Trochę o spotkaniu + outfit ;)

Hej :* 
No i już po najbardziej oczekiwanym dniu ostatnich dni (jak to brzmi :D). 
Co mogę powiedzieć, radość kiedy spotkałam dziewczyny ponownie była wielka, podobnie, kiedy poznałam kolejne blogerki z mojego województwa :) umówiłam się najpierw z Justyną, która okazała się naprawdę sympatyczną osobą, pojechałyśmy razem do Elefunka, gdzie spotkałyśmy się już w większym gronie. Rozmowom nie było końca i chociaż muzyka nieco nas zagłuszała, a nikłe światło trochę uniemożliwiało na początku kontakt (potem się rozjaśniło, barman nieco podziałał przy lampach :))- było świetnie :) nawet nie wiem, kiedy minął cały ten czas, zdążyłam wypić piwo, a tu nagle minęło kilka godzin :) dokładniejszą relację ze spotkania napiszę, kiedy otrzymam więcej zdjęć- od fotografa i dziewczyn, których aparaty nie szwankowały tak, jak mój :< na razie potrzymam Was w niepewności ;)

 Także dziś zdjęcia ostatniego zestawu ;) legginsy, jakie założyłam, ostatnio są moimi ulubionymi. Do tego sweterek, na który czaiłam się dość długo, ale zawsze miałam jakieś "ale"- "ale wolę kupić to, ale to jest ładniejsze", blablabla. W koncu jednak go mam :) do tego proste, beżowe, ciepłe botki ;) założyłam mało dodatków, właściwie tylko jeden- czarno- brązowo- białą, złożoną ze sznureczków bransoletkę Bi- artist, o której wspominałam Wam dość niedawno :) jak Wam się podoba? 

sweter- Indressme 
legginsy- Romwe 
bransoletka- Bi- artist
buty- no name 

Jakie macie plany na dziś? Ja na dziś jeszcze żadnych, póki co chyba będę korzystać z przedostatniego weekendu przed nowym semestrem, strasznie mi szybko lecą te ferie, niedobrze! :p 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

102 komentarze:

  1. Sweterek świetny, zestaw taki jak lubię ;d
    U mnie niestety nauka, bo został mi ostatni najgorszy egzamin chce go zdać i zapomnieć o nim, nie chciałabym się uczyć na 2termin ;d
    Korzystaj z wolnego i odpoczywaj, trzeba naładować baterie na nowy semestr ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne zestawienie *.* Podoba mi sie :)
    Ja jak narazie nie mam planów.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze,że spotkanie się udało! stylizacja jak zwykle świeeeeeetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u kogoś na blogu już widziałam taki sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to super, że spotkanie się udało !
    Ale no niestety na ogół tak jest,że jak jest fajnie, miło i w ogóle to czas leci nie wiadomo jak szybko !
    Śliczny strój,jak zwykle :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny zestaw ;)
    Czekamy na foty ze spotkania ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter świetny :)
    Życzę udanego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz świetne buty, marzą mi się takie z ażurem ;d do tego świetny sweter ♥
    ja też zawsze wyczekuję spotkania blogerek ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sweterek, jest super ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek naprawdę bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, a ten sweterek to jak najbardziej udany zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zestaw, ładnie wyglądasz :)
    ja na dziś nic nie planuję, chyba będę się lenić przed telewizorem ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, pisze w notce, że to zestaw z wyjazdu z gór, z którego wczoraj wróciłam. A w górach jeszcze śnieg się utrzymuje ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dziwię się, że lubisz te legginsy, wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dziwie się, że uwielbiasz te legginsy. Świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  16. oh what a really nice look. love your sweater.
    nice choice.
    lovely greets and a happy sunday.
    maren anita


    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  17. Kats, odpowiadasz jeszcze na emaile?

    OdpowiedzUsuń
  18. też bym się przeszła na jakieś spotkania, ale nawet się nie orientują czy w Małopolsce takie są ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki.
    Super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę spotkania ! :)
    Ślicznie wyglądasz, zakochałam się w sweterku.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny sweterek i buty :) zestaw na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniałe zestawienie ;) tez ostatnio spotykałam się z blogerkami

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz. Super sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  24. botki są śliczne :) idealny kolor

    OdpowiedzUsuń
  25. Było supcio :* Następnym razem wpadaj na afterka :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Szukam podobnych bucikow ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszczę! te spotkania są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny strój ;) sama moglaby się tak ubrac

