No to urodziny! :)

Hej ;) 

No tak, nadszedł  wyczekiwany przeze mnie 8.06... Dziś kończę 21 lat i powiem szczerze, że zupełnie nie czuję się na ten wiek, tak naprawdę czuję się na Osiemnastkę :D Człowiek nawet nie  ma się za co złapać, bo czas leci maaaaaxymalnie szybko, a tu jeszcze wpadły urodzinki ;) dlatego chcę ten dzień spędzić najlepiej, jak się da, bez żadnych nieporozumień ;) Asia podarowała mi cudowną bransoletkę, własnoręcznie wykonaną, prześliczną. Takie podarunki najbardziej cieszą, bo wkładane jest w nie najwięcej serca. Wczoraj koledzy zorganizowali ognisko pożegnalne, ponieważ lecą do USA na kilka miesięcy, a że zahaczyło o moje urodziny, to miałam także ja kilka toastów, w tym o północy, za co dziękuuuuję :) 
Dziś natomiast zrobię to, na co nie mogłam się już doczekać i cieszę się, że wypadło akurat w moje urodziny. Wraz z kilkoma blogerkami jedziemy do szczecińskiego schroniska dla psów, gdzie przekażemy w miarę możliwości zebrane przez nas smycze, obroże, kocyki, chcemy coś zrobić dla zwierząt. Żałuję, że zebrało się nas tylko tyle, ale cieszę się, że kilka innych dziewczyn mimo tego, że ich nie będzie, przekazały coś od siebie :) i jednocześnie mam nadzieję, że kolejnym razem zbierze się nas dużo więcej. Spędzimy świetnie czas, wspólnie robiąc coś dla innych. Pokażmy, że blogerki nie tylko potrafią "brać" (jak to się często myśli), ale i dawać coś od siebie i pomagać innym. Ja kocham zwierzęta i jestem mega szczęśliwa, że mogę coś dla nich zrobić :)

Poza tym mam teraz ogromny nawał roboty, więc posty będą pojawiać sie tu niestety duuużo rzadziej... Czerwiec jest pod tym względem strasznym miesiącem, bo czeka mnie najtrudniejsza sesja w życiu. I oby jak najszybciej zleciał. 

Mam nadzieję, że zrozumiecie :* 

Buziaki,
Kats.

PS. A konkus trwaaaaa :) jeszcze 2 dni!  
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=471282802948638&set=a.234035240006730.55578.175839629159625&type=1&theater

CONVERSATION

Back
to top