Christmas inspiration :)

Hej :*
Niedawno wstałam, ogarnęłam się, zaraz będę musiała iść się pouczyć...
Tak mi się nie chce jechać na 17:00 na zajęcia, ale trzeba, wolę sobie przysługującą nieobecność zostawić na styczeń, przed sesją i zaliczeniami :) 
Coś mnie też bierze (na same Święta, fenomenalnie...), więc dzisiejszą opcją dla mnie jest mleko z miodem i czosnek (obrzydliwy, ale zjadłam go już chyba z kilogram- no, może przesadzam :p), po którym boli mnie brzuch.
Kilka świątecznych inspiracji, mam nadzieję, że mój nastrój i motywacja do czegokolwiek zmieni się wraz z nadchodzącymi Świętami i takimi obrazkami:


A jeśli nadal nie wiecie, co kupić na Święta swojej rodzinie, sklep Zalando przygotował specjalną, nieco humorystyczną infografkę, dzięki któej łatwiej będzie Wam uniknąć nietrafionych prezentów :) 

 Ściskam mocno,
Kats.

CONVERSATION

Back
to top