Sportowy look.

Hej!
      I mamy weekend! Chociaż ten będzie chyba pierwszym takim hmm... pracowitym (pod względem nauki) weekendem od kilku tygodni. Wczoraj wybrałam się jeszcze z przyjaciółkami na imprezę urodzinową, a później potańczyć- ale teraz już trzeba będzie się nieźle "nagimnastykować" z nauką. Zobaczymy, jak to wyjdzie w praktyce, bo cały czas się NIE DA, nie ma siły :) ostatnie dni są naprawdę mega, mega zimne. A podobno na początku lutego mają być temperatury rzędu -30 stopni... Na całe szczęście mam genialną, ciepłą kurtkę, która towarzyszy mi w za każdym razem, kiedy muszę wychylić nosek z domu :)

        Jeśli chodzi o stylizację, tym razem to całkiem inna stylówka, niż poprzednio. Przede wszystkim bardziej uniwersalna, bo można wyskoczyć w niej właściwie wszędzie- na zakupy, z psem, na uczelnię, do szkoły. Zdjęcia zrobiłam jakiś czas temu, kiedy nie było jeszcze tak zimno, jak teraz- myślę, że zdjęcie okrycia wierzchniego na tę chwilę graniczyłoby z absurdem :) połączenie sportowej bluzy z welurowymi legginsami spodobało mi się, mimo, że z reguły takie legginsy nosi się w bardziej eleganckim wydaniu. Ja jednak (póki co) wybieram takie, wygodniejsze zestawienie. Podoba Wam się? 


bluza- TUTAJ
czapka- New Yorker
legginsy- TUTAJ
koszulka- TUTAJ
buty- TUTAJ
kolczyki- TUTAJ

ciepa bluza

Jakie Wy macie plany na ten weekend? Imprezujecie, śpicie, wygrzewacie czy uczycie do sesji? :)

Buziaki,

Kats.

         Instagram 
      

CONVERSATION

153 komentarze:

  1. Zakochałam się w koszulce ♥
    zapraszam do skomentowania http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/01/never-stop-punk-spirits.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie *.* Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie zestawy <3

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja taka luźna, choć nie lubię takich czapek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się ta koszulka :)
    A na zdjęciach byłam w bluzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te legginsy! Szczególnie fajnie wyglądają z motocyklowymi botkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny full cap :)
    Pasuje ci stylówa taka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    kiniaxall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. weź nic ie mów, ja nie znoszę takich temperatur!!! :( daleko mam wszędzie
    co do ciuchów, to każda rzecz mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślałam, że to aktualne zdjęcia i że jest u Ciebie tak ciepło :)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo super strój :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz *.* cudowna stylizacja :)
    czapka ma wspaniały odcień fioletu ;-)

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz *.* cudowna stylizacja :)
    czapka ma wspaniały odcień fioletu ;-)

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat jakoś udało mi się trafić ;) I jestem szczerze zadowolona, jak nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. z wszystkich Twoich legginsów te leżą na Tobie najlepiej! Powinnaś je często nosić ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie naukowo! Świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. legginsy i buty są świetne :)
    zapraszam do mnie ---> https://www.facebook.com/caamy.j
    caamy-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny ten look:)
    lubie takie sportowe rzeczy :) chco zauważyłam ze ubieram je coraz rzadziej:)
    zapraszam do mnie;)_

    OdpowiedzUsuń
  18. co powiesz na obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia w nauce:)
    świetny zestaw :) podoba mi się takie połączenie tych legginsów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie połączenia :). Bardzo pasuje Ci fullcap - to na duży plus. Kiedyś sobie zamówiłam i wyglądałam jak durszlakiem, także zazdraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. welurowe spodnie mega:)!!! strasznie fajnie w nich wygladasz;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz! Spodnie i butki bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam jeszcze cały tydzien leniuchowania w domu, ponieważ dopadło mnie ostre zapalenie :))
    fajny look, podoba mi się, na pewno jest bardzo wygodny :))

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja!:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że do mnie te mrozy -30 nie dotrą:)
    Ja wybieram się dzisiaj na imprezę urodzinową:)

    Stylizacja bardzo praktyczna i wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ślicznie! ;*

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz ;DD
    bluzka jest śliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie sportowe zestawienia <3 Miłej nauki(o ile może taka być) (:

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba się, nawet bardzo ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz w tym zestawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. sportowo i bardzo ladnie ;)
    http://www.ilonazakrzewska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  32. ahhh, uwielbiam te czapki ! :D

    http://madelineamari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny zestaw!
    Piękna bluzka *__* <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Indoor activities - Don't limit physical play to outdoors, if it's raining and your children need
    to play, make a den out of cushions and sheets in the lounge, turn the bed into a boat or play a physical game like balloon volleyball.
    It is best to mix individual items with pre-packaged gifts to ensure customers
    are able to find everything they need to create the perfect present.

