Cześć!

To będzie pierwsza notka- ciężko wymyślić coś oryginalnego, kiedy to dopiero wstęp. W każdym razie postaram się Was nie zanudzić. Powstanie tego bloga jest wynikiem tego, że mam ferie, zima za oknem (w prawdzie bez śniegu), więc przez jakąś część dnia nie mam po prostu co robić. Efekt nudy? Być może. Ale po usunięciu photobloga brakowało mi czegoś. Może kontaktu z osobami, które go czytały? :) Mogłabym do niego wrócić, ale stwierdziłam, że na zwykłym blogu jest większe pole manewru jeśli chodzi o to, o czym piszę. Photoblog jest monotematyczny i ma zbyt "sztywne" zasady- zdjęcie, opis, kropka. Tutaj mogę pisać o wszystkim, dawać Wam rady, pisać co u mnie słychać, dzielić się refleksjami, wyrażać spontaniczne reakcje na wszystko (taaak, bardzo często będę tu umieszczać coś pod wpływem chwilowego impulsu, jeśli tylko zobaczę coś godnego uwagi :)) No i z racji tej, że na formspringu zadajecie mi sporo pytań, na które mogę odpowiedzieć w dużym stopniu zdawkowo- tutaj mogę rozwinąć dany temat. Także czekam na sugestie i pytania- o czym chcecie wiedzieć, chętnie Wam napiszę :)


I już teraz chciałabym się podzielić z Wami piosenką, którą właśnie usłyszałam w radiu Open FM na stacji Impreza- "Still the same" Sunrise Inc. Urzeka mnie refren- muszę powiedzieć, że lubię tego typu muzykę. Relaksuje mnie. I tylko zwrotki są troszkę banalne. Ale już wiem, czego będę słuchać dziś przed snem :)

http://www.youtube.com/watch?v=xQnJS87wmQA


CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę że założyłaś bloga (:
    Przesłuchałam piosenkę i stwierdzam że jest świetna, też lubię tego typu muzykę. (;
    Będę Ci bardzo wdzięczna, jeśli poświęcisz jedną notkę na temat relacji damsko-męskich, czyli jak rozmawiać z chłopcami, na jaki temat z nimi rozmawiać itp.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia przy blogu ! (:

    OdpowiedzUsuń
  2. baardzo fajnie że założyłaś takiego bloga (:
    ta piosenka to trochę wieś tańczy i śpiewa, ale i tak Cie lubie :* Tak, myśle że na początek fajnie by było gdybyś troche nam doradziła jak rozmawiać z chłopakami.. na luzie ? :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja proponuję notkę o zdrowym trybie życia,o kosmetykach,które mogły by nastolatki używać,a jakie nie..
    P.S.Świetnie się rozpoczyna Twój blog:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się zapowiada. ;) Postaram się często wpadać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakieś rady dla odchudzających może :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak tak tak ! Zdrowy tryb życia , odchudzanie! :* Baaardzo prooosze :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się ciekawie ;) ciesze się, że założyłaś bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na nową notkę;)
    Polecam zdrowy tryb życia,kosmetyki,porady...

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top