Zabawa w wiosnę!

Hej! :)
Najgorsze w tym tygodniu już za mną, z czego cieszę się niezmiernie! Kolokwium z toksykologii wczoraj poszło mi całkiem dobrze, to chyba zasługa uczenia się z Gosią na skojarzenia i nasza dyskusja na temat robali, pasożytów, szkodników magazynowych itp... A biochemia- jestem strasznie zadowolona! Okazało się, że nie było tak trudno! Kilka pytań znaliśmy od jednej z grup, więc to już coś :D no i pomógł nam nasz system znaków "ABCD" haha :D dzięki temu zaliczyła większa część osób ;) Czwóreczka jest :) Tak czy inaczej- strasznie cieszę się, że to już za mną, czuję, jakbym miała wakacje haha!
Ostatnio trochę brakuje mi ciepła (no i chyba nie tylko mi :)), fajnej pogody, wysokiej temperatury... Pogoda nie zachęca do wychodzenia z domu, a robienie zdjęć outfitu przy 4 stopniach graniczy z szaleństwem- dlatego postanowiłam, że w wolnej chwili pobawię się w "cofanie czasu" i zrobię zdjęcia w bardziej wiosennym wydaniu :) Pomyście, jakby teraz miało zaczynać się lato :) Kwieciste buty miały być głównym elementem zestawu- podobają się? :) no i nie zapominajmy o biżuterii- tym razem zwierzęcy motyw- Glitterowe jelonki :)

 bluzka- no name
kolczyki, bransoletka- Glitter
marynarka- Romwe

Co sądzicie? :)


Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

99 komentarze:

  1. no to gratki!:) Przede mną następny tydzien szykuje się szalony same koła.. grrr;) mam nadzieje ze pojdzie mi tak dobrze jak Tobie ;))
    ^^ ;P
    Uwielbiam takie kolorowe zestawienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. woo to gratuluję zdanych kolosów :D świetne butki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny kolor swetra *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz mi źle! Bardzo źle.. Już czuję na karku wiosenne słońce, a patrzę za okno i.. zimno się robi. ; <
    Ale muszę przyznać, że wyglądasz bardzo ładnie. Buty są faktycznie godne uwagi. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. ano, ja się muszę zabrać za naukę bo ostatnio ciężko :O ale twój wiosenny outfit poprawił mi humor ! :) świetne kolory ! :)

    zapraszamy:
    http://being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaaa, wiosna. :(( Kiedy to będzie..
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tak przywołać wiosnę ! ale jak kto ma ciepło w domu to tym bardziej .

    OdpowiedzUsuń
  8. Buciki cudowne:)Mi tez brakuje słoneczka i ciepełka :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, świetne buty!
    śliczny ten zestaw. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż mi się ciepło zrobiło ;) I gratuluję wyników w nauce (ja jestem leń) Zapraszam do mnie ;)

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty zupełnie mi się nie podobają. Reszta fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne bucki :)

    Zapraszam do siebie
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Dla aktywnych-nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no własnie mogłaby ta pogoda dac nam jeszcze troszke więcej stopni! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny zestaw - idealny na rozweselanie takich dni jak dzisiejszy : )

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście wyszło wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj teraz będę tęsknić za wiosną... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm. Gdynia na wesoło i Gdynia w krzywym zwierciadle. Niby pomysły mam, ale ciężko zrealizować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Już niedługo i wiosna też będzie:)
    Jelonki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszymy się razem z Tobą <3! Brawo:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. To gratuluje:) cudowne te butki!

    OdpowiedzUsuń
  21. aż mi się lato wspomniało :D
    bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor marynarki jest cudowny ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Mamy takie drobne atrakcje dla szkoły.
    np. rano każdy dostanie kolorową karteczkę i później dowie się co czeka go w przyszłości
    oraz wiele tego typu rzeczy
    + będzie kiermasz słodkości. To co mi najbardziej sie podoba ;))

    Piękny kolorek marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. buty sa śliczne, i gratuluję ocen ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. super, że tak Ci dobrze poszło:) Bardzo fajny zestaw:) trzeba czasem rozweselić jesienne dni bez słońca.

    Zapraszam na nową notke:)

    OdpowiedzUsuń
  26. buty czadowe:) ja siedzę w domu z choróbskiem straszliwym:(

    OdpowiedzUsuń
  27. to Twój najlepszy outfit zdecydowanie! jest taki delikatny, dziewczęcy i pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratulacje dobrej oceny ;D a butki świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej spodobała mi się biżuteria :))
    Szczególnie kolczyki <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję, bardzo ładnie wyglądasz! pozdraawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. szczerze gratuluję zdanego kolokwium! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. współpraca między grupami, to dobra opcja ;d coś o tym wiem

    OdpowiedzUsuń
  33. fantastyczne dodatki, a buty już totalnie cudowne:)

    Ja też bardzo tęsknię za wyższą temperaturą, chociaż 10 stopni cieplej...

    OdpowiedzUsuń
  34. ja mam w pon zaliczenie...

    faktycznie powiewa u Ciebie wiosną ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. wygrałam pierścionek z głową jelenia , ale niestety podczas przesyłki rogi mu odleciały :<

    wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna marynarka i buty! ^^
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bransoletka jest mega, o marynarce nie wspomne, kroj i kolor super :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jakie śliczne buciki ! :3
    I śliczny kolor marynark :3
    + no za mną też już najgorsza część tygodnia :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Co jak co, ale w butach i marynarce się zakochałam . :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję czwóreczki, świetna sprawa ;) Dla mnie taka ocena z kolosa z matematyki to chyba tylko marzenie... :D

    Też chętnie pobawiłabym się w wiosnę, strasznie mi jej ostatnio brakuje! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Serdecznie gratuluje ;d Ja niestety wakacji nie czuję ;<

    OdpowiedzUsuń
  42. o, widzę komplet co dostałaś z Glitter'a :-) ślicznie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne buty :)


    http://breatheliffe.blogspot.com/ konkurs na blogu. Do wygrania kosmetyki Maybelline New York oraz lakiery Et Voila! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję ocen :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie, że jesteś zadowolona z wyników w nauce :) chciałabym to samo powiedzieć o dzisiejszej próbnej maturze z matmy... ale cóż, niestety jest wręcz przeciwnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  46. o proszę, świetnie :)

    super buty <3

    OdpowiedzUsuń
  47. O proszę, ja mam bardzo podobne buty,tylko w odcieniach czerwieni,różu,świetny jest ten motyw kwiatowy szkoda ze nie ma jak ich teraz nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow to gratuluje:) teraz mozesz odpoczywac i swietowac zdane egzaminy:),
    Ajj zaczelam coraz bardziej tesknic za cieplymi dniami przez Twoj outfit:p

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne buty :) Gratuluje ;* Ja ostatnio zawaliłam jedno kolokwium ;(

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. Ta bransoletka jest genialna ♥ zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  51. taki fajny, cieplutki i sympatyczny dla oczu outfit <3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję bardzo zabawnego filmu "Jak się pozbyć cellulitu" ;D

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie Ci w pastelach. Ja sama "chorowałam" przez dłuższy czas na takiego jelonka i podobne buty ale troszkę sobie odpuściłam:)

    OdpowiedzUsuń
  53. ślicznie :) buciki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  54. piękne biżuteria i kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Od razu chce się żyć :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nową recenzje :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Trzeba jakoś przywoływać wiosnę! :)
    Miałam baletki z tym samym wzorem, co Ty buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. fajne buciki ;)
    zapraszam na nowy pościk :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Uroczo! A zdjęcia rewelacja, naprawdę wiosenne butki;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top