Mustard pants.

Hej! :)
        Mam nadzieję, że rozpoczęliście weekend tak, jak sobie to wymyśliliście. Ja bardzo się cieszę, że wreszcie trochę odpocznę, bo ten tydzień był dość męczący jeśli chodzi o uczelnię. Choroba ucha dodatkowo utrudniała mi codzienne funkcjonowanie, bo ciągle kręciło mi się w głowie. Ale dostałam się do lekarza, leki mam, także czuję się już duuuuużo lepiej. Dziś Andrzejki, co planujecie? Wróżycie, imprezujecie czy uważacie, że to dziecinada? :) ja spotykam się z przyjaciółkami, będziemy lać wosk i takie inne, w końcu Andrzejki są  raz w roku i chociaż nie wierzę bezgranicznie w tego typu wróżby, to zrobimy fajny klimacik, porozstawiamy świeczki i... będzie, będzie zabawa! :D

       Mam dla Was obiecany zestaw, jest bardzo świeży, idealny na obecną pogodę. Przez kilka dni było nieco zimniej, dlatego też wskoczyłam w (prze)cieplutkie, wysokie kozaki z futerkiem, do tego parka i musztardowe spodnie. To moje pierwsze w tym kolorze i muszę przyznać, że świetnie się w nich czuję. Mam w szafie naprawdę niewiele musztardowych rzeczy, a uważam, że chociaż swoje "lata świetności" (a raczej swoje bloggerskie 5 minut) mają za sobą już od dość dawna, to pasują do wielu ubrań i można dzięki nim stworzyć cieakwy efekt. Co sądzicie? ;) 




kurtka- New Look
apaszka- Zara
buty- Ibucik
spodnie- Persunmall

Jakie macie plany na dziś? ;) 
Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

91 komentarze:

  1. Nic nie straciłaś, uwierz mi... :D

    Super wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pozujesz, tak że wszystko ładnie widać. Stylizacja mi się podoba szczególnie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Buciki masz cudowne :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie, świetne kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kozaki świetne, mimo że nie przepadam za takimi długimi ;) no i kurtka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie ♥

    nikejla.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz, super kurteczka i spodnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam , że dzisiaj andrzejki xD Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja zakochałam się w bluzie i kurtce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw świetny i dużo zdjęć tak jak lubię :D:D:D szybkiego powrotu do zdrowia Kochana ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zestawienie, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna parka:) To chyba najlepsze rozwiązanie przy obecnie panującej pogodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz racje, takie spodnie fasują to wielu rzeczy :D ja niestety nie mam takich jasnych spodni w szafie, bo gustuję w ciemnych, ale musze przyznać że świetnie na Tobie leża :) jak zwykle ciekawy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam podobną chustkę :)
    uwielbiam motyw panterki <3
    i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurteczka śliczna ;)
    http://klaudia-moment-for-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie mają piękny kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie i urocze zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestaw :)

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna kurtka! wyjątkowo do twarzy Ci w takich militarnych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. strój jak zwykle super ;)
    ja akurat nie mam planów na dzisiejszy wieczór;P
    dobrej zabawy z przyjaciółmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bluzka jest z New Yorker'a ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna kurteczka ;3

    wygrałaś u mnie pocztówkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wyglądasz! :) A kurtka super :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bidna Aga, cóż za poświęcenie dla Nas ! nosek zmarznięty, ale za to jest uśmiech i to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bidna Aga :P cóż za poświęcenie dla Nas, nosek zmarznięty :) ale uśmiech jest i to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bym takiego koloru na siebie nie założyła, ale to już kwestia stylu. Tobie w tym ładnie :). Fajna kompozycja, szczególnie buciki + szaliczek super :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurtka jest cudowna :3 Świetna stylizacja :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna stylóweczka :D!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. super wygladasz :)
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama bym nie założyła tak długich butów, ponieważ jestem niska i by mnie skracały no i co tu kryć nie lubię takich, ale ty wyglądasz bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurteczka świetna! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podobają Twoje buty

    OdpowiedzUsuń
  33. Spodnie są rewelacyjne! Bardzo fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajna stylizacja, bluzka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie wyglądasz :) Ja w swojej szafie mam tylko musztardowy płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładna kurtka, szukam sobie właśnie podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna parka :)) Zazdroszczę wróżb andrzejkowych... U mnie się urwał kontakt z ludźmi, a tym bardziej ciężko kogokolwiek zwołać na jakieś spotkanie "tematyczne"... zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne spodnie na grilla ! :-D Jak spadnie Ci na nie musztarda to bez potrzeby przebierania się można kontynuować imprezę :-D

    OdpowiedzUsuń
  39. Beautiful shirt.
    Will you like to follow eachother?
    New Post: Fashion Talks
    New giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  40. Podobają mi się . Fajny mają kolor.
    Boosz Ty taka śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  41. musztardowe spodnie bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  42. kurtka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna apaszka :D
    Ja byłam u koleżanki : )
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. parka .. marzenie :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  45. cieszę się, że już lepiej z Twoim zdrowiem ; ) i mam nadzieję, że Andrzejki się udały!

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny zestaw:)
    zapraszam Cię na Giveaway:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/giveaway-cupon-code-to-share-30-off.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Kurtka jest po prostu cudowna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystko bym Ci zabrała, a szczególnie ten płaszczyk !! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. kozaki i parkę masz cudowne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. WSPANIAŁA KURTECZKA

    pozdrawiam z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  51. fajny zestaw ;d kurtka jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten kolor jest wspaniały! Pasuję do Ciebie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Jej mam zaległości, ale z tego co wiem nowy aparat? Od razu widać różnice w zdjęciach, tło jest naturalnie rozmazane ;* Przyjemne dla oka :) Oczywiście parka jak dla mnie numer jeden w tym sezonie!! A kozaki muszę sobie takie sprawić.. tylko gdzie ja na moje długie nogi znajdę kozaki za kolano.. poszukam. Twoje mają świetny kolor!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kurtka i spodnie :) rewelacja - chcę mieć je w swojej szafie -stylizacja na duży, duży plus

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo fajnie wszystko połączyłaś

    OdpowiedzUsuń
  57. Andrzejki udane? u mnie ciągle we wróżbach wychodziło, że ślub i wielka miłość :D nie pogardziłabym jakimś romansem! A zdjęcia - z posta na post wydają się piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Eeee tam, a ja wciąż uwielbiam kolor musztardowy i nawet kilka postów temu prezentowałam go u siebie na blogu. Uważam, że modą należy się bawić i czerpać z niej na swoje sposoby, więc ten kolor jak dla mnie jest wieczny i zawsze w połączeniu z granatem czy brązem prezentuje się rewelacyjnie :) Twoja parka jest śietna, ja swojej wciąż poszkuję, inaczej będę zmuszona odsunąć zimę w nieskończoność :P hehe Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękną masz ta kurtkę :) Muszę sobie kupić właśnie, więc coś w tym stylu poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. piekna jesteś! :)
    znalazłam cie na fb ( blogerzy )
    obserwujemy ? ja już! :)
    http://subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczna kurteczka, wszystko się świetnie komponuje :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  62. kurtka mi mega podoba:) w tych butach jednak mi się nie podobasz:)

    Zapraszam do siebie: http://glammadz.blogspot.com/
    i na facebook'a: https://www.facebook.com/glammadz

    OdpowiedzUsuń
  63. Kozaki! <3


    http://justherpointofview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top