    Why can't we just let kids be kids, put them in sturdy clothes that they can get dirty, and not worry about.


    baby apparel

    Feel free to visit my web blog; baby Tshirt

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny look! ;)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Czapa superaśna :D
    Ja chcę lato!:(

    OdpowiedzUsuń
  37. Just a few short in the past, a CD remains to bee required because there exists no way for any player
    tto download the resource intensive media fioles with limited bandwidth.
    In addition, just about all game value its salt has coe up with an internet version
    of itself, plus most cases, the accessibility to thhe internet version of
    thhe game is given out around the CD itself. Youu can change your settings through the usage of exploits, bugs and
    external software or cheesing.

    Also visit my bblog - counter strike download

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne spodnie i czapka :) ładne zdjęcia :D
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. wygladasz cudownie :D Ale ja tak nienawidze weluru ze od patrzenia na zdjecia cos mi sie robi xDDD

    OdpowiedzUsuń
  40. I read this paragraph fully concerning the resemblance of
    most recent and earlier technologies, it's amazing article.


    Visit my blog; http://www.theunlost.com/yearofenough/

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie chodzi mi o sam wygląd weluru tlyko jakoś o to jakie mam odczucia jak g dotykam ^^ mam ciarki na całym ciele coś jak po dotknięciu waty takiej no w czystej postaci :DDD
    haha wiem wiem ze zlamalam zasady ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny look < 3
    Wyglądasz genialnie ;3
    Cudna fullcapa ;D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. Ty chyba zmarzlas dziecino:* genialny sportowy styl:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A "dziecina" to dla mnie komplement- jak za 10 lat będę miała 32, będą mi dawać dwudziestkę :))) żyć nie umierać!

      Usuń
  44. Jak patrzę na te zdjęcia to aż mi zimno, gdzie kurtka ?! :D Super sportowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz piękne oczy ! Cała stylizacja genialnie się prezentuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. podoba mi się zestaw :)
    a mnie jutro czeka czytanie "Dziadów" :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Hey there this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG edcitors or if yoou have too manually code
    with HTML. I'm starting a blog soon but hav no coding know-how sso I wanted
    to get advice from someone with experience.

    Any help woild bee enormously appreciated!

    Here is myy weblog; peniz enlargement

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajna stylizacja, w takich sportowych Ci najlepiej :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  49. Podoba m się wszystko oprócz tej "czapki".

    OdpowiedzUsuń
  50. dobrze Ci w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie wyglądasz, a te legginsy super się spisały dopasowując do sportowego looku;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie mogę się napatrzeć na jakość tych zdjęć! :)
    A Ty wyglądasz kwitnąco, uwielbiam Cię w takich sportowych zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
  53. jak i co ile sie placi za domene odp na to ?

    OdpowiedzUsuń
  54. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super wyglądasz! Buty, koszulka i lakier do paznokci - bomba! ;)
    Pozdrawiam ciepło w te mroźne niedzielne popołudnie :)
    http://femmexlikexme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Co rok, ceny są różne- ja polecam z tej strony hostingowej: http://www.ovh.pl/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna stylizacja ! Bardzo fajny blog więc obserwuję :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny!
      Dziękuję również za podpowiedź w sprawie komentarzy :)
      Pozdrawiam
      Sylwetta

      Usuń
  58. Uwielbiam takie sportowe ubrania i często się tak ubieram, bluzy, leginsy w nich czuje się najlepiej. :)
    Świetnie wyglądasz + obserwuję :)
    xx

    ju-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. grr, nie umiem nastawiac tak ostrosci w swoim aparacie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie, żeby rozmazać tło czy chodzi o kolory? ;)

      Usuń
  60. śliczny look
    + obserwuję i mam nadzieję że dotrzymasz mi tej obietnicy z fb " Jups, zaobserwuję, polecę, dodam do kręgów Google, polubię na FB, napisze 50 komci, tylko mnie zaobserwuj. A, i będę wchodzić codziennie i komentować "

    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była tylko ironia człowieka zdegustowanego akcjami spamerskimi na owej grupie :D ale zajrzałam i muszę powiedzieć, że masz cudownego psiaka ;)

