Buytrends.com ;)

Hej! ;)

Weeeeeekend przed nami, nie mogę się już doczekać, aż się wreszcie wyszaleję, hehe ;) dziś idziemy z dziewczynami świętować zakończony ciężki tydzień, ale opatrzony sukcesami. Z biochemii czwóreczka, z toksykologi... 5-, wow! Jestem z siebie taka zadowolona ;) dziewczyny także pozaliczały, także możemy się cieszyć! Czuję, że wieczór będzie mega udany :) 

Chcę Wam napisać parę słów o sklepie Buytrends. Nie jest on jeszcze tak bardzo rozpowszechniony w internecie, ale czuję, że jak tylko do niego zajrzycie, nie będziecie mogły skończyć przeglądania- tak, jak ja- tak to wciąga! ;) No i ubrania mają świetne. Przede wszystkim wpadły mi w oko cudowne buty, a także jeansy, dostępne w wielu fasonach i kolorach. Co najważniejsze, sklep nie jest ograniczony tylko do jednego, konkretnego stylu- na pewno znajdzie tam coś dla siebie miłośniczka słodkiego japan style, ale i elegancka kobieta, która tę kobiecość chce pokazać :) osoby lubujące się w bluzach i luźniejszych fasonach także powinny tam zajrzeć! 





 
 


No i nie sposób nie wspomnieć o szalejących w Buytrends promocjach i przecenach- nawet po 70 czy 80%! Myślicie, że to zasługa tego, że zbliżają się Święta? A może... KONIEC ŚWIATA? :DD

Idę coś przegryźć :) 

Plany na weekend snują się bardzo, bardzo miło :) muszę odbić poprzedni, w którym byłam pochłonięta nauką. Oczywiście toksykologii i biochemii na wejściówki tak czy siak muszę się nauczyć, ale jeśli mam za to dostawać takie oceny na zaliczeniach, to zrobię to nawet z chęcią (przesadzam? :D). Systematyczna praca popłaca, po raz kolejny się o tym przekonałam ;) ale dzisiejsza impreza, jutrzejsze spotkanie bloggerek, a pod wieczór impreza urodzinowa Agusi dodają mi ochoty do życia! :D

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

77 komentarze:

  1. Miłego weekendu ;)
    Dałaś zdjęcia samych cudów,więc muszę zajrzeć koniecznie ;)
    A jak tam współpraca z Deezee? Dalej nic?
    ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie słyszałam o tym sklepie jeszcze..:))
    Wow 5- gratuluje. !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ohh, naprawdę świetny sklep ! : ))
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję piątki , a ciuszki ładne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy sklep :) super rzeczy.
    o tak, nareszcie weekend <3<3<3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ciuszki!
    miłego wieczoru wam życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten sklpe jest :P
    miłego spotkania blogerek :P

    OdpowiedzUsuń
  8. o jejku, wszystko bym tam kupiła <333
    tak dużo ciuchów, tak mało pieniędzy ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. zaglądnę, bo te swetrzycha mnie zainteresowały :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję takich dobrych ocen ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale przyznam szczerze jestem pod wrażeniem ! na prawdę mają świetne ciuchy. Jeansy rzucily mi się w oko ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. JEJU JAKIE TAM SĄ MEGA RZECZY :)
    + gratuluje tych pozaliczanych przedmiotów ! :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet,nawet te ciuchy,ciekawe jak jakościowo :)

    ♥ pozdrawiam Andżelika!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne perełki :>
    PS Zapraszam na mikołajkowe rozdanie u mnie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne !!! Buty mają fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko świetne!:)

