JAK WYBRAĆ DOBRY ZEGAREK?

Hej!

Kto z nas nie kocha dodatków? Ja muszę przyznać, że uwielbiam łączyć "przyjemne z pożytecznym" i "ładne z praktycznym" - a w takim układzie najlepiej sprawdzają się zegarki. To jedne z moich ulubionych dodatków, bo są nie tylko czasomierzem, ale też piękną ozdobą, która urozmaica niejedną stylizację. Powiem Wam, że przez pewien czas nie mogłam przyzwyczaić się do noszenia zegarka - zapominałam, że go mam i gdy chciałam sprawdzić godzinę, sięgałam po telefon. Nie trwało to długo i obecnie zdarza mi się dziwnie czuć, gdy nie założę go na rękę :)

Jeśli też jesteście fanami zegarków, to polecam Wam sklep zegarkicentrum.pl. Znajdziecie tam naprawdę bardzo dużo pięknych zegarków różnych marek, m.in. Michales Kors, Guess, Versace - zarówno damskich i męskich - a także biżuterię. Myślę, że każdy znajdzie tam coś w swoim stylu. Warto wspomnieć, że sklep przygotował też atrakcyjne rabaty, a nawet możliwość negocjacji ceny - wystarczy kliknąć odpowiednią ikonkę przy wybranym zegarku. Moim zdaniem to super opcja. 

W sklepie Zegarkicentrum dostępne są też smartwatche - które w ostatnim czasie stały się niezwyle popularne (sama bym taki chciała!). Łączą one funkcje zegarka, smartfona, a także pozwalają monitorować aktywność fizyczną - np. liczyć kroki, puls, kalorie, a nawet monitorować sen. Oprócz tych funkcjonalności, są one także - po prostu - ładne! Zajrzyjcie i sprawdźcie - może znajdziecie coś dla siebie :)


 W tym sklepie fajne jest też to, że jest tu porównanie cen ze sklepami stacjonarnymi. Różnice są naprawdę spore :)
Buziaki,
Kats. 

CONVERSATION

25 komentarze:

  1. Jestem maniaczką zegarków :) Ale i tak na godzinę zawsze patrzę w tel :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te zegarki. Wszystkie bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ten pierwszy niebieski bardzo wpadł mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od jakiegoś czasu na punkcie zegarków mam manię - szczególnie uwielbiam modele na złotej bransolecie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś wygrałam zegarek w konkursie - naprawdę dobry, a do tego pięknie wygląda :) Teraz jest moim ulubionym, chociaż rozglądam się już za nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie dzięki smartwatchowi nauczyłam się nosić zegarki :D Teraz nie wyobrażam sobie bez nich życia, dlatego zawsze chętnie przygarniam nowe strony, na których mogę oddawać się zegarkowej rozpuście! <3 Ale opcją negocjacji ceny mnie naprawdę zaskoczyłaś - super pomysł! Już lecę szukać swoich perełek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zegarki i ciągle marzy mi się jakiś nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam zegarki, bo są świetna ozdobą do całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku przepiękne te zegarki, aż mi się smutno zrobiło, że żadnego nie mam :D
    Bardzo ładny blog, obserwuję ;)
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prezentują się cudownie! Ja uwielbiam szczególnie złote z cyrkoniami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi najbardziej w oko wpadł ten różowy, pierwszy po prawej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarki za ręce są cudowne, jeszcze przy opaleniźnie i z pastelowym manikiurze. :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Preferuję zegarki na pasku, są moim zdaniem o wiele wygodniejsze niż zegarki na bransolecie. Jasne,ze pasek po jakimś czasie się zniszczy, jednak potem mozna go wymienić. Od prawie 3 lat jestem posiadaczką dwóch zegarków.Pierwszy to zegarek firmy Fossil na delikatnym czarnym pasku, który wybieram do tych bardziej klasycznych stylizacji. Drugi to zegarek firmy Michael Kors, który jest na bransolecie. Bransoleta jest jednak średnio wygodna.

    Aktualnie szukam jeszcze innego zegarka na jasnym paseczku. Który by pasowal do sportowych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham dodatki, ale z zegarkami od dziecka miałam problem. Niezwykle rzadko je nosiłam. Raczej mi zawsze przeszkadzał niz zdobił. Za to uwielbia je moja kochana mama i jej link do strony chętnie podrzucę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam zegarki z czarną tarczą :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi podoba się ten pierwszy z różowym paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zegarki naprawdę świetne. Znalazłam coś dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja się na zegarkach nie znam kompletnie,ale narzeczony dostał i jest zadowoloy, ja sobie kupiłam z DW i jak nigdy nie nosiłam zegarków tak teraz nie potrfię się z nim rozstać!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybrałabym ten w różowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  20. nawet z tych pokazanych bym kilka wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy wpis. Moim zdaniem takie dodatki jak biżuteria czy zegarek idealnie wypełniają naszą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  22. Brałabym ten w kolorze pudrowego różu. Musi fenomenalnie wyglądać na palonej ręce.

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie noszę zegarków, ale widzę tutaj ładne modele :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zegarki, bardzo podobają mi się takie pastelowe kolory :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobają mi sie te zegarki, lubię takie pastele :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top