Instamix.

Hej! :) 

        Podobno udowodnione jest naukowo, że im jesteśmy starsi, tym szybciej upływa nam czas. Może inaczej- bardziej odczuwamy ten upływ czasu. Nie wiem, jak u Was, ale ja naprawdę to u siebie zauważam. Całe dzieciństwo spędziłam wśród rówieśników (zawiązały się w międzyczasie przyjaźnie na całe życie :)). Codziennie biegaliśmy po dworze, chodziliśmy po drzewach, bawiliśmy się w podchody, berka, klasy, graliśmy w gumę, robiliśmy bazy w krzakach i uciekaliśmy przed stróżem na pobliskim przedszkolu (bo nie można było "po godzinach" przebywać na terenie jego placu zabaw :D). Codziennie właściwie coś innego, a jeszcze oprócz tego szkoła. Całe dnie były zajęte, a mimo to mijały one wolniej i czasu było dużo. A teraz? Czas biegnie jak oszalały. Wstaję, idę na uczelnię, wracam, odpoczywam i ani się obejrzę- jest już wieczór. Aż się boję, co będzie za 10 czy 20 lat. Poza tym, okres między Bożym Narodzeniem a Wielkanocą mija zawsze strasznie szybko. Także tego, z tej okazji- mały mix zdjęć z ostatnich dwóch miesięcy :)


       Prawdą jest też to, że czas mija decydowanie szybciej, gdy spotyka nas coś pozytywnego, gdy czegoś nie możemy się doczekać, gdy spędzamy czas tak, jak lubimy. I co chyba najważniejsze- w gronie bliskich, rodziny i przyjaciół. Są więc zobaczycie zdjęcia z przyjaciółką i siostrą, ze spotkań, imprez czy uczelni. A także, nieco bardziej smakowicie- pierwsze w życiu sushi, tłustoczwartkowe pączki, bułki własnej roboty:) teraz jest nieco bardziej wiosennie, co pokazują ostatnie zdjęcia z porannych spacerów- nie dość, że pogoda piękna, to i mózg się dotlenia :) od jakiegoś czasu zaczęłam także biegać- gdy pozwala na to temperatura- już nie mogę doczekać się prawdziwej wiosny!


Na bieżąco możecie obserwować mnie na Instagramie :)
@katsuumiaga

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

74 komentarze:

  1. Ja też to zauważyłam niestety . Mix jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix. ;) Mogę spytać, skąd masz koturny z ostatniego zdjęcia? Ile kosztowały? :) SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój czas od kiedy skończyłam 18 lat pędzi jak szalony :( Super mix :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sushi uwielbiam! mogłabym jeść i jeść :)
    fajny mix zdjęć :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. The beauty about implementing a php shopping
    cart is that it does not use any kind of database.
    Article Source: can save yourself a great deal of money
    by shopping online for Berberine health supplements.
    Shipping is free to over 190 countries, as well as returns, which makes shopping here essentially risk-free.


    Look at my site :: teamviewer alternative ()

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie masz rację! mam tak samo. dnie lecą i uciekają, ani się obejrzeć a już kolejny tydzień, miesiąc, rok... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zauważyłam,że czas biegnie wolnej, gdy siedzimy np. w domu, a natomiast, jak wychodzimy na miasto, załatwiać sprawy, to cały dzień jak z ,,bicza strzelił``.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też już zauważam, że czas leci jak szalony. Świetny mix zdjęć :)

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja też to zauważyłam.:C
    krokusy. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. Dobrze znam ten szybko uciekający czas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zauważyłam, że czas ucieka coraz szybciej przez palce. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi there, just became alert to your blog through Google, and found
    that it is truly informative. I'm gonna watch out for brussels.
    I'll be grateful if you continue this in
    future. Numerous people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    slot machine

