę kupować kolczyki w jakis sklepach z takim asortymentem. Na przykład niedawno kupiłam sobie bardzo ładne kolczyki w sklepia Pakamera i jeśli wy także szukacie czegoś niepowtarzalnego polecam wam tam zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, że do tak starego posta ktoś jeszcze zajrzał :) miło! Pozdrawiam

      Usuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top