Burgundy fall.

Hej :) 

         Co u Was? Ja od kilku dni nie czuję się najlepiej, przez co jestem mega rozdrażniona. Mam zawroty głowy, cały czas mnie kołuje, boli mnie ucho i oby to nie było jakieś okropne zapalenie... W dodatku z naszą kochaną służbą zdrowia jak zawsze są schody. Dodzwonić się tam- to pierwsze. Sprawa niemalże niewykonalna. Mając tę świadomość, wstałam dziś specjalnie wcześniej, aby przejść się do laryngologa.  Oczywiście było nieczynne, a pani na recepcji powiedziała mi, że czynne jest dopiero od 8:00. Pojechałam na uczelnię, a więc po 2 godzinach przeszła się tam moja mama (mamy do przychodni parę kroków dosłownie). Tam dowiedziała się, że potrzebne jest skierowanie od lekarza rodzinnego (dziwne- każdy specjalista w tej przychodni przyjmuje zwykle bez skierowania). U rodzinnego, jak wiadomo, rejestracja jest od 7:00, kolejki olbrzymie, także na numerek nie ma szans. Przez kolejne dni mam zajęcia, a akurat lekarze przyjmują praktycznie tylko rano. Więc nie ma siły, abym zdążyła, tym bardziej, że mam kolokwia i zwolnić się niestety nie dam rady. Pozostaje więc termin za tydzień w środę, tylko do tego czasu będę musiała przemęczyć się z bólem, zawrotami głowy, problemami z koncentracją i ciągłym uczuciem, jakbym była pijana... Eh, biurokracja. A myślałam, że tylko w "Dwunastu pacach Asterixa" i polskich urzędach jest to aż tak widoczne. 
      Szkoda tylko, że dotyczy to także tak ważnej instytucji, jak służba zdrowia. Jestem ciekawa, jak to wygląda w nagłych przypadkach. Czy takie kolejki także obowiązują... Odnoszę wrażenie, że pozorne ułatwianie życia tylko je komplikuje.

      Tytuł posta można rozumieć dwojako- jako upadek i jako jesień. W prawdzie głównie chodzi tutaj o napis na bluzie, ale idąc dalej, jesienne barwy liści także przyjmują ten kolor, są piękne. A i upadek jako mój stan zdrowotny (właśnie walczę z tym, aby do takiego upadku psychicznego nie doszło, o! :D)
Dziś pokażę Wam jeden z moich ostatnio ulubionych zestawów, bez rozpisywania- wszystko przecież widać :) limit słów wyczerpałam na poprzednie kilka (dziesiąt) linijek. Dajcie znać, co sądzicie o mojej najnowszej bordowej bluzce i całym połączeniu :) 




bluza- Persunmall
spodnie- Romwe
buty- Salon_Anka

Zapraszam do odwiedzania powyższych sklepów! :) 
Mam nadzieję, że Wasz dzień zaczął się lepiej od mojego. Mimo tego słońca, jest już zimno- głównie za sprawą wiatru, który nieźle daje w kość- także zdjęcie kurtki tutaj należało do sporych wyzwań ;) 
Teraz uciekam walczyć z nauką na jutrzejsze (i piątkowe) kolokwia. 

Buziaki,
Kats. 

CONVERSATION

59 komentarze:

  1. bluza jest świetna ;D
    a Ty wracaj do zdrowia ;*
    co do służby zdrowia - istny kabaret ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie polaczenie idealne!! Na ostrym dyzurze jest tak samo nie polecam! Chlopak ktory czekal obok w kolejce ze zraniona reka tak sie wykwawial ze zdazyl zaslabnac zanim go przyjeli
    Powrotu do zdrowia Ci zycze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz świetne - cudne kolory i spodni i bluzy :) Wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh ta służba zdrowia. mam nadzieję, że wszystko będzie ok :)
    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, doskonale Cię rozumiem, mi właśnie kończy się l4, a i do lekarza musiałam iść prywatnie, bo na nfz kazano mi czekać 5 dni na wizytę. Tym bardziej mnie to denerwuje, bo przecież pobierają mi z wypłaty pieniądze na opiekę zdrowotną, a nawet nie mogę z niej skorzystać.