      Usuń
  61. świetnie ;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Jej! Uwielbiam takie stylizacje. Sportowo ale uroczo. Zdecydowanie mój klimat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. ciekawe połączenie, daje bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  64. moim ostatnim zakupem są właśnie takie legginsy :D kupiłam je w H&M. fajna czapka, własnie czyham na jakiś full cap ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. I was wondering if you ever thought of changing the structure of your site?
    Its vwry well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having one or 2 images.
    Maybe you could space iit out better?

    my webpage - gta 4 pobierz

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny zestaw, bardzo fajnie połączyłaś te legginsy ;)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Super stylizacja! najbardziej podoba mi się czapka i T-shirt!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczny look :D
    Podobają mi się sportowe ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  69. Masz świetną figurę! Fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  70. ekstra blog!!! obserwuje!!! pozdrawia blogerka ze Szczecina :)
    paullista.blogspot.com
    pami-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Swietny tshirt! Podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  72. It's remarkable designed for me to have a web page, which is good in support of
    my know-how. thanks admin

    Also visit my web site :: green coffee bean max

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetnie, ale mam tansze ciuchy:D

    www.rzemlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. genialna bluzka!!
    super

    pozdrawiam serdecznie:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Tobie ładnie w każdej stylizacji! :) Mnie też sesja pomału męczy :(

    OdpowiedzUsuń
  76. świetna stylizacja !! ;)

    wspólna obserwacja? jeśli się zgadzasz, zaobserwuj mnie, na pewno się odwdzięczę
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Jak to zrobiłas że nie jest blogspot tylko Pl?

    OdpowiedzUsuń
  78. Hello would you mind letting me know which hosting
    company you're utilizing? I've loaded your blog in 3
    different browsers and I must say this blog loads a lot faster then most.
    Can you recommend a good internet hosting provider at a fair price?
    Thanks a lot, I appreciate it!

    Feel free to visit my blog post ... http://www.theunlost.com/yearofenough/

    OdpowiedzUsuń
  79. Lubie takie luźne looki, sprawdzaja sie przy obecnej pogodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ślicznie wyglądasz *o*
    Masz świetnego Full Capa < 3
    Obserwujemy?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  81. what a lovely Outfit!

    I adore your blog, keep on doing this wonderful thing you do here.
    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  82. I've learn some just right stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting.
    I surprise how much attempt you put to make this type of fantastic informative site.



    Here is my site: cod ghosts Dlc

    OdpowiedzUsuń
  83. Great info. Lucky me I came across your blog by accident (stumbleupon).

    I have book marked it for later!

    Review my blog post :: bleka tänderna, http://Sanzpont.no-ip.info,

    OdpowiedzUsuń
  84. świetna bluza, mega mi się podoba!!:)

    OdpowiedzUsuń
  85. So cute outfit girl!
    And love those boots<3

    xo

    OdpowiedzUsuń
  86. I like the valuable info you provide in your articles.
    I'll bookmark your weblog and check again here regularly.
    I am quite sure I will learn plenty of new stuff right
    here! Good luck for the next!

    Feel free to visit my weblog - handy orten lassen

    OdpowiedzUsuń
  87. Koszulka jest świetna, czapucha również, mam bardzo podobną, tyle że kolorystyka turkusowa :) Kolor paznokietek przepiękny, uwielbiam pastele <3 Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. A ja czekam już na cos nowego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. This is very interesting, You're a very skilled blogger.
    I've joined your feed and look forward to seeking more of
    your wonderful post. Also, I have shared your site
    in my social networks!

    My web-site ... Handy Orten

    OdpowiedzUsuń
  90. These driving games position you on the sizzling drivers seat for several stunning
    racing action that you have for all time that you desired to experience.
    However, the Logitcech G27 isn't cheap and it will set you back around.
    And everyone has to wear a pair of 3D glasses at all times
    to view 3D images.

    My web blog; download Gran Turismo 6 pc ps3

    OdpowiedzUsuń
  91. An impressive share! I've just forwarded this onto
    a friend who had been conducting a little homework on this.
    And he actually bought me dinner simply because I stumbled upon it for him...

    lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!!
    But yeah, thanx for spending time to discuss this topic here on your internet
    site.

    Here is my blog post :: http://www.theunlost.com/yearofenough/

    OdpowiedzUsuń
  92. Praca i sesja na zmianę. Zapomniałam o istnieniu weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. It's remarkable to pay a visit this web page and reading the views of all colleagues concerning
    this piece of writing, while I am also keen of
    getting know-how.

    Also visit my homepage sexy webcam

    OdpowiedzUsuń
  94. I constantly spent my half an hour to read this web site's content every day along with a mug of coffee.



