Light outfit ;)

Hej hej! :) 
Dziś sobota, pierwszy dzień weekendu, a ja czuję, że muszę się zregenerować! Postanowiłam porządnie przysiąść do nauki na kolejny tydzień, perspektywa ta nieco mnie przytłacza, no ale- jak mus to mus... Póki co do Was piszę, a także oglądam na TVN Style program o nianiach, które rodzice obserwują w ukrytej kamerze- raczej to ustawione, ale jeśli takie sytuacje dzieją się w niektórych domach, to ja dziękuję, masakra :D Aaa i chcę Wam powiedzieć, że na poważnie wzięłam się do testowania produktów z serii L'oreal Professionel prezentowanych w tym poście TYM, i po dwóch dniach mogę powiedzieć, że przede wszystkim odżywka i maska spisują się bosko! Co do szamponu jestem trochę sceptycznie nastawiona, bo nic moim zdaniem nie przebije (również L'oreal'owego) Elseve fioletowego- ale może się przekonam :)

Dzisiejszy outfit różni się dość znacznie od tych prezentowanych ostatnio. Przyznaję, że ciepłe sweterki są dla mnie ratunkiem podczas jesieni i zimy, ponieważ jestem zmarzzzzzluchem totalnym i zawsze staram się ubrać jak najcieplej, co i tak czasami nie wychodzi. Jednak tym razem nie ma takiego zagrożenia :) uroczy, różowy sweterek doskonale nadaje się na mrrrozy (które powoli się zaczynają). Jasne spodnie sprawiają, że zestaw jest bardzo lekki- przecież nikt nie powiedział, że zimą trzeba nosić się na ciemno! :) Na nogach mam też botki z futerkiem. A jeśli chodzi o biżuterię- najbardziej pasowały mi długie kolczyki z piórkami i kilka bransoletek- tak trochę bardziej elegancko ;))

 spodnie- Pull & Bear
botki- no name
kolczyki, bransoletki- Jubileno
sweterek- Avaro

 Jak Wam się podoba taki zestaw? W spiętych włosach widzicie mnie bardzo rzadko, bo lepiej czuję się w rozpuszczonych, ale stwierdziłam, że taaaakich kolczyków aż grzech nie pokazywać! ;* 

Zmykam zerknąć, co u Was na blogach, a potem się uczyć ;)
Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

118 komentarze:

  1. jaki fajny :D
    świetnie dobrałaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty po prostu boskie :))
    Całość piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw bardzo mi się podoba. Sama nie czuję się dobrze w takich sweterkach, ale na kimś bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. sweter piękny, ale niestety nie przepadam za golfami ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ! takie kolczyki są moim marzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny zestaw, baaardzo w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny outfit, super ten sweterek :p

    OdpowiedzUsuń
  8. zestawik super a buty cudo ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszytko naprawde ze sobą wsółgra xd
    mam pytanie : ile masz lat ?
    Wyglądasz na 15-16 ;at :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    Dzisiaj nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci w spiętych włosach!:)
    Śliczne buty i spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw ! :3
    Uwielbiam te buty ^^
    + ja używałam Elseve różoowy z taką zieloną pokrywką, zdecydowanie polecam ! :3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Te spodnie mają świetny kolor :) Całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczny outfit :) ale Ty jesteś chuda!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o to witam w klubie :) też jestem strasznym zmarzluchem :) buciki świetne, może i nie przepadam za golfami ale twój jest cudny :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bez niej wieczór jest nieudany, w dodatku tak szybko się zasypia. działa lepiej niż mleko :) problem w tym, ze nie mam pomysłów na zdjecia :D bedzie ciezko. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. slicznie wygladasz :D

    Zapraszam do mnie, do wygrania bon do sklepu : H&M, New Yorker, C&A lub Cropp. :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. aaa buty *.*


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. outfit cudowny ! w moich najulubieńszych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie i biżuteria są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz i bardzo ładnie ci w spiętych włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szkieletorek jesteś ;)0 Ty wogóle coś podjadasz Kochana? nózki masz jak patyczki ;;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też jestem strasznym zmarzluchem, gdyby nie to, że można jeździć na nartach, znienawidziłabym zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, takie jasne spodnie są dla Ciebie stworzone! Piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  24. klasycznie, ale super to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście kolczyki świetne :)
    Sweterek ! :) Śliczny <3
    Bardzo podoba mi się zestaw :)
    Powodzenia w nauce :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny sweter i te kolczyki piorka ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne masz kolczyki :) kolor sweterka uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. super wyglądasz w spiętych i sweterek boski! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się ten sweterek ile za niego zapłąciłaś ? cieplutki jest ?

    OdpowiedzUsuń
  30. poluję na spodnie w tym kolorku ;d
    + świetne buciki ! ;))

    zapraszam do mnie, pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. sweterek jest piękny !