    + miłej zabawy na imprezce;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne te ciuszki i super te butki ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam przeglądać takie sklepy, mają świetne ciuchy :D
    udanego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna stronka *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne ciuszki i buty !!<3

    gratulacje ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jej, faktycznie wspaniałe rzeczy! mnie najbardziej zachwyciła ta zielona marynarka z pierwszego zdjęcia, jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne inspiracje.
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja jakoś nie jestem wciąż przekonana do kupowania ciuchów przez neta , ale śliczne są! udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję świetnych ocen! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. sweterki <3 i te bordowe spodnie <3<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Udanego weekendu, zwłaszcza spotkania z blogerkami:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczności :) U mnie właśnie notka nowa z inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję dobrych ocen! :>
    Śliczne ciuszki mają w tym sklepie! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie rzeczy które pokazałaś są śliiiczne, w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, to ja życzę Ci udanego weekendu :D Ja też przekonałam się, że systematyczna praca popłaca więc też mam co świętować :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne buty :) Ja koniecznie zajrzę do tego sklepu :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  32. No to gratuluję dobrych ocen i życzę miłego wieczoru :)
    No faktycznie, cudowny asortyment ma ten sklep, ale ja jakos nie jestem przekonana do kupowania online.
    Pozdrawiam//

    OdpowiedzUsuń
  33. O tym sklepie jeszcze nie słyszałam, ale ciuszki mają naprawdę prześliczne. :) / http://beauty-fashion-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. O faktycznie sklep ma fajne ciuchy. A co do wyników, wystarczy mi tylko pogratulować ocen :> Pozdrawiam i zapraszam do siebie na świeżutką recenzję "Gangstera" :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzeczywiście fajnie prezentują się te ubrania, lubię japan style :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cześć ;) Jakiś czas temu wpsominałam o akcji szlachetna paczka i o pomyslę, żeby zorganizować ją wsrod blogerow. Rodzina, którą możemy uszczęśliwić na święta została wybrana, mam nadzieję, że pomożesz i się przyłączysz do nas ! Wszystkie szczegóły z tym, co rodzina potrzebuje znajdziesz w najnowszej notce http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. no niektóre ciuszki są tam naprawdę bardzo fajne, aczkolwiek, nie lubię kupować ciuchów przez internet, zawsze wolę przymierzyć w sklepie i być pewna zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  38. oceny świetne, gratuluję :) mam pytanie. na pewno kończyła Ci się już darmowa przestrzeń dyskowa na blogspocie, hmm? Płacisz za nią, czy w jakiś sposób ją ominęłaś :D? Chciałam wgrać materiał na post, ale nic z tego...

    OdpowiedzUsuń
  39. muszę tam zajrzeć bo zdjęciami mnie zachęciłaś .. i promocjami na koniec świata też xD

    OdpowiedzUsuń
  40. na poczatku gratuluje ocen i zycze milego weekendu !
    zdjecia butow cudne !

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję dobrych ocen ! Szalej bo Ci się kochana jak najbardziej należy!;)

    OdpowiedzUsuń
  42. genialne ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję ocen :) Mam nadzieję ,że te przeceny to jednak tylko święta;D

    OdpowiedzUsuń
  44. rzeczywiscie mają piekne ubrania;)
    moze skorzystam z tych promocji;)
    udanego weekendu i milej zabawy:):*

    OdpowiedzUsuń
  45. ja nie lubię takich sklepów... mają tyle pięknych butów a rozmiarówka kończy się na bardzo małym 39 :(((

    OdpowiedzUsuń
  46. uidanego weekendu kochana ;D:**

    okej okej ;)) w takim razie czekam na maila zebym Ci mogla podac adres do wysylki :D:)) tylko daj mi znac prosze wczesniej co zamierzasz zakupic zeby sie rzeczy nie powtorzyly :) czesc do czego juz sie dziewczyny zadeklarowaly jest po prawej stronie pod glownym 'logiem' ;DDD jestes wspaniala! dziekuje CI bardzo ;**

    OdpowiedzUsuń
  47. skarbie, te koronkowe lity są przeee boskie <3! świetne insp.

    zapraszam na konkurs !

    xoxo :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Po imprezach zawsze się cięzko wstaje :))

    OdpowiedzUsuń
  49. nie mogę dodać komentarzu do pierwszego posta..;/ Widzę , że bardzo lubisz imprezować ;D często dodajesz takie posty o tym, że np szykujesz się na impreze heheh ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Po imprezach zawsze ciężko wstać.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top