POCZĄTEK MAJA (PO DŁUŻSZEJ PRZERWIE)

Hej! 

Od ostatniego posta mineły ponad 2 miesiące - nie, nie mam wytłumaczenia - i nie, nie będę biadolić, że "koronawirus, więc nie można wyjść z domu, więc nie bardzo jak było zrobić zdjęcia". Nawet się cieszę, że "blogowo" ominęłam temat największej histerii ludzi np. na zakupach, bo pewnie tego był przesyt. Swoją drogą zabawne, jak ogromnie ludzie rzucili się do otwartych w tym tygodniu centrów handlowych (tak, jakby już wirusa w ogóle nie było) - tu przesada w jedną stronę, tam w drugą. Zresztą, to wszystko temat-rzeka, dlatego pozwólcie, że nie będę poruszać tu tego tematu, bo jeszcze nie ugryzę się w język i powiem o kilka słów za dużo :) 

Przyznam, że ostatni czas jest dla mnie bardzo intensywny i pracowity. Pracuję aktualnie zdalnie, korepetycje prowadzę online, ale mam wrażenie, że mimo pracy w domu, jakoś mam znacznie mniej czasu, niż pracując stacjonarnie. Na szczęście piękna pogoda sprzyja i od razu człowiekowi bardziej chce się żyć. Na majówkę nie była idealna, ale w miarę możliwości udało się skorzystać z wolnego czasu. Łapcie na dole kilka luźnych zdjęć z zeszłego weekendu, wykonanych przez mojego chłopaka - wybraliśmy się nad jezioro Miedwie - na razie tylko na spacer, bo na kąpiele jeszcze zdecydowanie za wcześnie :)


Jak spędziliście majówkę i jakie macie plany na maj?

 Buziaki,
Kats. 

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. Ja bym już chciała wrócić do pracy ... 8 tygodni urlopu bezpłatnego mnie dobiło.
    Pięknie wyglądasz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pandemiczna sesja zdjęciowa :) Dodaj jakieś fotki w maseczce, teraz takie sesje są modne :D

    Pozdrawiam :)
    Niech Moc będzie z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce pandemii u mnie na blogu :D maseczka była oczywiście w pobliżu, ale do zdjęć nie chciałam, żeby móc potem wracać do zdjęć i miec same dobre wspomnienia, niepandemiczne :D

      Usuń
    2. Więc powiadasz, że bronisz się przed sesjami "maseczkowymi" :D Od jakiegoś czasu np. na portalu flog.pl coraz częściej pojawiają się sesje zdjęciowe modelek w maseczkach :) To taka nowa moda, jeszcze trochę a stanie się popularniejsza od aktów :) Pozdrawiam :) Niech Moc będzie z Tobą :D

      Usuń
  3. Praca w domu wymaga jednak mobilizacji i przyzywczajenia i czasem jest trudniej niż stacjonarnie. Super, że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne zdjęcia! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i Ty :) Przyznam, że otwarcie galerii nie zrobiły na mnie różnicy, mam ważniejsze wydatki niż np. nowe kosmetyki czy ciuchy. Wczoraj tylko poszłam do Pepco po taśmę klejącą, bo mi się klapka od aparatu nie domyka i nastałam się w kolejce do kasy, bo ludzie hurtem odrabiają zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, choć w osłupienie sprawiają mnie ilości ludzi na parkingach, więc co dopiero w środku:) i co, klapka ogarnięta? ;)

      Usuń
  6. Fajnie, że jest nowy post mimo wszystko. Ja mam powoli dość tematyki wirusa i wyborów. Izolacja też jest męcząca, ale nic się z tym nie zrobi. Super te fotki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety na mnie nieźle też się to wszystko odbija. Muszę przenieść obronę magisterki przez to. Cyrk.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaaaj jakie widoki, ja już jestem tak stęskniona za normalnym życiem, że nawet nie myślałam, że zwykłych spacerów tak mi będzie brakować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna i widać że bardzo wygodna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się kilkudniowy wyjazd na moje ukochane Mazury..mam nadzieję, że w tym roku uda się jakoś to ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia:) Chciałabym wrócić już do normalności. Choć muszę przyznać, że ten czas i tak jest dla mnie aktywny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Majówkę spędziłam częściowo w domu a częściowo na działce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia Kochana. Mój maj mija na razie tak sobie.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też miałam przerwę, w ogóle myślę o wielkich zmianach w swoim blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że wróciłaś, bo lubię tu zaglądać :) Piękne widoki tam masz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. myślę, że to dość normalne że masz mniej czasu w domu. Na pewno pewne czynności wykonujesz wolniej, albo wplatasz inne rzeczy których nie zauważasz. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również stęskniłam sie w sumie za normalnym życiem. Nie chodzi tutaj nawet o wyjścia do sklepów czy do galerii handlowych, ale o spotkania ze znajomymi. Z wiekszością nie widziałam sie od dobrych 2 miesięcy. I chciałabym wreszcie z nimi porozmawiać tradycyjnie, a nie jedynie przez telefon czy przez messengera :P

    Na spacery staram się wychodzić, dobrze, ze w tym względzie znieśli kwarantannę. Blisko mnie jest ładna ścieżka spacerowa i wychodzę na nia praktycznie codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ta stylizacja :D Przypomina mi wakacje gdzieś w górach - na luzie i wygodnie, żeby zawsze być w gotowości do pójścia na kilkugodzinny spacer :D Co do izolacji, mnie w sumie na pracy zdalnej jest bardzo dobrze, mogłabym tak zawsze :D Tylko tęsknie za swobodnymi treningami - w masce można się udusić :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia z wakacji nad jeziorem Medewi ..., miłych wakacji, przyjacielu.
    Pozdrowienia ode mnie w Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sesja zdjęciowa, która daje atrakcyjne zdjęcia.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top