    My web-site goji berry bh

    OdpowiedzUsuń
  95. These are really great ideas in about blogging. You have touched some good points here.

    Any way keep up wrinting.

    my blog post: goji berry alguem ja tomou

    OdpowiedzUsuń
  96. Hey! I'm at work browsing your blog from my new iphone 4!
    Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts!
    Carry on the outstanding work!

    Also visit my web-site nikon d7000

    OdpowiedzUsuń
  97. I relish, result in I found just what I used to be
    looking for. You've ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man.

    Have a nice day. Bye

    Stop by my webpage :: Dr. Oz Pure Garcinia Cambogia Extract

    OdpowiedzUsuń
  98. I'm really impressed with ƴour writing skills as well as with thе layput on ƴouг weblog.
    Is tҺіs a paid theme or did ʏoս customize it youгself?
    Anyway keeƿ up the excellent qualpity writing, іt is rare toߋ ѕee
    ɑ greɑt blog like tҺiѕ one toԀay.

    Here is my website :: Pure Green Coffee Bean Extract

    OdpowiedzUsuń
  99. I got this web page ftom mmy pal ѡhߋ shared witҺ me
    on the toic of this web site аnd ɑt the moment tɦis time I amm browsing tɦіs site
    ɑnd reading vеry informative content ɑt thiѕ time.


    Alsо visit mƴ web site assassin's creed revelations

    OdpowiedzUsuń
  100. Hurrah! Finally I ɡot a web site from whегe I cɑn trjly oƄtain helpful
    data гegarding mʏ study ɑոd knowledge.



    my web pagе; fifa 12 pobierz

    OdpowiedzUsuń
  101. Hey very nice blog!

    Here is my blog; OZ Garcinia Cambogia

    OdpowiedzUsuń
  102. Hello! This post could not be written any better!
    Reading through this post reminds me of my previous room
    mate! He always kept talking about this. I will forward this write-up to him.
    Fairly certain he will have a good read. Thank you for sharing!


    Look at my site :: garcinia cambogia reviews 1 (http://garciniacambogiareviews1.pw/)

    OdpowiedzUsuń
  103. I constantly spent my half an hour to read this
    weblog's posts daily along with a mug of coffee.

    my website ... web cam sex

    OdpowiedzUsuń
  104. I seldom comment, but i did some searching and wound up here "Sportowy look.".
    And I actually do have a couple of questions for you if you tend not to mind.

    Is it just me or does it appear like some of these remarks come across like left by
    brain dead individuals? :-P And, if you are writing
    at other social sites, I would like to follow anything new you have to post.
    Would you make a list of the complete urls
    of all your social pages like your linkedin profile, Facebook
    page or twitter feed?

    Here is my website garcinia cambogia - http://garciniacambogiareviews2.com,

    OdpowiedzUsuń
  105. Useful info. Lucky me I discovered your site unintentionally, and I am surprised why this accident did not
    happened in advance! I bookmarked it.

    Also visit my homepage garcinia cambogia reviews

    OdpowiedzUsuń
  106. Your style is unique in comparison to other people I have read stuff from.
    Thank you for posting when you have the opportunity, Guess I'll just book
    mark this blog.

    Feel free to visit my weblog :: garcinia cambogia reviews yahoo answers

    OdpowiedzUsuń
  107. What's up Dear, are you truly visiting this site on a regular
    basis, if so after that you will definitely take good experience.



    Also visit my web site: Pure Yacon Extract

    OdpowiedzUsuń
  108. Hi there to every single one, it's really a fastidious for me to pay a
    quick visit this website, it consists of priceless Information.


    Check out my homepage :: garcinia cambogia reviews

    OdpowiedzUsuń
  109. Mʏ spouse ɑnd I stumbled oνeг here ɗifferent page annd thoսght I maү ɑs well
    check things оut. ӏ like ѡhat I ѕee sօ i аm just
    folloաing you. Lοok forward too exploring
    your web page fߋr a secߋոd time.

    Αlso vidit mʏ blog post: cash advance loans

    OdpowiedzUsuń
  110. I really like it when folks come together and share opinions.
    Great website, stick with it!

    Check out my blog: garcinia cambogia

    OdpowiedzUsuń
  111. Hurrah! Finally I got a blog from where I know how to actually obtain useful data regarding my study and knowledge.


    My website: garcinia cambogia reviews

    OdpowiedzUsuń
  112. Bardzo rozbudowane i dopracowane wpisy jak na blog modowy, będziemy zaglądać :) Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) od czasu tego posta blog rozwinął się także o kolejne tematy - serdecznie zapraszam do czytania najnowszych ;)

      Usuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top