Happy birthday, Gaga!

Taaak :) Dziś moja ulubiona artystka kończy 25 lat!
W ciągu ostatnich dwóch lat osiągnęła właściwie wszystko, o czym może marzyć wokalistka... zdobyła mnóstwo nagród, wyróżnień, jej płyty osiągnęły rekordową sprzedaż. Stała się inspiracją dla wielu osób (nie tylko tych "z branży"), pokazała, że można być nietuzinkowym, a do zrobienia kariery nie potrzeba wcale pięknej buźki i idealnej figury (co przez wiele lat było uznawane za jeden z kluczowych czynników). Wyróżnia się zdecydowanie spośród innych znanych kobiet, poprzez swój stosunek do muzyki, świata i wizerunku zostawiła je daleko w tyle. GaGa jest na maksa charyzmatyczną, pełną pomysłów osobą, a do tego jej wokal, który jest niesamowity... mogłabym tak się rozwodzić i rozwodzić na ten temat, ale nie ma takiej potrzeby :)

Czego jej życzę? Aby nigdy nie opuściły jej wszystkie pomysły i charyzma, by dalej była źródłem inspiracji dla innych, łamała schematy i aby dążyła do samodoskonalenia. Niech rozwija się, ale i zostanie muzycznie na tak wysokim poziomie, na jakim się znajduje... i aby udowodniła jeszcze bardziej, że zasłużyła na miano nowej królowe popu (którym wielu ludzi już ją obdarzyło). 






Happy birthday! :)

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Kocham Gagę! wysłałam jej życzenia na facebooku może zobaczyła ;p;p
    Dodawaj więcej swoich zdjęć! pliss

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog ;.
    Fajne pomysły , dużo piszesz o sobie i zyciu z tego co widzę też lubię GaGę ~! Nie tak bardzo jak inni , nie wadzi mi po prostu , pozdrawiam i zapraszam do mnie ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. może nie trzeba pięknej buźki, ale dzięki czemu ona zyskała sławę? dzięki skandalom.. to niewielka różnica ;]

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top