    A bluza bardzo fajna, choć mnie bardziej podobają się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie :)


    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/2013/11/snieg-w-listopadzie.html rewanżyk?

    OdpowiedzUsuń
  8. cały zestaw mi sie podba, kupuję go w całości <3

    http://madame-chocolate.blogspot.de/2013/11/konkurs-z-la-belle-bizuteria-artystyczna.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądasz, super buciki i bluza ;)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetne spodnie ;*

    nikejla.blogspot.com <------ nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)
    Ładnie tu u cb , obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Też planuję zamówić tę bluzę :D

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcia, twarz masz taką noo... prawdziwszą :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się! Nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne spodnie:)
    oby to nie było zapalenie,miałam dwa razy-okropność;/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny luźny zestaw,piękne workery!!!
    pozdr i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny, prosty look :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne buty. Bluza jest świetna. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. bluza w połączeniu z tymi spodniami wygląda świetnie, baaaardzo mi się podoba :D
    powiedz mi, używasz jakiegoś podkładu czy coś, czy masz tak naturalnie piękna skórę? :))
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie pisz ludzia o szybkim numerku bo nabiorą ochoty:) zdrowia:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ja u Ciebie dawno nie byłam, normalnie masakra. :)
    Bardzo ładnie wyglądasz, no i widzę zmiany na blogu - oczywiście na plus. I zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. poza tym że mam te same spodnie :) hihi chwalę sobie jakość zdjęć, od razu lepiej :* na pewno nabierzesz wprawy w przeróbce i zdjęcia z postu na post będą co raz lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam podobne buty i bardzo je lubię :) Zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach :)
    ze służbą zdrowia już tak jest...a w nagłych przypadkach jest to samo ;/ jeśli nie przywiezie Cię karetka to będziesz siedzieć na pogotowiu kilka godzin aż Cię przyjmą i można zejść z bólu a mało kto się przejmie...

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie stylizacje najchętniej nosiłabym aż do ocieplenia się pogody !! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny strój, bluza bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajnie te spodnie wyglądają z bluzą:) a lekarze, daj spokój... niby zawód z powołania, a czasami to szlag trafia, nie mówiąc już o całej rejestracji, służbie zdrowia etc.

    OdpowiedzUsuń
  28. super spodnie, a czy możesz podać link do modelu? jak je znaleźć w tym sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj są b. podobne:
      http://www.romwe.com/romwe-pleated-stretchy-waist-black-harem-pants-p-78436.html

      A tutaj masz te co ja, tylko czarne :)
      http://www.romwe.com/pleated-black-harem-pants-p-75310.html

      Usuń
  29. Zdrowia!
    Piękne zdjęcia, ładne buty i bluza *-*
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw :)) No niestety służba zdrowia w naszym kraju nie działa najlepiej :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne połączenie butów i spodni. ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. taka ta służba zdrowia niestety...
    buty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ekstra zestaw ! nawet nie mogę wychwycić jednego elementu który podoba mi się najbardziej. naprawdę rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluza jest wspaniała

    pozdrawiam kochana,
    Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne ;)
    klaudia-moment-for-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Butki świetne! Strasznie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie luźne outfity!

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam nadzieję, że jest już lepiej :))
    Świetna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubie takie bluzy i spodnie. Najprościej i najwygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. super stylizacja. świetna bluza :) no niestety z naszą służbą zdrowia to tak jest... ehh rzeczywistość...

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie wyglądasz, idealne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podoba mi się kolor tej bluzy. Zastanawiam się o takiej kolorystyce czapki i szalika ;D

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top