Błyskotki! :)

Hej ;)
Co u Was, jak mija sobotni poranek? 
Ja usłyszałam budzik o godzinie 9:00, ale pospałam jeszcze pół godzinki i właściwie dopiero niedawno się ogarnęłam. Wreszcie mogę usiąść, włączyć telewizor i napisać na spokojnie notkę :) 
Wczoraj zrobiłyśmy sobie wieczorek z okazji Dnia Kobiet wraz z Asią i Moniką. Żadnych facetów, tylko nasza trójeczka, piwko, ploty i film :D oglądałyśmy "Hobbita", ale w połowie się wyłączyłyśmy, bo sam film był strasznie długi, a my zajęłyśmy się plotkowaniem o wszystkim, co się da :) wnioski wyciągnęłyśmy bardzo interesujące :D jeszcze co do filmu, fenomenalne postacie, świetna grafika, obrazy natury, ale nie ma się co dziwić, w dzisiejszych czasach... I tak wolałam ploty! :D 

Nie mam ostatnio praktycznie żadnych swoich zdjęć, bo nie ma ku temu zbyt wielu okazji- bardzo rzadko zabieram ze sobą aparat, a i robienie zdjęć na uczelni czy w drodze na nią mijałoby się z celem ;) ale za to chcę Wam pokazać moje nowe cacka w biżuterii, głównie pierścionki: 
 Ja uwielbiam przede wszystkim ten z kolcami oraz z dużym oczkiem z panterką. Dla mnie to dwa numery jeden, zwłaszcza założone "razem". Kolczyków jeszcze nie miałam okazji założyć, ale pewnie zrobię to na dzisiejszą urodzinową imprezkę Sylwii ;) już się nie mogę jej doczekać! :) 

Nowe meble w kuchni już stoją i naprawdę wyglądają świetnie, przynajmniej moim zdaniem :) zaraz trzeba będzie poprzenosić wszystko, więc pęęęędzę! :)

Buziaki,
Kats. 

CONVERSATION

91 komentarze:

  1. piękne błyskotki! pierścionki ekstra. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne błyskotki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię stylizowane na stare złoto, bo za takim mocno sztucznie świecącym nie przepadam, te są akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten panterkowy jest przesłodki :) Ja sobotę zaczęłam już od 7 rano, bo musiałam wyrobić się ze wszystkim wcześniej, bo muszę za godzinkę zawieźć tatę na badania... A że rzeczywiście wyrobiłam sie ze wszystkim wcześniej to teraz siedzę i odwiedzam blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też się te dwa najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierścionek różyczka piękny:)
    Bardzo polubiłam ostatnio biżuterię właśnie w takim kolorze "starego złota" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja kocham pierścionki♥ cudowne *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne pierścionki *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. ten pierścionek ćwieki jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten z kolcami najlepszy <3 Świetna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te pierścionki są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cuda ! Ten z panterką jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no. Hobbit jest świetny. Podoba mi się ten pierścionek z kolcami. Ile za niego zapłaciłaś? c:

    OdpowiedzUsuń
  14. pierścionek z panterką jest super :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie również te dwa są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również mogę wreszcie spokojnie usiąść przed komputerem ! Uwielbiam weekendy :)
    Śliczna biużuteria.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham biżuterię! ;)
    prześliczne pierścionki ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne błyskotki :))
    pierścionek z kolcami najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  19. ten z kolcami rzeczywiście jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten z panterką bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za odwiedziny! :D I cieszę się, że podoba Ci się mój blog!

    Super świecidełka! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super fajne te błyskotki ;).


    http://serafiel-nails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. mamy tych samych faworytów.
    świetna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja spałam dziś do oporu, bo źle się czułam. Fajne pierdółki!

    OdpowiedzUsuń
  25. o ja, przepiękne te kolczyki! :O uwielbiam takie perełki <3

    OdpowiedzUsuń
  26. dokładnie tak :)
    przepyszne kamikadze ;D
    lubię takie "pierdółki" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne, a szczególnie ten z różyczką ;)

    ja o 9 juz byłam na zakupach ;P ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna biżuteria. Wszystko bym chciała :-)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. widzę tam pierścionek z malutkimi uszkami, mmm ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne pierścionki:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. zdecydowanie ;) ja nie przepadam za pierścionkami ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystkie te rzeczy bardzo mi się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Cała Kats siedzi w tych pierścionkach :D
    Buziaki i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja wolę biżu w kolorze srebrnym :) Ale fajne pierścionki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. kolczyki z perełkami są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba spotkanie z przyjaciółkami bez ploteczek się nie odbędą (przynajmniej ja tak mam zawsze) :D
    Masz rację ta biżuteria to istne cacka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna biżuteria fajny ten kolczyk taki hm .. jakby okrągły.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie oglądałam jeszcze hobbita :3
    Zapraszam na sobotniego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnie numerem jeden jest ten z dużym oczkiem z panterką :D :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie piękne :) ale najbardziej podoba mi się ten pierścień z różyczką :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudności :) Ten z kolcami jest boski ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja przez Hobbita też nie przebrnęłam ;)
    Śliczna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajnee rzeczy : )
    Kocham dodatki ♥
    Obserwujemy ??
    Ja już ; *
    Proszę jeśli możesz do wzięcia udziału w moim rozdaniu , będę bardzo wdzięczna ♥
    http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/2013/03/3-metry-nad-niebem.htm

    OdpowiedzUsuń
  44. Też niedawno zakupiłam takie błyskotki, były złote, a już są miedziane...
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  45. Najbardziej podobaja mi sie kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  46. jak ja kocham pierścionki! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Hello dear :) nice blog and cute post! now follow you with pleasure, you look to me to follow me if you like;)

    http://teanonsolomoda.blogspot.it/

    Kiss Tea.

    OdpowiedzUsuń
  48. właśnie też chcę dzisiaj oglądać Hobbita :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. pięękne ;3
    hobbit moim zdaniem jest nudny. zasnęłam na nim. ale książkę polecam! ;3

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubię pierścionki, tylko moje palce wyglądają jak parówki....

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne pierścionki :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja nie oglądałam Hobbita.
    A co do błyskotek,są świetne:P
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bylas wczoraj w Heya?:D
    Odpisz prosze u mnie

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne pierścionki ;)
    Zapraszam do mnie na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  55. Great jewelry dear!!!

    *See you soon on my blog.
    ABSOkisses!!!
    Fanny J. ABSOmarilyn | The Marilyn Monroe of the 21st century

    OdpowiedzUsuń
  56. Marzy mi się ten złoty a`la kolczyk! <3

    OdpowiedzUsuń
  57. do czego masz ten z kolcami ? masz piercing ? (:

    OdpowiedzUsuń
  58. aa to pierścionek.XDD nie ważne haha

    OdpowiedzUsuń
  59. fajny zestaw, bardzo uniwersalny;D

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top