Czarne buty w różnych stylach :)

Hej! 
          I stało się, wreszcie i u mnie zawitała zima. Sama nie wiem czy wolę, kiedy jest biało czy chciałabym wiosnę. Hmm, ale jak śnieg w styczniu akceptuję, tak w marcu czy kwietniu nie chcę go widzieć (rok temu był na Wielkanoc...). Tak czy inaczej jest bardzo ładnie, biało, mroźno- tak lubię :) dziś na technologii gastronomicznej mieliśmy "wolną rękę", każda grupa gotowała coś wedle własnego uznania- my wybrałyśmy pyszne naleśniki z Nutellą, mmm :) pyszne, słodkie śniadanie ;D później miałam trochę przerwy, a następnie pojechałam na kolokwium, na szczęście pytania były bardzo ogólne (doktor pamięta czasy kiedy sam był studentem, równy gość :D).
         Czerń jest atrybutem każdej kobiety. Naprawdę, nie znam takiej, która choć raz powiedziałaby, że nie ma w swojej szafie nic w tym kolorze (czy też po prostu go nie lubi). Jest to kolor ponadczasowy- ponieważ pasuje niemalże do wszystkiego, do tego w wielu różnych stylach. Możemy łączyć go z bielą, ale i żywszymi barwami, nie narażając się na hm... niedopasowanie ;) jeśli zaś na co dzień stawiamy na klasykę, możemy wybrać total look i ubrać się w czerń od stóp do głów. Możliwości i kombinacji jest wiele, a praktycznie każda z nich będzie trafiona. Ja chciałam Wam pokazać moje nowe perełki w tym kolorze- cztery pary butów. 

eleganckie botki


         Pierwsze z nich są niesamowicie stylowe i efektowne- dzięki zamkom po obu bokach,  prostym koturnie i zamszowi (mam słabość do butów z zamszu!). Sprawdzą się na niejedno wyjście :) Druga para  to opcja na co dzień- motocyklówki z nitami, w nieco cięższym klimacie. Są megawygodne i uważam, że pasują do różnych stylizacji- trzeba będzie trochę pokombinować :) Kolejne to natomiast klasyczne szpilki. Wbrew temu, że obcas jest wysoki, tak naprawdę są bardzo wygodne- a to zasługa platformy (wróć... czy coś w tym kraju może być zasługą jakiejkolwiek platformy? :)). Jeśli chodzi o wygodę- niekwestionowanym liderem są (i to bez żadnej platformy!) są ocieplane, sznurowane botki z ostatniego zdjęcia. 
czarne botki na zimę
botki z platformą
buty z kożuszkiem
 koturny- TUTAJ     |       motocyklówki- TUTAJ       |        szpilki- TUTAJ      |         sportowe- TUTAJ                         

Które najbardziej Wam się spodobały? :)
Czy widzicie wśród nich coś dla siebie?
Buziaki,

Kats.
   Instagram 
  

PS. Na FB trwa konkurs, bardzo krótki z resztą :) zapraszam, jeśli macie ochotę wygrać biżuterię :) 
LINK DO KONKURSU.

CONVERSATION

64 komentarze:

  1. A ja czarnego nie cierpię.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 3 meeeeeega piękne! ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej te pierwsze buty cudowne, uwielbiam taką prostotę wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze i ostatnie są super - chętnie bym takie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty<3 jak ja kocham buty<3 Szpilki są śliczne;) Koturny są też śliczne i mega modne;)

    zapraszam do siebie:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem, które są moimi ulubionymi, bo wszystkie są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze i przedostatnie są boskie! :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to wszystkie mi się podobają :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam czarne buty ;D do wszystkiego pasuja hehe
    A Szczecin jest swietny :) naprawde ładne widoki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się najbardziej podobają szpileczki <3 sama mam 99% czarnych butów :P chyba tylko trzy pary mają inny kolor xD

    OdpowiedzUsuń
  11. te pierwsze wspaniałe, nosiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne buty!
    zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmm naleśniki. <3
    Piękne buty.!

