Stripped leggings :)


Hej :) 
 Wszystko co dobre szybko się kończy... Niestety tak jak podejrzewałam, moja majówka skończyła się szybciej, niż zaczęła :( można by tak pomyśleć. Spędziłam 5 cudownych dni z przyjaciółkami, mam nadzieję, że szybko uda nam się je powtórzyć. Najpierw spotkałyśmy się z Iza i Anią w Lublinie, u Ani, pierwszy babski wieczorek z Jackiem Danielsem był baaardzo udany. Następnego dnia pojechałyśmy do Krasnegostawu i tam zostałyśmy na kolejne 3 dni. Iza miała urodziny, więc zrobiła imprezkę u siebie (podczas której trzeba było pogodzić się z porażką Barcy w LM :<). Pogoda średnio dopisywała, ale udało nam się wykorzystać słoneczne chwilę na wypady ze znajomymi. No i spacery z Pandką, psiakiem Izka, który jest przeslodki, ale ciągle swiruje i domaga się uwagi. Ale cudowna! :) wczoraj przyjechalysmy do Lbn znowu, pojechalysmy po bilety na PKP- niestety już bez miejscówek... Dlatego podróż mnie wykończyła. Ale damy radę :) Iza siedziała z nami do 1 w nocy- nie chciała się z nami rozstać :D a my z nią :p grałyśmy w Chińczyka i przegdałyśmy kupę godzin, oglądałyśmy zdjęcia- i stwierdziłyśmy, że wyjazd był zdeeeeeeeeecydowanie zbyt krótki. 

 Zdjęcia z wyjazdu pokaże Wam innym razem, jest ich duuużo nawet po wstępnej selekcji :D a dziś zestaw, w którym śmigałam podczas jednego z wiosennych dni. Pobawiłam się trochę w łączenie printów- co powiecie na paski i panterkę na raz? Oczywiście nadmiar nie jest wskazany, dlatego paski są motywem przewodnim, a panterka tylko w detalach, tj. apaszka i pierścionek. Do tego szara marynarka, bordowa bluzka i jasnobrązowe lity. Podoba Wam się? :-)
 lity- Avaro 
 bluzka- Romwe 
marynarka- Romwe
 legginsy- Sammydress 
pierścionek- Wholesale orders 
apaszka- Zara

 Pamiętacie o konkursie? :) możecie wygrać 3 rewelacyjne naszyjniki- wybieram aż 3 zwycięzców! :) 
Udostępniajcie to zdjęcie: 
 Buziaki, Kats.

CONVERSATION

85 komentarze:

  1. Ale ty chudziutka ;o
    Wszystko się razem fajnie komponuję ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. łączenie printów żeby efekt nie był bazarowy jest niezwykle trudne:)Tobie kochana się ta sztuka udała!ostatnio gdzieś na blogu widziałam połączenie paskowych legginsów z koszulą w kropki- bosko to wyglądała:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super są te legginsy ;3 już od jakiegoś czasu poluję na takie, wiec może niedługo się skuszę? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba. I piękną masz pomadkę na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow so pretty. love the stripes.
    happy sunday, beauty!
    lovely greets
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, świetne połączenie kolorystyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne legginsy :D
    Chudzinko ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że wspólny wyjazd się udał :D
    Jakoś nie podoba mis ie ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach ,jakie masz piękne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  11. O!! U Ciebie też paseczki! Cudownie wyglądasz jestem fanką Twoich nóżek:) A co do weekendu to masz rację szybko zleciał a gdy spotykamy się z przyjaciółmi to dni jeszcze szybciej uciekają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, swietny outfit! Milo oko zawiesic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje:) ladne legginsy, fajnie wygladaja na takich szczuplaskach , jak Ty:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze wyglądasz, udało Ci się połączyć wszystko tak, żeby ze sobą współgrało, podoba mi się.
    Ale masz chude nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam paski, więc jestem totalnie na tak! :D

    Zapraszam do mnie, nowy pościak;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nieodparte wrażenie, że Twoje buty ważą tyle co Ty ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne legginsy!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Widuje te legginsy czesto u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. znowu więzienne legginsy???