    Zapraszam do mnie na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  32. oj taki sweterek to na pewno grzeje:)
    A co do włosków to tak też Ci ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. ładnie Ci w takim kucyku , a taki golf sama bym z chęcią nabyła.

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty i kolczyki super :)
    Ja też właśnie wstawiłam post z outfitem z golfem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne spodnie, sweterek i spodnie oraz buty. Świetnie dodana biżuteria, zapraszam d mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. po prostu cudownie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. oj jak ci zazdroszczę takiego piękne, ciepłego swetra ! : )

    OdpowiedzUsuń
  38. Pasują ci tak spięte włosy :) Mnie zauroczyły te kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny blog, zapraszam do obserwowania mojego.;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. fajny zestaw ! i śliczny sweterek ;)!

    OdpowiedzUsuń
  41. no ja na zmianę miałam raz z ang na pol, a drugim razem z pol na ang :D zależy jaki tekst się trafi ;) nie lubię tłumaczyć, a szczególnie tekstów naukowych, nie moja specjalizacja, a mam teksty jak grupa tłumaczeniowa także ciekawie jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Sweterek to Ty masz genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny outfit, świetne kolczyki ;) ładnie ci w upiętych włosach ;D Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Miłość" :))

    OdpowiedzUsuń
  44. świetnie wyglądasz, spodnie są geniaalne !

    OdpowiedzUsuń
  45. fajnie wygladasz w spietych wloskach:)))tak elegancko bym rzekla hehe:)
    swietne butki:)
    buziaki Kats:)

    OdpowiedzUsuń
  46. sweter ma piękny kolor i wzór

    OdpowiedzUsuń
  47. Biżuteria piękna ;)
    A Ty taka masz figurę piękną, że zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  48. ale masz chudziutkie nóżki <3
    ślicznie wyglądasz, bardzo mi się podoba :) no i fakt! ładnie ci w takich włoskach :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. świetnie wyglądasz! ;D
    masz takie chude nogi O_o

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny zestaw. Kolczyki są wspaniałe! (fanka błyskotek ;D ) a w spiętych włosach też ci fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam takie golfy, ale gdy ja je założę to mam ochotę je jak najszybciej ściągnąć. Ogółem, to outfit fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. według mnie większość tego typu programów jest ustawiana ;d masz prześliczny ten sweterek ;d

    OdpowiedzUsuń
  53. świetne połączenie kolorów, bardzo mi się cały strój podoba - jest tak.. przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ładnie, świetne kolczyki :D obserwuję!
    http://marysia-colorfulworld.blogspot.com/2012/11/hobby.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajny ootd, buty najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja również jestem strasznym zmarzluchem! Ładne kolczyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Genialny sweter ! *_* muszę poszukać podobnego ; )

    OdpowiedzUsuń
  58. lubie takie połączenie - wąskie spodnie, botki i tego typu sweterek, super :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Amazing outfit, amazing you :)
    Baci, Denis.

    http://thebsheep.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  60. w spiętych też Ci ładnie :-) ajjj, ubóstwiam kolor tego sweterka!

    OdpowiedzUsuń
  61. super zdjęcia, buty mnie rozwaliły ! :)

    zapraszam - http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny outfit :D najbardziej mi się te buty spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo fajny zestaw :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękny sweter! Musi być ciepły. Ale chudzinka z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Wszystko świetne, ale jednak postawiłabym na nieco inne połączenie kolorystyczne. Mimo wszystko promieniejesz jak zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny, świetny i jeszcze raz świetny :D
    Aż i mi się cieplej zrobiło ;)
    Zmarzlaki łączmy się ♥

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny sweterek! Uwielbiam w zimie się taki otulać:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jaka ty chuda !;*
    Śliczny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  69. Outfit jest świetny, bardzo w moim stylu a w Ty wyglądasz w nim idealnie! Może zrezygnowałabym z tych bransoletek ale kolczyki to super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  70. cudnie tutaj wyglądasz!!!
    masz piękny golfik i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  71. śliczny zestaw, boskie botkie!

    OdpowiedzUsuń
  72. śliczny zestaw, boskie botki!

    OdpowiedzUsuń
  73. ale Ci ladnie w tych kolorkach;)
    no naprawde az milo popatrzec;)
    a kolczyki są boskie!;d

    OdpowiedzUsuń
  74. Takie buty też bym przygarneła :)Uwielbiam, 3maj się ciepło z te okropne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  75. świetny sweter i kolor spodni :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudowne buty :)
    Zapraszam ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo dobrze Ci w spiętych włosach;)) A zestaw mi się podoba bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  78. piękny sweterek <3 zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  79. Super wyglądasz i fajne zdjęcia.Zapraszam na mojego bloga.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top