DŁUGA SUKIENKA MAXI

Hej!

Nie było mnie tutaj masę czasu! Wiem wiem, obiecywałam regularność, ale latem... po prostu się nie da. Wyjazdy, przyjazd chłopaka, praca na półkoloniach, etykiety - o blogu jakoś nie myślałam... Latem człowiek jakoś tak bardziej się rozleniwia, choć u mnie ciężko mówić o wielkim lenistwie, bo nie narzekam na nadmiar czasu :) piszcie w komentarzach, co u Was! 

Zostawiam Was ze stylizacją - w roli głównej śliczne, błyszczące klapeczki oraz piękna, długa sukienka, idealna na lato, które (jeszcze) trwa w najlepsze. Powiem Wam, że na punkcie tych klapek oszalałam - do tego stopnia, że kupiłam sobie podobne z tym, że czarne - zakochały się w nich także  mama, siostra, babcia mojego chłopaka oraz jedna z koleżanek - i tak śmigamy sobie wszystkie  wesoło w takich samych butkach :) 


sukienka - TUTAJ
klapki - TUTAJ



 Jak Wam się podoba takie połączenie? :)

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. Ładna sukienka. Połączenie bardzo dobre, idealne na lato.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta sukienka ♥
    Sama ostatnio lubuję się w długich sukienkach :)

    xoxo
    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka z naprawdę ładnym printem. Moje klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i bardzo wakacyjny look❤️ jestem oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam 5akue letnie sukienki bardzo mi się podobasz w takim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem fanką sukienek mini, ale kiedyś bardzo takie lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. no i powiem tak, mam takie klapeczki, ale czarne, kupione za granicą, są genialne! uwielbiam je! właśnie zamówię takie jak Twoje... :D Dzięki, bo szukałam ich bardzo długo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka totalnie przypadła mi do gustu! :) Uwielbiam długość maxi, a Ty w niej wyglądasz oszałamiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie w niej wyglądasz:) Ja nie mam żadnej długiej, może za rok kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie sukienki. Szczegolnie na lato, na plaze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sukienka. Kolory po prostu boskie. Czekam na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienki maxi bardzo mi się podobają, ale mam wrazenie, że jestem do nich zbyt niska

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny print ma ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka jest idealna! 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Połączenie super, ale, kurcze, z tak cudowną sukienką chyba wszystko wygląda idealnie :d Jest obłędna! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna ta sukienka. Uwielbiam długie letnie suknie ale sama takiej nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, kocham takie długie sukienki. To mój absolutny must have. :) Marcin

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka, sama często chodzę w sukienkach maxi. Są bardzo wygodne, szczególnie latem. Nie muszę się zastanawiać co na siebie założyć, wystarczy sukienka i buty.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top