Paski numer X :)

Hej :) 
Piątek piątek piątek, cieszycie się? Ja niedawno wróciłam z zajęć i wzięłam się za notkę ;) 
Wczorajszy dzień mimo, że było święto, wykorzystałam po części na sprzątanie. Nie wytrzymywałam tego kurzu w moim pokoju, unosił się już tak bardzo, że ledwo dało się oddychać... Zdecydowanie nie jestem perfekcyjną panią domu, bo sprzątanie przychodzi mi z wielkim leniem, ale jak już skończę, to jestem piekielnie zadowolona. Napisałam też kilka stron projektu z podstaw żywienia, już mam razem 7, więc niedługo koniec ;) o wiele łatwiej pisze się o żywieniu ludzi z chorobami wątroby, niż o procesach technologicznych obróbki mleka... Litości :D po południu spotkałam się z przyjaciółką, przeszłyśmy się na spacer ;) i tak dzień zleciał całkiem szybko ;)

Lubię paski. To chyba nic odkrywczego, bo możecie to zauważyć na moim blogu bardzo często. I mimo, że może trochę irytować fakt, że teraz co druga dziewczyna na ulicy je nosi, nie zamierzam rezygnować z tego motywu :) pasiaste legginsy zawładnęły już niejedną szafą, zwłaszcza w ostatnim czasie, chociaż w mojej już od jakichś 4 czy 5 miesięcy obecne są legginsy w tym motywie ;) pomyślałam, że tym razem wybiorę nieco bardziej delikatną wersję, bez jeansowych kurteczek, za to z jasną, beżową koszulą z fantazyjnym kołnierzykiem i nieco kontrastujące z całością, ciemnoniebieskie baletki. Jeśli chodzi o dodatki, to w zasadzie kołnierzyk jest tu główną ozdobą, ale dopasowałam do całości złotą bransoletkę z kolcami. Jak Wam się podoba? :) 
torebka- Jollychic
koszula- Sheinside
buty- no name
legginsy- Jollychic
bransoletka- Persunmall 

 Jak planujecie spędzić dzisiejszy dzień? Również macie wolne? ;)
Buziaki,
Kats.

PS. Przypominam o konkuuuuuursie, do wygrania 3 śliczne bransoletki ;) 

CONVERSATION

77 komentarze:

  1. ja nienawidzę pasku, z dwóch powodów jednej co już wymieniłaś czyli za dużo ich na ulicy po drugie kojarzą mi się z obozami koncentracyjnymi,szczególnie te grube pasy takie jak masz ty jeszcze ujdą ale ogólnie bardzo mnie odpychają.No ale to moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koszula, a paski lubię w każdym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. torba i koszula są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam wolne i zamierzam się lenić:)
    ślicznie wyglądasz kochana:)
    buziaki:)
    zapraszam do mnie na szybkie oddanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. na 3 zdjęciu od dołu wyglądasz jak anorektyczka :/ jaka chudzinka z ciebie :)
    czy to tylko taki efekt zdjęcia?
    a zestaw fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, tak inaczej - delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja i koszula, uwielbiam takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja dziś wolne. świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajnie wygląda ten kołnierzyk :) Ja po prostu nienawidzę sprzątać, jestem okropnym bałaganiarzem, więc według cb nie jesteś perfekcyjną panią domu, ale w porównaniu do mnie to naprawdę, uwierz, jesteś nią haha :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Wyszłam za mąż, zaraz wracam" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kiedyś nie lubiłam sprzątać, ale ostatnio jakoś to bardziej polubiłam :)
    Fajny strój wszystko tak ładnie do siebie pasuje :)




    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Paski wydłużają nogi hihi :)) Ponadto, podobają mi się Twoje niebieskie buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jakos paskow nie lubie- poszerzaja ;)
    bardzo ladniw ci w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie przepadam za paskami :D ale koszulę to masz świetną :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny zestaw. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurz w pokoju - znam to,haha :D
    Ślicznie wyglądasz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie :) I ten kolor butów - cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne spodnie :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! :D
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowita jest ta stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Weź przytyj trochę bo Twoja głowa wygląda źle, jest za duża i nieproporcjonalna do reszty jak by ją doczepili ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. ja łasnie zrezygnowałam z takich spodni, legginsów właśnie ze względu na to, że wszyscy to noszą, nie lubię po prostu wyglądać jak pół mojego miasta ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam takie miętowe :D
    podoba mi się bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje :) I to lepiej dla Ciebie że masz taką figurke wiec mozesz się cieszyć :) A wszelkiego rodzaju wzorzyste tkaniny do Ciebie pasują bo nic nie ejst w stanie Cię pogrubić ;) Więc pasy jak najbardziej na TAK ! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne te Twoje legginsy, inne niż wszystkie! Jestem na tak :) Bardzo uroczo wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  26. zdecydowanie ;) genialna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale Ty jesteś chuuuda, wow!!!??? Stylówa spoko :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super wyglądasz! cudną masz koszulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna stylizacja! :*
    Boże, jaka jesteś chuda! Jak zobaczyłam te ręce to się przestraszyłam o.O

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale Ci pasuję ten motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie lubię pasków ale na TOBIE wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolor balerinek plus paski - genialnie ;D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chudzinka ;) (Hehehe nie powiem, że ja jestem gruba :D)
    Ślicznie wyglądasz :* Obserwuję.

    ______________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale Ty jesteś chudziutka *_*
    Dziękuję za komentarz :3
    + śliczny zestaw ~

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz przepięknie :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ale mnie tutaj długo nie było:o
    świetna torba<3

    OdpowiedzUsuń
  38. spodenki są boskie, też takie mam i są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. swietne masz spodnie <3
    www.konstylencja.blogspot.com
    www.facebook.com/Konstylencja

    OdpowiedzUsuń
  40. powiedz kats, bo strasznie mnie to dręczy: ubierasz rajstopy pod legginsy czy raczej takie cienkie skarpetki? dużo dla mnie znaczy Twoja odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie, jeśli jest zimno to zakładam rajstopki, ponieważ te legginsy są bardzo cienkie, więc nie bardzo da się inaczej ;) ale ogólnie to cienkie skarpetki, wtedy buty nie obcierają.

      Usuń
  41. Ja moje legginsy już mam! Też będę nad jakąś stylizacją kminić :>

    www.polishtroublemakers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi ten zestaw bardzo się podoba :) Nie ma miejsca na nudę :) a niebieskie balerinki rzucają się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jeju jaka Ty jesteś szczupła :O jedz dziewczyno więcej ,hehe nie no żartuję:p bardzo podoba mi się ten zestaw ,super :)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo fajny zestaw :) ja niestety w pasiaste leginsy się nie ubiore , gdyż moje uda mają optycznie chyba z 70 cm w obwodzie w nich :p

    OdpowiedzUsuń
  45. Idealna stylizacja! Świetne spodnie i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny zestaw,bardzo mi się podoba!;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz śliczną koszulę :)
    Zapraszam na mój nowy blog - www.blueisinthesky.blogspot.com
    Pozdrawiam, Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  48. spróbuj może zakładać jakieś dłuższe bluzki do legginsów albo chociaż nie wkładać do nich z przodu bluzki, bo to miejsce powinno być zasłonięte...tak się nie nosi legginsów i każda stylistka Ci to powie. Wygląda to po prostu nieestetycznie ;/

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top