Ognisko! :)

Hej! ;) 
Jak Wam minęła niedziela? 
Ja przyznam, że mimo tego, że było niecałe 12 stopni, to cały dzień się udał- absolutnie :) ważne, że świeciło słońce- rajd i ognisko były dobrym majówkowym wstępem. Spotkaliśmy się ze znajomymi na pętli, obgadaliśmy "plan działania" i udaliśmy się na rajd, podczas którego mijaliśmy szpital psychiatryczny, spotkaliśmy też kobitkę na koniu, przy którym chyba każdy zrobił sobie fotkę... Był tak uroczy, uwielbiam zwierzaki :D 
Kiedy doszliśmy na miejsce, większość z ogniskowych stanowisk była zajęta. Nie ma się co dziwić, tak świeciło słońce, że nie dało się odczuć chłodu, a niedzielne "ogniskowanie" to coś, na co wpadło wiele osób :) spotkaliśmy też naszych kolegów, upiekliśmy pyszne kiełbaski, ziemniaczki i wszystko, co tam sobie przygotowaliśmy. Dawno aż takiego relaksu nie było- słońce, fajni ludzie, gry, miła atmosfera dookoła. Tylko potem, wieczorem, zrobiło się dużo zimniej- to koledzy podzielili się bluzami :D i chociaż siedzieliśmy prawie w ognisku, to i tak się dało odczuć chłóóód. Gra w kalambury, zgadywanki i berka na rozgrzewkę też wymiotła system, koleżanka ma jakieś filmiki, jestem ich mega ciekawa :D
Poniżej trochę zdjęć ;) 
 Mam nadzieję, że fajnie Wam się oglądało :D Mieliście już jakieś ognicho w tym sezonie? :)
Ja teraz mam chwilę wolnego, poszykuję sobie coś do spakowania. Ale jeszcze mam czas :D ogólnie mam dziś naprawdę dużo rzeczy do zrobienia, wczoraj szybko zrobiłam sobie prostą listę i będę tylko odhaczać kolejne rzeczy... :D

Buziaki,
Kats.


CONVERSATION

59 komentarze:

  1. Nie ma to jak spędzać czas w miłym towarzystwie :-) A takie wypady z przyjaciółmi dają porządnej energii na dalsze dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow, to twoja siostra - bliźniaczka??? strasznie podobne jesteście do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra tak, ale nie bliźniaczka :)) o 2 lata starsza.

      Usuń
    2. Ale wygląda jak bliźniaczka :)

      Usuń
  3. Widzę, że odpoczywasz na maxa :))

    OdpowiedzUsuń
  4. spędziłas miły dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój wczorajszy dzień był niestety nuuudny ;/
    Mam nadzieję, że w majówkę się coś będzie działo ciekawego ;)

    P.S też bym się z chęcią wybrała na jakieś ognicho ;]

    Pozdrawiam, Angela
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie spędziłaś ten dzięń :)
    Kiełbaski mmm :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ogniska nie miałam, tylko grilla ;d chociaż ognisko to inny fajniejszy klimat według mnie ;)) w majówkę chcę nadrobić o ile będzie ładna pogoda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pogoda dopisała , to najważnejsze ja miałam wczoraj robić grilla ale pogda do kitu była

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne spodnie, zazdroszczę tego wypadu:)
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie czekam na pierwszego grilla lub ognisko. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dobry dzień to dzień z najbliższymi! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ejjj kiełbasy mi się zachciało :3 http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja w najbliższym czasie mam zamiar zrobić ze znajomymi jakies ognisko :p zdjecie z koniem wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Wy jesteście do siebie podobne! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. z miłą chęcią poszłabym na jakieś ognisko :) zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  16. piwko w plenerze.. lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę, że ognisko się udało ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. ja byłam na ognisku klasowym w czwartek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Konik jest śliczny,nie dziwię się że każdy zrobił sobie z nim zdjęcie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już też byłam na ognisku:) Ale Ty szczuplutka jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia :) Czy jest na nich twoja siostra? :O Strasznie podobne c:

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przez ciebie nabralam checi na zorganizowanie ogniska :)

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW! Wyglądacie z siostrą jak ślicznotki bliżniaczki,hehe :3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. oj poszłabym sobie na takie ognisko <3 ale u mnie póki co za zimno:)
    świetne zdjęcia !:)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przyjemne miejsce na spędzenie czasu ze znajomymi :)
    My już rozpoczęliśmy sezon ogniskowy, w czwartek organizujemy drugie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. na tym jednym zdj ta kielbasa ci sie smiesznie podzielila ;d
    super zdj ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie to wszystko wymyśliliście!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ah, kocham ogniska, można wtedy tak miło spędzić czas z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O mniam *.* Zjadłabym taką kiełbache :D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale bym zjadła taką kiełbaske, ojjjjjjjjj! :(

    OdpowiedzUsuń
  32. kiełbasaaaaaa!!!! aż ślinka cieknie:D!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia!
    Na ognisko równiez chętnie bym sobie poszła:)
    Super blog!

    Obserwuję Cię i polubiłam na FC,Będzie mi miło jeśli równiez zaczniesz mnie obserwować i też polubisz na fc:*

    Buziaki!
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ale zdjęć:) piękny konik:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie Ty masz nogi!? *_* Jak Ty to robisz? ;o
    Świetne fioletowe spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. u Ciebie też mi się podoba :) obserwuję.

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piszę pod tym postem, ponieważ nie mogę skomentować najnowszego :)
    Krasnystaw to moje rodzinne miasto :) A w Lublinie studiuję :)
    Fajnie, że odwiedzasz te strony, mam nadzieję, że nie będziesz żałować. Ze swojej strony mogę polecić jeszcze Zamość, który ma cudowny rynek :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale jesteście do siebie podobne z siostrą :O
    Świetne fotki, ja niestety jeszcze ogniska nie miałam w tym roku, ale w majówkę nadrobie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ale pozytywne fotki! :)

    pozdrawiam i życzę udanego weekendu majowego <3

    OdpowiedzUsuń
  40. ładne zdjęcia ;))
    ja grilla zaliczyłam w sobotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. oo przeczytałam że będziesz w lbn i krasnym, moje regiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Narobiłaś mi ochoty na taką kiełbasę z ogniska :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ogniska są super :D genialne fotki :)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili :):*

    OdpowiedzUsuń
  44. swietne zdjecia..:) juz dawno nie bylam na zadnym ognisku..:/

    OdpowiedzUsuń
  45. zazdroszcze tego ogniska <3 u mnie pada ciagle deszcz :(

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top