Eye of the tiger :)

Hej! :) 

       Mimo, że nadeszłą uczelnia, to humor mam ostatnio fajny. Może dlatego, że nie marnuję dni na spanie rano (które owszem, uwielbiam jak chyba każdy, ale w wakacje myślałam: "jaaa mogłam przez te 3 godziny zrobić tyyyle rzeczy!". No, ale od czego są wakacje). W każdym razie dzień wydaje się dłuższy, po powrocie z uczelni mam wrażenie, jakby był już wieczór... A tu dopiero po 14:00 ;) jutro niestety cały dzień mnie nie ma, od rana do wieczora będę "kwitła na przeciekawych zajęciach" z chłodnictwa do 19:30. Na samą myśl mi się odechciewa, a na myśl od wejściówce i nauce dziś wieczorem tym bardziej... Ale co zrobić, obowiązki ;)

     Dzisiejsza stylówka należy do nieco luźniejszych, które zdecydowanie bardziej nadają się na uczelnię czy zakupy. Ta bluza pochodzi z Persunmall (klik). To mój pierwszy zwierzęcy motyw na bluzie, akurat nawiązuje do jednej z moich ostatnio ulubionych nutek- "Roar" Katy Perry ;) jeśli chodzi o dół- klasyczne, jasne rurki oraz brązowe sneakersy, wygodne i praktyczne. I po raz kolejny założyłam na włosy ćwiekowaną opaskę. Mimo, że nigdy nie czułam się dobrze w zupełnie odkrytym czołem, ostatnio coraz częściej się do tego przekonuję :) 



 Spodnie- Pull & Bear
bluza- Persunmall
buty- Avaro
opaska- Frontrowshop

Kochani, będę wdzięczna za wszyskie, wszystkie kliknięcia w linki. Pomagacie mi w ten sposób we współpracy ze sklepami :) a i Wy możecie znaleźć dla siebie coś interesującego! :)

Buziaki,
Kats.


CONVERSATION

88 komentarze:

  1. uwielbiam ciuchy ze zwierzęcym motywem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Cie w tej ozdobie na włosy ;*
    super wygladasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. chudzinko ty:) piekna kolorystyka -jesien w pełni:)
    buziaki N.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skojarzył mi się tytuł posta z piosenką z Kill Bill :D Fajnie wyglądasz, ten kolor pasuje do Ciebie <3 Zapraszam na nowy post <3 Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluza.
    Bardzo ładnie Ci w takiej fryzurze. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Do twarzy Ci z odkrytym czołem i częściej zakładaj opaski!
    U mnie na szczęście same organizacyjne zajęcia więc na uczelni jeszcze nie męczą;)

    A co do stylówki... jak zwykle wyglądasz świetnie! ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale genialnie wygladasz i jakie Ty masz dluuuugie nozie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mimo że nie przepadam za tym kolorem, to bluza mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluza i spodnie :D
    a sneakersy faktycznie mamy podobne :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. To się przyzwyczajaj bo taka fryzurka jak najbardziej Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kocham tą piosenkę :)
    Super wyglądasz w tej stylizacji a bluza jest mega fajna :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejciu *.* Co stylizacja to lepsza a bluza jest ideałem <3 Fajna bransoletka :)
    zapraszam na nowy post ;)
    ___________________________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O taak, zdecydowanie widać coraz krótsze dni...
    Świetna jest ta opaska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza jest świetna! Też lubię tą nutkę! Jeżeli kllikniesz także u mnie w baner, będę ogrooomnie wdzięczna, dla Ciebie to sekunda, a dla mnie bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny outfit i wyglądasz naprawdę ślicznie na tych zdjęciach :)
    Ja w piątki siedzę na uczelni do 20:50...

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie kochana! Bluza <3 Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście tak tygryskowo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bluza, bardzo lubię ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się! mam podobną opaskę i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie jak zawsze. Obłędna bluzeczka. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie :)
    bardzo ładnie wyglądasz w takiej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa stylizacja :) bardzo podoba mi się twoja bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też uwielbiam tę piosenkę Katy! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna jesteś :)
    Chudzinka z Ciebie :)
    Świetna opaska

    OdpowiedzUsuń
  25. bluza jest świetna, ładnie Ci w takim żółtawo-musztardowym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ładnie wygladasz :)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne buciki! zdjęcia piękne :) pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie wyglądasz, chudzinka z Ciebie:)
    buty rewelka

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie , ale jesteś chudziutka , też chcę ;o

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubie żółty kolor. Super!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale świetna bluza! Ma bardzo ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana pięknie wyglądasz w takim uczesaniu z opaską!:)) mrau!!! Ah i bluza jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ostatnio rowniez myslalam by dodac jakas stylizacje z zolta bluza i czarnym dolem, poniewaz to polaczenie jest teraz na czasie ale jakos nie bardzo sie czuje w tym cieplym kolorze, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. znam ból zajęć do późna..;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie, mlodziezowo, idealnie do Ciebie pasuje taki zestaw, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylizacja :)
    obserwuję oraz polubiłam na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo pasuje ci ta bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam ćwieki, wszędzie i pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mega bluza<3 pięknie Ci w takim kolorze musztardowym:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog, bardzo ciekawe wpisy a stylizacje bardzo dobrze dobrane.

    Zapraszam do mnie:
    www.modapol.blogspot.com

    Ja już obserwuję a Ty?;)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna bluza :D jeszcze lepsza byłaby gdyby była brązowa :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie wyglądasz bluza i buty są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Misia, swietnie Ci jest w tej bluzie ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  44. wyglądasz rewelacyjnie ;))
    zapraszam fondestdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. pewnie, że próbuj, dojdziesz do wprawy z tym rozmazywaniem :)) no tp mega się cieszę, jeśli udało ci się przytyć, i ja mam na to plan :)

    OdpowiedzUsuń
  46. super kolory, super bluza
    ♡ wspaniale
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna bluza, zarówno kolor jak i nadruk ^_^ Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  48. Swietne buty ! Stylizacja fajna !
    Wpadaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. masz super spodnie ! <3 boże jaka Ty jesteś chudziutka ! <3
    wracam na bloga po długiej przerwie : welcome-in-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. W tej opasce wyglądasz tak świeżo, tak dziewczęco ;) Cudnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. Naprawdę pięknie Ci w żółtym :)

    OdpowiedzUsuń
  52. no no świetne ta bluza i ma genialny kolor

    OdpowiedzUsuń
  53. Opaska rewelacyjna !

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  54. jejku jak ja lubię takie stylizacje jak ta <3
    kolory, wszystko, no po prostu love <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Super stylizacja <3

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale Ty masz figure! <3

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. slicznie wygladasz:)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ja też mam już jakieś wejściówki, powariowali :-D

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna stylizacja! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top