Nowości! :)

Hej! ;)
      Mam nadzieję, że ten tydzień zleci do weekendu równie szybkim tempem, co minął ostatni weekend. To takie niesprawiedliwe! Ledwo wrócę z uczelni, posiedzę, spotkam się z przyjaciółmi, pobędę z rodziną- i ani się obejrzę, a już poniedziałek. A w ciągu tygodnia 2 dni ciągną się wieki, nie mówiąc już o pięciu... Też tak macie? :(
     Wolne spędziłam bardzo przyjemnie. W sobotę wybrałam się na imprezę z Asią, Gosią i kolegami, posiedzieliśmy w pubie, wypiliśmy piwko, a później poszliśmy potańczyć trochę :) spotkałam w klubie mnóstwo znajomych, których daaawno nie widziałam, dlatego też nie mogliśmy się nagadać. Ale wiecie, co? Obserwując osoby, które się tam bawiły uświadomiłam sobie, że jestem już napraaawdę starą studentką- zupełnie nowe twarze, zupełnie inaczej się zachowują, ja chyba lata "świetności" mam już za sobą ;) 


      Dziś chciałam pokazać Wam trochę nowości, które zasiliły moją garderobę w ostatnim czasie. Jesienią zakupy są jednym z najlepszych sposobów na poprawę humoru i nastroju :) to chyba natura każdej kobiety ;) tym razem postawiłam na szarości, kolor ten jest obecnie na czasie, a i połączyć go można na wiele sposobów i będzie pasował do różnych kolorów. Oprócz sweterka i bluzy z białym nadrukiem wybrałam także kilka ciekawych dodatków- złote nausznice, personalizowaną bransoletkę, a także oryginalne, sznurkowe dodatki. Jak Wam się podobają moje nowości? ;) 



    sweter, torebka- Lookbookstore    |    bluza, nausznice- Foymall 
sznurkowa biżuteria- Fashion Drift     |    bransoletka- Who

Serdecznie zapraszam do zaglądania do sklepów.
A, wf z samego rana nie jest taki straszny, wręcz ładuje akumulatory na cały dzień! :) 

Buziaki,
Kats.


 Instagram
 


CONVERSATION

57 komentarze:

  1. Piękne te nowości,a bluzę z tygrysem chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluza z tygrysem super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same swietne rzeczy Ci wpadły w raczki :))) ojjjjj i tez tak mam, że weekend leci bardzo baaardzo szybko w porownaniu z tygodniem :<<

    OdpowiedzUsuń
  4. mam dokładnie to samo, a w ciągu tygodnia zero czasu dla siebie :(
    ładna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy ;p A co do dni tygodnia to też tak mam.. ;p
    zapraszam do mnie :)
    _____________________________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko bardzo bardzo mi się podoba oprócz torebki.
    Nie w moim guście.
    Ale reszta cudowna <3
    Świetny jest ten sweterek i na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie tu u Ciebie!! Obserwuję:)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga www.curls-and-waves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne dodatki ! pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam nadzieję, że ten tydzień szybko zleci!
    Super rzeczy ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne nowosci cudowna torebka !

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę tutaj same perełki, szczególnie w oko wpadła mi bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moją kolekcję biżu również zasiliła bransoletka z WHO ;)
    świetne nowości <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna tygrysia bluza!!:)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne rzeczy, iście jesienne! Ja już zasiliłam garderobę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeeezus u mnie też czas zapieprza, nie ogarniam dni całkiem :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo szaro :) Nie przepadam za tym kolorem i potrzebowałabym moc kolorowych dodatków do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sweter
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne nowości, nausznice są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne nowości !:) Czekam kochana na stylizację w nich:))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. W takim razie teraz czekamy już tylko na stylizacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy :) Aby patrzeć jak zobacze je u Cb w stylówce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę sporo nowości, szary sweter jest świetny :) Uwielbiam takie więc czekam na stylizacje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy, czekam na stylizacje z nimi :))

    OdpowiedzUsuń
  24. fajneee ciuszki"D
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy blog, interesujące wpisy.

    www.modapol.blogspot.com
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ta bransoletka z napisem jest mega! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś narzekałam na wf, ale teraz gdy czasami doskwierają mi plecy czuję, że bardzo by się przydał :-P

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy. ;)

    Zapraszam do mnie.
    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja na poprawę humoru popijam herbatę z domowym sokiem malinowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zakupy :-) Najbardziej podobają mi się sweter i bluza.
    Lata świetności masz już za sobą? Bzdura ;-P Takie rzeczy to dopiero po 70 ;-)

    http://mademoisellexmadeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluza rewelacyjna!!!!!! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice pieces!! Would you like to follow each other on Facebook, Bloglovin', GFC, and/or Instagram? Please let me know if you're interested.

    Louisa Moje
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi też strasznie szybko mijają dni, normalnie nie mam na nic czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  34. Tiger zrobił na mnie wrażenie. Zapraszam na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  35. bluza z tygryskiem jest fajna ;))

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top