Uff...

Dzisiejszy dzień wypruł ze mnie całą energię życiową, wszystkie zasoby siły trzymane na tzw. czarną godzinę, chęć do robienia czegokolwiek i wyjścia gdziekolwiek... nie marzę o niczym innym, jak o porządnym odpoczynku, śnie, totalnym wyluzowaniu... Wróciłam ze szkoły ok 18:00, na całe szczęście kolega podwiózł mnie i koleżankę samochodem, dzięki czemu zaoszczędziłam jakieś pół godziny z życiorysu :) Na fakultetach robiliśmy naprawdę porąbane zadania z biologii, które naprawdę ciężko było mi jakkolwiek ugryźć. Po powrocie obejrzałam serial, a potem zabrałam się za opracowywanie kolejnych tematów z ochrony środowiska. Dograliśmy też czołówkę na film studniówkowy, zrobiliśmy przedstawienie "postaci" i powiem tylko tyle, że nie mogę się doczekać efektu końcowego- pamiątka na całe życie. Jestem pewna, że z każdym kolejnym obejrzeniem będzie wywoływać uśmiech na mojej twarzy :)

Chcę wakacje. I odpoczynku. Ostatnio rozmawiałam z Izą, już kombinujemy plany na ich przyjazd do nas, a potem (może) nasz wyjazd do nich... rok to kupa czasu i cholernie się stęskniłam za tymi ludźmi! :)

A teraz- porcja kosmetyczno- pazkonciowych (po raz kolejny) wieści :)

Macie dość okropnego zapachu lakierów? Firma REVLON rozwiązała ten problem, tworząc nową linię zapachowych kolorków do paznokci. Pachną między innymi papają, gumą balonową, mango lub kokosem- woń utrzymuje się podobno nawet 2 dni :) ciekawa rzecz. 
Oprócz tego lakiery zawierają proteiny jedwabiu, które zdecydowanie poprawiają kondycję paznokci. 
 No i sądzę, że mają całkiem fajne barwy- z resztą same popatrzcie:





Moim faworytem jest ten fiolet, trzeci od końca oraz pierwszy- ciemny róż.
Będą one dostępne w Polsce w połowie kwietnia, więcej informacji podam, kiedy tylko czegoś się dowiem :)
W najbliższym czasie podam Wam fajny przepis na pyszne ciasto, przetestowane we własnej kuchni, hihi :)

Trzymajcie się!

CONVERSATION

1 komentarze:

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top