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw - masz bajeczne nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  21. widzę, że majówka bardzo udana! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. niestety wolne dni uciekają jak szalone ;c
    piekne legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  23. mi tez majówka szybko przeleciała ,ale za to bardzo pozytywnie ;*
    buziaczki ;-**

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo, Krasnystaw, jestem tam codziennie... ;)
    fajna apaszka i legginsy :d

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety taka prawda - wszystko ma swój początek i koniec, ja zdecydowanie wolę początki weekendu, majówki, wakacji, ferii.. niż końce, no chyba, że szkoły! Na to czekam z niecierpliwością. ;)
    Wyglądasz idealnie, a nogi to ło jeny, nie chcesz się zamienić? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie też są numerem jeden <3
    Pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Nadal nie mogę przeboleć tej przegranej Barcy....
    Nie podoba mi się ten zestaw :c

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mega stylizacja! bardzo zmysłowa ta czerwona pomadka :))

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny zestaw :D a dodatki z motywem panterki pasują:D

    OdpowiedzUsuń
  31. ajaja, nosiłabym ♥ podoba mi się, w moim stylu ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. chciałabym mieć tak szczupłe nóżki :< ja wyglądam beznadziejnie w takich legginsach..

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialnie wyglądasz ;)) Pięknie! <3

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podobają mi się Twoje spodnie :333
    Cieszę się, że spędziłaś pożytecznie majówkę :)
    Zapraszam na niedzielny post ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. nareszcie wróciłaś :)) wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  36. Nogi aż do nieba :-) Strój dnia super!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze co dobre szybko się kończy, niestety :(. Fajnie, że tak świetnie spędziłaś ten czas :). A zestaw bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj tak! Majówka skończyła się szybciej niż zaczęła! :(
    Świetnie wyglądasz, masz piękne nogi *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Leginsy sprawiają, ze Twoje nogi wyglądają na bardzo długie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. te paski do Twoich nóg pasują idealnie :D:)

    oooo i jak wrażenie z Lublina :D?

    OdpowiedzUsuń
  41. ładna apaszka :) a czarna kurtka z poprzedniego posta jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam te legginsy. Noszą je wszystkie dziewczyny, ale i tak są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  43. Legendy są świetne !! ;) super wszystko polaczylas ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. No matma mnie pogrąży na maturze :D , ale jestem dobrej mysli:)
    Stylizacja fajna, leginsy fajnie wyglądaja :)

    OdpowiedzUsuń
  45. cieszę się, że długi weekend Ci się udał! ; )

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudownie prezentują się na Tobie te pasiaste legginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  47. te buty to masz świetne! :):*

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny outfit! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajnie wyglądasz :))
    myślę, że majówka wszystkim za szybko minęła, choć było tyle dni wolnych :/

    OdpowiedzUsuń
  50. wiele moich kolezanek ma te leginsy.

    OdpowiedzUsuń
  51. świetnie! genialne leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam Twoje legginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  53. podoba mi się połączenie legginsów i butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne leginsy !
    Ale masz dłuugie nogi *.* :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  55. Pionowe pasy to tragedia na twoich chudziutkich nózkach... Spróbuj poziomych lub ukośnych..

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna stylizacja! Legginsy świetnie wydłużają nogi a motyw panterki dodaje tu charakteru :))

    Obserwuję i chcę Cię zaprosić do tego samego ;)
    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. genialne legginsy <3

    zapraszamy do nas :
    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. buty są bardzo ładne :) a legginsy bardzo do nich pasują

    OdpowiedzUsuń
  59. Jacie!! Masz nogi do nieba w tych leginsach! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie wyglądasz :) Masz idealną figurę do pasiastych spodni :) Pozdrawiam

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Czekam na zdjęcia z wyjazdu, chętnie zobaczę gdzie biegałyście po krasnymstawie :) Też byłam w tym samym czasie w Krasnymstawie co i Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Spokojnie i na czasie, jestem na tak i to bardzo:))

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top