    OdpowiedzUsuń
  14. drugie chyba najbardziej mi się podobają :D
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne koturny *,* sama chyba sb takie kupię !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne butki! <3
    U mnie zamiast śniegu, deszcz ciągle pada i zamarza :/

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze mają ciekawy fason, te ze złotymi ćwiekami też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej podobają mi sie na obcasie botki, świetne są:D
    www.pearismysize.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post!! Love your style by the way, may have to return to stalk you more!

    SSSx
    www.stylestreetstalker.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne !! :) U mnie też nagle pojawila się zima, ale to chyba dobrze, bo stęskniłam się za widokiem śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwsze i trzecie sa boskie;P

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam te pierwsze! sama niedawno kupilam podobne i sa super wygodne

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciężki wybór, wszystkie są piękne i godne uwagi. Haaaa ... ja też mogę się pochwal śniegiem .. Rzeszów pokrył biały puch ... w końcu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie pogardziłabym takimi świetnymi butami :)!

    OdpowiedzUsuń
  26. Koturny z pierwszego zdjęcia zdecydowanie naj!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hey :) przeczytałam, ze studiujesz Technologie żywności i żywienie człowieka. Ja tak samo :D a na któym jestes roku?? bo widziałąm na instagramie zdjęcia, jak cos gotujecie na zajęciach.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ?? rozumiem że nie ma co liczyc na odpowiedź..

      Usuń
    2. Ojej, dlaczego ludzie są tacy niecierpliwi? Poa blogiem mam mnóstwo innych rzeczy do roboty i nie jestem w stanie odpisywać na wszystko od razu :)
      Jestem na 3. roku, gotujemy, pieczemy, dziś np. sobie gofry wcinałyśmy :D a Ty który rok?

      Usuń
    3. Sorki, myślałam że po prostu nie odpowiadasz prawie wgl na komentarze.. ;) Ja jestem dopiero na 1. i kurcze średni mi się podoba kierunek.. Dla mnie za dużo, o wiele za dużo chemii, która mnie przeraża i nie za bardzo ją rozumiem.. teraz czeka mnie egzamin z wykładów z chemii i nie wiem co z tego będzie.. chciałam iść na dietetykę ale było tylko 80 miejsc i nie dostałam się a na technologii aż 200 miejsc. lubię gotować, piec itd. uczyć się jakichś ciekawych rzeczy związanych z żywieniem itd, ale chyba tej chemii nie przeżyję.. a jak u Ciebie? tak szczerze, cieżko jest z nauką itd..??

      Usuń
    4. Hmm jeśli chodzi o naukę, to wychodzę z założenia, że jak uczysz się systematycznie na ćwiczenia (nie wiem jak u Ciebie, u mnie są albo wejściówki albo kolokwia dość często) to można naprawdę spokojnie zdać. Zależy też jaki przedmiot :) jest kilka tzw. kobył u mnie, w Szczecinie (Ty w jakim mieście? :)).
      Przedmioty związane z żywieniem na technologii również Cię nie ominą, choć jest ich na pewno mniej, niż na samej dietetyce (u mnie od 2. roku jest podział na specjalizacje- technologia lub dietetyka). Ale sądzę, że spokojnie dasz radę.
      Na pierwszym roku jest dużo takich jeszcze szkolnych przedmiotów, na drugim już sporo mniej, zaczyna się wchodzić w specjalistyczne, a na 3. to w zasadzie tylko takie :)

      Usuń
  28. Mi się wszystkie podobają! Mimo, że nie każde są w moim stylu ;>

    OdpowiedzUsuń
  29. Koturny już widzę na swoich nogach! :D:D Świetne są <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Pozostawiam moje serce botkom na szpilce! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne! najbardziej podobają mi się ćwiekowane botki na szpilkach i motocyklówki, nie ma nic lepszego niż czarne buty ozdobione nitami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szpilki najbardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja też stawiam w większości na czarne buty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne te z zamkiem;))
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. 1 butki najlepsze. Ja teraz swoje sesje załatwiam. Jutro akwi :P hohoho co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. koturny są świetne!
    pozdrawiam :)
    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top