    OdpowiedzUsuń
  29. fajniutki ten sweterek!
    no noo, wyczekuję relacji, ze spotkania :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne spotkanie :) No i sweterek już pisałam że mi się podoba;) W moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka jesteß chudziutka :o
    ßliczne zdjécia ;)) :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Wielbię twoje outfity ! ;*
    Sweterek <3 i te cudowne botki !!! ♥
    Ahh pozazdrościć takich spotkań ;<

    OdpowiedzUsuń
  33. o jejciu czyzby to byly welurowe spodnie ??
    ale ladnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale mi się ten twój sweterek podoba hrhrhr <3
    Ładnie,ładnie :3

    --
    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ładnie Ci w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajniutko, spokojnie tak;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. sweter świetny <3


    http://myesscape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny sweterek, bardzo Ci w nim ładnie. ;)
    fajne takie spotkanie na pewno. ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. wiem że się powtarzam ale ten sweterek jest śliczny :O *.*

    OdpowiedzUsuń
  40. AJ jaka Ty słodziutka jestes ;) A chudzinka, ojej ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny sweterek! : )) No i zazdroszczę spotkania, musiało być naprawdę świetnie : )

    OdpowiedzUsuń
  42. sweterek cudny <3
    bardzo ładny zestawik ;p

    zapraszam :)
    jbyj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. fajny sweter!
    http://made-in-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. szkoda ze nie moglo mnie byc na spotkaniu bo tez jestem z zachodniopomorskiego:)
    PS. Informuje Cie ze zmienilam adres bloga z ,,zapiski-weroniki" na ,,ponad--chmurami" :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny sweter <33333333333333333333

    http://zatracona-w-swiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wygladasz! Zapraszam do mnie ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  47. pięknie wygladasz, tak wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. też mam tak często z rzeczami, że mimo iż coś mi się podoba, to tego nie kupię xd ale sweterek bardzo ładny :) ciekawa jestem tej relacji ze spotkania :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne buty! :) a sweterek sama też oglądałam i mam podobne powody, jak Ty, aby na razie go nie kupować:D

    OdpowiedzUsuń
  50. Takie spotkania to na pewno świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ładny outfit :)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten sweterek jest śliczny <3

    Obserwujemy? Odpowiedz u mnie na blogu :)

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. super sweter ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. zazdroszczę takich wspólnych blogerskich posiadówek ;)
    świetny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. super look!
    bardzo podobają mi się buty!
    ściskam cieplo:*

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna okolica. Sweterek również super, fajnie wygląda z kieszonką :)
    Pozdrawiam, Michalina - Fashionably by M

    OdpowiedzUsuń
  57. hej kochana, chciałam dodać do obserwowanych, patrze - a już kiedyś dawno temu zaobserwowałam ;)
    bardzo się cieszę, że Was wszystkie poznałam :)

    śliczny sweterek :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetnie było Cię poznać. Spotkanko mega się udało ;-) Pozdrawiam i bardzo się cieszę że bransoletki przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  59. ooo jest i stylizacja z tym świetnym sweterkiem;) A co do spotkania blogerek to bardzo Ci zazdroszczę, ja mam wrażenie jakby z moich stron nikt nie blogował :(

    OdpowiedzUsuń
  60. Zakochałam się w sweterku :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  61. super sweterek !
    zazdroszczę spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajny zestaw ,sweter przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Sweterek bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajnie, że spotkanie udane !
    Legginsy faktycznie są świetne :>

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny zestaw ! :)
    http://terybluft.blogspot.com zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajnie, że są takie spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  67. Hey this is a real cool website

    Feel free to visit my website not getting pregnant

    OdpowiedzUsuń
  68. I'm not in a position to view this web site correctly on saffari I think there's a drawback

    Check out my webpage :: having trouble getting pregnant after a miscarriage

    OdpowiedzUsuń
  69. Hello! You some type of professional? Nice message. Can you inform me the way to subscribe your weblog?


    Also visit my web-site; how to get pregnant fast []

    OdpowiedzUsuń
  70. Everything is very open with a very clear description of the issues.
    It was definitely informative. Your website
    is very helpful. Many thanks for sharing!

    my blog post - what can i do to get pregnant

    OdpowiedzUsuń
  71. Consider, then, if we will afford to pay that will niezasłanianie the
    particular panes individuals family home. Filling Hanmade relief tend
    to be intended for nosy neighborhood friends. It is overall of your places
    usually are ornamented from a Scandinavian trend organized at
    a minimum a few lighting of which make a soft, diffuse light

    Here is my web site: klik

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top