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi strasznie szybko upłynął ten okres. Niestety. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też to widzę, czas naprawdę bardzo szybko ucieka! Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny mix ;) ja już czuję wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny mix :D
    Ja czułam wiosnę dopóki dzisiaj nie popsuła się pogoda..Teraz leje jak w jesień -__-
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zdjęcia :) Zapraszam do mnie

    http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak coś w tym jest, że im jesteśmy starsi, tym czas biegnie jak szalony :(
    Pozdrawiam!
    Lukrecja

    OdpowiedzUsuń
  19. No niestety, muszę się z tb zgodzić ;/ sama to zaczęłam zauważać :/
    Obsrwuję i liczę na rewanż :D
    http://myawesomebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. oj prawda... :(
    świetne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi there would you mind letting me know which webhost you're working with?

    I've loaded your blog in 3 completely different web browsers and I must say this blog loads a lot quicker then most.
    Can you recommend a good hosting provider at a honest price?

    Thanks, I appreciate it!

    Also visit my homepage :: Abnehmpillen

    OdpowiedzUsuń
  22. niestety prawda, czas mija nieubłaganie za szybko :((

    OdpowiedzUsuń
  23. zarzucę sucharem. ile waży hipster? instaGRAM! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. oby następny instragramowy mix był już całkowicie wiosenny! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne fotki ;-) muszę wypróbować IZZY kamikaze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. We've been following each other for years now. :) Love the pictures; you are looking very pretty. Kisses

    OdpowiedzUsuń
  27. Һello there and tҺanк you foг your infoгmatіon – I've definitely picҡed up anʏtҺing new from
    гight here. I did however expertise some technical issues
    using this website, siոce Iexperienced to relod the web sitee lots of
    timеs previous to I could get it to loaɗ correctly.
    I had been wondering if yur hosting is ՕK? Not that І'm complaining,
    bսt sluggish loading iոstances tumes will ofrten affect yoսr placement іn google and ϲould damage
    your high-quality score if adѵertising and marketing with Aԁwoгds.
    Well I'm adding this RSS to my e-mail and
    can look out for a llot more of your respectiѵe interesting
    сontent. Make sure you update this again soon.


    mу page; cheesecake factory

    OdpowiedzUsuń
  28. faktycznie coś w tym jest, czas leci jak szalony ;)
    świetne fotki ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. eh... ta notka taka prawdziwa. U mnie tak samo, czas leci jak szalony, fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia, mi też tak szybko mija czas..

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/---> zapraszam, jeśli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj proszę ;>

    OdpowiedzUsuń
  31. They flaunt a new date in front of you, to make you jealous.
    Many people might sneer at the ability of these games to bring
    out the leadership qualities within the player itself because these
    leadership qualities that are developed in the virtual worlds
    are not exactly applicable in real life context.
    The media can have a huge impact on the Lifestyle theory.


    Feel free to visit my web-site games like skyrim ()

    OdpowiedzUsuń
  32. dużo prawdy z tym przemijaniem... :) za szybko to wszystko ucieka...
    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  33. a i tu masz rację-czas zasuwa strasznie,ja ciągle mam 30 lat (taaaa...) i na tym się zatrzymałam :D
    fajny mix-widzę Sex on the beach który dziś na mnie czeka w lodówce :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Pączkiii ♥

    Fajny mix :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ojej no jak się przysiądzie i zwolni to czas tak szybko nie płynie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. naprawdę ciekawy post.
    zajrzałam przypadkowo, ale zostaję na dłużej :)

    zapraszam w wolnej chwili do mnie.
    by-mandyrainbow.blogspot.com
    (jeśli zaobserwujesz koniecznie powiadom mnie o tym w komentarzu - follow back x)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham Instagrama! Świetny mix. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Izzi the best drink ever :D
    Jaką mangę czytasz? ;)
    Zawsze zapominam jak fajnie zrobili tą fontannę w Kaskadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. For more information about Kesari tours yyou can visit. "The Fed - Ex - Cup and the PGA Tour playoffs will continue to generate interest and excitement through September, with the Fall Series focusing on the drama of players fighting for their Taylor - Made Burner 2. Japan information can be found on the internet in no time.

    my webpage ... ทัวร์เกาหลี

    OdpowiedzUsuń
  40. When someone writes an piece of writing he/she
    retains the idea of a user in his/her brain that how a user can be
    aware of it. Therefore that's why this post is great.
    Thanks!

    Check out my blog :: Best Binary Options

    OdpowiedzUsuń
  41. Z tym czasem to święta prawda - bardzo mnie to przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam takie posty z mixem zdjęć z instagramu!:) Czas bardzo szybko leci:(

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/dont-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  43. http://www.janieliang.com/gallery1/pages/jpbags/neujp1236.htm
    It's a pity you don't have a donate button! I'd most certainly
    donate to this outstanding blog! I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed
    to my Google account. I look forward to brand new updates and will share this
    website with my Facebook group. Talk soon!

    Stop by my blog post: カシオ 腕時計 gショック

    OdpowiedzUsuń
  44. tak jest, mam w sumie dopiero 16 ale ogromna róznica z upływem czasu np. 2-3 alta temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Niestety też to zauważyłam ;/// a zdjęcia super <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale chyba nie jest tak zle, skoro masz czas na male przyjemnosci, ktore pokazujesz na zdjeciach:P.

    Pozdrowienia,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  47. Ach, ten czas!
    Świetny mix. ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny mix!:) kochana masz piękne oczyska!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Też to zauważyłam. Na nic nie mam czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Też nie mogę się doczekać prawdziwej wiosny! :)

    chciałam poinformować o tym, że zmieniłam nazwę bloga: www.bezpiecznaa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne zdjęcia!:)
    Przy okazji zapraszam do siebie, pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny mix...uwielbiam takie schematy...

    OdpowiedzUsuń
  53. uwielbiam takie mixy, sama muszę chyba stworzyć taki na blogu :)
    pozdrawiam Kochana :)
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. hehe, sushi to u mnie musi być raz na tydzień! nie ma opcji! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Fakt z tym czasem jest dramatycznie; ( fajny mix

    OdpowiedzUsuń
  56. Z tym czasem to sama prawda! Dzień za dniem lecą jak szalone.
    Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam tak samo z tym czasem, szczególnie gdy przekroczyłam 20lat. A teraz aż przerażenie mnie bierze jak doliczę się ile mam lat :)
    Lubię te "drinki" z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. pokażesz kiedyś makijaż bez czarnej linii wodnej? :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne zdjęcie u mnie na podwórku rosną krokusy

    OdpowiedzUsuń
  60. Hi there, You've done an incredible job. I will definitely digg it
    and personally suggest to my friends. I am sure they will be benefited from this site.


    Have a look at my blog post - Dragon City Cheats

    OdpowiedzUsuń
  61. Greetings! Very helpful advice in this particular post!
    It is the little changes which will make the most important changes.
    Thanks a lot for sharing!

    Feel free to surf to my web blog android tablets under 100 []

    OdpowiedzUsuń
  62. An outstanding share! I have just forwarded
    this onto a friend who has been conducting a little homework on
    this. And he in fact bought me breakfast due to the fact that I found it for him...

    lol. So allow me to reword this.... Thanks for
    the meal!! But yeah, thanx for spending the time to talk about this issue here on your web page.


    my website; android tablets for sale best buy ()

    OdpowiedzUsuń
  63. If a woman is on birth control pills or suffering from thyroid problems or menopause these conditions can lead to a decreased desire for sex.
    The future of HSAs under the Affordable Care Act will depend on whether the associated high-deductible plan meets the requirements of the new law.
    Another point about spirituality is that we now know that prayer, meditation, imagery and visualization all help us
    to heal.

    Feel free to surf to my web blog ... mutuelles santé plus.fr

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top